logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا 124

سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا 124
هدایت عباسی وبسایت ایرانی

سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات، با همکاری سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طراحی و به بهره‌برداری رسیده است. هدف اصلی این سامانه، افزایش شفافیت در خصوص قیمت کالاها و خدماتی است که شهروندان بصورت روزانه با آن‌ها سروکار دارند.

در این سامانه سه نوع قیمت به شهروندان نمایش داده می‌شود. حداقل و حداکثر قیمت کالاها که از سطح کشور جمع آوری می گردد و قیمت مصوب مصرف‌کننده که حداکثر قیمت قابل قبول بر اساس هزینه‌های تولید بوده  و یا قیمت مصوب  کالا می‌باشد.

در حال حاضر سامانه اطلاع ‌رسانی قیمت کالا و خدمات از طریق درگاه اینترنتی www.124.ir و همچنین اپلیکیشن آسان پرداخت در اختیار شهروندان قرار دارد. شهروندان گرامی می‌توانند در صورت ارائه کالا و خدمات با قیمتی بیش از قیمت اعلامی در سامانه از سوی واحدهای صنفی یا عرضه‌ کنندگان کالا و خدمات، گزارشات و شکایات خود را از طریق بخش ثبت شکایت و یا شماره تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند تا در اسرع وقت به گزارشات آنها رسیدگی شود.

آدرس سایت :

سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا 124

محصولات :

استعلام کالای اساسی و مواد غذایی – لوازم بهداشتی – لوازم خانگی – لوازم التحریر

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.

  • کامنت ناشناس

    2022-06-14 19:34:05

    این سامانه ۱۲۴هیچ کاری انجام نمیدهد قیمت روغن مایع ۱۰۵ هزارتومان شده پنیربسته بندی هم ۳۸۰۰۰تومان ولی قیمتی که درج شده وخط زده کمتراز۲۰هزارتومان است سامانه ۱۲۴ هم زنگ میزنی می فرمایند مجوزدارند مشکلی نیست به نفع مردم کارنمیکنند فقط ازتولیدکننده حمایت میکنند