logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

فروشگاه اینترنتی آداک

فروشگاه اینترنتی آداک
هدایت عباسی وبسایت ایرانی

شرکت آداک فناوران آینده (آداک کامپیوتر) با بیش از شانزده سال سابقه فعالیت در زمینه واردات و تامین قطعات در حوزه I.T یکی از بزرگترین توزیع کنندگان لپ تاپ، تبلت، رایانه های شخصی، کامپیوترهای یکپارچه (All in one)، و… در سطح کشور می باشد.

یکی از بزرگترین وجه تمایزهای فروشگاه اینترنتی آداک با دیگر فروشگاه های آنلاین، وجود شعب متعدد فیزیکی در سطح شهر تهران می باشد که این امر موجب افزایش اطمینان مشتریان گرامی، خدمات پس از فروش بهتر خصوصا در بخش نرم افزاری و به روز بودن کالاهای این مجموعه می باشد. همچنین قیمت کالاهای مندرج در سایت کاملا به روز بوده و قیمت ها با فروشگاه های فیزیکی و خرید حضوری کاملا یکسان می باشد.
پشتیبانی فنی به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری نیز یکی دیگر از وجه تمایز آداک با دیگر سایت های اینترنتی می باشد.

قرارداد همکاری مستقیم با معتبرترین برندهای  فناوری اطلاعات همچون ASUS، Lenovo، Acer، Samsung، LG و … همینطور مطرح ترین و خوشنام ترین شرکت های خدمات پس از فروش مانند سازگار ارقام، آواژنگ، حامی، سام سرویس، آونگ، گرین، آوات و… باعث گردیده تا این شرکت بتواند محصولات عرضه شده توسط خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به دست مصرف کننده نهایی (حقیقی و حقوقی) برساند.

آدرس سایت :

فروشگاه اینترنتی آداک

محصولات :

لپ تاپ – موبایل – تبلیت – کنسول بازی – ماشین اداری

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.