logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

دانلود برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید - راهنمای گام به گام

دانلود برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید - راهنمای گام به گام
هدایت عباسی آموزش زبان

یکی از زبان های خارجی که اخیرا توسط ایرانیان بسیار مورد توجه قرار گرفته است زبان ترکی استانبولی است که می توانیم با علاقمندی که در یادگیری این زبان داریم بتوانیم براحتی پس از گذراندن دوره های آموزشی ترکی استانبولی به این زبان مسلط شویم و آن را فرا بگیریم. برای این مهم باید روش یادگیری مناسبی را شروع کنیم تا در مسیر درستی گام برداریم و برای همین مورد باید به سراغ آموزش های برنامه ریزی شده برویم و از برخی شیوه های نوین مانند دانلود برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید بهره ببریم. پس برای اینکار می خواهیم در ابتدا شما با برخی نکته هایی که برای یادگیری زبان ترکی نیاز است آشنا کنیم و درباره برخی از مهمترین اپلیکیشن های موجود برای آموزش این زبان صحبت کنیم.

چرا یادگیری زبان ترکی استانبولی اهمیت دارد؟

اینطور نیست که فقط یادگیری برخی زبان های اروپایی مانند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و... طرفدار داشته باشد و البته که کشور ترکیه هم بعنوان یک کشور اروپایی می باشد ولی بعلت گردشگری و حجم سفرهای زیادی که توریست ها به این کشور دارند یادگیری زبان ترکی استانبولی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است پس یکی از دلایل مهم ما برای یادگیری زبان ترکی استانبولی امکان سفر به کشور ترکیه و بازدید از جاذبه های توریستی آن است.

دلیل دیگری که می توانیم برای آموزش این زبان بیان کنیم که البته برای ما ایرانیان نیز جذاب است، آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم این کشور است تا بتوانیم در کنار آنها خاطرات خوبی داشته باشیم و از شناخت فرهنگ این کشور زیبا لذت ببریم. سنت های خاصی در ترکیه وجود دارد که زبان ترکی استانبولی می تواند آنها را به ما نشان دهد و ما هم با چیزهایی که از مردمان این کشور یاد می گیریم می توانیم در زندگی شخصی و کاری خود از آنها استفاده کنیم.

دانلود برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید

از جمله دلایل دیگری که ما را وادار به یادگیری زبان ترکی استانبولی می کند مهاجرت افراد از سایر کشورها به ترکیه است. سالانه افراد زیادی بخاطر موقعیت های خوبی که در این کشور خوش آب و هوا وجود دارد به آن مهاجرت می کنند و البته از طریق آن می توانند براحتی به کشورهای دیگر اروپایی هم متصل شوند. به همین خاطر از جمله اهداف کسانی که می خواهند در این کشور زندگی کنند این است که ابتدا به زبان رسمی این کشور مسلط شوند تا بتوانند براحتی در ترکیه زندگی روزمره خوبی داشته باشند.

البته کشور ایران بخاطر مجاورتی که با این کشور هم مرز خود دارد بیش از کشورهای دیگر پذیرای توریست های ترکیه ای است و افرادی که در کشورمان باید از آنها استقبال کنند باید با زبان آنها آشنایی اولیه داشته باشند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به آنها عرضه کنند تا باعث رونق کسب و کارشان شود.

همه ی اینها شیوه و روش های مناسبی را می خواهد تا بتوانیم در یک دوره ی آموزشی زمانبندی و برنامه ریزی شده با اسلوب و ساختار زبان ترکی استانبولی بصورت عملی و کاربردی آشنا شده و در عرض کمتر از یکسال بتوانیم به این زبان شیرین صحبت کنیم. برای اینکار نیاز داریم با برخی از اپلیکیشن های محبوبی که در سراسر دنیا برای یادگیری زبان ترکی استانبولی مهیا و عرضه شده است استفاده کنیم که با دانلود برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید آنها را انجام دهیم و از مطالب کامل آنها بهرمند شویم، یکی از این برنامه ها اپلیکیشن فیلم های آموزشی فرادرس است که می توانیم با استفاده از دوره های جامع آن که توسط اساتید زبده و با تجربه تهیه شده است به زبان ترکی استانبولی مسلط شویم.

