logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

راهنمای کیف پول ارز دیجیتال

راهنمای کیف پول ارز دیجیتال
فرجام خانی ارز دیجیتال

در این بخش از ارز دیجیتال از تاپ سایت 98 به سراغ راهنمای کیف پول ارز دیجیتال می رویم.

از این راهنمایی ساده و قابل فهم برای یادگیری اینکه کیف پول ارز رمزنگاری شده چیست و چطور عمل می کند استفاده کنید.

علاوه بر این، بررسی کنید که بهترین ها در بازار کدام هستند. اگر به دنبال مطالب مفصل تر در مورد ارزهای  رمزنگاری شده هستید، از سایر مطالب وبسایت ما دیدن فرمایید.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

کیف پول ارز رمزنگاری شده یک برنامه است که کد های اختصاصی و عمومی را ذخیره می کند و با بلاکچین های متعدد عمل متقابل دارد تا این امکان را برای کاربران فراهم کند که ارز دیجیتال را خرید  و فروش کنند و تراز خود را رصد کنند.

اگر میخواهید از بیت کوین یا هر ارز رمزنگاری شده دیگری استفاده کنید، به یک کیف پول دیجیتال نیاز خواهید داشت.

نحوه ی عملکرد کیف پول

میلیون ها نفر از کیف پول های ارز رمزنگاری شده استفاده می کنند اما سو تفاهم قالب توجهی در مورد نحوه ی عملکرد کیف پول وجود دارد.

بر خلاف کیف پول های جیبیِ سنتی، کیف پول دیجیتال ارز را ذخیره نمی کند.

در حقیقت، ارز ها در یک مکان واحد ذخیره نمی شوند یا میتوان گفت در هیچ جایی به صورت فیزیکی وجود ندارند. تمام آنچه وجود دارد، سوابق تراکنش های ذخیره شده روی بلاکچین است.

کیف پول های ارز رمزنگاری شده، برنامه هایی هستند که کد های عمومی و اختصاصی شما را ذخیره میکنند و با بلاکچین های متعددی ارتباط برقرار می کنند، در نتیجه کاربران میتوانند تراز خود را رصد کنند، پول ارسال کنند و سایر عملیات ها را انجام دهند. زمانی که شخصی به شما بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری ارسال می کند، آنها در اصل مالکیت سکه های دیجیتال را به آدرس کیف پول شما امضا می کنند.

برای اینکه بتوانید آن سکه ها را خرج کنید و سرمایه ها را فعال کنید، کد اختصاصی ذخیره شده در کیف پول شما باید با آدرس عمومی که ارز به آن انتقال داده شده است، مطابقت داشته باشد. اگر کد های اختصاصی و عمومی با هم مطابقت داشته باشند، تراز در کیف پول دیجیتال شما افزایش خواهد یافت و ارسال کننده ها هم کاهش می یابند.  تبادل واقعیِ سکه های واقعی وجود ندارد. تراکنش مورد نظر صرفا به وسیله ی ثبت تراکنش روی بلاکچین و تغییری در تراز در کیف پول ارز رمزنگاری شده شما، مشخص شده است.

کیف پول بیت کوین

انواع مختلف کیف پول های ارز رمزنگاری شده کدام هستند؟

 انواع مختلفی از کیف پول ها وجود دارند که روش های متفاوتی برای ذخیره و دستیابی به ارز دیجیتال برای شما فراهم می کنند.

کیف پول ها را میتوان به سه بخش مجزا تقسیم بندی کرد- نرم افزار، سخت افزار، و کاغذ. کیف پول های نرم افزاری میتوانند روی دسکتاپ، موبایل یا به صورت آنلاین باشند.

