logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

نحوه خریداری بیت کوین

نحوه خریداری بیت کوین
فرجام خانی ارز دیجیتال

در این بخش از ارز دیجیتال از تاپ سایت 98 به بررسی نحوه خریداری بیت کوین می پردازیم.

 بیت کوین در حال حاضر یکی از گمراه کننده ترین اصطلاحات در صنعت فناوری مالی است  و همچنین یکی از اصطلاحاتی است که بسیار کم درک شده است.

اکنون که ارز رمزنگاری شده بار دیگر به سر تیتر خبر ها تبدیل شده است، اکنون بهتر از زمان دیگری است تا که یاد بگیریم چگونه سرمایه گذاری  کنیم.

در اینجا به طور مفصل به تمامی نکاتی که قبل از خریداری کردن بیت کوین باید بدانید، می پردازیم.

سرمایه گذاری  در ارزهای رمزنگاری شده و عرضه های اولیه دیجیتال بسیار ریسکی و قمارگونه است. این مقاله را به عنوان توصیه ای از جانب نویسنده برای سرمایه گذاری  در ارز رمزنگاری شده یا عرضه های اولیه ی آن ها در نظر نگیرید. از آنجایی که هر فردی در شرایط منحصر به فردی قرار دارد، باید قبل از اینکه هر تصمیم مالی بگیرید، با یک فرد حرفه ای و واجد شرایط مشورت کنید.

 چرا مردم اقدام به خرید ارز رمزنگاری شده می کنند؟

 نیازی نیست بیت کوین را درک کنید تا متوجه شوید که بانک ها، کسب و کار ها، و افراد دیگر از ارز رمزنگاری شده سود خوبی به جیب می زنند.

در سال 2016، قیمت بیت کوین 710.09 دلار بود. در 21 فوریه 2019، نرخ تبادل برای یک بیت کوین 3890 دلار بود. نیازی نیست مدرک دانشگاهی علم اقتصاد داشته باشید تا بفهمید عده ای از افراد که در چند سال گذشته در بیت کوین سرمایه گذاری  کردند، اکنون از کار خود بسیار خوشحال هستند- اما خبر خوب این است که هنوز خیلی دیر نیست که وارد این بازی شوید.

ممکن است باور آن دشوار باشد که یک ارز دیجیتال بتواند ارزشی معادل چند هزار دلار داشته باشد. در واقع، برخلاف ارز فیزیکی، مانند فلزات گرانبها یا پول های چاپ شده، بیت کوین تنه چند خط کد است. پس چه چیزی بیت کوین را اینقدر ارزشمند می کند؟

ارزش ارز

ارزش ارز به فلزات گرانبها بستگی داشت. به طور مثال، از سال 1879 تا 1933، آمریکایی ها میتوانستند 20.67 دلار دولت فدرال را با یک اونس طلا معاوضه کنند.

ایالات متحده بخاطر رکود بزرگ که با بیکاری و مشکلات اقتصادی مواجه بود، همه چیز را تغییر داد.

در سال 1933، رئیس جمهور فرانکلین دی.روزولت تصمیم گرفت وابستگی آمریکا به طلا را از بین ببرد، که به طور موثر به بانک مرکزی فدرال رزرو اجازه می داد پول بیشتری نسبت به آنچه دولت فدرال طلا برای پشتیبانی دارد، وارد چرخه اقتصاد کند.

ایالات متحده اکنون چیزی دارد که به آن سیستم پولی فیات گفته می شود، که به این معنی است که ارزش دلار به جای دارایی فیزیکی، به وسیله اعتماد مشخص می شود.

به طور مثال دلار بسیار بیشتر از جوهر و کاغذی که روی آن چاپ می شود ارزش دارد.

موارد مهم

  •  بیت کوین یک ارز دیجیتال است که وعده ی کارمزد های تراکنش پایین تر نسبت به مکانیسم های پرداخت آنلاین می دهد.
  • ارزش بیت کوین به اعتماد سرمایه گذاران، یکپارچگی ارز رمزنگاری شده درون موسسات مالی و تمایل عمومی برای یادگیری بستگی دارد.
  • زمانی که فردی با استفاده از بیت کوین اقدام به پرداخت بهای یک کالا می کند، کامپیوتر ها در بلاکچین مربوط به بیت کوین به سرعت بررسی می کنند که آیا آن تراکنش درست است یا نه.
  • مشتریانی که تمایل دارند بیت کوین مبادله کنند، به مکانی نیاز دارند تا آنها را ذخیره کنند- یک کیف پول دیجیتال و متصل کردن آن به یک حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت دبیت.
  • دلال ها میتوانند به یک بورس یا بازار آنلاین بپیوندند تا بیت کوین را با ارز های سنتی مبادله کنند.

