logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

تبلیغ گسترده در اینستاگرام - آموزش اصول تبلیغات موثر در اینستاگرام

تبلیغ گسترده در اینستاگرام - آموزش اصول تبلیغات موثر در اینستاگرام
هدایت عباسی اینترنت

تبلیغ گسترده در اینستاگرام - آموزش اصول تبلیغات موثر در اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران است و بیش از 50 میلیون ایرانی در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. این نکته هم باعث می‌شود که فرصت خوبی برای دیده شدن و معرفی محصولات و خدمات خودتان به مردم ایران داشته باشید و هم از طرفی، باعث می‌شود کار شما برای دیده شدن بین این جمعیت بزرگ کمی سخت باشد. یکی از بهترین روش‌ها برای فعالیت درست و رشد سریع در این شبکه اجتماعی، تبلیغ گسترده در اینستاگرام است. حالا دیگر با این حجم جمعیت و کسب‌وکارهایی که در اینستاگرام وجود دارند، شما نمی‌توانید به روش‌های افزایش فالوور رایگانی که در همه‌جا گفته می‌شوند بسنده کنید و به آنها وابسته باشید؛ چون در این صورت یا موفق نخواهید شد یا ممکن است که موفقیت خیلی کمی داشته باشید و رشد کسب‌وکارتان شدیداً کند باشد. به همین خاطر بهترین روش استفاده از تبلیغ گسترده در اینستاگرام است.

تبلیغات در اینستاگرام روش‌های مختلفی دارد که شامل تبلیغات بلاگری و تبلیغات گسترده می‌شود. تبلیغ گسترده روشی است که کمک می‌کند در مدت زمانی کوتاه، توسط میلیون‌ها نفر دیده شوید و فروشتان رشد انفجاری داشته باشد. در این مقاله می‌خواهیم در مورد تبلیغ گسترده در اینستاگرام صحبت کنیم و بگوییم که برای تبلیغ در اینستاگرام چه کارهایی را باید انجام دهید تا بتوانید یک تبلیغات با بازدهی مناسب داشته باشید و همچنین بگوییم که چه نکاتی را باید رعایت کنید تا با استفاده از تبلیغات، رشد سریع‌تری را در اینستاگرام تجربه کنید. اگر به دنبال رشد پیج اینستاگرامی خودتان از طریق تبلیغات اینستاگرام هستید و نمی‌دانید چطور باید این کار را انجام دهید که بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید، حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهمی را به شما بگوییم که کسب‌وکار اینستاگرامی‌تان را متحول خواهند کرد. همچنین در صورتی که تمایل به راه اندازی یک کسب و کار اینستاگرامی دارید و یا قبلا کسب و کار خودتان را راه اندازی کردید و به دنبال یادگیری اصول مدیریت کسب و کارتان هستید پیشنهاد میکنم آموزش کسب و کار در اینستاگرام فرادرس را دریافت کنید:

تبلیغ گسترده در اینستاگرام

همان‌طور که در مقدمه گفتیم، تبلیغات اینستاگرام روش‌های مختلفی دارد که یکی از آنها گسترده نامیده می‌شود. حالا شاید بگویید که این نام‌گذاری به چه معنایی است؛ باید بگوییم که در تبلیغ گسترده اینستاگرام، شما بودجه تبلیغاتی خودتان را مشخص می‌کنید و بر اساس بودجه شما، پیج‌های تبلیغاتی اینستاگرام انتخاب شده و تبلیغات شما در مدت زمان 24 تا 48 ساعت، در تمامی آن پیج‌ها منتشر می‌شوند. مزیت این مدل تبلیغات و بازاریابی این است که شما در همین مدت کم می‌توانید تعداد فالوور بالایی را جذب کنید و بر اساس بودجه تبلیغاتی و کیفیت تبلیغات و پیج‌هایی که به آنها تبلیغ داده‌اید، فالوورهای خود را افزایش دهید و به افراد جدید محصولات و خدمات خودتان را بفروشید. تبلیغات گسترده به این خاطر نام‌گذاری شده است که در این مدل تبلیغات، پیج شما به صورت گسترده تبلیغ می‌شود و بارها و بارها پیج شما به دیگران نشان داده می‌شود و این موضوع کمک می‌کند که به شما راحت‌تر اعتماد کرده و پیجتان را فالو کنند و از محصولات شما استفاده کنند.

