logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

بهترین پخش کننده ویدیو برای ویندوز 10

بهترین پخش کننده ویدیو برای ویندوز 10
هدایت عباسی آموزش ویندوز

هدف این آموزش ، معرفی بهترین پخش کننده ویدیو برای ویندوز 10 است.

پخش کننده های مختلفی برای دیدن فیلم و کلیپ های ویدئویی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده نمایید در ویندوز 10 نیز چند برنامه پخش کننده ویدیو وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

اما می خواهیم چند برنامه جذاب پخش کننده ویدیو را معرفی کنیم که در ایران بیشتر استفاده را دارند و می توانید رایگان آنها را دانلود و استفاده نمایید.

ویدئوها دارای پسوندهای مختلفی هستند برنامه Windows Media Player می تواند پسوندهایی مثل mp4 را باز کند اما بعضی پسوندها را نمی تواند باز کند.

در این بخش از آموزش ویندوز از تاپ سایت 98 قصد داریم به معرفی برنامه های قوی برای اجرای ویدئوها بپردازیم.

هر پخش کننده ویدیو دارای ویژگی های خاصی است.

این بهترین پخش کننده ویدیو برای ویندوز کامپیوتر مدتی وجود داشته است .

بنابراین این مقاله کامل را بخوانید و ببینید کدام یک بهترین پخش کننده ویدیو برای شما مناسب است.
این بهترین پخش کننده های ویدیو برای ویندوز 10 دارای برخی از ویژگی های قدرتمند و توابع ساده برای استفاده هستند. نسل جدید Video Player شامل بسیاری از ویژگی های چشمگیر برای پاسخگویی به نیازهای اساسی شما است.
برای تماشای فیلم ، باید یک دستگاه پخش رسانه ای مناسب در رایانه شخصی خود نصب کنید.

معرفی بهترین پخش کننده ویدیو برای ویندوز 10

این پخش کننده های ویدئویی برای ویندوز 10 در ایران مجانی هستند. تمام این Video Player برای ویندوز 10 دارای طیف گسترده ای از پشتیبانی از جمله قالب های متداول مانند MP4 ، AVI و MKV است.

Real Player  یکی دیگر از رسانه های معروف شناخته شده است که تقریبا اکثریت قریب به اتفاق ما مورد استفاده قرار می گیرند. تعداد زیادی از پخش کننده ویدیو در بازار وجود دارد ، اما در مورد انتخاب بهترین پخش کننده ویدیو برای ویندوز رایانه ، عوامل مختلفی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

پخش کننده ویدئو VLC Player

پخش کننده ویدئو VLC Player  ساده برای مدیریت است و عملکرد آن فوق العاده است.  او بدون شک محبوب ترین پخش کننده رسانه در جهان است.  بدون شک ، او یکی از بهترین پخش کننده های ویدیویی رایگان است که تاکنون ایجاد شده است.  مدتی است که VLC Media Player وجود دارد و قطعاً نیازی به معرفی ندارد.

پخش کننده ویدئو

استفاده از دستگاه پخش رسانه ای VLC بسیار آسان و آسان است. بدیهی است که پخش کننده رسانه VLC تنها یکی از بهترین پخش کننده های ویدیو است ، به خصوص برای سیستم های ویندوز. دستگاه پخش رسانه ای VLC همچنین دارای فیلترهای صوتی و تصویری می باشد ، بنابراین می توانید با بهترین عملکرد ممکن ، تنظیمات لازم را انجام دهید. پخش کننده VLC یکی از پرکاربردترین رسانه های پخش کننده کره زمین است.
پخش کننده رسانه VLC فقط برای پخش فیلم نیست. همچنین دارای بسیاری از ویژگی هایی است که بسیاری از کاربران حتی نمی دانند. پخش کننده رسانه VideoLAN VLC یک راه حل عالی برای کاربران خانگی است که به دنبال پخش فایل های رسانه ای مورد علاقه خود هستند.