قوانین فیات مربوط به بیت کوین

 بیت کوین به وسیله ی قوانین فیات مشابه مربوط به دلار آمریکا کار می کند. گرچه خط های کد که هر بیت کوین را می سازند به خودی خو بی ارزش هستند، اما بازار بین المللی ارزش هر بیت کوین را چندین هزار دلار تعیین کرده است.

دلیل آن این است که بیت کوین کم یاب است و با گذر زمان، دست یابی به آن دشوار تر می شود. در اینجا دلیلش را متوجه می شوید:

زمانی که برنامه ی بیت کوین در سوم ژانویه 2009 راه اندازی شد، بیت کوین با نرخ 50 بیت کوین در هر دقیقه تولید می شود یا به عبارتی 7200 بیت کوین در هر روز. در تاریخ 2019، 7200 بیت کوین ارزشی معادل 28 میلیون دلار دارد اما همزمان، در زمانی که تولید می شدند، ارزش آنها بیش از چند سنت نبود.

بر اساس برنامه ی بیت کوین، نرخ تولید بیت کوین هر چهار سال نصف می شود. به طور مثال، در 28 نوامبر 2012، نرخ تولید از 50 بیت کوین در هر دقیقه به 25 بیت کوین کاهش یافت، یا به عبارتی به 3600 بیت کوین در هر روز.

این نرخ در 9 ژولای 2016 یک مرتبه دیگر نصف شد  و به 12.5 بیت کوین در هر دقیقه کاهش یافت و انتظار می رود در سال 2020 برای چهارمین مرتبه نصف شود. با این نرخ، کل تعداد بیت کوین که در چرخه خواهد بود، به محدودیت 21 میلیون می رسد.

کمیاب شدن

 از آنجایی که نرخی که بیت کوین تولید می شود هر چهار سال نصف می شود؛ دست یابی به این ارز در گذر زمان دشوار می شود.

در تاریخ فوریه 2019، 17.37 میلیون یا 82.70 درصد از کل بیت کوین تا به حال تولید شده است.

اگر درخواست برای بیت کوین از نرخی که در آن تولید می شود، بیشتر شود، قیمت افزایش خواهد یافت.

به این معنی که سرمایه گذاری  در بیت کوین اکنون باید یک شرط بندی با موفقیت صد در صد باشد که چهار سال بعد به طور کامل پرداخت می شود. خب پیچیده است.

اگر مانند من باشید، به احتمال زیاد داستان های هشدار دهنده ی بسیار، حرف های خردمندانه و روده درازی های توضیح دهندگان را شنیده اید.

برای جهان واقعی بسیار خوب است اما زمانی که مسئله ی خرید و فروش ارز رمزنگاری شده پیش می آید، ارزشمند ترین سرمایه گذاری  که میتوانید کنید، زمان است.

ارزهای رمزنگاری شده به طور گسترده بسیار غیر قالب پیش بینی هستند، حتی معروف هایی نظیر بیت کوین. گرچه بیت کوین امروزه 3890 دلار ارزش دارد، در 17 دسامبر 2017نیز 19783.21 دلار ارزش داشت.

قرار دادن ارزش بر بیت کوین

 ارزش بیت کوین شدیدا به الف) اعتماد سرمایه گذاران، ب) یکپارچگی ارز رمزنگاری شده درون موسسات مالی فعلی، و پ) تمایل عمومی برا یادگیری و استفاده از شکل جدیدی از ارز بستگی دارد.

تحقیق کردن در زمانی که در سهام سرمایه گذاری  می کنید، خیلی مهم است اما زمانی که میخواهید در ارز رمزنگاری شده سرمایه گذاری  کنید، تحقیق کردن مسئله ی مرگ و زندگی است.

به همین دلیل است که ما زمان صرف کردیم تا قبل از اینکه به شما نشان دهیم چطور بیت کوین خریداری کنید، توضیح بدهیم فناوری پشت آن چیست. اگر آمادگی دارید، به سراغ توضیحات می رویم. برای کیف پول بیت کوین ثبت نام کنید.

نحوه خریداری بیت کوین

تراکنش های بیت کوین با استفاده از فناوری حفظ سوابق عمومی به نام بلاکچین ذخیره می شوند.

