logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

فروشگاه اینترنتی ناریان

فروشگاه اینترنتی ناریان
هدایت عباسی وبسایت ایرانی

ایده اولیه ی خلق برند ناریان، به پشتوانه ی حضور بلندمدت، ریشه دار و مستحکم در صنعت نساجی کشور شکل گرفت. تجربه ای پرقدرت در شریان خانواده که طی سال های متمادی حیاتِ پایدارِ تک تک اعضا را تضمین می کند. دستاورد اعتبار در صنعت نساجی ایران، برای تیم ناریان، قدرت بالای مذاکره در سطحی گسترده است. به طور کلی، رویکرد خانواده-محور عاملی است، تا اعضای تیم برای همکاری و کارآمدی بیشتر، داوطلبانه از یکدیگر پیشی بگیرند. فرهنگی که با افزایش ضریب بهره وری و تسریعِ انجام فرآیندها همراه است.

نکته ی حائز اهمیت دیگری که نباید از نظر دور بماند، قدرت انحصاری ناریان در زنجیره ی تأمین است. خانواده ی ناریان فرآیند کامل تأمین نخ، بافندگی، رنگرزی، چاپ و تکمیل پارچه، طراحی و تولید پوشاک را در اختیار دارد. همچنین، امکان شخصی سازی و استفاده ی انحصاری از یک پارچه با جنس، طرح و رنگ مشخص وجود دارد. پارچه ای که برای تولید پوشاک برند ناریان به کار گرفته می شود، در راستای اختصاصی کردن برخی از محصولات این برند، به مدت شش ماه به بازار عرضه نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ناریان صاحب یکی از کامل ترین لابراتوارهای ایران است؛ که تمام تجهیزات صنعتیِ طراحی و تولید پوشاک را در اختیار دارد. خط تولید ناریان از هر نوع چرخ خیاطی موجود در این صنعت، حداقل یک دستگاه جهت نمونه دوزی راه اندازی کرده است. لابراتوار ناریان با در اختیار داشتن دانش، تخصص و تجهیزات کامل، امکان ارائه ی خدمات استایلینگ، طراحی، الگوسازی، برش و نمونه دوزی را داراست. ناریان در تلاش است تا با ایجاد فضایی استاندارد، امکان رشد نیروی کار متخصص و با انگیزه را فراهم آورد. پس از افزایش بهره وری، اشتغال زایی از دیگر وعده های اساسی برند ناریان است.

آدرس سایت :

فروشگاه اینترنتی ناریان

محصولات :

پوشاک زنانه شامل مانتو و بافت و پیراهن کت و جلیقه و بلوز و جین و دامن و غیره

 

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.