logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

فروشگاه اینترنتی آلیار

فروشگاه اینترنتی آلیار
هدایت عباسی وبسایت ایرانی

فروشگاه اینترنتی آلیار در سال 1396 از مجموعه هلدینگ سنتال در تبریز پا به عرصه ی رقابت نهاد. این فروشگاه اینترنتی رقابتی بودن قیمتها را سرلوحه ی کار خود قرار داده و ضمانت اصل بودن کالاها، تنوع محصولات، تحویل به موقع و سریع و خدمات پس از فروش 24 ساعته را اصل اساسی کار خود نهاد.

آلیار مرجع عظیمی از محصولات از جمله لباس بچه گانه، سیسمونی نوزادی ترک و ایرانی، لباسهای زنانه و مردانه، انواع زیورآلات نقره و بدل، عطر و ادوکلن، لوازم خانه و آشپزخانه، آرایشی بهداشتی و نظافت، محصولات سوپرمارکت و خواربار، کالای دیجیتال، انواع اسباب بازی، لوازم تحریر و انواع لوازم خودرو و غیره که تمامی اقشارجامعه با هرسلیقه و رده سنی پوشش داده و یک خرید اینترنتی لذت بخش را برای شما به ارمغان آورد.

ارائه تخفیف‌های متنوع روزانه و هفتگی، ارسال رایگان برای خرید های بالای 150 هزار تومان، گارانتی 7 روزه بازگشت کالا، 3 کلید اصلی موفقیت آلیار در کوتاه مدت در بازار رقابتی آنلاین می باشد. همچنین این فروشگاه مرجع مارکت پلیس برای تامین کنندگان و فروشندگان می باشند تا آنها نیز بتوانند بدون نیاز به صرف هزینه اقدام به فروش محصولات خود در سایت آلیار نمایند.

آدرس سایت :

فروشگاه اینترنتی آلیار

محصولات :

مد و پوشاک – خانه و آشپزخانه – آرایشی و بهداشتی – نوزاد – کالای دیجیتال – لوازم التحریر – لوازم خودرو - سوپرمارکت

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.