اهمیت یادگیری زبان ترکی استانبولی

از نیازهای امروز کسانی که می خواهند به کشورهای مختلف سفر کنند و با آداب و سنت های هر کشوری آشنا شوند این است که فقط به یادگیری زبان انگلیسی اکتفا نکنند و به سراغ زبان های بین المللی و محبوب دیگر مانند زبان ترکی استانبولی نیز بروند تا هم برای سفر به کشور ترکیه و سایر کشورهای ترک زبان دیگر آمادگی داشته باشند و هم اینکه از فرهنگ غنی و مردمان آن چیزهای زیادی را یاد بگیرند. حال برای انجام اینکار نیاز است ابتدا با اسلوب و شیوه گویش زبان ترکی آشنا شویم که می تواند برای شما بسیار جذاب و جالب باشد.

این مزیت برای کشورمان ایران وجود دارد باتوجه به اینکه در مجاورت و همسایگی کشور ترکیه قرار دارد شهروندان ایرانی می توانند بدون ویزا به کشور ترکیه سفر کنند و همینطور مردم ترکیه نیز می توانند به تمام شهرهای ایران بروند و از اماکن تاریخی و فرهنگی بازدید کنند. پس علارغم اینکه ما می توانیم با این کشور سفر کنیم، شهروندان ترکیه ای نیز می توانند به ایران بیایند و لازمه ی ارتباط گرفتن با آنها یادگیری زبان ترکی استانبولی است. گذشته از ارتباط برقرار کردن میتوانیم با آنها تجارت های خوبی داشته باشیم و جهت اینکار باید فن بیان و زبان ترکی را خیلی خوب درک کنیم.

البته زبان ترکی تنوع قومیتی مختلفی در ایران دارد ولی نوع زبان ترکی که می خواهیم بیشتر در مورد آن اطلاعات کافی را بدست بیاوریم، زبان ترکی استانبولی است. ما می توانیم به یادگیری این زبان با دانلود برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید بپردازیم.

دانلود برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید

علاوه بر اینکه یادگیری زبان ترکی بسیار مهم است ولی خیلی از افراد از روی کنجکاوی و علاقه به آداب و رسوم و فرهنگ کشور ترکیه دوست دارند با سنت های آن آشنا شوند و با شهروندان این کشور ارتباط برقرار کنند که جهت اینکار می توانند از آموزش زبان ترکی استانبولی فرادرس موجود در این زمینه استفاده کنند و فراگیری محتوای مورد نیاز برای این زبان را انجام دهند. برخی تصور می کنند که یادگیری زبان ترکی سخت و مشکل باشد ولی واقعا اینطور نیست و باید بدانید که نوع نوشتار زبان ترکی مشابه با زبان لاتین است.

چطور زبان ترکی استانبولی را یاد بگیریم؟

برای اینکه بتوانید آموزش زبان ترکی را شروع کنید روش ها و شیوه های مختلفی وجود دارد که یکی از موارد مرسوم حضور در کلاس های درسی مناسب در آموزشگاه های زبان در سطح کشور است که می توانیم با استفاده از مفاد آموزشی در کلاس های حضوری و با استفاده از تدریس دبیران مجرب آموزش این زبان، آشنایی کاملی درباره یادگیری زبان ترکی استانبولی بدست بیاوریم.

کلاس ها به صورت ترمی و درس به درس کمک خواهند کرد تا با دستور زبان، لغات، اصطلاحات و گویش زبان ترکی آشنا شویم و با صحبت کردن در کلاس به زبان ترکی بصورت کامل می توانیم در محیط مشابه کشور ترکیه قرار بگیریم تا یادگیری خود را افزایش دهیم.

