logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

صرافی بینگ ایکس با امکانات پیشرفته

صرافی بینگ ایکس با امکانات پیشرفته
متفرقه ارز دیجیتال

امروزه در بازار ارهای دیجیتال صرافی های زیادی وجود دارند که هرکدام قابلیت های و خدمات مختلفی را ارائه می دهند. در کنار این همه خدمات محدودیت های کشور ایران باعث میشه انتخاب ما محدودتر شود. در این مقاله تصمیم داریم شما را با یکی از بهترین و مجهزترین صرافی ارز دیجیتال آشنا کنیم که به کاربران ایرانی هم بدون محدودیت خدمات میدهد.

اگر به‌تازگی با بازار ارزهای دیجیتال آشنا شده باشید، احتمالاً به این سؤال فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت‌نام و فعالیت کنید. برای ما ساکنان ایران که در دوران تحریم‌های بسیار سنگین زندگی می‌کنیم، معاملات ارزهای دیجیتال با محدودیت‌های زیادی همراه است، اما غیرممکن نیست.

هرکس ممکن است روش خاص خود را برای معاملات ارزهای دیجیتال داشته باشد، اما طبق تجربه، اغلب کاربران ایرانی از دو روش برای معاملات ارزهای دیجیتال بهره می‌برند: 1- انتخاب صرافی ایرانی 2- انتخاب صرافی خارجی بدون محدودیت

ولی صرافی های ایرانی بسیار محدود هستند و فقط معاملات اسپات دارند و برای یک ترید اصلا مناسب نیست. پس اگر کمی حرفه ای تر باشید مجبور میشید یک صرافی خارجی مناسب را انتخاب کنید.

انواع خدمات اولیه صرافی های ارزهای دیجیتال

صرافی‌ ارز دیجیتال در واقع به عنوان بازارساز عمل کرده و در ازای خدماتی که ارائه می‌دهند، مابه التفاوت قیمت خرید و فروش یک ارز را به عنوان کمیسیون برمی‌دارند. در واقع صرافی‌ ارز دیجیتال به عنوان واسطه‌ای بین خریدار و فروشنده عمل می‌کنند و از طریق دریافت کارمزد و هزینه‌های معاملاتی درآمد کسب می‌کنند.

برای ثبت‌نام یا انجام معامله، نیاز به حضور فیزیکی در محل دفتر صرافی ارز دیجیتال وجود ندارد و تنها کافی است از طریق سایت یا اپلیکیشن موبایل اقدام شود، چراکه وقتی با دارایی‌هایی از جنس دیجیتال سروکار داریم، نیاز به مراجعه حضوری از بین می‌رود.

صرافی های ایرانی به هیچ وج برای ترید پیشنهاد نمیشوند چون بازار فیوچرز ندارند. ولی هر صرافی خارجی ارز دیجیتال یه سری خدمات اولیه و حداقلی دارند. مثل بازار اسپات و فیوچرز که پایه همه صرافی ها هستند. ولی هر کدام با یه سری مزایا و معایب واختلاف های جزئی این خدمات را ارائه میدهند. ولی چه خدمات ویژه دیگری میتوانیم در کنار این خدمات داشته باشیم؟ به نظر شما یک صرافی تا چه حدی میتواند پیشرفته باشد؟

صرافی بینگ ایکس با امکانات پیشرفته

با بینگ ایکس هیچ فرصت معاملاتی را از دست ندهید

معرفی صرافی بینگ ایکس در چند جمله؛ کارمزدهای کم، افتتاح حساب آسان، امنیت بی رقیب، ثبت نام رایگان همراه با پادش.

هدف صرافی BingX فراهم کردن امکان سرمایه‌گذاری برای تمامی افراد و به ساده‌ترین روش ممکن در بازارهای مالی است.

صرافی بینگ ایکس (BingX) یکی از صرافی‌های متمرکز در بازار ارزهای دیجیتال است که به‌طور گسترده در قاره آسیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این صرافی در کشور سنگاپور قرار دارد و در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده است و در حال حاضر در بیش از 100 کشور شعبه فعال دارد. در سال 2021 در سایت Trading View پیشرفت رتبه صرافی بینگ ایکس چشمگیر بوده و به عنوان برترین بروکر سال انتخاب شده است. بینگ ایکس امکانات و ویژگی‌های متعددی دارد که فعالین حوزه‌های فارکس، ارز دیجیتال و دیگر بازارهای مالی جهانی را به خود جذب کرده است. میزان کاربران بینگ ایکس در سال 2022 که بازار نزولی بوده و همه صرافی ها کاهش نیرو و حجم معاملات داشتند صرافی بینگ ایکس حدود 350% رشد داشته و این نشان از قدرت تیم این صرافی است.

وبسایت BingX یک پلتفرم ثبت‌شده در جمهوری استونی است و مجوزهای صرافی خود را تحت نهاد نظارتی AUSTRAC و مجوز کسب و کار MSB یا Money Services Business را تحت نظارت FinCen کسب کرده است. این صرافی شعبه‌هایی در آمریکای شمالی، کانادا، اتحادیه اروپا، هنگ کنگ و تایوان دارد و تاییدیه نظارتی این کشورها را نیز دریافت کرده است.

خدمات برتر صرافی بینگ ایکس

پلتفرم معاملات اجتماعی بینگ ایکس نسل جدیدی از صرافی های ارز دیجیتال است که علاوه بر بازارهای اسپات و فیوچرز قابلیت های بروزتری را ارائه داده که کاربران میتوانند از آنها برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنند. و به صورت کاملا خودکار و به کمک ربات های موجود کسب درآمد ثابت داشته باشند.