تبلیغ گسترده در اینستاگرام - آموزش اصول تبلیغات موثر در اینستاگرام

انواع پیج در تبلیغ گسترده در اینستاگرام

تبلیغات گسترده اینستاگرام معمولاً به این صورت است که دو نوع دسته‌بندی برای پیج‌هایی که به آنها تبلیغ می‌دهید وجود دارد که در ادامه آنها را با هم بررسی خواهیم کرد.

تبلیغ گسترده در پیج های کوچک اینستاگرام

این پیج‌ها معمولاً پیج‌هایی هستند که زیر 1 میلیون نفر فالوور دارند. این پیج‌ها برای شروع گزینه‌های مناسب‌تری هستند، چون هم هزینه آنها بسیار کمتر است و می‌توانید راحت‌تر تبلیغات خودتان را به تعداد زیادی از این پیج‌ها بدهید. مزیت دیگر این است که پیج‌های کوچک راحت‌تر تبلیغات را قبول می‌کنند و قوانین خاص و سختی ندارند. البته نکته‌ای که در تبلیغ در اینستاگرام و مخصوصاً برای پیج‌های کوچک وجود دارد، این است که پیج موردنظر را به‌خوبی بررسی کنید تا مناسب باشد و بتواند بازدهی خوبی به شما بدهد.

تبلیغ گسترده در پیج‌های میلیونی اینستاگرام

نوع دیگری از پیج‌ها که احتمالاً ادمین‌های تبلیغات اینستاگرام به شما خواهند گفت و پیشنهاد می‌کنند، پیج‌های میلیونی هستند. این پیج‌ها همان‌طور که از نامشان پیداست، فالوورهایی بالای 1 میلیون دارند و به همین خاطر پیج میلیونی نامیده می‌شوند. این پیج‌ها معمولاً هزینه‌هایی بالاتری برای تبلیغات پست و استوری دارند و شرایط و قوانین خاصی نیز برای انتشار تبلیغ شما دارند و به همین خاطر سخت‌گیری در آنها کمی بیشتر است. این دسته‌بندی معمولاً برای زمانی مناسب است که با پیج‌های کوچک کار کرده باشید و فالوورهای خوبی را جذب کرده باشید و تبلیغاتتان به نقطه خوبی رسیده باشد و با داشتن بودجه تبلیغاتی بالا بخواهید فالوورهای خود را افزایش دهید و فروش خود را بیشتر کنید.

تبلیغ گسترده در اینستاگرام - آموزش اصول تبلیغات موثر در اینستاگرام

چه عواملی در بازدهی تبلیغ در اینستاگرام نقش دارند؟

تا به اینجا گفتیم که تبلیغ گسترده در اینستاگرام چیست و دسته‌بندی پیج‌ها را در این نوع تبلیغ به شما گفتیم. حالا می‌خواهیم به سراغ این برویم که ببینیم اصلاً چه عواملی نقش مهمی در میزان بازدهی که از تبلیغات دریافت می‌کنید دارند. پس همچنان همراه ما باشید.

موارد زیر در بازدهی تبلیغات اینستاگرام بسیار موثر هستند:

بودجه تبلیغاتی

قطعاً همه ما می‌دانیم که هرچقدر بودجه تبلیغاتی بیشتر باشد، می‌توانیم موفقیت بیشتری را در کمپین تبلیغاتی خودمان داشته باشیم و در پیج‌های بیشتری دیده شویم. به همین خاطر باید در نظر بگیرید که حداقل بودجه‌ای که در حال حاضر برای اینستاگرام مناسب است تا بتوانید بازدهی مناسبی دریافت کنید، بالای 5 میلیون است. البته بودجه‌های پایین‌تر و چند صدهزارتومانی هم می‌توانید برای شروع داشته باشید؛ ولی باید بدانید که بازدهی تبلیغات کمتر خواهد بود و میزان فالووری که جذب می‌کنید نیز خیلی کمتر است.

پیج‌های تبلیغاتی

دومین عاملی که در نتیجه‌بخش بودن تبلیغات اینستاگرام نقش دارد، پیج‌های تبلیغاتی هستند که انتخاب می‌کنید. این پیج‌ها از دو نظر اهمیت بالایی دارند. اول اینکه باید دقت کنید پیج‌ها فیک نباشند و نرخ تعامل یا engagement rate مناسبی داشته باشند. دوم اینکه باید بر اساس موضوع کسب‌وکار خودتان پیج‌های اینستاگرامی مناسبی را انتخاب کنید. مثلاً اگر موضوع کار شما فروش لباس زنانه است، احتمالاً پیج‌هایی با موضوع آشپزی و بچه‌داری برایتان مناسب خواهد بود؛ زیرا اکثر فالوورهای این پیج‌ها خانم هستند.