شیوه دیگری که می توانیم پیشنهاد بدهیم تا استفاده از آن به یادگیری زبان ترکی مشغول شوید سفر به کشور ترکیه و شرکت در کلاس های آموزشی زبان ترکی استانبولی مخصوص افراد غیربومی است تا هم بتوانید از تکنیک های کامل و درست زبان ترکی استفاده کنید و هم در یک محیط کاملا واقعی برای صحبت کردن به این زبان قرار بگیرید. البته برخی از افراد هم با اخذ اقامت و پناهندگی برای همیشه در کشور ترکیه مشغول زندگی خواهند شد.

ولی روش کامل و جامع دیگری که می توانیم با استفاده از شروع به یادگیری زبان ترکی استانبولی کنیم بهره بردن از نرم افزارها و دانلود برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید است. در این شیوه ی آموزشی می توانیم از یک محیط مجازی و با گرافیک جذاب استفاده کنید تا بدون اینکه از آموزش زبان ترکی خسته شوید مشغول یادگیری آن شوید.

دانلود برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید

در این قسمت می خواهیم برخی از بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های موجود برای آموزش زبان ترکی استانبولی را که می توانید بر روی گوشی های اندرویدی نصب و استفاده کنید معرفی کنیم. هرکدام از آنها شیوه و متدهای مخصوص به خود را دارند تا شرایط آسان کردن یادگیری زبان ترکی را برای زبان آموزان آسانتر کنند. در ادامه برخی از این نرم افزار ها معرفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی Innovative Language Learning

اگر شما هم جزء افرادی هستید که می خواهید خودتان به تنهایی و بصورت خودآموز آموزش زبان ترکی استانبولی را شروع کنید می توانید با نصب اپلیکیشن Innovative Language Learning اینکار را انجام دهید. در این نرم افزار می توانید زبان ترکی را براساس مطالبی که بصورت درس به درس تدوین شده است همراه با فیلمهای آموزشی و فایل های صوتی یاد بگیرید و کلیه افرادی که دوست دارند آموزش آنها بصورت صوتی و شنیداری باشد می توانند برای آموزش زبان ترکی استانبولی از این نرم افزار استفاده کنند.

دانلود برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید

فیلم های آموزشی و فایل های صوتی که در نرم افزار Innovative Language Learning برای کاربران قرار داده شده است زمان هایی بین 3 تا 15 دقیقه دارند تا هم علاقمندانی که بتازگی می خواهند با زبان ترکی آشنا شوند خسته نشده و هم اینکه میزان تاثیر یادگیری آنها با این ویدیوهای کوتاه بیشتر باشد. شما می توانید با مشاهده هرکدام از این فیلم ها در مراحل بعدی به حل تمرینات مناسب هر بخشی بپردازید که با اینکار می توانید آموزش زبان ترکی استانبولی خود را تکمیل کنید و یادگیری خود را تقویت کنید.

از جمله ویژگی های خوبی که در اپلیکیشن Innovative Language Learning در بخش طراحی آن می توانیم مشاهده کنیم این است که کلیه ی بخش های آموزشی آن توسط دبیران و اساتید متخصص زبان ترکی ارائه شده است که کلیه ی اصطلاحات و واژگان ترکی اصیل را گردآوری کرده اند و با اینکار اعتماد ما را برای شروع کار با این برنامه بیش از پیش افزایش داده است.

ابزارها ها امکاناتی که در این برنامه قرار داده شده است از نظر زبان آموزان بسیار گسترده و خلاقانه است تا با یک محیط خشک آموزشی مانند کلاس های درسی مواجه نباشیم. کلیه کسانی که علاقمند به یادگیری زبان ترکی استانبولی هستند می توانند جهت دانلود برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید و اپلیکیشن Innovative Language Learning از طریق فروشگاه گوگل پلی اقدام به نصب و فعال سازی آن کنند.