  • دسکتاپ: کیف پول ها دانلود می شوند و روی کامپیوتر خانگی یا لپتاپ نصب می شوند. تنها از طریق یک کامپیوتر که روی آن نصب شده باشد میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. کیف پول های دسکتاپ یکی از بالاترین سطوح امنیتی را ارائه می کنند، با این حال اگر کامپیوتر شما هم شود یا ویروسی شود، احتمال آن وجود دارد که کل سرمایه خود را از دست بدهید.
  • آنلاین: کیف پول ها در فضای ابری کار می کنند و میتوان از طریق هر دستگاهی در هر مکانی به آنها دسترسی داشت. درحالیکه دسترسی به کیف پول های آنلاین آسان است، اما آنها کد های اختصاصی شما را به صورت آنلاین ذخیره می کنند و به وسیله ی شخص ثالث کنترل می شوند که آنها را نسبت به حمله های هک و دزد ها آسیب پذیر می کند.
  • موبایل: کیف پول ها روی اپلیکیشن های موبایلی کار می کنند و مفید هستند زیرا میتوان در هر جایی از جمله فروشگاه های خرده فروشی از آنها استفاده کرد. کیف پول های موبایلی معمولا بسیار کوچکتر و ساده تر از کیف پول های دسکتاپ هستند زیرا فضای محدودی روی موبایل قابل استفاده است.
  • سخت افزار: این کیف پول ها از این جهت با کیف پول های نرم افزاری متفاوت هستند که کد های اختصاصی کاربر را روی یک دستگاه سخت افزار مانند یو اس بی ذخیره می کنند. گرچه کیف پول های سخت افزاری تراکنش های آنلاین انجام می دهند، اما به صورت آفلاین ذخیره شده اند که امنیت بیشتری را فراهم می کند. کیف پول های سخت افزاری میتوانند با رابط های کاربری متعدد وبسایت سازگار باشند و میتوانند ارز های مختلفی را پشتیبانی کنند؛ تنها به این بستگی دارد که تصمیم بگیرید از کدام یک استفاده کنید. علاوه بر این، انجام تراکنش ساده است. کاربران به سادگی دستگاه خود را وارد یک کامپیوتر یا دستگاه قابل اتصال به اینترنت می کنند، رمز عبوری را وارد می کنند، ارز را ارسال می کنند و تایید می کنند. کیف پول های سخت افزاری امکان تراکنش ساده را فراهم می کنند، در حالیکه پول شما را به صورت آفلاین و دور از خطرات نگه می دارند.
  • کیف پول های کاغذی: استفاده از آنها ساده است و امنیت بسیار بالایی دارند. درحالیکه کیف پول های کاغذی میتواند به کپی فیزیکی یا نسخه ی چاپی از کد های عمومی و اختصاصی اشاره کند، همچنین میتواند به نرم افزاری اشاره کند که برای ایجاد کد ها به صورت امن استفاده می شود که بعد از آن این کد ها چاپ می شوند. استفاده از یک کیف پول های کاغذی نسبتا ساده و بدون دردسر است. انتقال بیت کوین یا هر ارز دیگری به کیف پول های کاغذی، به وسیله ی انتقال سرمایه از کیف پول نرم افزاری شما به آدرس عمومی نشان داده شده روی کیف پول های کاغذی انجام می گیرد. به عنوان یک راه دوم، اگر بخواهید ارز خود را برداشت کنید یا آن را خرج کنید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که سرمایه خود را از کیف پول های کاغذی به کیف پول نرم افزاری انتقال دهید. این روند، اغلب سویپینگ نامیده می شود، میتواند یا به صورت دستی، به وسیله ی وارد کردن کد اختصاصی یا به وسیله ی اسکن کردن کد QR موجود روی کیف پول های کاغذی صورت گیرد.

 آیا کیف پول های ارز رمزنگاری شده امن هستند؟

 میزان امنیت کیف پول ها تفاوت دارد. میزان امنیت، به نوع کیف پولی که استفاده می کنید و ارائه دهنده ی خدمات بستگی دارد.

در مقایسه با خدمات دهنده ی آفلاین، سرور وب محیط ریسکی تری برای نگهداری ارز می باشد. کیف پول های آنلاین ممکن است کاربران را در معرض خطراتی در پلتفرم کیف پول قرار دهند که میتواند به وسیله ی هکر ها مورد سو استفاده قرار گیرد یا سرمایه شما دزدیده شود.

از سوی دیگر، نمیتوان کیف پول های آفلاین را هک کرد زیرا به سادگی به شبکه ی اینترنت وصل نیستند و برای امنیت به شخص ثالث متکی نیستند.

 گرچه کیف پول های آنلاین اثبات کرده اند که بیشترین آسیب پذیری نسبت به حملات هک دارند، اقدامات احتیاطی و امنیتی هوشمندانه ای باید به کار گیرید و هنگام استفاده از هر کیف پولی از آنها تبعیت کنید.