 بیت کوین چگونه عمل می کند؟

 بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده در فناوری به نام بلاکچین عمل می کنند. ممکن است شنیده باشید که به بلاکچین می گویند " دیتابیس عمومی، غیر متمرکز و توزیع شده" اما درک این فناوری ساده تر چیزی است که تعریف آن نشان می دهد.

در ابتدایی ترین سطح، بلاکچین به طور تحت الفظی یک زنجیره از بلاک هاست- البته نه به صورت سنتی.

 زمانی که به "بلاک" و "زنجیره" در این مفهوم اشاره می کنیم، منظور ما اطلاعات دیجیتالی (بلاک ها) که روی دیتابیس آنلاین (چین) ذخیره شده است، می باشد. در اینجا نحوه ی عملکرد آن را مشاهده می کنید.

افراد در سرتاسر دنیا بیت کوین دارند. بر اساس مطالعه ای در سال 2017 که مرکز کمبریج برای فایننس آلترنیتیو انجام داد، این تعداد میتوانید چیزی حدود 5.9 میلیون نفر باشد.

فرض کنیم یکی از آن 5.9 میلیون نفر بخواهد یک تا چند بیت کوین خرج کند. این نقطه ای است که بلاکچین وارد می شود.

با ثبت کننده های عمومیِ اطلاعات، مانند کمیسیون بورس و امنیت (اس ای سی)، ویکیپدیا یا کتابخانه ی محلی، فردی وجود دارد که مسئول بررسی کردن ورودی های دیتا است.

با این حال، با وجود بلاکچین، این کار به شبکه ای از کامپیوتر ها واگذار شده است. این شبکه ها اغلب شامل هزاران (یا در مورد بیت کوین، حدود 5 میلیون) کامپیوتر پراکنده شده در سراسر جهان می شوند.

زمانی که قصد دارید با استفاده از بیت کوین خرید انجام دهید، آن شبکه از کامپیوتر ها به سرعت بررسی می کنند که تراکنش شما دقیقا به همان شکلی که گفته اید انجام شود. آنها جزئیات خرید، شامل زمان تراکنش، مقدار دلار و مشارکت کننده ه را تایید می کنند.

زمانی که مشتریان با استفاده از دلار آمریکا خرید انجام می دهند، بانک ها و شرکت های کارت اعتباری، درستی آن تراکنش ها را تایید می کنند. بیت کوین از همین عملکرد بدون این موسسات، و با استفاده از سیستمی به نام "هش" انجام می دهد. زمانی که فردی با استفاده از بیت کوین اقدام به پرداخت بهای یک کالا به دیگری می کند، کامپیوتر ها در بلاکچین مربوط به بیت کوین به سرعت برسی می کنند که آیا آن تراکنش درست است یا نه. برای اضافه کردن یک تراکنش جدید به بلاکچین، یک کامپیوتر باید مسئله ی ریاضی پیچیده ای به نام "هش" را حل کند.

حل کردن یک هش برای کامپیوترها و حتی ابر کامپیوتر ها به طور میانگین 10 دقیقه طول می کشد. در طی این زمان، کامپیوتر ها همچنین درستیِ تراکنش های جدید در بلاکچین مربوط به بیت کوین را بررسی می کنند.

اگر یک کامپیوتر اولین دستگاهی باشد که یک هش را حل می کند، آنها تراکنش های تازه انجام شده را به عنوان یک بلاک روی بلاکچین ذخیره می کنند که در آن نقطه، غیر قابل ردیابی می شوند.

نحوه خریداری بیت کوین

نرخ تولید بیت کوین تقریبا هر چهار سال نصف می شود.

 بیت کوین چطور ایجاد می شود؟

 زمانی که کامپیوتر ها با موفقیت یک بلاک را به بلاکچین اضافه می کنند، ارز رمزنگاری شده به عنوان جایزه دریافت می کنند.

ابتدای مقاله بیان کردیم که چطور بیت کوین هایی که هر 10 دقیقه تولید می شوند، هر چهار سال تعداد آنها نصف می شود. در زمان نوشتن این مقاله، کامپیوتر ها 12.5 بیت کوین، یا تقریبا 48625 دلار آمریکا بابت هر بلاکی که به بلاکچین اضافه کنند، دریافت می کنند.

اگر آهنگ 48625 وسوسه کننده به نظر می رسد، مراقب باشید که روند اضافه کردن بلاک به بلاکچین، یعنی چیزی که دنیا به آن استخراج می گوید، آسان نیست.

