logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

هاست نگار

هاست نگار
هدایت عباسی وبسایت ایرانی

تیم ما در سال 1382 با نام تجاری گروه آفتاب شروع به فعالیت نمود در سال 1385 با توسعه کار تحت عنوان گروه نرم افزاری ترانه و در سال 1387 با تاسیس یک شرکت سهامی خاص با عنوان شرکت فناوری اطلاعات رایانگار رادین نامدار آغاز به کار نمود و با نام تجاری هاست نگار فعالیت میکند و به جرات می توان اظهار داشت که اعضا این شرکت از قدیمی ترین و با سابقه ترین های هاستینگ ایران می باشند.

از بدو تاسیس تاکنون نهایت تلاش هاست نگار ارائه بهترین سرویس به ایرانیان عزیز بوده است.هاست نگار تمام شهرت و اعتبار خود را توسط کاربران خود به دست آورده است و در طی این سالها همواره "رضایت مشتری" یکی از اصول ما بوده است.هاست نگار بر این عقیده است که شهرت در عصر حاضر مهمترین عامل موفقیت است و تنها راه آن رضایت مشتریان و ارائه امکانات بر اساس آخرین فن آوریهای ممکن است .

از این رو ما، خود را ملزم به ارائه سرویسی با بالاترین کیفیت و بهترین پشتیبانی فنی می دارد و بر این باور است که تنها راه پیشرفت تداوم ارائه چنین خدماتی می باشد.

تیم هاست نگار همواره تمامی تلاش خود را در جهت ارتقای کیفی سرویسها و رضایت کاربران به کار می گیرد.

سرمایه گذاری ما بر روی سخت افزار، نرم افزار و زیر ساخت های شبکه موجب می شود تا کاربران تنها به توسعه خدمات آنلاین خود بپردازند و نگرانی دیگری نداشته باشند.

شما با انتخاب هاست نگار به کیفیت، پابداری و امنیت مورد نیاز برای تجارت خود دست می یابید. از یک سایت شخصی کوچک تا یک سرویس سازمانی بسیار بزرگ، هاست نگار راه حلی جامع ، برای نیازهای شما تهیه دیده است.

آدرس سایت :

سایت هاست نگار

محصولات :

هاست لینوکسی و ویندوز داخل ایران و خارج  - دامنه – سرور مجازی و اختصاصی

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: هاست نگار

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.