logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

11 روش بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام

11 روش بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام
فرجام خانی اینترنت

در این بخش از آموزش شبکه اجتماعی از تاپ سایت 98 به سراغ 11 روش بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام می رویم.

اینستاگرام به سرعت از نقشی که به عنوان یک اپلیکیشن سر گرم کننده برای کودکان بود فراتر رفت و به طور جدی به ابزار بازاریابی محتوا، فروش، شبکه سازی و ایجاد مخاطب برای افراد و برند های مختلف تبدیل شد. اینستاگرام معروف ترین شبکه ی اجتماعی جهان محسوب می شود که در آن 200 میلیون عضو به طور ماهانه فعال هستند و به طور روزانه 60 میلیون عکس منتشر می کنند و 1.6 میلیارد لایک رد و بدل می کنند.

نرخ تعامل برای برند ها در اکثر شبکه های اجتماعی کمتر از 0.1 درصد است اما اینستاگرام این آمار را منفجر کرده است. میانگین نرخ تعامل برای برند ها در یک مطالعه ی فورستر در سال 2014،  58 برابر بیشتر از فیسبوک بود.

بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام

این یک میانگین است. بی شک نرخ تعامل 58 برابر بیشتر از فیسبوک عالی به نظر می رسد اما شما میتوانید بسیار بهتر از این در اینستاگرام کار کنید. چه شما یک برند معروف باشید، چه در فکر این باشید که در اینستاگرام معروف شوید، از شما نمیخواهم که برای میانگین تلاش کنید. من از شما میخواهم بیشترین تلاش خود را بکنید تا بیشترین کارایی را از اینستاگرام دریافت کنید. باید سعی کنید متفاوت باشید و بهترین عملکرد را داشته باشید.

شما قرار است این کار را با به کار بردن 11 نکته ی فوق العاده در استراتژی اجتماعی خود، انجام دهید. این ایده های جذاب را برای کپشن ها، هشتگ ها، پروفایل و چیز های دیگر خود استفاده کنید و ببینید باید چه چیزی در اینستاگرام پست کنید تا فالوور های بیشتری کسب کنید، بیشتر دیده شوید و نرخ تعامل بیشتری به دست آورید.

هشتگ های خود را به وسیله ی موارد دیگر به دیگران بشناسانید

در این قسمت اولین روش بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام ، را بررسی می کنیم.

این خیلی خوب است که شما یک هشتگ #hashtag برای شرکت خود ایجاد کرده اید اما چه کسی می داند که از آن برای به اشتراک گذاشتن محتوا در مورد شما استفاده کند.

مطمئن شوید که در پروفایل خود آن را قرار داده باشید اما به صورت آفلاین هم آن را تبلیغ کنید، آن را روی رسید ها، روی تراکت های تبلیغاتی، روی علامت های درون فروشگاه و چیز های مرتبط با کسب و کار خود چاپ کنید.

بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام

اگر در رادیو و تلویزیون هستید، از مردم بخواهید از هشتگ شما استفاده کنند.

مطمئن شوید که هشتگ شما در پروفایل های اجتماعی دیگر شما، در وبسایت شما و در ایمیل های تبلیغاتی شما وجود داشته باشد. منتظر ننشینید تا که دیگران آن را پیدا کنند.

به طور خلاقانه هشتگ بزنید

در این قسمت دومین روش بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام ، را بررسی می کنیم.

زمانی که بحث بر سر ایده های کپشن است، باید به دنبال چیزی فراتر از هشتگ های واضح و تک کلمه ای بگردید.

بی شک میخواهید از آنها نیز استفاده کنید اما آنها را ترکیب کنید و از هشتگ ها استفاده کنید تا بخشی از ماجرای خود را تعریف کنید.

سرگرم کننده، کنایه آمیز یا عصبانی کننده باشید- فقط خسته کننده نباشید. شرکت فضای کاری اشتراکی WeWork در این موضوع عالی عمل می کند و ترکیب سرگرم کننده ای از محتوای اینستاگرام را نیز در کار خود استفاده می کنند.

بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام

در بحث های بسیار معروف شرکت کنید

برای هر پست از ترکیبی از هشتگ هایی که به طور موضوعی مرتبط هستند استفاده کنید، مثل #کارباچوب برای شرکت نجاری و همچنین از هشتگ های فوق العاده معروف که ترند می شوند، در هر جایی که میتوانید استفاده کنید.

بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام

هشتگ های به خصوص، مانند کلیدواژه های طولانی هستید که هدف بیشتری را نشان می هند و به شما کمک می کنند تا افراد درست را بیابید اما هشتگ هایی که به ترند جهانی هستند، مثل #instagood, #tbt, #photooftheday یا حتی هشتگ قدیمی و ساده ی #fun  باعث می شوند به طور کلی بیشتر دیده شوید.

شما نیاز دارید از هر دوی آنها در شبکه ی اجتماعی بزرگ و پر سر و صدایی مثل اینستاگرام استفاده کنید.

بیشترین کارایی را از لینک بیو خود دریافت کنید

این لینک مهمترین قسمت از پروفایل اینستاگرام شماست... آیا واقعا میخواهید بیو شما بازدیدکنندگان را تنها به صفحه ی اصلی وبسایت شما هدایت کند، همین؟ خب این جالب نیست.

حداقل دو هفته یک بار آن را تغییر دهید و از آن لینک قابل کلیک در بیو خود استفاده کنید تا افراد بسیار را به جدیدترین و معروف ترین محتوای خود جذب کنید.

از کپشن های توصیفی استفاده کنید

در این قسمت روش دیگر بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام ، را بررسی می کنیم.

یک تصویر، به اندازه ی هزار کلمه ارزشمند است اما نمیتوانید کلمه را به طور کل نادیده بگیرید. نشنال جئوگرافی به بهترین نحو از داستان پردازی همراه با عکس های خود استفاده می کند تا تعامل و به اشتراک گذاری ایجاد کند.

در حالی که رسانه های قدیمی توجه مردم را از دست داده اند، اما نشنال جئوگرافی به صورت دیجیتال تلاش کرده است و به یکی از برند های برتر در اینستاگرام تبدیل شده است و 50 میلیون نفر آن را دنبال می کنند.

بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام

از این نکته نیز باید به طور مستمر استفاده کنید تا در بعد از مدتی تاثیر آن را مشاهده کنید. به مرور در کار خود پیشرفت می کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ (بازاریابی با افراد تاثیر گذار)

پروفایل هر یک از افرادی را که در محدوده کاری خود به عنوان اینفلونسر شناسایی کرده اید را بازدید کنید  (اینفلوئنسر به فردی گفته می شود که افرادی که میخواهید شما را ببینند، تحت تاثیر قرار می دهد) و روی  Turn On Post Notifications کلیک کنید یا ضربه بزنید تا هر گاه که آن افراد محتوای جدیدی را به اشتراک می گذارند، آگاه شوید. میتوانید به طور منظم با آنها تعامل داشته باشید و به یکی از افراد یا برند های مورد علاقه ی آنها تبدیل شوید.

بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام

عکس های تگ شده ی ناخواسته از پروفایل خود را حذف کنید

اگر تنها بهترین محتوای ایجاد شده توسط کاربر را در مورد خود یا برند خود در پروفایل اینستاگرام خود می خواهید، میتوانید این کار را انجام دهید.

نمیتوانید عکس های تگ شده از سایت را به طور کامل حذف کنید اما به وسیله ی انتخاب Edit Tags و انتخاب تگ هایی که میخواهید حذف شوند و انتخاب Hide from Profile میتوانید این کار را انجام دهید.

تگ های عکس را قبل از اینکه محتوا در پروفایل شما نشان دهد، تایید کنید

اگر میخواهید کنترل بیشتری بر عکس های تگ شده ای داشته باشید که در پروفایل شما ظاهر می شوند، میتوانید تنظیمات اینستاگرام خود را تغییر دهید و به این طریق، عکس های تگ شده نمایش داده نمی شوند مگر اینکه شما اول آنها را تایید کنید.