VLC Player می تواند تمام نیازهای صوتی شما را برطرف کند زیرا نه تنها می تواند رادیو را پخش کند بلکه علاوه بر این پادکست ها را پخش می کند.
VLC Media Player یک پخش کننده رسانه مشهور است که به راحتی برای همه سیستم عاملهای مهم رومیزی و موبایل قابل دسترسی است. او یک برنامه آزاد منبع آزاد است که می تواند برای تماشای تقریباً هر قالب فیلم در آنجا استفاده شود. به همین دلیل ، شاید ارزش پخش کننده رسانه VideoLAN VLC را در رایانه شخصی خود داشته باشد.

مزایای پخش کننده VLC:

    رایگان
    ساده برای استفاده
    از تمام پرونده ها پشتیبانی کنید
    دانلود و نصب ساده

برای دانلود  VLC Playerمی توانید در گوگل جستجو کرده و از سایت های دانلودی ، آن را دانلود نمایید.

پخش کننده ویدیو GOM Media Player

پخش کننده ویدیو GOM Media Player یکی از پخش کننده های ویدئویی ایده آل برای ویندوز است زیرا دارای کدک های داخلی است.
یکی دیگر از پخش کننده های ویدیویی کاملاً رایگان و بهترین موارد ، GOM Media Player توسط آزمایشگاه GOM ایجاد شده است و این یکی از بزرگترین نرم افزار رایگان است که می خواهید در صورت تمایل به پخش تقریبا همه فایلهای چندرسانه ای داشته باشید.
پیش فرض ویندوز مدیا پلیر برای تقریبا همه ما به اندازه کافی خوب نیست ، و همه ما به یک پخش کننده ویدیوی برجسته اضافی نیاز داریم.

GOM Player  چند ابزار جستجوگر کاملاً مرتب دارد. درست مانند هر بازیکن دیگر ، وی همچنین با استفاده از میانبرهای صفحه کلید قابل کنترل است. GOM Media Player مجهز به ویژگی های خارق العاده ای است و تقریباً با هر اندازه و تنوع پرونده ، خروجی با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می دهد.
در حالی که مطمئناً GOM Player بهترین تعداد پخش کننده از نظر تعداد کل قالبهای ویدیویی است که از جعبه پشتیبانی می شود ، بدون شک به محض رسیدن به ویژگی ها و گزینه ها ، یکی از بهترین پخش کننده های ویدیو است. GOM Media Player یک پخش کننده رسانه کاملاً رایگان است که می تواند فایلهای رسانه ای با تعداد زیادی از قالب های منحصر به فرد را پخش کند.
GOM Media Player برای ویندوز یک گزینه عالی برای پخش انواع مختلف فایلهای صوتی و تصویری است.

 GOM Media Player طیف گسترده ای از قالب های صوتی و تصویری را از کادر پشتیبانی می کند.

برای دانلود GOM Media Player در موتور جستجوی گوگل ، جستجو نمایید.

پخش کننده ویدئو

پخش کننده ویدئو Media Player Classic

Media Player Classic  (برنامه 123) شامل ویژگی های پیشرفته ای است و در ایران بسیار محبوب است.

مدیا پلیر کلاسیک ( Media Player Classic) به دلیل رابط کاربری سریع و ساده ، جزء بهترین دستگاه پخش رسانه های رایانه ای شخصی است و می تواند طیف وسیعی از نمایشگرهای موسیقی را به ارمغان آورد.
این Media Player Classic- Home Cinema دارای کدهای داخلی برای MPEG-2 و LPCM ، MP2 ، AC3  و غیره است.
مزایای کلاسیک مدیا پلیر:

     رابط کاربری آسان برای حرکت است
     نصب سبک
     گزینه های کنترل قوی

پخش کننده ویدئو

پخش کننده ویدیو KMPlayer

پخش کننده ویدیو KMPlayer در ویندوز 10 نصب کنید. این برنامه می تواند براحتی بسیاری از پسوندهای ویدئویی را باز کند.