فراموش نکنید که فارغ از اینکه چه نوعی از کیف پول را استفاده می کنید، از دست دادن کد های اختصاصی، منجر به از دادن پولتان می شود.

به همین نحو، اگر کیف پول شما هک شود، یا پول خود را به یک کلاهبردار ارسال کنید، راهی وجود ندارد که بتوانید ارز از دست داده خود را مطالبه کنید یا تراکنش را برعکس کنید. باید اقدامات احتیاطی را جدی بگیرید و مراقب باشید.

  • از کیف پول خود پشتیبانی گیری کنید. تنها مقادیر کمی ارز را برای استفاده روزانه به صورت آنلاین، روی کامپیوتر یا موبایل خود نگه دارید و مقدار زیادی از سرمایه خود را در محیطی با امنیت بالا نگهداری کنید. گزینه های ذخیره آفلاین برای پشتیبانی گیری مانند لجر نانو یا کاغذ یا یو اس بی از شما در مقابل خطاهای کامپیوتری محافظت می کنند و به شما اجازه می دهند اگر کیف پول شما گم یا دزدیده شود، آن را بازیابی کنید. با این حال، نمیتواند از شما در مقابل هکر های مشتاق محافظت کند. واقعیت این است که اگر تصمیم بگیرید از کیف پول آنلاین استفاده کنید، خطر های اساسی وجود دارند که نمیتوان همیشه در مقابل آنها محفوظ بود.
  • نرم افزار را به روز رسانی کنید. نرم افزار خود را به طور مداوم روز رسانی کنید تا که آخرین توسعه های نرم افزاری امنیتی موجود را داشته باشید. باید به طور منظم نه تنها نرم افزار کیف پول خود را، بلکه همچنین نرم افزار روی کامپیوتر یا موبایل خود را نیز به روز رسانی کنید.
  • لایه های امنیتی بیشتری اضافه کنید. هرچه لایه های امنیتی بیشتری داشته باشید بهتر است. تعیین کردن رمزعبور های پیچیده و طولانی و اطمینان حاصل کردن از اینکه هرگونه برداشت سرمایه به رمزعبور نیاز داشته باشد، یک شروع است. از کیف پول هایی استفاده کنید که شهرت خوبی دارند و لایه های امنیتی اضافه، مانند تایید دو مرحله ای و رمزعبور اضافه را برای هر دفعه ای که اپلیکیشن کیف پول باز می شود، ملزم دارند. ممکن است بخواهید کیف پولی را در نظر بگیرید که تراکنش های چند امضایی را ارائه کند، مانند Armory یا Copay. کیف پول چند امضایی، اجازه ی کاربر دیگر یا کاربران دیگر قبل از اینکه تراکنش انجام بگیرد، ملزم می دارد.

چند ارزی یا تکی؟

گرچه بیت کوین با فاصله مشهور ترین و خوشنام ترین ارز دیجیتال است، اما صد ها ارز رمزنگاری شده جدید (که به آنها آلتکوین گفته می شود)، پدیدار شده اند که هر یک فضا و زیرساخت متفاوتی دارند.

اگر به استفاده از انواع مختلفی از ارز رمزنگاری شده علاقه مند هستید، خبر خوب برای شما این است که نیازی نیست کیف پول جداگانه ای برای هر یک از ارز ها ثبت کنید.

به جای استفاده از یک کیف پول ارز رمزنگاری شده که تنها از یک ارز پشتیبانی میکند، بهتر و راحت تر است که یک کیف پول چند ارزی ثبت کنید که شما را قادر می سازد از ارز های متفاوت به وسیله ی یک کیف پول استفاده کنید.

 آیا کارمزد تراکنش هم وجود دارد؟

آیا کارمزد تراکنش هم وجود دارد؟ پاسخ واضحی وجود ندارد.

 به طور کلی، کارمزد های تراکنش، بخش کوچکی از کارمزد های بانک سنتی هستند.

گاهی اوقات لازم است کارمزد هایی به انواع مختلفی از تراکنش ها به استخراج کننده های شبکه پرداخت شود که به عنوان کارمزد پردازش کردن است، در حالیکه برخی تراکنش ها به هیچ وجه کارمزد ندارند.

