logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

آموزش بیت کوین - کاربرد ها و آینده بیت کوین

آموزش بیت کوین - کاربرد ها و آینده بیت کوین
فرجام خانی ارز دیجیتال

در این بخش از ارز دیجیتال از تاپ سایت 98 به سراغ آموزش بیت کوینکاربرد ها و آینده بیت کوین می رویم.

در زیر میتوانید لیستی از کاربرد های بیت کوین را مشاهده کنید:

  • از بیت کوین ها برای خرید کالا ها و خدمات در فروشگاه های بیشتر و بیشتری در سطح جهان که پرداخت های بیت کوین را می پذیرند، استفاده می شود.
  • تراکنش های بیت کوین یک سطح سفارشی از بی نام و نشانی را فراهم می کنند که ردیابی آن نسبتا دشوار است. در نتیجه از بیت کوین برای داد و ستد بدون نام نشان استفاده می شود.
  • پرداخت های بین المللی به آسانی و به ارزانی انجام می شوند زیرا بیت کوین به هیچ کشوری مرتبط نیست و تحت قانون گذاری هیچ دولتی نیست.
  • این حقیقت وجود دارد که نیازی به اجازه از هیچ مرجع قدرتی برای تراکنش ها نیست.
  • بیت کوین شیوه ای برای داد و ستد آنلاین امن را فراهم می کند زیرا از الگوریتم های رمزنویسی بسیار قوی استفاده می کند.
  • کاربران و کسب و کار ها به پرداخت های بیت کوین علاقه مند هستند زیرا هیچ کارمزد کارت اعتباری برای پرداخت وجود ندارد.
  • بیت کوین را میتوان به عنوان سرمایه گزاری در نظر گرفت و انتظار داشت که ارزش آن در آینده بالا رود.
  • از بیت کوین برای قمار در سایت هایی مانند SatoshiDice, RoyalBitcoin, Bitzino, Peerbet استفاده کرد.
  • از بیت کوین برای خرید آنلاین استفاده کرد زیرا فروشنده های روز افزونی تراکنش های بیت کوین را می پذیرند. کاربران در حال حاضر میتوانند پرداخت هایی را بالا بیت کوین با استفاده از گوشی های هوشمند از طریق اپلیکیشن های کیف پول بیت کوین انجام دهند.
  • بر خلاف کارت اعتباری یا پرداخت های بانکی، نیازی به ارائه ی اطلاعات شخصی برای تکمیل تراکنش ها نیست. در نتیجه میتوان از مشکل ارائه ی هویت دوری کرد.

آینده بیت کوین

از آنجایی که بیت کوین یک فناوری نو ظهور است که در حال حرکت است، توسعه های پیشبینی نشده میتواند وجود و ادامه ی آن را دشوار کند.

سوالات بی شماری در مورد آینده و امنیت آن وجود دارند که پاسخی برای آنها وجود ندارد. تا کجا میتوانیم به بیت کوین اعتماد کنیم؟ آیا بیت کوین حبابی است که قرار است بترکد؟ آیا پدیده ای گذرا است و بعد گذشت زمان از بین می رود؟ یا اینکه قرار است بماند و سایر ارز ها را در آینده تحت سیطره خود در آورد؟

در حال حاضر بیت کوین تا حد زیادی کنترل نشده است، با این حال ممکن است این وضعیت تغییر کند.

دولت ها در مورد از دست دادن مالیات ها و کنترل روی ارز نگران هستند. ممکن است قانون گذاری هایی را برای قانون مند کردن بیت کوین بیاورند که تا حد زیادی روی مزیت هایی که بیت کوین نسبت به سایر ارز ها دارد تاثیر بگذارد.

بی ثباتی قیمت بیت کوین یک موضوع اساسی است. نوسانات شدید در شاخص آن، نشانه ی بی ثباتی ان است. در سال های اخیر، قیمت بیت کوین به شدت افزایش یافته و سپس بعد از برخی اصلاح ها، کاهش شدید پیدا کرده است اما هنوز قیمت آن بالا است. برخی انتظار دارند که قیمت آن بیش از پیش افزایش یابد.

عوامل خوشایند رشد

چیز های که باعث می شود بیت کوین رشد کند را در زیر مشاهده می کنید:

  • تعداد محدودی بیت کوین وجود دارد.
  • آگاهی نسبت به بیت کوین و پذیرش آن در حال افزایش است.
  • تعداد تراکنش های بیت کوین روز به روز افزایش می یابد.
  • تعداد زیادی از افراد ثروتمند تمایلی به قانون گذاری های دولتی روی ثروت خود ندارند و ذخیره کردن سرمایه خود به صورت بیت کوین را ترجیح می دهند.

نصف شدن بعدی در 2020 رخ می دهد. این باعث می شود نرخ عرضه ی بیت کوین کاهش یابد در حالیکه استفاده ی بیت کوین تا 2020 افزایش می یابد. در حال حاضر، تعداد تراکنش های بیت کوین بسیار کمتر از تعداد تراکنش های کارت های اعتباری است و باید به شور چشمگیری افزایش یابد تا پتانسیل کامل بیت کوین درک شود.

برخی از مشکلاتی که باید حل شوند تا به رشد بیت کوین کمک شود را در زیر مشاهده می کنید:

  • زمان تراکنش های بیت کوین یا زمان لازم برای دست یابی به تایید نسبت به تراکنش های کارت دبیت یا اعتباری هنوز بالاست.
  • امنیت بیت کوین به مسئله ی مهمی تبدیل شده است. از آنجایی که استفاده از بیت کوین در حال افزایش است، هک کردن کیف پول های بیت کوین و حتی بورس ها بیشتر گسترده شده است.
  • در حال حاضر بیت کوین برای عامه ی مردم بسیار فنی است و کاربر پسند نیست. درک اینکه چرا قیمت بیت کوین انقدر بی ثبات است، اینکه چرا زمان تراکنش انقدر بالاست و چطور باید از بیت کوین های خود مواظبت کنند، برای مردم دشوار است.

دولت های کشور های متعدد مانند هند استفاده ی قانونی بیت کوین را تضعیف کرده اند زیرا آنها درک می کنند که بیت کوین یک سیستم مالی موازی فراتر از کنترل آنهاست.

با این حال، کشور هایی مانند ژاپن، استرالیا و بسیاری از کشور های اروپایی بیت کوین را قانونی کرده اند زیرا درک می کنند که نمیتوانند استفاده از بیت کوین را متوقف کنند.

برخی کشور ها بورس های بیت کوین را ممنوع کرده اند. افراد از بورس های جهانی برای پنهان کردن تراکنش های خود استفاده می کنند.

در همین زمان، هند و چین تراکنش های بیت کوین را تضعیف می کرده اند. چین سعی کرده تمامی بورس های بیت کوین را در کشور خود ممنوع کند، در حالیکه هند هنوز هیچ بورسی را ممنوع نکرده است. Zebpay  و Unocoin بورس های بیت کوین هستند که تحت نظر هند هستند. به ثبت اسناد KYC  پیش از اجرای تراکنش خرید یا فروش نیاز دارند.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.