در حقیقت، احتمال حل کردن این مسائل روی شبکه ی بیت کوین، تقریبا یک در 7 تریلیون است (12  صفر). اگر بخواهیم این عدد را به نحو دیگری بیان کنیم، شانس بردن لاتاری تمام جایزه ها روی هم، یک در 13 میلیون است.

برای حل کردن مسائل پیچیده با آن احتمال، کامپیوتر ها باید برنامه هایی را راه اندازی کنند که مقدار چشمگیری برق، انرژی و پول را برای آنها در پی دارد.

همانند بردن لاتاری، حل کردن هش ها در اصل به شانس بستگی دارد- اما راه هایی هم هستند که در هر دو حالت میتوانید شانس خود را افزایش دهید.

در مورد بیت کوین، دستیابی به پاسخ درست قبل از اینکه استخراج کننده های دیگر به آن دست یابند، تقریبا به این این ارتباط دارد که کامپیوتر شما تا چه اندازه سریع میتواند هش تولید کند.

درست یک دهه قبل، استخراج بیت کوین را میشد به طور رقابتی با کامپیوتر های خانگی عادی انجام داد.

با این حال، در گذر زمان، استخراج کننده ها فهمیدند که کارت های گرافیک که به طور رایج برای بازی های ویدیویی استفاده می شوند، نسبت به جی پی یو ها و کامپیوتر های خانگی موثر تر عمل می کنن و میتوانند بر این بازی مسلط شوند.

در سال 2013، استخراج کننده های بیت کوین شروع کردند به استفاده از کامپیوتر هایی که تا حد امکان به طور ویژه  برای استخراج ارز رمزنگاری شده بودند و مدار های یکپارچه ویژه کاربرد (ای اس آی سی) نامیده می شدند. این دستگاه ها ممکن است از 500 دلار تا ده ها هزار دلار قیمت داشته باشند.

امروزه، استخراج بیت کوین به حدی رقابتی است که تنها در صورتی سودمند است که به وسیله ی به روز ترین ای اس آی سی ها انجام شود.

هنگام استفاده از کامپیوتر های خانگی، جی پی یو ها یا مدل های قدیمی تر ای اس آی سی، هزینه ی انرژی مصرفی در واقع از درآمد کسب شده، بیشتر می شود.

حتی با جدید ترین واحد هایی که در دست دارید، یک کامپیوتر به ندرت کافی است تا که بتواند با استخراج کننده هایی که "استخر (شبکه) استخراج" نامیده می شوند، رقابت کند.

شبکه ی استخراج، گروهی از استخراج کننده ها هستند که قدرت محاسباتی خود را ترکیب می کنند و بیت کوین استخراج شده را بین مشارکت کننده های خود تقسیم می کنند.

تعداد نامتناسب زیادی از بلاک ها توسط شبکه های استخراج نسبت به استخراج کننده های فردی، استخراج می شوند. در ژولای 2017، شبکه ها و شرکت های استخراج تقریبا 80 الی 90 درصد از قدرت محاسباتی در شبکه ی بیت کوین را ارائه کردند.

در دنیای واقعی، برق میلیون ها کامپیوتر که در شبکه ی بیت کوین مشغول استخراج هستند، نزدیک به مقداری است که دانمارک به طور سالیانه مصرف می کند.

تمام آن انرژی هزینه در بر دارد، که بر اساس مطالعه ی جدید از شرکت تحقیقاتی الیت فیکسچرز، هزینه ی استخراج کردن یک بیت کوین به شدت به وسیله ی مکان، از 531 دلار تا 26170 متفاوت است.

بر اساس هزینه های عملی میانگین در ایالات متحده، این عدد نزدیک به 4758 دلار است.

نحوه خریداری بیت کوین

برای خریداری بیت کوین به یک کیف پول دیجیتال، مدارک شناسایی شخصی، اتصال اینترنت امن، بورس ارز رمزنگاری شده و یکی از روش های پرداخت نیاز دارید.

 برای خریدن بیت کوین به چه چیزی نیاز دارم؟

  1. کیف پول دیجیتال

برای انجام تراکنش ها در شبکه بیت کوین، مشارکت کننده ها باید برنامه ای به نام کیف پول راه اندازی کنند. بیت کوین به طور فنی "سکه" نیست، در نتیجه به نظر درست می باشد که کیف پول بیت کوین هم واقعا یک کیف پول نباشد.

کیف پول ها به جای چرم از دو کد رمزنویسی مشخص و منحصر به فرد ساخته شده اند: کد اختصاصی و کد عمومی.