همچنین امکان پذیر است که کارمزد خود را مشخص کنید. به عنوان راهنمایی، اندازه ی تراکنش متوسط 226 بایتی، منجر به کارمزد 18080 ساتوشی یا 0.12 دلار می شود.

در برخی موارد، اگر انتخاب کنید که کارمزد کمی را تعیین کنید، تراکنش شما ممکن است اولویت پایینی دریافت کند و ممکن است ساعت ها یا حتی روز ها صبر کنید تا تراکنش شما تایید شود.

اگر نیاز دارید که تراکنش شما به سرعت تایید و تکمیل شود، باید مقدار کارمزدی که تمایل دارید بپردازید را افزایش دهید.

از هر کیف پولی که استفاده کنید، کارمزد های تراکنش چیزی نیستند که بخواهید در مورد آنها نگران باشید. یا کارمزد کمی پرداخت می کنید، یا کارمزد خود را تعیین می کنید یا اصلا کارمزد پرداخت نمی کنید. این یک ارتقای مشخص نسبت به گذشته است!

آیا کیف پول های ارز رمزنگاری شده کاملا ناشناس هستند؟

تا حدودی، اما نه به طور کامل. کیف پول ها دبه صورت مستعاری هستند. در حالیکه کیف پول ها به هویت واقعیِ کاربر بستگی ندارند، تمامی تراکنش ها به طور عمومی ذخیره می شوند و به طور دائمی روی بلاکچین ذخیره می شوند.

نام شما یا آدرس منزل شما در آنجا نیست اما اطلاعاتی مانند آدرس کیف پول را میتوان به هویت شما ردیابی کرد.

در حالیکه تلاش هایی  در حال انجام است که حریم خصوصی و غیرقابل ردیابی بودن را بیشتر در اختیار کاربران قرار دهند، موارد منفی واضحی در مورد غیر قابل ردیابی بودن کاملِ تراکنش ها وجود دارد. پروژه ی DarkWallet را بررسی کنید که به دنبال افزایش استحکام حریم خصوصی و غیر قابل ردیابی بودن از طریق آدرس های دزدی و ترکیب سکه هاست.

 کدام کیف پول ارز رمزنگاری شده بهتر از دیگران است؟

لیست گزینه هایی که در اختیار دارید به طور روز افزون رشد می کند. با این حال، قبل از اینکه کیف پولی را انتخاب کنید، باید در نظر بگیرید که چطور میخواهید از آن استفاده کنید.

  •  آیا کیف پولی برای خرید های روزانه لازم دارید یا تنها برای خرید و نگهداری ارز دیجیتال برای سرمایه گزاری میخواهید از آن استفاده کنید؟
  •  آیا برنامه دارید از ارز های متعددی استفاده کنید یا تنها از یک ارز؟
  •  آیا میخواهید از هر جای بتوانید به کیف پول دیجیتال خود دسترسی داشته باشید یا تنها از خانه بتوانید دسترسی داشته باشید؟
  •  زمان صرف کنید و ارزیابی کنید چه نیاز هایی دارید، سپس مناسب ترین کیف پول را برای خود تهیه کنید.

 کیف پول Atomic

کیف پول Atomic، یک راه حل دارایی متعدد برای ذخیره امن و مدیریت BTC, ETH, XLM, XRP, LTC و بیش از 300 سکه و توکن دیگر می باشد. دارایی های رمزنویسی شده و ویژگی ها به طور منظم به روز رسانی می شوند. کد های اختصاصی به طور امن  روی دستگاه کاربر رمزنویسی شده اند، در نتیجه افراد کنترل کاملی روی سرمایه های خود دارند. اپلیکیشن دسکتاپ برای Windows, MacOS, Ubuntu, Debian و Fedora قابل استفاده است. نسخه های آلفای خصوصیِ اندروید و آی او اس در اکتبر 2018 منتشر می شوند. کیف پول Atomic یک ذخیره ی ارز رمزنگاری شده بدون نگهبان و چند کاره است که رابط کاربری جامع و راحتی دارد. این کیف پول از Atomic Swaps پشتیبانی می کند که یک ویژگی بسیار پیشرفته است که تا حد خیلی زیادی به کاربران کمک می کند کارمزد کم تری پرداخت کنند. همچنین کاربران را قادر می سازد با دلار و یورو ارز رمزنگاری شده خریداری کنند و دارایی های خود را با بهترین نرخ ها از طریق Changelly  یا ShapeShift مبادله کنید.