میتوانید این تنظیمات را Options، Photos of You و Add Manually پیدا کنید.

بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام

تعجب می کنم که چرا تمامی کسب و کار ها از این روش استفاده نمی کنند. شما باید حتما این کار را انجام دهید تا از موقعیت های شرم آور جلوگیری کنید.

سبک اینستاگرام خود را بهبود بخشید

این ماهیت انسان است که بخواهد مانند دیگران باشد اما در اینستاگرام باید برجسته و متفاوت از بقیه باشید.

برند نوشیدنی هندی فروتی، چنین سبک محتوای دیداری منحصر به فردی را به کار گرفته است و هر گاه که یک کاربر، پستی از فروتی را در نیوز فید خود مشاهده می کند، به سرعت آن را شناسایی می کند.

بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام

بومی گرایی کنید

با رفتن به صفحه جستجو و انتخاب زبانه ی Places، ببینید در یک محدوده ی خاص (محله ی خود، شهری که قصد دارید در ان تبلیغ کنید یا حتی یک مکان مشخص)  چه چیزی در جریان است.

سپس نام آن را بنویسید تا تمامی پست هایی که برای آن مکان نشان گذاری جغرافیایی شده اند را ببینید.

بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام

بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام

دعوت به عمل

اینستاگرام مانند سایر شبکه های اجتماعی یک بحث است نه یک پلتفرم انتشار.

میخواهید دیگران چه واکنشی روی پست شما انجام دهند؟ اگر نمی دانید، دوباره از ابتدا شروع کنید و آن را دریابید. شرکت استپلز به دیگران می فهماند که انتظار دارد چه کاری با پست های آنها انجام دهند و به این وسیله تعامل ایجاد می کند. اغلب آن دعوت به عمل به طور زیرکانه باعث می شود افراد محتوای استپلز را به اشتراک بگذارند.

چگونه فالوور های بیشتری در اینستاگرام به دست آوریم (خلاصه)

به منظور دست یابی به فالوور های بیشتر و بدست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام، نکات زیر را دنبال کنید:

  1. هشتگ خود را در سایر پروفایل های اجتماعی، وبسایت و ایمیل تبلیغاتی خود اعلام کنید.
  2. هشتگ های خلاقانه به کار ببرید. سرگرم کننده، طعنه آمیز یا عصبانی کننده باشید اما خسته کننده نباشید.
  3. هشتگ هایی که به صورت موضوعی مرتبط هستند یا ترند هستند را بازدید کنید. در این بحث ها شرکت کنید تا در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرید.
  4. از لینک بیو خود استفاده کنید تا افراد را به جدید ترین و معروف ترین محتوای خود جذب کنید.
  5. کپشن های توصیفی بنویسید. داستان پردازی باعث می شود تعامل و اشتراک گذاری را به وجود آورید.
  6. با اینفلوئنسر های برتر در حوزه ی کاری خود تعامل داشته باشید و سعی کنید به یکی از افراد را برند های مورد علاقه  ی آنها تبدیل شوید.
  7. عکس های تگ شده ی خود یا برند خود را در پروفایل نمیخواهید؟ از Edit Tags استفاده کنید تا عکس ها را در پروفایل خود مخفی کنید.
  8. تنظیمات خود را تغییر دهید تا از عکس های تگ شده ی شرم آور بدون تایید شما، جلوگیری کنید.
  9. سبک دیداری قابل شناسایی و منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. بفهمید که چگونه میخواهید برجسته و مطرح باشید.
  10. از زبانه ی Places استفاده کنید تا بفهمید در اطراف شما، محله ی شما، شهری که قصد دارید در آن تبلیغ کنید یا حتی یک مکان مشخص چه چیزی در جریان است.
  11. از دعوت به عمل استفاده کنید تا به دیگران بگویید که از آنها میخواهید چه کاری با پست های شما انجام دهند. راه های زیرکانه را بیابید تا مردم را وادار کنید محتوای شما را به اشتراک می گذارند.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: wordstream

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.