کد عمومی، آدرسی است که تراکنش ها ر آن سپرده گذاری می شوند و از آن برداشت می شوند.

همچنین این کد است که به عنوان امضای دیجیتال کاربر در دیتابیس بلاکچین ظاهر می شود، که مانند نام کاربری یک فرد در خبرنامه ی شبکه ی اجتماعی است.

کد اختصاصی، کلمه ی عبور مورد نیاز برای خرید، فروش و تبادل بیت کوین در کیف پول است.

  1. مدارک شخصی:

کمیسون بورس و امنیت ایالات متحده کاربران را ملزم می دارد تا هویت خود را هنگام ثبت نام برای کیف پول های دیجیتال به عنوان بخشی از سیاست ضد پولشویی، تایید کنند.

برای خرید و فروش بیت کوین، نیاز دارید هویت خود را با استفاده از مدارک های شخصی متعددی مثل گواهینامه و کد تامین اجتماعی (اس اس ان) تایید کنید.

  1. اتصال اینترنت امن:

اگر تصمیم بگیرید بیت کوین را به صورت آنلاین مبادله کنید، در مورد زمان و مکانی که به کیف پول دیجیتال خود دسترسی پیدا می کنید، دقت کنید.  تبادل بیت کوین در یک شبکه ی وای فای عمومی یا نا امن، توصیه نمی شود و ممکن است باعث شود مستعد حمله های هکر ها باشید.

  1. حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت دبیت:

زمانی که دلار یا ارز دیگری را با بیت کوین مبادله می کنید، نیاز به بودجه دارید تا آن تراکنش ها را انجام دهید. کیف پول های بیت کوین میتوانند مستقیما به حساب بانکی شما، کارت اعتباری یا کارت دبیت شما متصل شوند.

  1. بورس بیت کوین:

زمانی که کیف پول خود را با یک روش پرداخت شروع کردید، به مکانی نیاز دارید تا واقعا بیت کوین خریداری کنید. کاربران میتوانند بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده را از بازارهای آنلاین به نام "بورس" شبیه به پلتفرم هایی که دلال برای خرید سهام استفاده می کنند، خریداری کنند. بورس ها شما را مستقیما به بازار های بیت کوین متصل می کنند، جایی که میتوانید ارز های سنتی را با بیت کوین مبادله کنید.

نحوه خریداری بیت کوین

بر خلاف باور رایج، بیت کوین محرمانه است اما کاملا بی نام و نشان نیست.

 آیا کوینبیس بی نام و نشان است؟

 هرکسی میتواند تاریخچه ی تراکنش هایی که در بلاکچین انجام شده است را مشاهده کند.

اما در حالیکه تراکنش ها به طور عمومی روی بلاکچین ثبت شده اند، شناسایی اطلاعات کاربر به این شکل نیست.

هنگام مشاهده ی تاریخچه ی تراکنش مربوط به حساب بانکی خودتان، متوجه می شوید که نام فروشنده ها در صورت حساب بانکی شما درج شده است.

با این حال، در بلاکچین مربوط به بیت کوین، تنها کد عمومی یک کاربر در کتار تراکنش ظاهر می شود- که باعث می شود تراکنش ها محرمانه باشند اما بی نام و نشان نیستند.

این تمایز بسیار مهمی است. محققان بین المللی و اف بی آی بارها ادعا کرده اند که میتوانند تراکنش های انجام شده در بلاکچین به حساب آنلاین دیگر، از جمله کیف پول دیجیتال آنها را ردیابی کنند.

این یک نتیجه ی مستقیم از سیاست ضد پولشویی است که قبل تر ذکر کردیم.

نحوه خریداری بیت کوین

بیت کوین به طور فنی "سکه" نیست، در نتیجه به نظر درست می باشد که کیف پول بیت کوین هم واقعا یک کیف پول نباشد.

 مرحله ی اول: یک کیف پول بیت کوین تهیه کنید

 اگر توضیحات پیش از این مرحله را پشت سر گذاشته اید، اکنون به سراغ مطالب مهم تر می رویم. ممکن است کاملا آماده باشید تا اولین بخش از بیت کوین خود را خریداری کنید. آخرین چیزی که قبل از خریداری نیاز دارید، مکانی برای ذخیره آن است.

