logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

چگونه ارزدیجیتال بدست آورم

چگونه ارزدیجیتال بدست آورم
فرجام خانی ارز دیجیتال

در این بخش از ارز دیجیتال از تاپ سایت 98 به سراغ این می رویم که چگونه ارزدیجیتال بدست آورم؟

چندین راه برای به دست آوردن ارز رمزنگاری شده یا ارز دیجیتال وجود دارد. این فصل با مثال توضیح می دهد که یک فرد به چه نحوی میتواند بیت کوین به دست آورد.

بورس

تا به حال، ساده ترین شیوه برای به دست آوردن ارز رمزنگاری شده،  به وسیله ی وارد شدن به بورس آنلاین است.

بورس ها در اصل به افراد اجازه می دهند ارز فیات از جمله پوند بریتانیای کبیر یا دلار ایالات متحده را به ارز رمزنگاری شده از جمله بیت کوین مبادله کنند.

برخی بورس ها نیز به افراد اجازه می دهند ارز رمزنگاری شده را با سایر ارز های رمزنگاری شده مبادله کنند.

به طور مثال، خرید و فروش معروف ترین ارز رمزنگاری شده بیت کوین با دومین ارز معروف رمزنگاری شده اتریوم.

در حال حاضر در شبکه ی اینترنت 130 بورس ارز رمزنگاری شده وجود دارد.

اگر خرید فروش ها در دقیقه را بررسی کنیم، بورس کوین‌بیس ایالات متحده، بیشترین خرید و فروش ها در دقیقه را رقم میزند (22 درصد از کل خرید و فروش های ارز رمزنگاری شده در دقیقه). CEX یک بورس که در لندن قرار گرفته است، با رقم زدن 3 درصد از خرید و فروش ها در دقیقه که به وسیله ی سرویس های آن انجام می شود، 10 رتبه ی برتر را به خود اختصاص داده است.

 

نسبت خرید و فروش های انجام گرفته در دقیقه به وسیله ی بورس ها (6 ماه گذشته)

چگونه ارزدیجیتال بدست آورم

دیتای مربوط به این در فوریه ی 2018 دانلود شده است.

دستگاه های خودپرداز بیت کوین

یک روش جایگزین معروف اما غیر رایج برای خریداری ارز رمزنگاری شده، از طریق خودپرداز های طراحی شده ی ارز رمزنگاری شده می باشد. به طور کل 103 دستگاه خودپرداز ارز رمزنگاری شده در بریتانیا وجود دارد که 77 عدد از آنها در لندن، 6 عدد در بامینگهام و 20 عدد در شهر های دیگر که هر کدام چند دستگاه دارند.

گردهمایی های بیت کوین

راه دیگری که برای به دست آوردن ارز رمزنگاری شده پیش روی شماست، این است که به جلسه هایی بروید که در آنجا میتوان ارز رمزنگاری شده را به صورت رو در رو از افراد خریداری کرد. به طور مثال، افراد میتوانند از طریق وبسایت meetup.com از گردهمایی هایی که در محدوده ی آنها یا نزدیک آنها برگزار می شود خبردار شوند که باعث آسان تر شدنِ ملاقات ها برای خرید و فروش می شوند. 

وبسایت هایی مثل ocalbit.com نیز این امکان را برای افراد به وجود می آورند که بیت کوین را به صورت رو در رو خرید و فروش کنند. افراد میتوانند در سایت های اینچنینی بیان کنند که قیمت مورد نظر آنها برای فروش چقدر است و روشی که برای پرداخت ترجیح می دهند کدام است.

استخراج بیت کوین

استخراج کردن، روندی است که افراد در یک شبکه ی ارز رمزنگاری شده کار می کنند تا تراکنش های ارز رمزنگاری شده را پردازش کنند.

بابت تلاشی که می کنند، ارز رمزنگاری شده به عنوان جایزه دریافت می کنند. برای یک فرد تنها بسیار دشوار است که بتواند ارزهای رمزنگاری شده ی معروف همانند بیت کوین و اتریوم را پردازش کند زیرا باید  با مقدار خیلی زیادی از قدرت کامپیوتر مقابله کند.

در حقیقت برخی برآورد کرده اند که استخراج بیت کوین حدودا 42 تراوات ساعت برق در سال مصرف می کند که مصرف برق آن را بالاتر از نیوزیلند و اروگوئه قرار می دهد.

علی رغم چیزی که بیان شد، اگر یک فرد به استخر استخراج - گروهی از کاربران که قدرت محاسباتی خود را ترکیب می کنند و اگر جایزه ی پردازش کردنِ یک بلاک از تراکنش ها را به دست آورند، درآمد آن را با یکدیگر تقسیم می کنند - بپیوندد میتواند استخراج را انجام دهد-

بلاک هایی که برنده شدند تا تراکنش های بیت کوین را در شبکه ی استخراج پردازش کنند (14//02/2017- 17/02/2017)

و تعداد بلاک هایی که با موفقیت پردازش شدند

چگونه ارزدیجیتال بدست آورم

لطفا توجه کنید که دیتا در فوریه دانلود شده است

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: bookdown

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.