logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم - آموزش تصویری ساخت اکانت اینستاگرام

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم - آموزش تصویری ساخت اکانت اینستاگرام
هدایت عباسی اینترنت

در این مقاله قصد داریم این که چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم را به صورت گام به گام و با جزئیات بالا یاد دهیم تا هر تازه‌کاری بتواند صاحب یک اکانت اینستاگرام شود. پس از این که یاد گرفتیم چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم نیز، نحوه کار با آن را آموزش خواهیم داد. تنها چیزهایی که به آن نیاز دارید، یک گوشی هوشمند و یک اینترنت مناسب است. دستورالعمل ساخت اکانت جدید در اینستا، برای همه دستگاه‌ها، به یک صورت است. بنابراین می‌توانید این آموزش را روی هر گوشی هوشمندی پیاده‌سازی کنید. سه روش برای ساخت اکانت جدید اینستا وجود دارد:

  • استفاده از شماره تماس
  • استفاده از ایمیل
  • استفاده از فیسبوک

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت یا خود اپلیکیشن، حساب کاربری جدید بسازید. قاعدتاً کار با اپلیکیشن، به مراتب آسان‌تر است. این اپلیکیشن، برای آیفون و اندروید در دسترس است. قبل از اینکه به سراغ ادامه مقاله چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم برویم مایلم آموزشی را در زمینه کار با اینستاگرام به شما معرفی کنم که میتوانید با دریافت و مشاهده آن در صورت تمایل کسب و کار خودتان را در اینستاگرام راه اندازی کنید. این آموزش که توسط مجموعه آموزشی فرادرس تهیه شده است نکات و ترفندهای راه اندازی یک کسب و کار اینستاگرامی را به شما آموزش میدهد؛ برای دریافت این آموزش می‌‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم؟

گام 1- اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود و نصب کنید.

گام 2- وقتی که اینستاگرام را باز کردید، روی گزینه Sign up بزنید. در این مرحله باید اطلاعات تماسی که می‌خواهید برای این اکانت از آن استفاده کنید را وارد نمایید. می‌توانید با استفاده از حساب فیسبوک، سریعاً عمل ساخت حساب را پیش ببرید. اما اگر فیسبوک ندارید و یا نمی‌خواهید شبکه‌های اجتماعی خود را به هم متصل کنید، می‌توانید از شماره تماس یا آدرس ایمیل استفاده کنید.

لطفاً هنگام وارد کردن اطلاعات تماس، دقت لازم را داشته باشید. اگر شماره را اشتباه وارد کنید، پیامک ثبت نام را دریافت نخواهید کرد و از طرفی با اشتباه وارد نمودن ایمیل نیز، ایمیل حاوی کد ثبت نام به دستتان نخواهد رسید و نمی‌توانید اکانت بسازید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

گام 3- در مرحله بعد باید خود را به اینستاگرام معرفی کنید. اسمی که در بخش Name وارد می‌کنید، اسمی است که بقیه کاربران می‌توانند به وسیله آن شما را پیدا کنند. بنابراین شاید بهتر باشد از اسم واقعی‌تان استفاده کنید و حتی آن را به زبان فارسی بنویسید. این به شما بستگی دارد که آیا می‌خواهید سریعاً در سرچ‌ها ظاهر شوید یا نه. البته هر وقت که خواستید می‌توانید این اسم را تغییر دهید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

گام 4- الان باید کد 6 رقمی که به شما ارسال شده بود را وارد کنید تا هویت‌تان تایید شود. یک قابلیت Resend confirmation code نیز وجود دارد که به وسیله آن می‌توانید مجدداً درخواست ارسال کد کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

گام 5- در این مرحله باید رمز را وارد کنید. امنیت همیشه در الویت است و پیشنهاد می‌کنیم رمزی قوی با ترکیب اعداد، حروف و علائم انتخاب کنید تا از هکرها در امان باشد. به این فکر نکنید که چون قرار نیست بلاگر معروف شوید، پس نیازی نیست به امنیت حساب اینستاگرام خود توجه کنید؛ زیرا هکرها می‌توانند با هک اینستاگرام، حریم شخصی شما را به خطر انداخته و از اطلاعات شما سو استفاده کنند. امکان تغییر رمز در هر زمان وجود دارد.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

گام 6- وقت آن رسیده که نام کاربری اینستاگرام خود را انتخاب کنید. نام کاربری، باید یک نام منحصربه‌فرد و جدید باشد و می‌تواند ترکیبی از حروف انگلیسی، اعداد و برخی علائم باشد. البته نام کاربری نیز بعداً قابل تغییر است.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

پس از وارد کردن نام کاربری و زدن روی Next، حساب کاربری ساخته شده است. فقط چند مرحله برای ادامه بهبود حساب کاربری باقی مانده است.

