logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

پلتفرم حافظ - خدمات حرفه ای سایت و دیجیتال مارکتینگ و سئو

پلتفرم حافظ - خدمات حرفه ای سایت و دیجیتال مارکتینگ و سئو
هدایت عباسی وبسایت ایرانی

پلتفرم حافظ (شرکت نقش نگار حافظ) به عنوان یکی از بسترهای پیشگام کشور در زمینه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ، با به‌کارگیری پرسنل متخصص و استانداردهای جدید در قالب 3 دپارتمان تخصصی «هاستینگ، سایت و سئو»، «طراحی و دیجیتال مارکتینگ» و «مدیریت و ارتباط با مشتریان» مشغول به فعالیت است و سرویس‌های حرفه ای در زمینه رشد کسب و کارهای آنلاین را برای مجموعه ها ارائه کرده است؛ با این هدف که در افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی و کمک به رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارها، نقش سازنده‌‌ای ایفا کند. در این مقاله سعی داریم سرویس های پلتفرم حافظ را که به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ شناخته می شود معرفی نماییم.

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

یکی از اصلی ترین سرویس های پلتفرم حافظ، طراحی انواع سایت و فروشگاه اینترنتی می باشد. فرقی نمی کند شما دنبال طراحی سایت شرکتی باشید یا سایت فروشگاهی و آموزشگاهی. پلتفرم حافظ با بکارگیری بهترین طراحان وبسایت و نیز بیشترین تجربه در زمینه طراحی سایت، بهترین و کامل ترین سایت را تقدیم شما خواهد کرد. سرویس طراحی سایت پلتفرم حافظ به همراه پشتیبانی 3 ساله ارائه می شود و به این معنی است که شما تا 3 سال، علاوه بر داشتن یک وبسایت آپدیت شده و بی نقص، می توانید درخواست اضافه شدن امکانات جدید را مطرح کنید تا به صورت رایگان برایتان انجام شود. پس اگر به طراحی انواع وبسایت و فروشگاه اینترنتی حرفه ای با موضوع و امکانات بی نهایت مختلف، به همراه ارائه اپلیکیشن حرفه ای در دو نسخه اندروید و ios به صورت کاملا Native + پشتیبانی تضمینی 3 ساله (ارائه خدمات جانبی طی 3 سال نظیر بروزرسانی مداوم، بهبود سرعت و عملکرد، تغییر و چیدمان و …) نیاز دارید، حتما با پلتفرم حافظ در ارتباط باشید.

پلتفرم حافظ

خدمات هاستینگ و دامنه

پلتفرم حافظ دارای انواع هاست حرفه ای با پایداری مطلوب 99.9% مناسب برای انواع وبسایت با پشتیبانی واقعی 24 ساعته + منابع نامحدود + نصب بودن تمامی ماژول های مورد نیاز برای انواع وبسایت می باشد و در کنار این سرویس، به ارائه خدمات جانبی نظیر اتصال وبسایت به درگاه پرداخت، درگاه پیامک (پنل پیامکی)، بک لینک باکیفیت و ... نیز می پردازد. داشتن یک هاست ایرانی و قوی بدون قطعی و یا افت سرعت با منابع نامحدود، یک امر حیاتی برای تمامی صاحبین وبسایت ها به شمار می آید و می توانید با پرداخت مبلغی منطقی و مناسب، از هاست های حرفه ای و پرسرعت پلتفرم حافظ بهره مند شوید.

پلتفرم حافظ

خدمات سئو و تولید محتوا

حتما می دانید که طراحی سایت به خودی خود کافی نیست و در کنار طراحی سایت، نیاز است تا سایت شما در موتورهای جستجو مثل گوگل، یاهو، یاندکس و ... رتبه خوبی داشته باشد. سرویس سئو و تولیدمحتوای پلتفرم حافظ، شامل تولید محتوا و مقاله حرفه ای و یونیک برای انواع وبسایت به صورت تخصصی، به همراه خدمات سئو حرفه ای نظیر نصب و کانفیگ افزونه های اختصاصی، آنالیز و تعریف کلمات کلیدی و متا، بک لینک، لینک سازی داخلی، تعریف صفحات شاخص، بهبود رنک الکسا و افزایش ورودی گوگل + ارائه گزارشات ماهانه از عملکرد و وضعیت سئو می باشد. اگر شما دوست دارید تا سایت با رنک و جایگاه بهتر در گوگل داشته باشید، لازم است فرق بین یک سئوکار معمولی و سئوکار حرفه ای را بدانید و مطمئن شوید در ازای مبلغی که پرداخت می کنید، چه خدماتی در زمینه سئو دریافت می کنید.

پلتفرم حافظ

خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

از دیگر سرویس های محبوب پلتفرم حافظ، ارائه خدمات حرفه ای در زمینه تولید محتوا، تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک (طراحی و تدوین تیزر، موشن گرافیک، وله و لوگوموشن در موضوعات و زمانبندی مختلف به صورت رئال، انیمیشن، استاپ موشن و … به همراه گویندگی حرفه ای)، مدیریت پیج اینستاگرام و شبکه های مجازی، جذب فالوور هدفمند، کمپین های تبلیغاتی و ... می باشد. پس اگر می خواهید پیج اینستاگرام کسب و کار خود را ایجاد نمایید و یا تجربه خوب و مثبتی در این زمینه ندارید، زمانش رسیده است تا از خدمات بی نظیر و حرفه ای پلتفرم حافظ بهره مند شوید.

پلتفرم حافظ

خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان

داشتن بستر ارتباطی مناسب برای هر کسب و کار یک الزام است و پلتفرم حافظ با ارائه پنل های پیامکی حرفه ای در 3 سطح متناسب با انواع کسب و کار با امکانات کامل، قابل اتصال به انواع وبسایت، ارسال به بلک لیست، منشی و پاسخگوی خودکار و… به همراه ارائه صفحه اختصاصی (کارت ویزیت الکترونیک) با قابلیت نمایش اطلاعات معرفی کسب و کار، راه های ارتباطی، موقعیت روی نقشه، فرم ارسال پیام، گالری تصاویر و و نمایش در گوگل یک بستر ارتباطی کامل برای شما فراهم می کند تا بتوانید بدون دردسر با مشتریان خود در ارتباط باشید.

پلتفرم حافظ

در این مقاله سعی کردیم امکانات و سرویس های پلتفرم حافظ را معرفی نماییم. برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانید به وبسایت hafezpl.com مراجعه نمایید و یا برای دریافت راهنمایی و مشاوره با شماره 09302868094 در واتساپ در ارتباط باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: hafezpl

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.