پست یا استوری تبلیغاتی شما

عامل مهم دیگری که نقش خیلی زیادی در اثربخشی تبلیغات شما دارد، پست یا استوری است که برای تبلیغ در اینستاگرام خودتان استفاده می‌کنید. پست یا استوری تبلیغاتی پیج شما باید مناسب و حرفه‌ای باشد تا مخاطبان به آن توجه کنند. مثلاً قاب پست یا استوری، نحوه معرفی و دعوت از مخاطب به پیجتان باید به‌گونه‌ای حرفه‌ای انجام شود تا بتوانید تبلیغات نتیجه‌بخشی داشته باشید. سعی کنید در این کار خلاقیت به خرج دهید و به مخاطب دلیلی بدهید تا وارد پیجتان شود و شما را فالو کند.

آماده بودن پیج شماش

یکی از مهم‌ترین عواملی که خیلی از افراد در تبلیغات در اینستاگرام در نظر نمی‌گیرند و معمولاً همین موضوع باعث می‌شود تبلیغات مؤثری نداشته باشند، آماده بودن پیج برای تبلیغات است. کار تبلیغات این است که نظر افراد را به پیج شما جلب کند و کاری کند که آنها به پیج شما وارد شوند و آن را بررسی کنند. حالا در اینجا اینکه چند درصد از افرادی که وارد پیجتان می‌شوند تبدیل به فالوور شما شوند، کاملاً بستگی به این دارد که پیجتان چقدر برای مخاطب جذاب و آماده است. داشتن محتواهای کاربردی، فعال ‌بودن پیج، داشتن هایلایت های زیبا و منظم، ظاهر یکدست و تمیز پیج، همه و همه نکاتی هستند که باعث می‌شوند پیج اینستاگرام شما یک پیج خوب و مناسب برای مخاطب باشد و او را به فالو کردن پیج شما ترغیب کند. پس نیاز است که در تبلیغ گسترده در اینستاگرام حتماً این مورد را حسابی در نظر بگیرید و حتی قبل از اینکه به فکر تبلیغات باشید، پیجتان را با محتواهای عالی و کاربردی پر کنید و هایلایت های خوبی را برای آن بسازید و سپس کار تبلیغات را انجام دهید.

تبلیغ گسترده در اینستاگرام - آموزش اصول تبلیغات موثر در اینستاگرام

نکاتی مهم برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرام

حالا می‌خواهیم به سراغ این موضوع برویم که با هم بررسی کنیم چه نکاتی در تبلیغات گسترده وجود دارند که می‌توانیم با رعایت آنها، رشد سریع‌تری در اینستاگرام داشته باشید و به فروش‌های خیلی بالایی دست پیدا کنید.

از تبلیغات نترسید

اولین نکته‌ای که باید به شما یادآوری کنیم، این است که به‌هیچ‌وجه از تبلیغات نترسید. اگر دقت کنید تمام پیج‌های موفقی که در اینستاگرام وجود دارند، تبلیغات را به بهترین شکل انجام می‌دهند و بودجه‌های زیادی را برای کار تبلیغات پیجشان در نظر می‌گیرند. اگر پیج‌های بزرگ و موفق از ابتدا این کار را نکرده بودند، قطعاً نمی‌توانستند پیج پرمخاطب و معروفی داشته باشند. خیلی از افراد به‌خاطر ترس از تبلیغات، سال‌ها است که تعداد فالوورهای بسیار کمی دارند و به دنبال آن فروش پایینی دارند و همین موضوع باعث می‌شود که نتوانند انگیزه کافی برای فعالیت در اینستاگرام داشته باشند. به همین خاطر توصیه می‌کنیم که اگر واقعاً برای موفقیت در اینستاگرام مصمم هستید، حتماً تبلیغات را جدی بگیرید و هر ماه از درآمد خودتان بودجه‌ای را برای این کار کنار بگذارید.

از مبالغ پایین شروع کنید

تبلیغات دور ریختن پول نیست، بلکه یک سرمایه‌گذاری فوق‌العاده برای کسب‌وکارتان است و به همین خاطر باید به خودتان فرصت اشتباه کردن در تبلیغات را بدهید. سعی کنید از مبالغ پایین حتی با چند صد هزار تومان تبلیغات اینستاگرام را شروع کنید و سپس با پیشرفتتان بودجه را افزایش دهید و به سراغ تبلیغ گسترده در اینستاگرام بروید.

