logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

آموزش ابزار Art History Brush در فتوشاپ

آموزش ابزار Art History Brush در فتوشاپ
فرجام خانی آموزش فتوشاپ

در این بخش از آموزش فتوشاپ cc  (2017 – 2018 - 2019) از تاپ سایت 98 به سراغ آموزش ابزار Art History Brush در فتوشاپ می رویم.

ابزار Art History Brush چیست؟

ابزار Art History Brush چیست؟ آن را آموزش می دهیم.

ابزار Art History Brush در فتوشاپ، یک گونه  ی جذاب در History Brush tool قدیمی و ساده است. هر دو ابزار با استفاده از اطلاعات از وضعیت قبلی، روی عکس رنگ آمیزی دوباره انجام می دهند. با این حال، ابزار Art History Brush شامل گزینه های بی شماری در نوار ابزار می شود که به شما اجازه می دهد افکت های کشیدن قلم مو روی تصویر را به هنگام رنگ آمیزی به کار ببرید.

  • Style: منوی Style  طراحی های حالت قلم موی مختلف با شکل های مختلف را رد بر می گیرد از جمله Tight short, Loose Medium, Dab یا  Loose Curl.
  • Area: این گزینه محدوده ای را که قلم موی رنگ آمیزی می پوشاند، کنترل می کند و مستقل از اندازه ی قلم مویی است که انتخاب می کنید. هرچه اندازه ی قلم مویی که انتخاب می کنید بزرگتر باشد، محدوده ی بیشتری هم تحت پوشش قرار می گیرد.
  • Tolerance: این گزینه مقدار تغییری که روی تصویر ایجاد می شود را تنظیم می کند. مقدار Tolerance کاهش یافته، به شما اجازه می دهد قلم مو را هر جایی که شدیدا با وضعیت قبلی یک عکس تفاوت دارند، بکشید و از شدت تغییر عکس نسبت به نسخه ی اصلی، بکاهید.

میتوانید از این گزینه ها برای ایجاد افکت دستی جذاب استفاده کنید که میتوانید نسبتا به سرعت پس از اینکه کمی تمرین کردید، آن را مدیریت کنید.

ابزار Art History Brush اغلب زمانی که از وضعیتی استفاده می کنید که نسبتا از وضعیتی که روی آن رنگ آمیزی می کنید متفاوت است، به بهترین نحو ممکن عمل می کند. به طور مثال، میتوانید یک فیلتر سنگین که عکس را عملا غیر قابل تشخیص می کند استفاده کنید و سپس از آن عکس فیلتر شده برای رنگ آمیزی دوباره با Art History Brush استفاده کنید. میتوانید یک عکس را کاملا با رنگ یا یافت پر کنید و سپس با آن کار کنید.

آموزش ابزار Art History Brush در فتوشاپ

نحوه ی استفاده از ابزار Art History Brush

 

  1. از هر افکت یا فیلتری که میخواهید، برای یک وضعیت انتخاب شده استفاده کنید.
  2. در ستون چپ در پانل History کلیک کنید و وضعیتی که میخواهید به عنوان منبع برای ابزار Art History Brush استفاده کنید را انتخاب کنید.
  3. ابزار Art History Brush را از پانل ابزار انتخاب کنید. همچنین میتوانید با فشار دادن دکمه ی Y هم این کار را انجام دهید.
     
  4. از میان گزینه ها در نوار گزینه ها، انتخاب کنید. گزینه های مختلف مانند Brush, Mode و Opacity مانند گزینه های قابل استفاده در Brush tool هستند. گزینه های جدید Style, area و Tolerance هستند که قبل تر در مورد آن ها توضیح داده شد.
  5. با قلم مو رنگ آمیزی کنید تا نتیجه ی دلخواه را به دست آورید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: bapugraphics

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.