logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

معرفی شرکت تسلا

معرفی شرکت تسلا
فرجام خانی خودرو

در این بخش از خودرو از تاپ سایت 98 به معرفی شرکت تسلا موتورز می پردازیم که یکی از شرکت های موفق دنیاست.

تاریخچه تسلا

کمپانی تسلا موتورز (Tesla Motors) در سال 2003 به وسیله ی گروهی از مهندسان بنیان گذاری شد که میخواستند اثبات کنند رانندگی با خودرو های برقی خطرناک نیست و اینکه رانندگی با  خودرو های برقی بهتر، سریعتر و جذاب تر از خودرو های بنزینی است.

ماموریت شرکت تسلا موتورز

ماموریت کمپانی تسلا، سرعت بخشیدن به انتقال جهان به انرژی پایدار می باشد.

امروزه کمپانی تسلا نه تنها وسایل تمام برقی می سازد، بلکه محصولات ذخیره و تولید انرژی پاک نامحدود را ارائه می کند.

کمپانی تسلا معتقد است که هرچه جهان اتکا به سوخت های فسیلی را زودتر متوقف کند بهتر است.

تسلا tesla

محصولات تسلا

تسلا رودستر که در سال 2008 خط تولید آن شروع شد، از فناوری باتری و رانشگر برقی پیشرفته ی تسلا رو نمایی کرد.

از این رو، کمپانی تسلا اولین خودروی چهار در تمام برقی را از ابتدا تا انتها – مدل S- ساخت که از هر لحاظ بهترین خودرو در نوع خود به شمار می رود.

تسلا tesla

مدل S با ترکیب کردن امنیت، کارایی و بازدهی، به همراه گسترده ترین انواع وسایل برقی، به روز رسانی های نرم افزار بی سیم که با گذشت زمان آن را بهتر می کند، و رکورد صفر تا صد در 2.28 که به وسیله ی موتور ترند اندازه گیری شده است، انتظارات از خودرو در قرن بیست و یکم را کاملا تغییر داده است.

در سال 2015، کمپانی تسلا خط تولید خود را با مدل X گسترش داد که امن ترین، سریع ترین و توانمند ترین خودروی شاسی بلند تاریخ به شمار می رود و بر اساس رتبه بندی  استاندارد مدیریت ایمنی ترافیک بزرگراه های ملی آمریکا، از هر لحاظ 5 ستاره دریافت کرده است.

کمپانی تسلا در سال 2016 با تکمیل کردن نقشه ی کلیات مخفیِ الون ماسک، مدیرعامل کمپانی، مدل 3 را معرفی کرد که قیمت پایینی و گنجایش بالایی دارد و تولید آن از سال 2017 آغاز شد.

کمی بعد تر، این کمپانی از امن ترین و راحت ترین کامیون تاریخ، تسلا سمی، رو نمایی کرد که هدف از تولید آن این بوده است که تنها از لحاظ مصرف سوخت، طی یک میلیون و ششصد هزار کیلومتر، حداقل دویست هزار دلار صرفه جویی کند.

تمامی خودرو های تسلا در کارخانه ی آن در فرمونت، کالیفرنیا تولید شده اند که همچنین تعداد زیادی از اجزای خودرو نیز در همانجا ساخته می شوند.  کمپانی تسلا به منظور اینکه به امن ترین کارخانه ی جهان تبدیل شود، رویکردی آینده نگر نسبت به امنیت داشته و تمامی کارمندان خط تولید را قبل از ورود به قسمت تولید، ملزم به شرکت در برنامه ی آموزشی  چند روزه کرده است.

بر اساس همان رویکرد، این کمپانی آموزش های حین کار و بررسی عملکرد را در پیش گرفته است تا که پیشرفت ها هرچه سریعتر به دست آیند. نتیجه ی این اقدامات این است که نرخ امنیت این کمپانی روز به روز بالا می رود.

برای ایجاد اکوسیستم انرژی پایدار، تسلا دسته ی منحصر به فردی از راه حل های انرژی را ساخته است، از جمله پاوروال، پاورپک و سولار روف که باعث می شوند صاحبان خانه، کسب و کار ها و صنایع همگانی بتوانند انرژی تجدید پذیر را تولید، ذخیره و مصرف کنند.

پشتیبانی تسلا برای محصولات انرژی و خودرویی، گیگافکتوری 1 است، تاسیساتی که هدف آن این است که هزینه ی پیل باتری را به شدت پایین آورد. تسلا با خانگی کردنِ تولید پیل، باتری هایی را با حجم هایی می سازد که اهداف را برآورده می کنند و هزاران شغل ایجاد می کنند.

و این تنها ابتدای راه است. تسلا با ساختن مقرون به صرفه ترین خودرو های تاریخ، در آینده ی نزدیک خودروهایی می سازد که دسترسی به آنها برای افراد بیشتری امکان پذیر باشد و در نهایت باعث سرعت بخشیدن به پیدایش حمل و نقل پاک و تولید انرژی پاک می شود.

خودرو های برقی، باتری های برقی، تولید و ذخیره انرژی تجدید پذیر، هر کدام به صورت جداگانه وجود دارند اما زمانی که با یکدیگر ترکیب شوند، قدرتمند تر می شوند و این همان آینده ای است که ما میخواهیم.

تسلا tesla

مدیرعامل تسلا ایلان ماسک

ایلان ماسک در لیست ثروتمند ترین افراد در حوزه تکنولوژی می باشد.

ایلان ماسک بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تسلا است و نظارت بر کلیه طراحی محصولات ، مهندسی و ساخت وسایل نقلیه برقی این شرکت ، محصولات باتری و سقف های خورشیدی را بر عهده دارد.

مأموریت تسلا از زمان تأسیس این شرکت در سال 2003 ، تسریع در انتقال جهان به آینده انرژی پایدار است.

تسلا tesla

ایلان ماسک همچنین بنیانگذار ، مدیر عامل و طراح اصلی شرکت Space Exploration Technologies (SpaceX) است ، جایی که وی با هدف ایجاد یک شهر خود پایدار ، بر توسعه و ساخت موشک های پیشرفته و فضاپیماها برای مأموریت ها به خارج و خارج از مدار زمین نظارت دارد.

روی مریخ. او همچنین مدیرعامل Neuralink است ، که در حال ایجاد رابط باند فوق العاده بالا مغز ماشینی برای اتصال مغز انسان به رایانه است.

ایلان ماسک همچنین به عنوان مدیرعامل شرکت Boring  است ، که از فناوری تونل سازی سریع و مقرون به صرفه با یک سیستم حمل و نقل عمومی تمام الکتریکی به منظور کاهش احتقان نفس گیر شهری و امکان سفر در مسافت های پر سرعت استفاده می کند.

پیش از این ، ایلان پی پال ، سیستم پیشرو پرداخت اینترنتی در جهان و Zip2 را که یکی از اولین نقشه ها و خدمات اینترنت است ، تأسیس کرد و به فروش رساند و به معرفی ناشران عمده مانند New York Times و Hearst آنلاین کمک کرد.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.