logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید - راهنمای جامع

دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید - راهنمای جامع
هدایت عباسی آموزش زبان

امروزه با توجه به اینکه نیاز به داشتن تخصص مکالمه به زبان های خارجی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است باید به دنبال آموزش صحبت کردن به انواع زبان ها بین المللی مخصوصا زبان انگلیسی باشیم که کاربردهای زیادی در دنیای ارتباطات و در کشورهای دیگر دارد. در اصل زبان انگلیسی که در اکثر کشورهای اروپایی و قاره آمریکا و آسیا کاربرد وسیعی دارد ما را ملزم به یادگیری خود می کند که می توانیم از آن برای استفاده های شخصی و کاری خود استفاده کنیم. البته آموزش زبان انگلیسی جنبه های مختلفی دارد که هرکدام مهارت های مورد نیاز برای یادگیری هر زبانی است و یکی از مهمترین این مهارت ها مربوط به مکالمه است و می توانیم آن را با استفاده از روش ها و شیوه های بخصوصی فرا بگیریم و یکی از بروزترین روش ها استفاده از دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید می باشد که نقش مهمی در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی به شیوه های جدید دارد.

دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید

چطور آموزش مکالمه انگلیسی را فرا بگیریم؟

روش های مختلفی که از ابتدا تاکنون برای مکالمه انگلیسی وجود دارد متعدد است و هرکدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارد که می تواند به ما در امر صحبت کردن و مکالمه کامل زبان انگلیسی کمک ویژه ای کند.

دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید

کلاس های درس حضوری

ابتدایی روش مربوط به شیوه سنتی آموزش زبان انگلیسی است که می توانیم در کلاس درس حضوری که در آموزشگاه ها و دانشکدهای زبان انجام می شود شرکت کنیم. در این کلاس ها که به صورت ترمی برگزار می شود باید در سر کلاس حضوری فعال داشته باشیم و تنها با گوش دادن به آموزش های استاد کلاس است که می توانیم مطالب را یاد بگیریم. البته حضور در جمع همکلاسی ها جهت تقویت جنبه های مکالمه و صحبت کردن به زبان انگلیسی بسیار مهم است و هر کسی باید یک همراه یا پارتنر جهت مکالمه انگلیسی در کنار خود داشته باشد.

از معایب کلاس های حضوری این است که باید همیشه در این کلاس ها حاضر باشیم و نمی توانیم زمان متغیری را برای حضور در کلاس تعیین کنیم خواه بصورت موجه یا غیر موجه باشد باید حتما در کلاس حضور فیزیکی داشته باشیم و از طرفی مشکل رفت و آمد و حمل و نقل همیشه معضلی برای همه بوده و هست که در هر شرایطی باید به محل آموزشگاه برسند. معضل بعدی که در مورد زمان حضور در کلاس ها می باشد هم باید به مشکلات فوق اضافه کنیم که دانش آموزان علاقمند به یادگیری مکالمه انگلیسی باید در زمان مشخص شده خود را به کلاس درس برسانند.

برخی دیگر از معایبی که می توانیم برای استفاده از کلاس های حضوری برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی بیان کنیم عبارتند از :

  • تلف شدن زمان افراد
  • پرداخت هزینه جهت حمل و نقل
  • ارائه مطالب تنها از منابع خاص آموزشی
  • عمومی بودن محیط کلاس ها
  • زمانبر بودن مراحل آموزش
  • هزینه های بالا برای شهریه کلاس ها
  • تکمیل دوره آموزشی تنها در کلاس

البته هرکدام از این معایب می تواند برای کسانی که بخواهند حتما از فضای کلاس استفاده کنند بدون مشکل هم باشد و به همین خاطر در کنار حضور در کلاس های درسی پیشنهاد می کنیم از آموزش های آنلاین فرادرس نیز استفاده کنید.

