logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

بهترین اندیکاتور برای فیوچرز

بهترین اندیکاتور برای فیوچرز
هدایت عباسی ارز دیجیتال

TradingView یک پلت فرم نمودار معاملات آنلاین است که میلیون ها نفر را مجذوب خود کرده است.  استفاده از این پلت فرم بسیار آسان است و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است و یکی از عوامل جذابیت آن، اندیکاتورهای متنوعی است که می تواند به معامله گران (تریدرها) برای موفقیت در معامله و کسب درآمد کمک کند.

شاید یکی از مشکلاتی که معامله گران تازه کار با تریدینگ ویو دارند تنوع زیاد اندیکاتورها است که کمی آنها را گیج می کند. به همین دلیل ما در تاپ سایت 98 تلاش می کنیم بهترین اندیکاتورهای تریدینگ ویو را به شما معرفی کنیم.

یکی از روش های انتخاب بهترین اندیکاتور در تریدینگ ویو، بررسی تعداد افرادی است که از آن استفاده می کنند اما نمی توانید فقط به آن بسنده کنید حتما قبل از استفاده از آنها در معاملات واقعی یا ریل، از آن بک تست بگیرید.

اندیکاتور Ripster EMA Clouds

اندیکاتور Ripster EMA Clouds که سازنده آن Ripster47 است یکی از بهترین اندیکاتور برای فیوچرز می باشد که دارای چند مووینگ می باشد. اگر کندل بالای همه آنها باشد یعنی روند، صعودی میباشد و اگر پایین آن، یعنی روند نزولی می باشد.

بهترین اندیکاتور برای فیوچرز

پس از انتخاب آن، می توانید علامت ستاره کنار آن را نیز بزنید تا به بخش علاقه مندی ها یا favorites اضافه شود. این گزینه باعث می شود تا در صورت فراموشی نام اندیکاتور، انتخاب آن راحت تر باشد.

در صورتی که مووینگ ها بهم گره بخورند احتمالا بازار رنج خواهد بود.

کار کردن با اندیکاتور Ripster EMA Clouds راحت است و فهم آن برای افراد تازه کار نیز راحت است.

در بخش تنظیمات که با چرخ دنده مشخص است می توانید رنگ آنها را تغییر دهید.

پس از اعمال تغییرات می توانید با گزینه save as default تغییرات را ذخیره کنید تا در استفاده های بعدی به همان شکل، نمایش داده شود.

بهترین اندیکاتور برای فیوچرز

یکی از مهمترین نکات در معامله گری، تشخیص روند است. با این اندیکاتور می توانید روند را تشخیص دهید. در صورتی که کندل بالای همه خطوط باشد روند صعودی می باشد و اگر پایین آنها باشد روند، نزولی است.

دقت نمایید، در صورتی که مووینگ اول شکست، روند تغییر نمی کند و از معامله خارج نشوید. در صورتی تغییر روند اتفاق می افتد، که کندل به زیر همه مووینگ ها برود. 

اگر به تصویر زیر نگاه کنید چندین بار مووینگ اول شکسته شده است ولی روند همچنان صعوی میباشد.

بهترین اندیکاتور برای فیوچرز

معمولا بازار در حالت رنج یا خنثی، بصورت شارپ تغییر روند می دهد در غیر این صورت، مدتی در بخش بالا (بازار صعودی) حرکت می کند و سپس شروع به نزول می کند.

به مثال زیر دقت نمایید:

بهترین اندیکاتور برای فیوچرز

حرکت بازار صعودی بوده است. فروشندگان چندین بار تلاش کرده اند روند را تغییر دهند، اما خریدران اجازه نداده اند و پس از چندین بار تلاش، توانسته اند روند را تغییر دهند.

حال بیایید کار را جذاب تر کنیم و یک اندیکاتور دیگر برای تایید روند به چارت اضافه کنیم.

از این اندیکاتورها می توانید در هر تایم فریمی استفاده نمایید.

اندیکاتور Donchian Trend Ribbon

اندیکاتور Donchian Trend Ribbon که سازنده آن Lonesomethe میباشد که بیش از 3 هزار تریدر نیز از آن استفاده میکند.

بهترین اندیکاتور برای فیوچرز

این اندیکاتور روند بازار را به ما نشان می دهد مثلا اگر اندیکاتور Ripster EMA Clouds روند صعودی را نشان می دهد و اندیکاتور Donchian Trend Ribbon نیز سبز می باشد پس با خیال راحت می توانید معامله خرید باز کنید و بالعکس.

اگر با دقت به خانه ها نگاه کنید گاهی در کنار رنگ سبز، یک رنگ تیره در بالای آن، نشان داده می شود و نشان دهنده ضعف روند میباشد.

بهترین اندیکاتور برای فیوچرز

قبلا توضیح دادم شکست یک موینگ در اندیکاتور Ripster EMA Clouds نشاندهنده تغییر روند نیست و میانگین متحرک (مووینگ) های پایین تر می تواند به عنوان یک حمایت عمل کند و قیمت را به بالا فشار دهد اما یک آلارم می باشد که روند در حال ضعیف شدن است.

قبل از اینکه در معاملات خود از هر اندیکاتوری استفاده کنید سعی کنید در حالت دمو از آن بک تست بگیرید.

اندیکاتور QQE MOD

اندیکاتور QQE MOD که سازنده آن mihkel00 میباشد و بیش از 6 هزار نفر از آن استفاده می کنند یکی از بهترین اندیکاتورها برای فیوچرز میباشد.

شما در تردینگ ویو می توانید از 3 اندیکاتور بصورت رایگان استفاده نمایید. پس این اندیکاتور را نیز به چارت اضافه کنید و همزمان با دو اندیکاتور بالا استفاده نمایید.

بهترین اندیکاتور برای فیوچرز

این اندیکاتور روند بازار را نشان میدهد. رنگ سبز نشان دهنده حرکت صعودی میباشد. رنگ قرمز نشاندهنده حرکت نزولی و هنگامی که روند در حال ضعیف شدن است رنگ خاکستری یا نقره ای نشان داده می شود.

به تصویر زیر نگاه کنید.

بهترین اندیکاتور برای فیوچرز

در تصویر بالا، اندیکاتور QQE MOD در بخش هایی، رنگ قرمز را نشان می دهد اما اندیکاتور Ripster EMA Clouds هنوز در حالت صعودی میباشد و در ادامه نیز حرکت صعودی ادامه پیدا می کند پس مشاهده میکنید ترکیب چند اندیکاتور چقدر می تواند مفید باشد.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.