logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

آموزش ابزار Paint Bucket در فتوشاپ

آموزش ابزار Paint Bucket در فتوشاپ
فرجام خانی آموزش فتوشاپ

در این بخش از آموزش فتوشاپ cc (ورژن های 2017 و 2018 و 2019) از تاپ سایت 98 به سراغ آموزش ابزار Paint Bucket در فتوشاپ می رویم.

ابزار سطل رنگ در پانل ابزار ها قرار دارد (که به همراه ابزار Gradient در منو موقت ظاهر می شود)،  که اگر به گزینه های آن نگاه کنید، تا حدود زیادی مانند ترکیبی از ابزار Brush  و Magic Wand کار می کند.

برای استفاده از آن، انتخابش کنید (Shift+G را نگه دارید تا فعال شود) و درون محدوده انتخاب کلیک کنید تا آن را پر کند. در اینجا تمامی گزینه هایی که در نوار گزینه ها هستند را مشاهده می کنید.

  • Fill: میتوانید انتخاب کنید رنگ پیش زمینه یا الگو را پر کند.
  • Pattern: زمانی که در نوار گزینه ها، Pattern را انتخاب کنید، میتوانید الگو پیش تنظیمات را انتخاب کنید، الگو ها را از گالری الگو ها بارگذاری کنید یا الگویی را برای خودتان ایجاد کنید.
  • Mode: میتوانید حالت ترکیب را نیز پر کنید، گرچه بهتر است به خاطر قابلیت تنظیم و ویرایش بهتر، حالت ترکیب را به وسیله ی پانل لایه ها تنظیم کنید.
  • Opacity:  این مقدار را تنظیم کنید تا لایه نیمه شفاف را پر کنید.
  • Tolerance: همانند ابزار Magic Wand، میتوانید سطح Tolerance را انتخاب کنید (0 تا 255) که مشخص می کند که قبل از این که یک پیکسل برای رنگ آمیزی انتخاب شود، از نظر رنگ تا چه حدی میتواند مشابه باشد.
  • Anti-Alias:  این گزینه را انتخاب کنید تا به نرمی با قسمت های پر نشده در رنگ ترکیب شود.
  • Contiguous: زمانی که انتخاب شده باشد، رنگ آمیزی تنها با پیکسل هایی پر می شود که به محدوده ی انتخاب شما متصل هستند. زمانی که از حالت انتخاب خارج شود، رنگ آمیزی تمامی پیکسل ها در محدوده ی سطح تلرانس را که در محدوده انتخاب خود قرار می دهید، پر می کند.
  • All Layers: این گزینه رنگ آمیزی را بر اساس رنگ ها در تمامی لایه ها در محدوده انتخاب و سطح تلرانسی که مشخص کرده اید، به کار می گیرد.

همانند سایر ابزار هایی که پر می کنند، میتوانید از اینکه ابزار سطل رنگ پیکسل های شفاف را پر کند، جلوگیری کنید. صرفا آیکون Transparency را در محدوده قفل از پانل لایه ها انتخاب کنید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: dummies

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.