از جمله این خدمات: کپی ترید، ربات گرید ترید و بازار فارکس اشاره کرد که در ادامه هرکدام را به صورت تخصصی بررسی میکنیم و متوجه خواهید شد که چگونه با کمترین زحمت بتوانید سرمایه گذاری پر سودی داشته باشید.

صرافی بینگ ایکس در قسمت موجودی حساب شما میزان سود و ضرر شما را هم رصد میکند و میتوانید ببینید از وقی که فعالیت داشتید و یه سری توکن هولد کردید چقدر سود کرده اید و رابط کاربری به شدت اعتیاد آوری دارد فقط لازمه که باهاش ارتباط برقرار کنید. چون خیلی قابلیت های زیادی دارد شاید  در  نگاه اول کمی پیچیده به نظر برسد ولی وقتی یه مدت فعالیت کنید دیگر صرافی ها دیگر برا شما ساده به نظر میرسند و هنگام فعالیت در سایر صرافی ها احساس کمبود می‌کنید.

صرافی بینگ ایکس با امکانات پیشرفته

کپی ترید بینگ ایکس چیست؟

یکی از قابلیت های جذاب و بروز صرافی بینگ ایکس قابلیت کپی ترید و ارتباط اجتماعی با تریدهاست. در این صرافی شما میتوانید با سایر کاربران تریدر ارتباط داشته باشید و تاریخچه تریدها و وین ریت آنها را بررسی کنید و اگر علاقه مند باشید میتوانید آن شخص را دنبال کنید و از سیگنال های او کپی برداری کنید ولی با تنظیمات شخصی سازی شده.

مثلا: 1- با چند درصد سرمایه وارد پوزیشن هایش بشوید. 2- مقدار حد سود و حد ضررتون چند درصد باشه 3- چند تا سیگنال در روز کپی بشود و...

به کمک سیستم کپی ترید و پلتفرم اجتماعی بینگ ایکس میتوانید بدون نیاز به تخصص ترید کسب درآمد داشته باشد.

ربات گرید ترید بینگ ایکس چیست؟

ربات گرید ترید مخصوص خرید و فروش در بازار اسپات است و با کاری مشابه اربیتراژ دارد. این ربات در یک بازه قیمتی خاص که مشخص میکنید برای شما خرید و فروش انجام میده و مناسب زمانی است که بازار در حال رنج زدن است و ترید کردن خطرناک است میتواند برای شما سود دهی مناسبی ایجاد کند. این ربات هم 3 حالت مختف دارد و میتوانید برای بازار فیوچرز هم تنظیم کرد ولی باید با مدیریت سرمایه این کار را انجام داد.

بازار فارکس در بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس نیاز شما از هر بروکر دیگری را کاملا برطرف میکند و با ثبت نام در این پلتفرم دیگر نیازی به بروکرهای فارکس ندارید و همزمان میتوانید در بازار کریپتو و فارکس فعالیت داشت و هیچ فرصت معاملاتی را از دست نخواهید داد. شما در بازار فارکس بینگ ایکس قابلیت معامله طلا، یورو و سایر جفت ارزها را خواهید داشت.

قابلیت اتصال بینگ ایکس به بایننس

این قابلیت برای تریدها بسیار جذاب است و میتواند درآمد مازاد برای آنها ایجاد کند. تریدر میتواند حساب بینگ ایکس خود را به حساب بایننسش متصل کند و با ایجاد سیستم کپی ترید شخصی خود سیگنال هر جفت ارز بایننس را بدون محدودیت برای کاربران کپی تریدش در بینگ ایکس بزند. بدون اینکه سایر کاربران کپی کننده نیازی به حساب بایننس داشته باشند. تریدر به خاطر به اشتراک گذاری تریدهایش از کاربران کپی کننده میتواند سود بگیرد.

صرافی بینگ ایکس با امکانات پیشرفته

تست کردن خدمات به صورت کاملاً رایگان

صرافی بینگ ایکس یه حساب دمو دارد که به شما 100هزار دلار ارز VST که توکن مجازی است به شما میدهد تا تمام خدمات صرافی را تست کنید سپس با پول واقعی وارد این صرافی شوید. تمام تصمیم گیری ها برعهده خود شخص است و فقط باید برای استفاده از خدمات برای خود یک استراتژی داشته باشد تا اگر روزی با پول واقعی سرمایه گذاری کرد ضررش به حداقل برسد.

احراز هویت در صرافی بینگ ایکس و فعالیت ایرانی ها

صرافی BingX به کاربران ایرانی اجازه می‌دهد در این صرافی فعالیت داشته باشند و همچنین با استفاده از مدارک ایرانی در آن احراز هویت انجام دهند؛ بینگ ایکس اعتقاد دارد که همه کاربران باید بدون محدودیت حق معامله در بازارهای مالی را داشته باشند.

صرافی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و حتی گروه پشتیبانی تلگرامی آن نیز با زبان فارسی وجود دارد. همچنین بدون استفاده از VPN و با IP ایران می‌توان به وبسایت این صرافی وارد شد و یک حساب کاربری ایجاد کرد. علاوه‌بر این موارد کاربران ایرانی می‌توانند بدون هیچ مشکلی با مدارک ایرانی در این صرافی احراز هویت انجام دهند. احراز هویت با مدارک ایرانی مشکلی برای کاربران ایجاد نمی‌کند و امکان بسته شدن حساب آنها نیز وجود ندارد.

صرافی BingX یکی از معدود صرافی‌های متمرکز است که کاربران ایرانی نیز می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. این صرافی خدمات بسیار متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و به همین دلیل به‌عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای تریدرهای ایرانی محسوب می‌شود.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: bingx

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.