  • نکات مثبت: رابط کاربری آسان، امنیت و حریم خصوصی بهینه، غیر متمرکز، چند ارزی، بدون نگهبانی، بورس درونی، کارت های بانکی پذیرفته می شود، پشتیبانی تمام وقت (24/7).
  • نکات منفی: تمامی ارز ها، از Atomic swaps پشتیبانی نمی کنند.

کیف پول Bread

کیف پول Bread یک کیف پول دیجیتال بیت کوین موبایلی است که ارسال بیت کوین را به راحتی ارسال ایمیل انجام می دهد. این کیف پول را میتوان از طریق اپ استور یا گوگل پلی دانلود کرد. کیف پول Bread یک پردازشگر کامپیوتر مستقل را ارائه می کند، در نتیجه هنگام ارسال یا دریافت بیت کوین، هیچ سروری نیست که از آن استفاده کنید. به این معنی که کاربران میتوانند به پول خود دسترسی پیدا کنند و همیشه کنترل کاملی روی سرمایه خود دارند. به طور کلی، رابط کاربری ساده ی کیف پول Bread، طراحی سبک و تعهد به ارتقای مداوم امنیت، اپلیکیشن امن، ساده و دلپذیر برای استفاده ی تازه کار ها و با تجربه ها.

  • نکات مثبت: امنیت و حریم خصوصی مطلوب، تازه کار پسند، ساده و راحت، رایگان، نرم افزار اپن سورس.
  • نکات منفی: رابط کاربری دسکتاپ یا وب وجود ندارد، نمای ضعیف، کیف پول داغ.

Mycelium

کاربران پیشرفته ای که به دنبال یک کیف پول دیجیتال موبایلی بیت کوین می گردند، Mycelium گزینه ی مناسب آنهاست. کیف پول موبایلی Mycelium به کاربران اندروید و آی او اس اجازه می دهد بیت کوین را ارسال و دریافت کنند و کنترل کاملی روی بیت کوین های خود داشته باشند. هیچ شخص ثالثی نمیتواند سرمایه شما را مسدود یا گم کند. با امنیت شرکتی بالاتر از اکثر دیگر اپلیکیشن ها و ویژگی هایی مانند ذخیره سرد و پشتیبانی های پی دی اف رمزنویسی شده، اسکن کننده ی کد QR یکپارچه، بازار فروش تبادل محلی و چت امن در میان سایرین، میتوانید بفهمید که چرا مدت هاست که Mycelium  را یکی از بهترین کیف پول های بازار می دانند.

  •  نکات مثبت: حریم خصوصی مطلوب، امنیت پیشرفته، ویژگی های بسیار، رایگان، نرم افزار اپن سورس.
  • نکات منفی: رابط کاربری دسکتاپ یا وب ندارد، برای تازه کار ها مناسب نیست، کیف پول داغ.

Exodus

Exodus یک کیف پول دیجیتال نسبتا ناشناخته و جدید است که در حال حاضر تنها روی دسکتاپ قابل استفاده است. ذخیره و مبادله ی بیت کوین، ارت، لایتکوین، دوجیکوین و دش را از طریق رابط کاری بری زیبا، حسی، بسیار آسان، فراهم می کند. همچنین راهنمایی بسیار ساده یا برای پشتیبانی گیری از کیف پول خود ارائه می کند. یکی از بزرگترین موارد در مورد Exodus این است که بورس تغییر شکل دهنده درونی دارد که به کاربران اجازه می دهد آلتکوین ها را با بیت کوین و برعکس تبادل کنند، بدون اینکه از کیف پول خارج شوند.

  • نکات مثبت: حریم خصوصی و امنیت مطلوب، تازه کار پسند، حسی، ساده، مبادله درون کیف پول، ارز های متعدد پشتیبانی می شوند، رایگان، نرم افزار اپن سورس.
  • نکات منفی: کیف پول داغ، بدون رابط کاربری وب یا موبایل.