کلاس های ویدیو کنفرانس و آنلاین

اما روش دیگری که جدیدتر می باشد استفاده از ویدیو کنفرانس ها و بصورت غیرحضوری است که می توانیم در کلاس های درسی آنلاین همراه با همکلاسی های دیگر در این کلاس ها شرکت کنیم و از نظرات و مطالبی که استاد و هم دوره ها در قالب کلاس آنلاین ارائه می کنند استفاده کنیم. در این روش البته که نیاز به حضور فیزیکی در مکان مشخصی در کلاس درسی نیست ولی باید در زمان معینی در این کلاس ها حاضر و آنلاین باشیم تا از مطالب کلاس استفاده کنیم. در این کلاس ها معمولا افراد باید از یک سیستم کامپیوتری و دوربین مناسبی برای نمایش دادن تصویر آنها بصورت آنلاین استفاده کنند و مراحل آموزشی را از این طریق دنبال کنند. البته این روش که نسبت به روش قبلی مزایایی دارد ولی بدون عیب هم نیست.

برخی از معایبی که می توانیم برای کلاس های آنلاین آموزشی بیان کنیم عبارتند از :

  • منابع آموزشی محدود و معین شده
  • دسترسی داشتن دائمی به شبکه اینترنت
  • نبود امکان در دسترس بودن برای ارتباط آنلاین
  • تعرفه های نسبتا بالا برای شرکت در کلاس ها
  • زمانبر بودن دوره آموزشی

هرچند حضور فیزیکی در این روش حذف شده است ولی برخی معایب فوق هنوز هم برای افرادی که می خواهند مکالمه زبان انگلیسی را انجام دهند وجود دارد.

دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید

استفاده از اپلیکیشن های آموزشی

ولی روش مدرن و بهتری هم هست که می توانیم از دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید استفاده کنیم که فارغ از زمان و مکان شما می توانید از این برنامه ها جذاب و کاربردی برای شرکت در دوره های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی استفاده کنید. با استفاده از این روش بهینه شده آموزشی می توانیم از منابع و مراجع مختلفی برای آموزش مکالمه انگلیسی استفاده کنیم که هرکدام می تواند به یادگیری بهتر و بیشتر ما کمک کند. خبر خوبی که برای علاقمندان به استفاده از این نرم افزارها وجود دارد تنوع آموزشی با رابط کاربری مجهز و آسان و در کنار آن رایگان بودن است.

در هر برنامه آموزشی که برخی از آنها را در ادامه این مطلب معرفی خواهیم کرد می توانیم اصول و ساختار آموزش مکالمه انگلیسی را با روش های سرگرم کننده و بازی های کامپیوتری شروع کنیم که ذهن کاربران را هرگز خسته نخواهد کرد و تمامی افراد با علاقه خاصی مراحل آموزشی را طی خواهند کرد. مزیتی مهمی که به آن اشاره کردیم مربوط به کسب یادگیری زبان انگلیسی بدون پرداخت هزینه است و این مزیت میتواند برای خیلی از افرادی که قدرت و تمکن مالی مناسبی ندارند بسیار سودمند است. البته نسخه نرم افزارها و اپلیکیشن های موجود در ابتدا رایگان هستند و فقط جهت استفاده بهتر از این برنامه ها می توانیم با هزینه های اندکی نسبت به ارتقای آموزش خود اقدام کنید.

علاوه بر مزیت های فوق می توانیم مزایای اصلی استفاده از اپلیکیشن های آموزش مکالمه زبان انگلیسی را در ادامه بیان کنیم :

  • هزینه ها به مراتب کمتر نسبت به روش های قبلی
  • بدون نیاز به آنلاین بودن بصورت مداوم
  • امکان دسترسی به مطالب بشکل لحظه ای
  • کاهش قابل ملاحظه آلودگی شهری
  • نداشتن معضلات مربوط به حمل و نقل شهری
  • امکان پیگیری آموزش از هر زمان و مکان
  • بروز بودن منابع آموزشی
  • بهره بردن از مطالب آموزشی متنوع
  • جدیدتر بودن شیوه های آموزشی
  • کاهش زمان یادگیری و آموزش زبان انگلیسی

