logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

بهترین مکان ها برای خرید بیت کوین

بهترین مکان ها برای خرید بیت کوین
فرجام خانی ارز دیجیتال

در این بخش از ارز دیجیتال در تاپ سایت 98 بهترین مکان ها برای خرید بیت کوین را بررسی می کنیم.

بیت کوین جهان را با موجی در بر گرفت زیرا از گمنامی با رشدی فوق العاده شدید به ارزش تقریبا 20000 دلار به ازای هر سکه در سال 2017 رسید.

بازار های ارز رمزنگاری شده پس از آن رکورد بالا کمی آرام گرفته اند اما بسیاری از حامیان بیت کوین هنوز ادعا می کنند بیت کوین ارز آینده است.

با ما همراه باشید تا مطالب بیشتری در مورد اینکه بیت کوین چگونه کار می کند و بهترین مکان ها برای خرید بیت کوین کجا هستند، فرا بگیرید.

پیش از هرچیز، به اطلاعات پایه ای در مورد بیت کوین می پردازیم.

بیت کوین یک ارز دیجیتال است که عمدتا برای خرید های اینترنتی به عنوان سرمایه گزاری، اگرچه سرمایه گزاری بسیاری ریسکی، استفاده می شود.

هیچ دولتی از آن پشتیبانی نمی کند. در عوض، از طریق سیستمی کار می کند که مردم در جامعه بیت کوین می توانند سکه ها را از طریق استخراج کردن یا با استفاده از کامپیوتر برای کامل کردن محاسبات، به دست آورند. همچنین شما میتوانید آنها را با دلار یا تقریبا با هر ارز دیگری خریداری کنید.

بیت کوین بسیار بی ثبات است و به هیچ وجه مکانی نیست که پولی که نیاز دارید را در آنجا سرمایه گزاری کنید.

در حالیکه داستان های بسیاری در مورد افرادی وجود دارد که در سال 2017 از طریق بیت کوین ثروتمند شدند، در سمت دیگر، بسیاری از افراد را داریم که ثروت خود را زمانی که بیت کوین از مقدار حداکثر خود پایین آمد، از دست دادند.

برخی فکر می کنند قرار است ارزش آن به 1 میلیون دلار یا بیشتر برسد، در حالیکه سایرین، از جمله وارن بافت و جی پی مورگان چیس، مدیر عامل جیمی دیمون، کل این سیستم را یک کلاهبرداری می خوانند که آماده سقوط است.

اگر هنوز تمایل دارید در مورد بیت کوین اطلاعات کسب کنید، در زیر میتوانید یک سری نکات را دریافت کنید: زمانی که بیت کوین خریداری می کنید، به مکانی نیاز دارید تا که آن را ذخیره کنید. این مکان میتواند یک کیف پول دیجیتال آنلاین باشد که به حساب شما متصل است و میتوانید از طریق آن خرید و فروش کنید، برنامه ای روی کامپیوتر یا دستگاه فیزیکی باشد که آن را به کامپیوتر خود متصل می کنید.

میتوانید بیت کوین را منتقل کنید و از آن برای خریداری در برخی فروشگاه ها به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کنید.

اما به هنگام انجام تراکنش با بیت کوین،  زمانی که بین سکه ها و سایر ارز ها عقب و جلو می کنید و حتی هنگام انتقال به سایر کیف پول های دیجیتال، مراقب کارمزد های انتقال که مقدار آنها زیاد است، باشید.

خب، در کجا ها میتوانید بیت کوین خریداری کنید؟ در زیر میتوانید بهترین مکان هایی که امروزه میتوان از آنجا بیت کوین  تهیه کرد را بیابید.

روی هم رفته، بهترین مکان:Coinbase

خرید بیت کوین

ویژگی های Coinbase

 کوینبیس (Coinbase) بزرگترین و محترم ترین پلتفرم بیت کوین در ایالات متحده است.

هم بورس و هم کیف پول را یکجا ارائه می دهد، که آن را به یکی از ساده ترین مکان ها برای شروع به کار کردن با بیت کوین تبدیل کرده است. همچنین کوینبیس از بیت کوین کش، اتریوم و لاین کوین هم پشتیبانی می کند.

به محض اینکه ثبت نام کنید و حساب بانکی خود را متصل کنید، میتوانید به سادگی بودجه های خود را به درون یا بیرون از حساب خود منتقل کنید و آنها را به بیت کوین تبدیل کنید یا در صورت تمایل، بیت کوین خود را به دلار تبدیل کنید.

کوینبیس مقدار درصد متغیر کارمزد  یک درصد را برای تراکنش های ایالات متحده ( حداقل 1 دلار، حداکثر 50 دلار) از یک حساب بانکی یا کیف پول  کوینبیس مطالبه می کند. خریداری ها با کارت اعتباری یا کارت دبیت 2.49 درصد کارمزد ثابت اضافه می کند.