 KMPlayerآنقدر مشهور است که می تواند طیف گسترده ای از پرونده های رسانه ای غیر استاندارد را به همراه فایل های رسانه ای استاندارد از جمله VCD ، DVD ، AVI  علاوه بر قالبهای با وضوح بالا مانند MKV و FLV بخواند و پخش کند. KMPlayer یک برنامه پخش کننده فیلم مناسب برای فضای دسک تاپ KDE است.
KMPlayer دارای یک سرویس FTP عالی است که به کاربران امکان می دهد فیلم ها یا ایستگاه های رادیویی مختلف را از وب پخش کنند.
KMPlayer  تقریباً همه رمزگشایی های مهم برای پخش رسانه را شامل می شود. علاوه بر این ، KMPlayer  حتی می تواند پرونده های رسانه ای آسیب دیده یا اشیاء پرونده ای را بازی کند ، که هرگز به طور کامل از اینترنت دانلود نشده است.

KMPlayer بهتر است از برنامه هایی استفاده کند که از مجموعه گسترده ای از فرمت ها پشتیبانی می کند ، به طور عمده هنگامی که شامل چندین کدک صوتی و تصویری داخلی نیز هست.

پخش کننده ویدئو

پخش کننده ویدیو 5Kplayer

5KPlayer  بسیاری از ویژگی های مفید را در اختیار شما قرار می دهد ، رابط کاربری آن بسیار تمیز و آسان است.
5KPlayer  به شما امکان می دهد فایلهای ویدیویی و صوتی را از چندین وب سایت رسانه های اجتماعی و سایتهای دیگر دانلود کنید

5Kplayer یک پخش کننده رسانه رایگان است ، همچنین به عنوان پخش کننده ویدیوی HD و پخش کننده موسیقی نیز کار می کند زیرا فیلم های با وضوح بالا را نیز اجرا می کند.

پخش کننده ویدئو

مشکل زیرنویس فیلم در ویندوز 10

برای مشکل زیرنویس فیلم در ویندوز 10 می بایست پخش کننده هایی را انتخاب کنید که امکان نمایش زیرنویس را دارند.

بعضی از پخش کننده ها و برنامه ها ، زیرنویس را تشخیص می دهند ولی بعضی از آنها باید زیرنویس را به آنها معرفی کنید.

برای حل مشکل زیرنویس فیلم ، بعضی برنامه های پخش فیلم ، باید فایل زیرنویس فارسی یا زیرنویس انگلیسی را روی آن درگ کنید یا با موس آن زیرنویس را گرفته و روی برنامه بیندازید که اصطلاحا به ان درگ می گویند.

اما بعضی از برنامه ها باید در منو آن بگردید و زیرنویس را به آن معرفی نمایید.

مشکل پخش ویدئو در ویندوز

مشکل پخش ویدئو در ویندوز به پسوند فایل ها برمی گردد.

مثلا windows media player ویندوز هر پسوند فیلمی را باز نمی کند ولی kmplayer این مشکل را ندارد.

مورد دیگر مشکل پخش ویدیو ، دانلود نشدن درست فایل است. اگر فایل را کامل دانلود نکرده باشید یا فایل ویدئویی مشکل داشته باشد باز نمی شود.

برای حل مشکل پخش ویدئو در ویندوز ، آن فایل را با چند برنامه تست نمایید.

مشکل صدا در فیلم

اگر مشکل صدا در فیلم دارید مثلا در لپ تاپ ، صدا کم است می توانید در تنظیمات برنامه بگردید و صدا را تغییر دهید.

من در برنامه مدیا پلیر کلاسیک ( Media Player Classic) این مشکل را داشتم و توانستم صدا را تا حد زیادی بالاتر ببرم و کیفیت صدا را بهبود ببخشم.

دانلود بهترین پخش کننده ویدیو برای ویندوز 10

برای دانلود بهترین پخش کننده ویدیو برای ویندوز 10 می توانید در گوگل جستجو کرده و از سایت های دانلودی ، آنها را بصورت رایگان دانلود نمایید.

امیدواریم این اموزش برای شما مفید باشد.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.