گام 7- اینستاگرام در این مرحله به شما می‌گوید به فیسبوک متصل شوید تا دوست‌های فیسبوک خود را در اینستاگرام پیدا کنید. ما این مرحله را فعلاً رد می‌کنیم. چون خودتان هم می‌توانید با یک سرچ ساده، دوستانتان را پیدا کنید. روی دکمه Skip در پایین صفحه بزنید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

گام 8: در این مرحله، دوباره اینستاگرام تلاش می‌کند شما را به دوستانتان متصل کند و از شما می‌خواهد که بین مخاطبان گوشی خود بگردید. می‌توانید الان یا بعداً این دسترسی را بدهید یا با زدن روی Skip از این مرحله بگذرید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

گام 9- الان باید عکس پروفایل خود را بارگذاری کنید. روی Add Photo بزنید و یک عکس با زاویه و نور مناسب انتخاب کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

گام 10- اینستاگرام این قابلیت را دارد که نام کاربری و رمز شما را ذخیره کند تا نیاز نباشد هر دفعه برای وارد شدن به حساب اینستا، آن‌ها را مجدداً وارد کنید. این کار شما را خیلی راحت می‌کند پس روی Save Password بزنید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

گام 11- الان که مراحل اصلی و فرعی ساخت اکانت اینستاگرام به اتمام رسید، وقت آن رسیده افرادی که می‌خواهید را فالو کنید تا صفحه شما خالی نباشد.

اینستاگرام پیج‌های مشهور را به شما پیشنهاد می‌دهد. عجله نکنید و نیاز نیست با فالوی تک تک آن‌ها، پیج خود را شلوغ کنید. فقط پروفایل‌هایی را فالو کنید که واقعاً برایتان جذاب هستند. سپس روی Next بزنید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

تبریک می‌گوییم. الان ساخت اکانت جدید در اینستا را یاد گرفتیم. اگر برایتان این سوال به وجود آمده که به وسیله سایت چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم، پاسخ ما این است که خوشبختانه برای ساخت حساب کاربری از طریق سایت باید دقیقاً همین مراحل را طی کنید.

در ادامه مقاله‌ی چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم، می‌خواهیم چند سوال که ممکن است به ذهنتان خطور کرده باشد را پاسخ دهیم.

آیا می‌توانیم چند اکانت اینستاگرام داشته باشیم؟

به گفته اینستاگرام، هر شخص می‌تواند پنج اکانت مختلف داشته باشد و بدون خارج شدن از آن‌ها، بین‌شان جابجا شود. این یعنی اگر بیشتر از 5 اکانت بخواهید، لازم است کلاً از حساب‌های قبلی خارج شوید.

البته این قابلیت ورود در اکانت چندگانه، فقط در آیفون و اندروید آپدیت 7.15 به بعد وجود دارد.

آیا می‌شود با یک ایمیل یا شماره، چند اکانت اینستاگرام بسازیم؟

خیر. در حال حاضر این امکانی وجود ندارد. یعنی وقتی پنج اکانت شما تمام شدند، لازم است برای سری جدید، از ایمیل و شماره دیگری استفاده کنید.

برای این کار شاید بهتر باشد برای یک اکانت، از ایمیل و برای اکانت دیگر از شماره استفاده کنید؛ و البته به خاطر داشته باشید که امکان ساخت اکانت به وسیله فیسبوک نیز یک گزینه است.