Copay

Copay که به وسیله ی Bitpay ساخته شده است، یکی از بهترین کیف پول های دیجیتال در بازار است. اگر به دنبال راحتی هستید، به راحتی میتوانید از طریق رابط کاربر پسند روی دسکتاپ، موبایل یا به صورت آنلاین، به Copay دسترسی پیدا کنید.  یکی از بهترین مواردی که در مورد Copay  وجود دارد این است که یک کیف پول چند امضایی است، در نتیجه دوستان یا شرکای تجاری میتوانند سرمایه خود را به اشتراک بگذارند. به طور کلی، Copay  برای هرکسی چیزی دارد. به اندازه کافی برای افراد تازه وارد ساده است اما ویژگی های عجیب و غریب بسیاری دارد که افراد با تجربه تر را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

  •  نکات مثبت: امنیت و حریم خصوصی مطلوب، تراکنش های چند امضایی، دستگاه ها و پلتفرم های متعدد، ذخیره های کیف پول متعدد، تازه کار پسند، رایگان، نرم افزار اپن سورس.
  • نکات منفی: گاهی آهسته و غیر پاسخگو، پشتیبانی از کاربران محدود

Jaxx

Jax یک رابط کاری بری و کیف پول چند ارز اتر، اتر کلاسیک، دش، دی ای او، لایت کوین، ریپ، زی کش و بیت کوین است. Jaxx طراحی شده است تا تجربه ی راحتی با اتریوم و بیت کوین ارائه دهد. روی دستگاه ها و پلتفرم های متنوعی قابل استفاده است (ویندوز، لینوکس، کروم، فایرفاکس، او اس ایکس، موبایل ها و تبلت های اندروید، موبایل ها و تبلت های آی او اس) و از طریق افزونه های فایرفاکس و کروم به وبسایت ها متصل می شود. Jaxx امکان تبدیل درون کیف پولی بیت کوین، اتر و دی ای او را از طریق Shapeshift  و وارد کردن کیف پول های کاغذی اتریوم فراهم می کند. Jaxx با صفی از ویژگی ها و یکپارچگی مداوم ارز های جدید، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به یک کیف پول چند ارزی نیاز دارند.

  •  نکات مثبت: امنیت و حریم خصوصی مطلوب، چند ارز، ارتباط با کیف پول از طریق پلتفرم های متعدد، پشتیبانی کاربر زیاد، ویژگی های زیاد، کاربر پسند، رایگان.  
  • نکات منفی: کد آن اپن سورس نیست، ممکن است بارگزاری آن آهسته باشد.

Armory

Armory یک کیف پول دسکتاپ بیت کوین اپن سورس است که برای کاربران باتجربه که امنیت بالایی را نیاز دارند، عالی است. برخی از ویژگی های Armory شامل ذخیره سرد، تراکنش های چند امضایی، پشتیبان گیری های یک مرتبه قابل چاپ، رابط کیف پول متعدد، رمزنویسی کیف پول مقاوم به جی پی یو، وارد کردن کد، فراگیرنده ی کد و غیره. گرچه کمی زمان میبرد تا تمام پتانسیل Armory درک و به کار برده شود اما گزینه ی عالی برای دارندگان بیت کوین که هوش فنی بالایی دارند می باشد تا که سرمایه خود را امن نگه دارند.

  • نکات مثبت: حریم خصوصی مطلوب، ویژگی های امنیتی عالی، گزینه های چند امضایی، گزینه های ذخیره سرد جامد، رایگان.
  • نکات منفی: تنها از طریق دسکتاپ قابل دسترس است، برای تازه کار ها نیست.

Trezor

Trezor یک کیف پول بیت کوین سخت افزار است که برای ذخیره ی مقدار های زیاد بیت کوین ایده آل است. هرزنامه ها نمیتوانند روی Trezor تاثیری بگذارند و هیچگاه کد های اختصاصی شما را در معرض خطر قرار نمی دهد که آن را مانند نگهداری پول کاغذی سنتی امن می کند. Trezor یک کیف پول شفاف و اپن سورس است که تصمیم های فنی زیادی دارد. استفاده از آن آسان است، رابط کاربری ساده ای دارد و برای کاربران ویندوز، او اس ایکس و لینوکس راحت است. یکی از موارد منفی در خصوص کیف پول Trezor این است که همراه شما باشد تا بتوانید بیت کوین را ارسال کنید. در نتیجه این نقص باعث می شود Trezor برای ذخیره کننده های غیرفعال، سرمایه گزاران یا افرادی که میخواهند مقدار زیادی بیت کوین را با امنیت بالا نگهداری کنند، عالی باشد.

