logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

چاپ تصاویر در فتوشاپ

چاپ تصاویر در فتوشاپ
محمد هاشمی طالب بیگی آموزش فتوشاپ

در این بخش از آموزش فتوشاپ cc از تاپ سایت 98 به سراغ چاپ تصویر می رویم و با تنظیمات مختلف هنگام چاپ آشنا می شویم.

با اینکه استفاده از تصاویر دیجیتالی به سرعت در حال گسترش است و افراد با دوربین های دیجیتال خود عکس های فراوانی تهیه می‌کنند اما بسیاری از افراد مایل هستند از تصاویر خود را روی کاغذ چاپ کند مشتریان شرکت های گرافیکی نیز پیش از چاپ نهایی تمایل زیادی به دیدن نتیجه کار بر روی کاغذ دارد تا طرح خود را تایید نماید.

به همین دلیل فتوشاپ امکانات گوناگونی برای چاپ دقیق ترین تصویر در اختیار طراحان قرار می دهد برای چاپ تصویر در فتوشاپ مراحل زیر را انجام دهید:

۱-از منوی فایل گزینه پرینت (print) را اجرا کرده و یا کلید میانبر ctrl+p را فشار دهید.در این صورت،پنجره ی پرینت باز خواهد شد.

۲-نوع چاپگر،تعداد کپی و ویژگی‌های صفحه را مشخص کنید.

۳-در بخش layout  یکی از گزینه‌های حالت عمودی صفحه یا حالت افقی صفحه را انتخاب کنید.

۴-مجموعه ی position and size   را باز کرده و سپس در بخش position  ، محل چاپ تصویر را مشخص کنید برای اینکار یکی از کارهای زیر را انجام دهید:

گزینه ی center  را تیک بزنید تا تصویر شما در وسط صفحه چاپ شود و گرنه تی که آن را برداشته بودند بخش‌هایtop  و left   گوشه سمت چپ بالای تصویر در صفحه را معین کنید.

در کادر پیش نمایش چاپ تصویر را با کمک ماوس به محل جدید درگ نمایید.

۵-در بخش scaled print size  ، مقیاس تصویر را عوض کنید برای اینکار یکی از کارهای زیر را انجام دهید:

گزینه ی scale to fit media  را تیک بزنید تا دستگیری بزرگترین اندازه ممکن چاپ شود وو گرنه تیک آن را بردارید توجه کنید که با این کار همچنان تناسب تصویر حفظ خواهد شد.

برای تعیین مقیاس تصویر به صورت دلخواه تیک گزینه scale to fit media یپ را برداشته و از قسمت scale  مقیاس جدید را به واحد درصد وارد کنید همچنین میتوانید از قسمت های width  و height ، ارتفاع و عرض را به طور مستقیم وارد کنید.

در قسمت کادر پیش نمایش خطوط موجود در لبه های تصویر را درگ کنید.

۵-دکمه ی پرینت را فشار دهید تا پنجره پرینت باز شود در صورت لزوم مشخصات چاپ را تغییر داده و دوباره دکمه پرینت را فشار دهید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: تاپ سایت 98

تگ: پرینت

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.