آیا نحوه ساخت اکانت اول یا سوم با هم فرقی دارد؟

خیر. چه بخواهید اولین اکانت خود را در اینستاگرام بسازید و به تازگی وارد دنیای آن شوید و چه از قبل اکانت داشته باشید و قصد داشته باشید به تعداد آن اضافه کنید، در هر حال باید مسیر مشابهی که در ابتدای مقاله آوردیم را طی کنید. البته اگر از قبل، وارد حساب شده‌اید و وقتی اینستا را باز می‌کنید، گزینه ثبت نام جدید را نمی‌بینید باید:

گام 1- روی آیکون عکس خود در گوشه پایین سمت راست صفحه بزنید.

گام 2- روی نام اکانت بزنید.

گام 3- Add Account را انتخاب کنید.

گام 4- Create New Account را انتخاب کنید.

گام 5- نام کاربری و رمز را وارد کنید.

وقتی به این روش اکانت می‌سازید، در واقع قابلیت جابجایی بین اکانت‌ها را نیز دارید و اگر از یکی خارج شوید، از بقیه نیز خارج می‌شوید.

چگونه وارد اکانتی شوم که از قبل دارم؟

اگر قصد دارید وارد اکانتی مستقل شوید که  از قبل ساخته‌اید، گام‌های زیر را طی کنید:

گام 1- روی آیکون عکس خود در گوشه پایین سمت راست صفحه بزنید.

گام 2- روی سه خط افقی در بالای سمت راست صفحه بزنید.

گام 3- Settings را انتخاب کنید.

گام 4- به پایین صفحه رفته و Add Account را انتخاب نمایید.

گام 5- گزینه Log Into Existing Account را زده و نام کاربری و رمز را وارد کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

چگونه بین اکانت های اینستاگرام جابجا شویم؟

به این صورت می‌توانید بین چندین حساب جابجا شوید:

گام 1- روی آیکون عکس خود در گوشه پایین سمت راست صفحه بزنید.

گام 2- روی اکانتی که می‌خواهید به آن جابجا شوید کلیک کنید.

به همین راحتی می‌توانید به اکانت قبلی و یا اکانت‌های دیگرتان بروید.

چگونه از اکانت دوم اینستاگرام خود خارج شویم؟

اگر فکر می‌کنید دیگر به اکانت خود نیازی ندارید، می‌توانید تنها در چند گام ساده، از آن خارج شوید. البته به این معنا نیست که اکانت شما غیرفعال یا حذف می‌شود؛ بلکه هر زمان که خواستید می‌توانید مجدداً لاگین کرده و وارد آن شوید.

برای این کار:

گام 1- روی آیکون عکس خود در گوشه پایین سمت راست صفحه بزنید.

گام 2- روی سه خط افقی در بالای سمت راست صفحه بزنید.

گام 3- Setting را انتخاب کنید.

گام 4- به پایین صفحه رفته و Login Info را انتخاب نمایید.

گام 5- تیک کنار اکانتی که می‌خواهید از آن خارج شوید را فعال کرده و روی Remove بزنید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

آیا می‌شود چند اکانت اینستاگرام را ادغام کرد؟

اگرچه می‌توانید بین پنج اکانت خود به راحتی جابجا شوید، اما ادغام اکانت‌ها با هم ممکن نیست. مثلاً نمی‌توانید فالوئرها و محتوای چند اکانت را با هم ادغام کنید.

آموزش حساب اینستاگرام

الان که جواب سوال چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم را یاد گرفتیم، وقت آن است که ببینیم چگونه با اینستاگرام کار کنیم. ادامه مطلب را به آموزش حساب اینستا اختصاص داده‌ایم.

اضافه کردن اطلاعات به پروفایل

اینستاگرام شما را مجبور نمی‌کند اطلاعاتی اضافه کنید، اما اگر این کار را انجام دهید، اکانت شما جلوه بهتری خواهد داشت. برای این کار، روی پروفایل خود رفته و روی گزینه Edit Profile بزنید. دو فضای خالی که باید پر کنید، وب‌سایت و bio هستند. در بخش bio می‌توانید هر مطلبی که می‌خواهید قرار دهید؛ یک جمله درباره خودتان، شعری که دوست دارید و یا هر چیز دیگر. در این صفحه می‌توانید نام کاربری را نیز تغییر دهید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

پست عکس و ویدیو

گام 1- برای این کار تنها کافی است روی علامت "+" در وسط پایین صفحه بزنید. سپس یک عکس یا ویدیو را از گالری انتخاب کنید و یا همان لحظه عکس و ویدیو بگیرید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

اگر دارید یک عکس از گالری انتخاب می‌کنید، می‌توانید عکس را به صورت افقی یا عمودی آپلود کنید. پس از انتخاب عکس مورد نظر، روی علامت دو فلاشه در گوشه سمت چپ پیش‌نمایش بزنید. سپس عکس را حرکت داده و یا روی آن زوم کنید تا به صورتی که می‌خواهید، در فریم تنظیم شود.