کیف پول کوینبیس (Coinbase) بسیار امن است که از طریق اپلیکیشن وب یا اپلیکیشن موبایل میتوان به آن دسترسی پیدا کرد که از اعتبار سازی دو عاملی بهره گیری می کند و پشتیبانی کاغذی و دیجیتال از دیتا در جعبه های سپرده امن و طاق ها اطراف جهان نگهداری می کند.

علاوه بر این، تراز های پول تا 250 هزار دلار در مقابل سرقت یا رخنه امنیتی در ذخیره آنلاین، بیمه می شوند.

به علاوه، کوینبیس مقدار 98 درصد از ارز های مشتری را به صورت آفلاین نگهداری می کند تا آنها را از هکر های بد نیت، محافظت کند. این دلیل بیشتری برای این است که چرا کوینبیس یکی از پیشرو ها در ارز های دیجیتال در ایالات متحده می باشد.

بهترین از لحاظ هزینه کم:Robinhood

خرید بیت کوین

 ویژگی های رابین هود (Robinhood)

 رابین هود (Robinhood) کار خود را به عنوان یک بنگاه دلالی سهام بدون کارمزد آغاز کرد و اخیرا آن را به دنیای ارز های دیجیتال گسترش داد. بهترین قسمت: بدون کارمزد! میتوانید بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال را در این پلتفرم کاملا بدون کارمزد خریداری کنید یا بفروشید. از تاریخ فوریه 2018، رابین هود از معاملات بیت کوین و اتریوم و دیتای بازار برای 15 ارز دیگر پشتیبانی می کند. Robinhood Crypto به صورت فنی یک حساب جدا از حساب سهام رابین هود است. حساب های Crypto  از بازار و سفارش های محدود پشتیبانی می کنند.

ارز های شما در حساب رابین هود که برای سهام و به اشتراک گذشتن ورودی استفاده می کنید، ذخیره می شود. رابین هود در ابتدا روی موبایل بود و اخیرا نسخه ی وب را اضافه کرده است، در نتیجه برای افرادی که راحت هستند که پول را از طریق موبایل یا تبلت خود مدیریت کنند، خیلی خوب است. در حالیکه ممکن است نیاز داشته باشید با صفحه  نمایش کوچک وارد شوید تا به حساب خود دسترسی پیدا کنید، اما چیزی بهتر از رایگان بودن، نیست.

بزرگترین عیب رایین هود این است که تنها در 16 ایالت برای تبادلات ارز رمزنگاری شده کار می کند اما برنامه دارد در آینده به تعداد آنها اضافه کند. اما اگر در یکی از این ایالت ها زندگی می کنید، Robinhood Crypto یک گزینه ی عالی برای شروع به کار کردن با بیت کوین یا اتریوم است.

بهترین مورد برای چند کاره بودن:Square Cash

خرید بیت کوین

ویژگی های اسکوئر کش (Square Cash)

 یکی دیگر از اپلیکیشن های موبایلی است که میتوانید از طریق آن بیت کوین را بدون پرداخت کارمزد خریداری کنید یا بفروشید. اپلیکیشن اسکوئر کش (Square Cash) در حال حاضر برای ارسال پول به خانواده و دوستان به صورت رایگان، عالی است (شبیه به ونمو). اما با در نظر گرفتن اینکه خرید و فروش بیت کوین از طریق اپلیکیشن کش رایگان است، تقریبا این اپلیکیشن در بالای مکان هایی قرار میگیرد که میتوانید بیت کوین خریداری کنید.

اپلیکیشن کش از کمپانی اسکوئر می آید که خوانشگر های کارت اعتباری را درست می کند. اسکوئر یک شرکت فناوری مالی بزرگ است که خدمات بسیار دیگری را ارائه می دهد. بیت کوین تنها تکه ی کوچکی از کاری است که آنها انجام می دهند. اما بدون کارمزد، هزینه درست است.

برخلاف برخی کیف پول ها، شما بیت کوین خود را خارج از اسکوئر نگهداری نمی کنید، چون آن را در حساب اسکوئر کش شما از طرف شما نگهداری می کند تا آن را بفروشد یا از حساب برداشت کند. اما اگر واقعا تمایل دارد ارز های خود را به کیف پول دیگری انتقال دهید، اسکوئر این سرویس را ارائه می کند. اسکوئر مقدار خرید ها را به 10 هزار دلار در هفته محدود می کند اما محدودیتی برای مقداری که میخواهید بفروشید وجود ندارد.

بهترین مورد برای کم ترین نرخ ها در سایر ارز ها:Binance

خرید بیت کوین

ویژگی های بینانس (Binance)

 بینانس از دامنه ی گسترده ای از ارز های دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و بینانس کوین (BNB) پشتیبانی می کند. بینانس (Binance) کارمزدی بسیار کم، یعنی 1 درصد برای معاملات دریافت می کند. اگر میخواهید از معروف ترین ارز ها فراتر بروید، بینانس بهترین گزینه ی شماست.

