logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

بازاریابی شبکه ای پنبه ریز

بازاریابی شبکه ای پنبه ریز
هدایت عباسی وبسایت ایرانی

شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز در سال 1388 و با هدف حرکت در مسیر توسعه تجارت الکترونیک، با نشان تجاری PISC بعنوان نخستین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران پا به عرصه وجود گذاشت.
این شرکت در سال 1390 و پس از برطرف شدن خلاهای قانونی و شرعی این کسب و کار نوپا در ایران، با دریافت پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت و زیر نظر کمیته نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای بطور رسمی فعالیت خود را آغار نمود.
امروز با یاری پروردگان و تلاش شبانه روزی متخصصان و کارکنان شایسته و بازاریابانی متعهد، شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز از برترین شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران است. در مسیر دستیابی به این جایگاه در سالهای گذشته برنامه های توسعه ای چشمگیری در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری عملیاتی شده است و امکانات و خدمات بیشماری با فناوری روز در اختیار مشتریان و نمایندگان این شرکت و جامعه قرارگرفته است.
اما بی شک موفقیت های کسب شده تنها بخشی از دورنمای ترسیم شده است. امید است با تلاش بی وقفه متخصصان گروه صنعتی پلیمر بوشهر و شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز به زودی شاهد دست آوردهای روز افزون و فراتر از مرزهای ایران خود باشیم.

آدرس سایت :

بازاریابی شبکه ای پنبه ریز

محصولات :

زیبایی – آرایشی و بهداشتی  - سلولزی – کالای تبلیغاتی و غیره

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.