می‌توانید تا 10 عکس و ویدیو را به صورت همزمان در یک پست جای دهید. روی دو مربعِ روی هم قرار گرفته در پایین سمت راست کلیک کنید تا حالت پست چندگانه فعال شود.

گام 2- وقتی که عکس یا ویدیوی مورد نظر را انتخاب کردید، در مرحله بعد می‌توانید فیلتر به آن اضافه کنید و یا روشنایی، کنتراست و ویژگی‌های دیگر آن را ادیت کنید.

گام 3- در این مرحله می‌توانید یک متن اضافه کنید که زیر پست نمایش داده شود. امکان اضافه کردن نام کاربری دیگر افراد نیز وجود دارد. مثلاً اگر بخواهید نام عکاس خود را بیاورید، باید ابتدا @ بذارید و پس از آن، اسم اکانت او را بنویسید (یعنی @username). هشتگ‌ها را نیز به همین جا اضافه می‌کنند. برای مثال اگر از هشتگ #art استفاده کنید، کسانی که این کلمه را سرچ می‌کنند، پست شما را خواهند دید.

این صفحه دو گزینه دیگر نیز دارد. یکی از آن‌ها، تگ است. زمانی که اکانتی را در خود عکس تگ می‌کنید، کسی که روی عکس ضربه بزند، می‌تواند اکانت‌هایی که تگ شده‌اند را ببیند. گزینه دیگر، اضافه کردن مکان است.

الان با زدن روی Share، عکس یا ویدیوی شما پست می‌شود.

استوری اینستاگرام

استوری‌ها، عکس‌ها و ویدیوهایی هستند که بعد از 24 ساعت پاک می‌شوند.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

برای استوری گذاشتن، تنها کافی است صفحه پست‌های عمومی اینستاگرام را به سمت راست بکشید و یا این که در همان صفحه، روی پروفایل خود در بالا سمت چپ (که علامت + در کنار خود دارد) کلیک کنید. درست همانند پست، هم می‌توانید همان لحظه عکس و ویدیو بگیرید و هم امکان آپلود از گالری وجود دارد. پس از انتخاب عکس، امکان اضافه کردن استیکر، متن، مکان، هشتگ و غیره وجود دارد.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام

اینستاگرام، یک قابلیت جستجو دارد که به شما اجازه می‌دهد دنبال اکانت افراد و یا اکانت‌های مورد علاقه خود بگردید.

در بخش search and explore، اینستاگرام پست‌ها و استوری‌هایی را به شما نشان می‌دهد که احتمال می‌دهد با سلیقه‌تان سازگار باشد. اما برای سرچ موارد مخصوص، کلمه کلیدی و یا آدرس اکانت مورد نظر را روی فضای سرچ خالی در بالای صفحه تایپ کنید. سپس پروفایل‌ها و هشتگ‌های مربوط به آن را ببینید و آن‌هایی که مطابق خواسته‌تان است را فالو کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

کلام آخر در مورد چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم

در این مقاله، یاد گرفتیم که چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم. علاوه بر آن، نحوه عملکرد اینستاگرام برای استفاده از چندین اکانت را بررسی کردیم. در انتها نیز، درباره عملیات‌های اولیه اینستاگرام مثل پست و استوری و پیدا کردن افراد، آموزش دیدیم. امیدواریم این مقاله توانسته باشد، هر آنچه برای ساخت اکانت جدید اینستاگرام نیاز داشتید را در اختیار شما قرار داده باشد. در پایان مایلم آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی فرادرس را به شما معرفی کنم؛ برای دریافت این آموزش ارزشمند می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: nashrila

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.