logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا
هدایت عباسی وبسایت ایرانی

ژرمن کالا به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از چند سال تجربه در واردات کالاهای اورجینال آلمانی از جمله کالای خواب با برند آلمانی - انگلیسی دانلوپیلو (Dunlopillo) و کلکسیونی از جذاب ترین اکسسوری حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه با برند های مطرح ونکو (Wenko) آلمان و اشپیرلا (Spirella) سوئیس فعالیت خود را آغاز کرده است. شما با ورود به سایت ژرمن کالا ویترینی از حرفه ای ترین و زیباترین برندهای آلمانی و اروپایی را مشاهده می نمائید.
ماموریت ژرمن کالا در دسترس قرار دادن کالای اورجینال اروپایی با قیمت رقابتی است. در واقع ژرمن کالا پل ارتباطی شما به بازار اروپا می باشد. ژرمن کالا با هدف رضایت مندی مشتریان قصد دارد سهم قابل توجهی در تامین اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی به همراه کالای خواب 100% اورجینال آلمانی از جمله انواع بالش، انواع تشک با لاتکس طبیعی و طبی با سایزبندی های بسیار متنوع به همراه محافظ تشک ، لحاف و زیرتشکی (لتنرست) نقش عمده ای در بهبود استایل زندگی هموطنان عزیز را ایجاد نماید.

آدرس سایت :

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا

محصولات :

حمام و سرویس بهداشتی – کالای خواب – خانه و آشپزخانه – پوشاک

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.