تبلیغ گسترده در اینستاگرام - آموزش اصول تبلیغات موثر در اینستاگرام

قبل از تبلیغ اصلی، تست کنید

خیلی از افراد بودجه‌های بسیار بالایی را برای تبلیغاتی هزینه می‌کنند که به‌هیچ‌وجه موفق نیست و نمی‌تواند بازدهی مناسبی داشته باشد. برای اینکه بتوانید تبلیغات خودتان را بسنجید، ابتدا با پست یا استوری تبلیغاتی خودتان، یک‌دهم بودجه را مصرف کنید و به چند پیج تبلیغات بدهید. بعد از این کار اگر بازدهی مناسبی دریافت کردید، می‌توانید تمامی بودجه خودتان را برای تبلیغ مصرف کنید؛ اما اگر بازدهی مناسب نبود، بودجه خودتان را هدر نداده‌اید و می‌توانید تبلیغات خودتان را از نظر عواملی که در بازدهی تبلیغ در اینستاگرام مؤثر هستند بازبینی و اصلاح‌کرده و مجدداً امتحان کنید.

تبلیغ بیشتر با فروش بیشتر همراه است

بسیاری از افرادی که تبلیغات را قبول ندارند، این باور اشتباه را دارند که تبلیغات در اینستاگرام هزینه‌ای است که برای کسب‌وکارشان انجام می‌دهند. اما باید بدانید همان‌طور که قبل‌تر هم گفتیم، در واقع تبلیغات یکی از پرسودترین سرمایه‌گذاری‌ها در کسب‌وکار شما است که حتما باید انجامش دهید. فرض کنید کسی به شما بگوید اگر 100 میلیون تومان پول در جایی سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید پس از یک ماه 200 میلیون تومان سود کنید و در نهایت پول شما 300 میلیون خواهد شد. در این صورت شما سرمایه‌گذاری را انجام می‌دهید یا از آن می‌گذرید؛ تبلیغات دقیقاً چنین حالتی دارد، اگر تمام مواردی که گفتیم را رعایت کرده باشید و محصول یا خدمات مناسبی نیز داشته باشید، تبلیغات برایتان بهترین سرمایه‌گذاری خواهد بود و کمک می‌کند که بتوانید در مدت ‌زمانی کم، سود زیادی را کسب کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیج اینستاگرام خودتان را آماده کنید و آن را برای تبلیغات بهینه‌سازی کنید، سپس بودجه‌ای را برای تبلیغ کنار گذاشته و تبلیغ گسترده در اینستاگرام را شروع کنید. سپس می‌توانید بازدهی بالای این کار را مشاهده کنید و از سودهای کلانی که می‌توانید از طریق اینستاگرام کسب کنید، لذت ببرید. در واقع می‌توانیم این‌طور بگوییم که فاصله شما تا رسیدن به درآمدهای بالا در اینستاگرام، تبلیغ کردن درست و اصولی است و تبلیغات گسترده در اینستاگرام می‌تواند شما را سریعاً به این هدف برساند.

تبلیغ گسترده در اینستاگرام - آموزش اصول تبلیغات موثر در اینستاگرام

کلام آخر در مورد تبلیغ گسترده در اینستاگرام

در این مقاله در مورد تبلیغ گسترده در اینستاگرام صحبت کردیم و گفتیم که تبلیغات در اینستاگرام چطور انجام می‌شود و چه اصول و قوانینی دارد. همچنین بررسی کردیم که در مدل گسترده تبلیغات، پیج‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند تا با آنها بیشتر آشنا شوید. در مرحله بعدی گفتیم که چه عواملی در بازدهی تبلیغات اینستاگرام مؤثر هستند تا آنها را بشناسید و بتوانید برای انجام تبلیغات، تک‌تک آنها را بررسی کنید و تبلیغاتی نتیجه‌بخش داشته باشید. در نهایت نیز با هم بررسی کردیم که برای تبلیغ در اینستاگرام چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید تا بتوانید سریع‌تر رشد کنید و پیج اینستاگرامی پول‌ساز و قدرتمند برای خودتان داشته باشید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با تبلیغ گسترده در اینستاگرام آشنا شوید و با این روش درآمدهای فوق‌العاده‌ای را از اینستاگرام کسب کنید. اگر به دنبال فعالیت اصولی و حرفه‌ای در اینستاگرام هستید، پیشنهاد می‌کنیم آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی فرادرس را تهیه کنید و با اجرای مطالب این دوره، شاهد رشد و پیشرفت خود در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: nashrila

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.