البته این را نباید فراموش کرد که کلیه روش ها و شیوه های آموزشی تعبیه شده در این اپلیکیشن ها بصورت مطالب تدریس شده توسط اساتید خبره و زبده زبان انگلیسی است که در قالب یک مجموعه نرم افزاری گردهم جمع آوری شده است و در آن می توانیم تمامی جنبه های آموزشی را مشاهده کنیم که توسط یک شرکت و آموزشگاه زبان برای دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید بصورت تخصصی عرضه شده است.

چرا به مکالمه زبان انگلیسی احتیاج داریم؟

امروزه مکالمه و صحبت کردن به هر زبانی برای عموم مردم مهم و کاربردی است و خیلی راحتتر می توانند با افراد و شهروندان کشورهای دیگر به بحث و تبادل نظر بپردازند. از اینرو توجه بالا به موضوع مکالمه زبان انگلیسی که خیلی مهم و پرطرفدار است می تواند ما را از وجود مترجم در کنار خود بی نیاز کند و خودمان بتوانیم با شهروندان انگلیسی زبان صحبت کنیم.

اگر بخواهیم به هر کشوری انگلیسی زبان سفر کنیم چه سفر تفریحی باشد و چه سفر کاری باید نیازهایمان را با صحبت و مکالمه با افراد حاضر در آنجا برطرف کنیم که لازمه آن توانایی و مهارت کامل برای گویش زبان انگلیسی است. این نکته را باید بخوبی بدانیم که ماحصل نتیجه یادگیری لغات انگلیسی و همچنین دستور زبان گرامر انگلیسی افزایش توانایی های مکالمه یا Speaking است که از ما یک انگلیسی زبان خواهد ساخت. پس با استفاده از برخی روش ها و نرم افزارهایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد می توانید به آسانی مهارت مکالمه و صحبت کردن به زبان انگلیسی را در خود تقویت کنید و در مواقع لزوم از آن استفاده کنید.

پرکاربردترین اپلیکیشن های مکالمه زبان انگلیسی برای اندروید

در ادامه این بخش می خواهیم درباره جدیدترین روش آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی که در بالا توضیح دادیم، نمونه اپلیکیشن و نرم افزارهای مرتبط با آموزش مکالمه زبان انگلیسی معرفی کنیم تا بتوانید با سپری کردن دوره های یادگیری که در آنها تعبیه شده است توانایی های صحبت کردن به زبان انگلیسی را در خود ارتقاء دهید.

البته باید بدانیم که لازمه موفقیت در مهارت صحبت کردن (Speaking) در زبان انگلیسی، کار کردن با لغات و واژگان (Vocabulary)، یادگیری گرامر و دستور زبان (Grammar)، درک مطلب و خواندن (Reading) و مهارت شنیدن (Listening) می باشد که البته در برخی از برنامه هایی که در ادامه معرفی می کنیم به آنها پرداخته شده است.

دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید

آموزش مکالمه زبان انگلیسی با اپلیکیشن Hello Talk

اولین برنامه ای که می خواهیم دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید از آن استفاده کنیم اپلیکیشن Hello Talk است. این برنامه همانطور که از نام آن مشخص است از همه گروه های کاربری از مبتدی تا حرفه ای گرفته و همچنین از زبان های مختلف می خواهد که "بیایید صحبت کنیم" و به همین خاطر این برنامه برای مکالمه و صحبت به زبان انگلیسی بعنوان یکی از پیشرو ترین نرم افزار های معرفی شده است که در ابتدای لیست ما قرار می گیرد. ابزار جذابی که می توانیم در این برنامه مشاهده کنیم امکان صحبت کردن به صورت خصوصی با هر فردی از سراسر جهان است تا بتوانیم در یک شرایط واقعی و طبیعی به مکالمه زبان انگلیسی بپردازیم.