زمانی که وقت انتخاب کیف پول بیت کوین می رسد، گزینه های مختلفی دارید اما بهترین حالت های دنیای ارز رمزنگاری شده اکنون کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری هستند. کیف پول نرم افزاری، اپلیکیشن های موبایلی هستند که به حساب بانکی سنتی شما متصل می شوند. این کیف پول ها امکان دستیابی سریع و ساده به بیت کوین را فراهم می کنند اما نقطه ضعف اینجاست که آنها پول شما را در دست شرکت شخص ثالث می گذارند.

گرچه کیف پول های نرم افزاری پیشرو قابل اعتماد هستند، اما شرکت های شخص ثالث معروف هم در گذشته از بین رفته یا هک شده اند. همانطور که هزاران دلار پول خود را زیر تشک خود ذخیره نمی کنید، کاربرانی که مقدار های زیادی بیت کوین دارند نیز باید در نظر داشته باشند که پول خود را در جای امن تری نگهداری کنند.

کوینبیس یکی از معروف ترین کیف پول های نرم افزاری در ایالات متحده است، بخشی به این دلیل که دارای وبسایت و اپلیکیشن موبایل است و 98 درصد از ارز های مشتری را برای امنیت بیشتر به صورت آفلاین نگهداری می کند. برای افراد تازه کار، کوینبیس بهترین و ساده ترین مکان برای شروع است زیرا به طور مستقیم به بورس بیت کوین متصل می شود که روند خرید و فروش را ساده می کند.

Blockchain.info نیز می دیگر از کیف پول های معروف است که به بورس بیت کوین متصل است، اما این کیف پول اپلیکیشن موبایل ندارد. کاربران میتوانند کیف پول های مخصوص موبایل از جمله Bitcoin Wallet for Android یا Blockchain Bitcoin Wallet for iOS را دانلود کنند.

کیف پول های سخت افزاری کمی محافظه کارانه تر هستند اما امن تر هستند چون آفلاین هستند. این کیف پول ها کد اختصاصی کاربر را روی دستگاه سخت افزار فیزیکی مانند یک فلش ذخیره می کنند که هکر ها را از دسترسی به کد اختصاصی کاربر از طریق اتصال اینترنت باز می دارد.

نحوه خریداری بیت کوین

با متصل کردن یک حساب بانکی به کیف پول خود، میتوانید بیت کوین خرید و فروش کنید و آن پول را به طور مستقیم درون حساب خود سپرده گزاری کنید.

 مرحله دوم: متصل کردن یک حساب بانکی

 برای خریداری بیت کوین، باید کیف پول خود را به یک حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت دبیت متصل کنید.

گرچه این روش های پرداخت همگی به یک شیوه عمل می کنند - تبادل ارز سنتی با بیت کوین- اما هر یک کارمزد خاص خودشان را دارند.

تراکنش هایی که با استفاده از حساب بانکی صورت می گیرند، ممکن است 4 الی 5 روز طول بکشد تا در کوینبیس پردازش شوند اما به طور کلی به سرمایه گذاران تازه کار توصیه می شود. با متصل کردن یک حساب بانکی به کیف پول خود، میتوانید بیت کوین خرید و فروش کنید و آن پول را به طور مستقیم درون حساب خود سپرده گزاری کنید.

حساب های بانکی به طور کلی توصیه می شوند اگر با مقدار زیادی پول سر و کار دارید. در هنگام نوشتن این مقاله، حساب های بانکی اجازه می دهند هر هفته تا 11250 دلار خرج کنید.

کارت های اعتباری و دبیت به شما اجازه می دهند به سرعت بیت کوین خریداری کنید.

نقطه ضعف این است که  کارت های دبیت در کوینبیس و سایر بورس های معروف، تنها میتوانند برای خریدار ی رمزنویسی استفاده شوند- حتی تنها برای مقدار های کوچک. کاربران نمیتوانند از طریق کیف پول هایی که به کارت دبیت متصل است بیت کوین بفروشند یا پول خود را درون حساب بانکی سپرده گزاری کنند.

نحوه خریداری بیت کوین

بورس ها ممکن است از لحاظ شهرت، قابلیت اعتماد، امنیت، کارمزد پردازش، نرخ تبادل و ارز رمزنگاری شده قابل استفاده برای خرید و فروش، باهم تفاوت داشته باشند.

 مرحله سوم: به یک بورس بیت کوین بپیوندید

 بورس های بیت کوین بازار های آنلاین هستند که میتوانید بیت کوین را با ارز های سنتی، به طور مثال بیت کوین با دلار، مبادله کنید. درست همانند وقتی که میخواهید آنلاین خرید کنید، گزینه های مختلفی دارید. ای بی، آمازون، اتسی، علی بابا  هستند و میلیون ها خرده فروشی های خصوصی وجود دارند که از این سایت ها برای فروش محصولات خود استفاده می کنند.

