logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

آموزش ابزار Sharpen در فتوشاپ

آموزش ابزار Sharpen در فتوشاپ
فرجام خانی آموزش فتوشاپ

در این بخش از آموزش فتوشاپ cc (ورژن های 2017 و 2018 و 2019) از تاپ سایت 98 به سراغ آموزش ابزار Sharpen در فتوشاپ می رویم.

ابزار Sharpen

ابزار sharpen به شما اجازه می دهد افکت های تیز کردن را روی عکس به کار بگیرید.

همانند ابزار blur، گزینه ی Sample All Layers زمانی که بخواهید با ابزار sharpen روی لایه ی جدید کار کنید، مفید است که پیکسل ها از لایه هایی که در حال حاضر قابل مشاهده هستند را نمونه برداری می کند. قبل از نسخه ی فتوشاپ CS5، شرایطی برای استفاده از ابزار sharpen وجود نداشت زیرا نتیجه بسیار زشت و مصنوعی به نظر می رسید. با این حال، در جال حاضر گزینه ی Protect Detail در نورا گزینه های ابزار sharpen (شکل 1 را مشاهده کنید) وجود دارد. زمانی که این گزینه انتخاب شده باشد، ابزار  sharpen قادر است کار بسیار بهتری برای تیز کردن عکس ها انجام دهد. با این حال من معتقدم راه های بهتری وجود دارند که میتوانید به وسیله ی آنها تیز کردن را در عکس ها به کار ببرید.

آموزش ابزار Sharpen در فتوشاپ

شکل 1: نوار گزینه های ابزار sharpen

میان بر های تغییر دادن ابزار

زمانی که ابزار blur یا sharpen انتخاب شده باشد، میتوانید به طور موقت آنها را به جای دیگری انتخاب کنید. برای این کار،  Option/Alt را پایین نگه دارید. این کلید ها با ابزار تن رنگ در هنگام کار با ابزار dodge یا burn نیز کار می کنند.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: photoshopforphotographers

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.