این مکالمه ها بصورت دوطرفه و همراه با امکانات صوتی و ویدیویی مناسبی است که به کاربران امکان امتحان کردن تجربه ای خوب و جالب برای تبدیل شدن به یک انگلیسی زبان را می دهد. این مزیت می تواند به ما کمک کند تا علاوه بر اینکه با مهارت های مکالمه بصورت واقعی آشنا می شویم می توانیم از سراسر دنیا دوستان و همکاران خوبی را پیدا کنیم تا در مواقع بعدی بتوانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم. دیگر ابزارهایی که در این برنامه قرار داده شده است امکان استفاده از ابزار ترجمه، چت های گروهی، پیام کوتاه و ... را برای کاربران فراهم می کند. علاقمندان به استفاده از این برنامه می توانند برای کسب یادگیری و آموزش مکالمه انگلیسی، آخرین نسخه از آن را برای گوشی های اندرویدی از فروشگاه گوگل پلی (Google Play) دانلود و فعال کنند.

دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

دومین برنامه ای که می خواهیم در این لیست نام ببریم اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس است که در آن می توانیم علاوه بر آموزش مکالمه زبان انگلیسی، سایر مهارت های مورد نیاز در این زبان را شامل مهارت شنیدن، درک مطلب، خواندن و دستور زبان را یاد بگیریم. اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس با استفاده از دوره های گام به گام و درس‌نامه های مدون توانسته است بیش از 20000 ساعت آموزش های مختلف را در خود جای دهد و برای علاقمندان به آموزش های تخصصی در محیط کاربری به زبان فارسی قرار دهد. علاقمندان به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی می توانند برای ارتقای توانایی های گفتاری، مکالمه صوتی و کلمات انگلیسی از این نرم افزار تخصصی استفاده کنند. جهت کار کردن با این برنامه می توانید نسخه اندرویدی اپلیکیشن فرادرس را از فروشگاه Google Play و یا لینک زیر دانلود و استفاده کنید.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی با اپلیکیشن ممرایز (Memrise)

نرم افزار دیگری که برای دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید مناسب است و البته در کنار زبان انگلیسی برای آموزش بیش از 100 زبان دیگر کاربرد دارد اپلیکیشن ممرایز است که توانایی های دانشجویان را برای توسعه کیفیت و ارتقاء مطالب آموزشی زبان انگلیسی افزایش خواهد داد. درس های مختلفی برای ارائه مکالمه های صوتی در این برنامه قرار گرفته است که می توانیم با پشتیبانی صوتی خوبی که در آن قرار گرفته است توانایی صحبت کردن را در خودمان افزایش دهیم و در کنار آن دانش کلمات و واژگان انگلیسی را ارتقاء دهیم. این برنامه بعنوان یکی از نرم افزارهای مهم و کاربردی برای آموزش زبان های مختلف شناخته می شود که از موسسه های آموزشی مختلفی حائز رتبه برتر شده است. شما هم اکنون می توانید جهت کار کردن با این نرم افزار برای گوشی های اندرویدی خود نسخه کامل آن را از وبسایت گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

جمع بندی درباره برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید

در این مطلب سعی کردیم درباره دلایل یادگیری مکالمه زبان انگلیسی و مزیت های آن برای صحبت کردن با سایر افراد در کشورهای مختلف صحبت کنیم و اطلاعات کاملی درباره انواع روش های آموزشی جهت یادگیری مکالمه انگلیسی بیان کردیم که یکی از آنها استفاده از انواع نرم افزارهای فراگیری این مهارت به وسیله دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید می باشد. شما می توانید برای افزایش توانایی های خود در این زمینه بوسیله آموزش های آنلاین فرادرس پیشرفت کنید و مهارت های خود را ارتقاء دهید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: nashrila

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.