این موضوع در مورد خرید بیت کوین صدق می کند. حتی اگر دو بورس یک ارز رمزنگاری شده را مبادله کنند، احتمال این وجود دارد که هر یک از آنها خدمات متفاوتی را ارائه کنند. بورس ها ممکن است از لحاظ شهرت، قابلی اعتماد، امنیت، کارمزد پردازش، نرخ تبادل و ارز رمزنگاری شده قابل استفاده برای خرید و فروش، باهم تفاوت داشته باشند. قبل از اینکه به سراغ یک بورس بروید، بورس های دیگر را بررسی کنید. در اینجا یک لیست 5 تایی برای شما آماده کرده ایم که توصیه می کنیم از این موارد شروع کنید.

بهترین مورد برای تازه کار ها: کوینبیس

کوینبیس معروف ترین و قابل احترام ترین بورس ارز دیجیتال در ایالات متحده است. گرچه کوینبیس تنها پنج ارز رمزنگاری شده را مبادله می کند- بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، لایت کوین و اتریوم کلاسیک- این بورس شیوه برای خرید و ذخیره ی امن ارز رمزنگاری شده در یک مکان را ارائه می کند. کوینبیس مقدار یک درصد کارمزد برای تراکنش های ایالات متحده  از یک حساب بانکی یا کیف پول  کوینبیس مطالبه می کند. خریداری ها با کارت اعتباری یا کارت دبیت 2.49 درصد کارمزد ثابت اضافه می کند. علاوه بر این، کوینبیس  تراز های پول تا 250هزار دلار در مقابل سرقت یا رخنه امنیتی در ذخیره آنلاین، بیمه می کند.

بهترین گزینه برای افراد با مشغله کاری بالا: اسکوئر کش

اسکوئر کش یک پیشرو در انتقال پول همتا با همتا است، همانند ونمو صاحب پی پل. کش اپ از کمپانی اسکوئر می آید که خوانشگر های کارت اعتباری را درست می کند. اسکوئر یک شرکت فناوری مالی بزرگ است که خدمات بسیار دیگری را ارائه می دهد- یکی از آنها تبادل بیت کوین است. کش اپ امکان خرید و فروش بیت کوین بدون کارمزد را فراهم می کند. برخلاف اکثر بورس های آنلاین، کش اپ بیت کوین شما را در حساب اسکوئر کش ذخیره می کند نه کیف پول دیجیتال جدا. اگر در خصوص امنیت نگران هستید، میتوانید بیت کوین در حساب اسکوئر کش خود را به کیف پولی که میخواهید ارسال کنید. اسکوئر مقدار خرید ها را به 10 هزار دلار در هفته محدود می کند اما محدودیتی برای مقداری که میخواهید بفروشید وجود ندارد.

بهترین گزینه برای مقدار محدود بیت کوین رابین هود

رابین هود کار خود را به عنوان یک بنگاه دلالی سهام بدون کارمزد در سال 2013 آغاز کرد. در فوریه 2018، این شرکت به بازار های اتریوم و بیت کوین گشترش یافت، همراه با دیتای بازار برای 15 ارز دیگر که به کاربران اجازه می دهد بدون کارمزد به تبادل ارز رمزنگاری شده بپردازند. رابین هود مانند اسکوئر کش، بیت کوین را در حساب رابین هود مانند ان که برای سهام استفاده می شود، ذخیره می کند. رابین هود در ابتدا روی موبایل بود و اخیرا نسخه ی وب را اضافه کرده است، در نتیجه برای افرادی که راحت هستند که پول را از طریق موبایل یا تبلت خود مدیریت کنند، خیلی خوب است. نقطه ضعف تبادل بیت کوین در رابین هود این است که این در تاریخ فوریه 2019 تنها در 17 ایالت قابل استفاده است.