بینانس (Binance) این گزینه را به شما ارائه می کند که ارز ها را با ارز های مختلف مبادله کنید و از ارز های دیجیتال پشتیبانی می کند، از جمله EOS, Skycoin, TRON, ICON, Ethereum Classic, Litecoin, Ripple, Stellar Lumens, Bitcoin Cash, و همچنین تعدادی ارز رمزنگاری شده که ممکن است تا به حال چیزی از آنها نشنیده باشید.

در حالیکه که این یک پلتفرم است که دامنه ی گسترده ای از ارز ها را با هزینه ی پایین ارائه می کند، یک سری مشکل در مورد آن گزارش شده که به اپلیکیشن موبایل اندروید مربوط می شود و برخی کاربران تاخیر برای برداشت از یک سری ارز ها را گزارش داده اند. بینانس بیمه نیست که ممکن است یک نگرانی اصلی برای عده ای باشد، به ویژه بعد از اینکه برخی مبادله های غیر عادی شناسایی شدند و در مارس 2018 بازگردانده شدند.

بهترین مورد برای دلال های فعال:Coinbase Pro

خرید بیت کوین

ویژگی های Coinbase Pro

 کوینبیس پرو Coinbase Pro (قبلا به نام GDAX شناخته می شد) یک پلتفرم تبادل است که دارای فیلتر هایی است که برای افرادی که از پایانه های بلومبرگ یا پلتفرم های تبادل کالا یا موجودی فعال کر کرده باشند، آشناست. مقدار کارمزدی که دریافت می کند، از 0.10 درصد تا 0.30 درصد بر اساس حجم معامله شما متغیر است. بیشتر افراد کمتر از 10 میلیون دلار در ماه معامله می کنند و در گروه 0.30 درصد قرار می گیرند. اگر میخواهید از کوینبیس با حجم بسیار بیشتر استفاده کنید؛ این پلتفرم همانی است که میخواهید.

از آنجایی که GDAX  اکنون بخشی از کوینبیس است؛ بودجه ها امن و بیمه شده هستند. درست همانند کوینبیس، پول تا 250 هزار دلار بیمه است و مقدار زیادی از ارز ها در شکل فیزیکی به صورت آفلاین ذخیره می شوند تا از سرقت جلوگیری شود.

بهترین مورد برای تبدیل کردن به سایر ارز های دیجیتال:CoinExchange

خرید بیت کوین

  ویژگی های کوین اکسچنج

 کوین اکسچنج (CoinExchange) یکی دیگر از بورس های کم هزینه، به صورتی که بیشترین کارمزد آن 0.15 درصد است تا که بیت کوین شما را به ارز دیگری تبدیل کند، می باشد. کوین اکسچنج تعداد زیادی از ارز ها را روی پلتفرم خود ارائه می کند، احتمالا بزرگترین لیست از ارز هایی که به وسیله ی هر پلتفرم دیگری در لیست ما پشتیبانی می شود.

در حالیکه وبسایت آن ساده به نظر می رسد، امنیت قدرتمند و پشتیبانی طولانی مدت برای ارز ها روی پلتفرم ارائه می کند. توسعه دهندگان میتوانند بیت کوین خود را با رابط کاربری کوین اکسچنج به سطح بعدی ببرند.

بزرگترین نقطه ضعف آن این است که اپلیکیشن موبایلی ندارد، حجم معامله ی پایین تری نسبت به سایر پلتفرم ها دارد و سیاست های امنیتی مبهمی دارد.

بهترین مورد برای تراکنش های سریع و ساده:Coinmama

خرید بیت کوین

ویژگی های کوین ماما

 کوین ماما (Coinmama) یک بورس و کیف پول همه جانبه است که خرید بیت کوین و لیست محدودی از ارز های اضافی به دلار آمریکا یا یورو را تسهیل می کند. این وبسایت به بیش از یک میلیون مشتری در 188 کشور سرویس دهی می کند.

یکی از ویژگی های ساده که به شما اجازه می دهد بیت کوین را در تصاعد های 100 دلار، 200 دلار، 1000 دلار یا 5000 دلار تنها با چند کلیک از صفحه اصلی خریداری کنید. در حالیکه این بورس تراکنش های زمان واقعی خوبی را ارائه می کند، کارمزد بیشتری نسبت به سایرین در لیست می گیرد که میزان ان 5.9 درصد است. شما 5 درصد اضافه بابت خرید با کارت اعتباری یا کارت دبیت پرداخت می کنید.

به جای خرید و فروش کردن در بازار باز؛ کاربر بودجه های کوین ماما از دارایی های خودش معامله می کند، به اضافه کمی امنیت بیشتر در مقایسه با برخی پلتفرم های بازار باز. اپلیکیشن موبایلی ندارد اما وبسایت آن کیفیت بسیار بالایی دارد. کوین ماما یک کسب و کار پول ثبت شده در ایالات متحده است که به آن قانونی بودن و شناسایی بیشتر از سایرین می دهد.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.