logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

فروشگاه اینترنتی ایران

فروشگاه اینترنتی ایران
هدایت عباسی وبسایت ایرانی

فروشگاه اینترنتی ایران در دی ماه سال ۱۳۹۰ تاسیس شده است.در ابتدای فعالیت،فروشگاه از طریق سیستم های همکاری در فروش سایت های دیگر اقدام به فروش محصولات می نمود و با عضویت در آنها با استفاده از لینک های هر محصول به فروش کالا می پرداخت تا اینکه در سال ۱۳۹۲ و با کسب تجربه نسبت به خرید و فروش کالاهای اینترنتی به سمت فروش لپ تاپ،تبلت،موبایل و کالاهای دیجیتال حرکت نمود.

تا سال ۱۳۹۴ فعالیت فروشگاه با ارائه این محصولات در جریان بود اما با توجه به اینکه کالاهای دیجیتال در حال نوسانات بسیار زیادی در بازار بود، تصمیم گرفتیم با تغییر جهت به سوی نرم افزار حرکت نماییم.

چند سالی هست که فروشگاه با محصولات نرم افزاری در حال فعالیت است.همواره سعی نمودیم تا رضایت هموطنان ارجمند را سرلوحه فعالیت خود قرار دهیم و یا اقدام به فروش محصولی نکنیم یا اگر کردیم ضمانت سلامت کالا را هم در کنار فروش قرار دهیم تا خدایی نکرده شما هموطنان ارجمند ضرری از بابت خرید خود نداشته باشید و با آسودگی خیال از یک فروشگاه اینترنتی اقدام به خرید نموده باشید.

آدرس سایت :

فروشگاه اینترنتی ایران

محصولات :

لوازم جانبی موبایل و تبلت – محصولات آموزشی و نرم افزاری – محصولات فرهنگی- قطعات کامپیوتر و غیره

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.