دانلود برنامه آموزش مکالمه زبان انگلیسی اندروید

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

از جمله نرم افزارهایی که می توانیم از آن جهت آموزش زبان ترکی استانبولی بصورت جامع و کاربردی استفاده کنیم اپلیکیش آموزش آنلاین فرادرس است که توانسته است محیط تعاملی کاملی را برای آموزش این زبان برای تمامی فارسی زبانان ایجاد کند. در این نرم افزار می توانیم از مجموعه ای آموزشی با بیش از 20000 ساعت آموزش های مختلف بهره برداری کنیم و علاوه بر زبان ترکی از آموزش زبان های خارجی دیگر مانند زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و... استفاده کنیم. مهارت های مورد نیاز جهت یادگیری زبان ترکی استانبولی در اپلیکیشن فرادرس به صورت درس به درس و از مقدماتی تا پیشرفته به شکل گام به گام برای علاقمندان آموزش زبان ترکی تهیه و تدوین شده است که می توانیم برای استفاده از آنها اپلیکیشن آموزش زبان ترکی فرادرس را نصب و اجرا کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی Wordpower Turkish

اگر بخواهیم به حجم بالایی از لغات و کلمات زبان ترکی استانبولی دسترسی داشته باشیم یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای اینکار اپلیکیشن Wordpower Turkish است که شامل یک فرهنگ لغت آنلاین با بیش از 2000 کلمه از زبان ترکی است. البته به نظر زبان شناسانی برای تسلط کافی بر روی هر زبان یادگیری 1500 کلمه از آن کافی است و می توانیم با این مقدار از واژگان مکالمه ای ساده و بدون اشکالی را انجام داد.

از مزیت های خوب اپلیکیشن Wordpower Turkish این است که امتحان ها و تمرینات خوبی را برای یادگیری انواع لغات زبان ترکی فراهم کرده است که در قالب بازی و سرگرمی می توانیم در کوتاهترین زمان آنها را فرا بگیریم. اغلب واژه هایی که در این برنامه مورد توجه است در مورد خرید و فروش، سفر، پزشکی، آب و هوا، آداب و رسوم و ... می باشد که از جمله مواردی است که هر شخص خارجی باید برای سفر به کشورهای ترک زبان به آنها مسلط باشد. هم اکنون برای یادگیری زبان ترکی با استفاده از اپلیکیشن Wordpower Turkish می توانیم آخرین نسخه ی آن را از طریق فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب کنیم.

دانلود برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی Learn Turkish Free by Mondly

از جمله برنامه هایی دیگری که می توانیم با دانلود برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید از آنها استفاده کنیم اپلیکیشن Learn Turkish Free by Mondly است که بدون هیچ هزینه ای و بصورت کاملا رایگان از بخش های آموزشی مختلفی که در این نرم افزار برای یادگیری زبان ترکی استانبولی قرار گرفته است می توانیم استفاده کنیم. از جمله امکاناتی که در نرم افزار Learn Turkish Free by Mondly وجود دارد بخشی برای افزایش مهارت های گفتاری و محاوره ای است که کاربران با تمرین گوش دادن به لغات و جملات موجود در این برنامه می توانند قدرت تکلم و شنیدن خود را افزایش دهند. هم اکنون کاربرانی که علاقمند به استفاده از نرم افزار Learn Turkish Free by Mondly هستند می توانند برای گوشی های اندرویدی خود از پلتفرم رسمی گوگل پلی برای دانلود و نصب آن استفاده کنند.

جمع بندی درباره دانلود برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید

در این مطلب سعی کردیم درباره اهمیت یادگیری زبان ترکی استانبولی و مزایای یادگیری آن صحبت کنیم تا افرادی که به این زبان و فرهنگ ترک زبان ها علاقه دارند بتوانند با دستور زبان و واژگان ترکی استانبولی آشنا شود و برای اینکار می توانید با دانلود برنامه آموزش زبان ترکی استانبولی برای اندروید در این زمینه موفق شویم. اگر شما هم می خواهید به تمامی فنون و تکنیک های یادگیری این زبان آشنا شوید می توانید از فیلم های آموزشی فرادرس که توسط اساتید مجرب و با تجربه تهیه و تدوین شده است استفاده کنید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: nashrila

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.