بهترین گزینه برای افرادی که مقادیر زیاد خرج می کنند: کوینبیس پرو ( قبلا به نام GDAX شناخته می شد)

اگر با تبادل در کوینبیس راحت هستید و تمایل دارید حجم تبادل ها را افزایش دهید؛ میتوانید از کوینبیس پرو استفاده کنید. این پلتفرم خرید و فروش که قبلا به عنوان بورس دارایی دیجیتال جهانی کوینبیس (GDAX) شناخته می شد، از رابط کاربری شبیه به  پایانه های بلومبرگ یا پلتفرم های تبادل کالا یا موجودی فعال استفاده می کند. کوینبیس پرو گزینه هایی را ارائه می دهد تا علاوه بر خرید و فروش سنتی، سفارش ها را به بازار عرضه کند، سفارش ها را محدود کند و سفارش ها را متوقف کند. به جای خرید  و فروش منحصر از دلار به ارز رمزنگاری شده، کوینبیس به کاربران اجازه می دهد ارزهای رمزنگاری شده را با هم مبادله کنند، به طور مثال اتریوم و بیت کوین. مقدار کارمزدی که دریافت می کند، از 0.10 درصد تا 0.30 درصد بر اساس حجم معامله شما متغیر است. بیشتر افراد کمتر از 10 میلیون دلار در ماه معامله می کنند و در گروه 0.30 درصد قرار می گیرند. اگر میخواهید از کوینبیس با حجم بسیار بیشتر استفاده کنید؛ این پلتفرم همانی است که میخواهید.

بهترین گزینه برای تنوع و گسترش: بینانس

اگر به دنبال تنوع در پورتفوی ارز رمزنگاری شده خود هستید، بینانس میتواند بهترین گزینه ی شما باشد. این بورس آنلاین از ارز های متعدد و حتی ارز های دیجیتال بیشتری پشتیبانی می کند، از جمله بیت کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بسیاری ارزهای رمزنگاری شده نوپا که ممکن است چیزی از آنها نشنیده باشید. بسیاری از بورس ها که این همه ارز رمزنگاری شده را خرید و فروش می کنند، کارمزد بالاتری دریافت می کنند اما بینانس یک نرخ ثابت 0.1 درصد برای خرید و فروش ها دریافت می کند. در حالیکه که این یک پلتفرم است که دامنه ی گسترده ای از ارز ها را با هزینه ی پایین ارائه می کند، یک سری مشکل در مورد آن گزارش شده که به اپلیکیشن موبایل اندروید مربوط می شود و برخی کاربران تاخیر برای برداشت از یک سری ارز ها را گزارش داده اند.

بهترین گزینه برای خرید به صورت نقدی: همتا به همتا

اگر یک کیف پول دارید اما به حساب بانکی، کارت اعتباری یا دبیت کارت متصل نیست، میتوانید با استفاده از پول نقد، از طریق بورس همتا به همتا، بیت کوین بخرید. برخلاف کیف پول های معمولی بیت کوین، بورس های همتا به همتا همانند شبکه مرکزی Craigslist برای ارز رمزنگاری شده کار می کنند، امکان این را فراهم می کنند که خریداران و فروشندگان در یک محدوده بتوانند یکدیگر را پیدا کنند و بیت کوین را با پول نقد معاوضه کنند. در حالت استفاده از بورس های همتا به همتا باید به یاد داشته باشید که ارز با ارزش بالا را با غریبه هایی که تا به حال ملاقات نکرده اید، مبادله می کنید. اگر تصمیم دارید بیت کوین را به این شکل مبادله کنید، توصیه می کنیم خریداران و فروشندگان را در محیط های عمومی که میدان دید بالایی دارد، ملاقات کنید.

بهترین ترفند های کیف پول بیت کوین

 نیازی نیست بورس بیت کوین و کیف پول بیت کوین شما یکسان باشند.

در حالیکه بیشتر بورس ها کیف پول را برای کاربران خود ارائه می کنند، امنیت، اولویت کسب و کار آنها نیست.

 اگر تصمیم دارید از یک کیف پول که به وسیله ی یک بورس غیر از کوینبیس ارائه می شود، استفاده کنید، توصیه می کنیم مقدار زیادی بیت کوین در آن کیف پول و یا برای مدت زمان طولانی ذخیره نکنید.

در عوض، تراکنش خود را انجام دهید و بیت کوین خود را به یک کیف پول امن تر منتقل کنید.

مرحله چهارم: سفارش دهید

 یک بورس، سه مرحله و اکنون آماده هستید اولین بیت کوین خود را بخرید. به خاطر داشته باشید که گرچه یک بیت کوین چند هزار دلار قیمت دار، اما میتوان بیت کوین را به هشت قسمت اعشاری تقسیم کرد.

به این معنی که میتوانید یک بیت کوین را به قیمت 3890 دلار بخرید، 0.1 بیت کوین را به قیمت 389 دلار یا حتی 0.00000001 بیت کوین را به قیمت 0.0000389 دلار بخرید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: investopedia

تگ: بیت کوین

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.