  • نکات مثبت: حریم خصوصی و امنیت مطلوب، ذخیره سرد، استفاده ی راحت از رابط کاربری وب، فیلتر درونی، نرم افزار اپن سورس، تازه کار پسند.
  • نکات منفی: 99 دلار هزینه دارد، برای ارسال بیت کوین باید دستگاه را همراه داشته باشید.

Ledger Nano

کیف پول Ledger Nano، یک کیف پول های سخت افزاری چند امضایی جبری سلسله مرتبه جدید است که برای کاربران بیت کوین است که هدفش از بین بردن تعداد زیادی از حملات از طریق استفاده از لایه ی امنیتی دوم است. این توصیف فنی، معنای زیادی برای یک مصرف کننده ی متوسط ندارد، با این حال، قصد دارم آن را به زبان ساده توضیح دهم و شرح دهم چرا گزینه ی خوبی است. از لحاظ سخت افزاری، این کیف پول یک دستگاه یو اس بی فشرده بر اساس کارت هوشمند است. تقریبا انداز ی آن همانند یک فلش کوچک است، 39*13*4 میلیمتر و وزن آن 5.9 گرم است.

نکات مثبت:

  • با یک پوشش فلزی محافظت شده است.
  • از ارز های متعددی پشتیبانی می کند.
  • اپلیکیشن های شخص ثالث را میتوان از این دستگاه راه اندازی کرد.
  • پشتیبانی U2F.
  • زمانی که از ابتدا بازیابی می شود، کل روند را میتوان از دستگاه بدون اتصال به کامپیوتر انجام داد.
  • نسبتا ارزان قیمت (65 دلار آمریکا).

نکات منفی:

  • نرم افزار کیف پول پیشرفته نیست ( برچسب گزار تراکنش ندارد).
  • قادر نیست حساب های پنهان ایجاد کند.
  • مدیریت رمزعبور ندارد

Green Address

Green Address یک کیف پول بیت کوین کاربر پسند است که یک انتخاب عالی برای تازه کارهاست. Green Address از طریق دسکتاپ، موبایل یا به صورت آنلاین در دسترس است، و برای کروم، آی او اس و اندروید قابل استفاده است. ویژگی ها شامل آدرس ها ی چند امضایی و تایید دو مرحله ای برای ارتقای امنیت، پشتیبان گیری کیف پول کاغذی و تایید تراکنش سریع می شود. یکی از نقص ها این است که لازم است تمامی پرداخت ها تایید شود، در نتیجه کنترل کاملی روی خرج کردن های خود ندارید.

  • نکات مثبت: امنیت قابل اطمینان، دستگاه و پلتفرم متعدد، چند امضایی، مناسب برای تازه کار ها، رایگان، اپن سورس.
  • نکات منفی: کیف پول داغ، حریم خصوصی متوسط، شخص ثالث باید پرداخت ها را تایید کند.

Blockchain.info

بلاکچین یکی از معروف ترین کیف پول های بیت کوین است. میتوان از طریق هر مرورگر یا گوشی هوشمندی به آن دسترسی داشت. Blockchain.info دو لایه ی اضافی متفاوت ارائه می کند. برای نسخه ی مرورگر، کاربران می توانند تایید دو مرحله ای را فعالسازی کنند، در حالیکه کاربران موبایل میتوانند یک نیاز به رمزعبور را برای هر مرتبه ای که اپلیکیشن باز می شود، فعالسازی کنند. گرچه کیف پول شما به صورت آنلاین ذخیره می شود و تمامی تراکنش ها از سرور های شرکت عبور می کنند، اما Blockchain.info به کد های اختصاصی شما دسترسی ندارد. به طور کلی، یک شرکت معتبر است که در کل جامعه ی بیت کوین مورد اطمینان است و یک کیف پول قابل اطمینان برای نگهداری ارز های شما ارائه می کند.

  •  نکات مثبت: امنیت مطلوب، استفاده ی راحت در رابط کاربری موبایل و وب، شرکت معتبر و مورد اطمینان، تازه کار پسند، رایگان.
  • نکات منفی: کیف پول داغ، حریم خصوص ضعیف، اعتماد شخص ثالث مورد نیاز است، رخنه هایی را تجربه کرده است.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: blockgeeks

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.