logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

همه چیز در مورد کمپانی سیسکو

همه چیز در مورد کمپانی سیسکو
فرجام خانی کسب و کار

در این بخش از کسب و کار از تاپ سایت 98 قصد داریم همه چیز در مورد کمپانی سیسکو را بررسی کنیم. سیسکو یکی از شرکت های موفق دنیا می رویم.

مثبت ها

تعادل عالی بین کار و زندگی و گزینه های کاری انعطاف پذیر

مزیت های زیاد

منفی ها

یافتن راه کار و ارتقای دریافتی میتواند برای برخی کارمندان چالش برانگیز باشد

نتیجه نهایی

سیسکو یک کمپانی فناوری مورد احترام است که شهرت بالایی دارد.

سیسکو

کمپانی سیسکو

کمپانی سیسکو سیستمز یک سازنده ی پیشرو در عرصه ی تجهیزات شبکه ، روتر ها، سوئیچ ها، سرور ها و همچنین نرم افزار ها، می باشد که اطلاعات را در اینترنت و شبکه های یکپارچه به حرکت  در می آورد.

کمپانی سیسکو که بازار تجهیزات شبکه سازی مبتنی بر پروتکل اینترنت را قبضه کرده است، دستگاه های امنیتی، سیستم های کنفرانس اینترنتی و سایر تجهیزات شبکه ای را برای کسب و کار ها و آژانس های دولتی می سازد.

نرم افزاری که شبکه ها را کنترل می کند، مورد توجه سیسکو قرار دارد که خدمات مشاوره را نیز ارائه می کند.

اکثر فروش ها از مشتریان در آمریکا حاصل می شود. مشتریان عمده ی سیسکو، موسسات بزرگ و ارائه دهندگان خدمات ارتباط از راه دور هستند، اما این کمپانی محصولات طراحی شده برای کسب و کار های کوچک را نیز می فروشد.

سیسکو

عملکرد های سیسکو

حال به عملکردهای سیسکو می پردازیم. خدماتی که سیسکو ارائه میدهد شامل چهار دسته می شود.

پلتفرم های زیرساخت این کمپانی که 60 درصد از درآمد آن را تولید می کنند، شامل  سوئیچینگ، روت کردن، وایرلس و محصولات مرکز داده می شود که قابلیت های شبکه سازی و انتقال و ذخیره ی داده را فراهم می کند.

برنامه ها که بیش از ده درصد از درآمد را تولید می کنند، عمدتا محصولات مبتنی بر نرم افزار هستند که روی شبکه سازی این کمپانی و پلتفرم های مرکز داده کار می کنند.

این برنامه ها شامل محصولات اشتراکی (ارتباطات یکپارچه، Cisco TelePresence و کنفرانس) و همچنین نرم افزار AppDynamics و اینترنت اشیا می شود.

دسته ی محصولات امنیتی، حدود 5 درصد از درآمد را تولید می کنند، که شامل امنیت شبکه، امنیت ایمیل و فضای ابری، مدیریت دسترسی و هویت، حفاظت تهدید پیشرفته و محصولات مدیریت تهدید یکپارچه می شود.

دسته ی  محصولات دیگر، 1 درصد از درآمد را ایجاد می کند که شامل محصولات مدیریت سیستم و فضای ابری می شود.

 بخش خدمات، حدود 25 درصد از درآمد را شکل می دهد که خدمات و پشتیبانی برای مشتریان، از جمله حمایت فنی را ارائه می کند.

شرکت سیسکو با شرکت های شخص ثالث مستقل قرارداد می بندد تا بورد های مدار چاپی بسازد، آزمایش در مدار انجام دهد، محصولات را مونتاژ کند و تعمیرات انجام دهد.

سیسکو

محدوده جغرافیایی سیسکو

حال به محدوده جغرافیایی سیسکو می رسیم. سیسکو در آمریکا عملکرد خوبی دارد که 60 درصد از فروش های آن را شامل می شود.

از نظر بین المللی، سیسکو با کمپانی های هواوی و نوکیا رقابت دارد که به ترتیب در آسیا و اروپا قرار دارند.

سیسکو 25 درصد از درآمد خود را از مشتریان در اروپا، خاورمیانه و آفریقا به  دست می آورد و مشتریان در آسیا، چین و ژاپن 15 درصد را شامل می شوند.

دفتر مرکزی سیسکو در سن حوزه، کالیفرنیا است و دفتر مرکزی منطقه ای آن در آمستردام و سنگاپور قرار دارد. این کمپانی عملکرد هایی را در استرالیا، بلژیک، چین، آلمان، هند، ژاپن، مکزیک، لهستان و بریتانیا دارد.

سیسکو

عملکرد مالی و درآمد سیسکو

به عملکرد مالی و درآمد سیسکو می رسیم.

درآمد سیسکو در پنج سال گذشته رشد مداوم داشته که برخی نوسانات هم در بین راه وجود داشته است. درآمد خالص این کمپانی از همین روند تبعیت کرده است.

در سال 2019، درآمد با 5 درصد به 51.9 میلیارد دلار رشد کرد که 2.6 میلیارد دلار بالاتر از 49.3 میلیارد دلار در سال 2019 بود.

مقدار زیادی از رشد کسب شده در سال 2019 از درآمد محصولات در ایالات متحده به وجود آمد که در آنجا درآمد کلی 1.9 میلیارد دلار افزایش یافت.

با این حال، فروش ها در چین 16 درصد افت داشت. فروش ها در بخش کاربرد ها و امنیت به ترتیب  15 و 16 درصد بالا بود و فروش در بخش پلتفرم های زیرساخت 7 درصد بالا بود. درآمد خدمات سال به سال 2 درصد بالاتر رفت.

درآمد خالص برای 2019 به 11.6 میلیارد دلار در مقایسه با 110 میلیون دلار در سال 2018 رسید که در آن مالیات ها 12.9 میلیارد دلار کاهش یافتند (بنا بر قانون مشاغل و کاهش مالیات های ایالات متحده).

فروش های بالاتر، 15 درصد کاهش در هزینه های مدیریتی و منطقه ای و نرخ مالیات پایین تر، باهم ترکیب شد تا خروجی قوی تری را در 2019 شاهد باشیم که بیشتر هم راستا با سود های سال های پیش بود.

در سال 2019، سیسکو 11.7 میلیارد دلار به صورت نقد داشت که در سال 2018 این رقم 8.9 میلیارد دلار بود. عملکرد های آن در سال 2019 15.8 میلیارد دلار درآمد زایی کرد و فعالیت های سرمایه گذاری 14.8 میلیارد دلار فراهم کرد، در حالیکه فعالیت های مالی از 27.9 میلیارد دلار استفاده کردند (از جمله 20.7 میلیارد دلار که برای باز خرید سهام هزینه شد).

سیسکو

استراتژی سیسکو

سیسکو (sisco) یک کمپانی سخت افزار بوده است که سوئیچ ها و روتر ها و سایر دستگاه هایی که اطلاعات را انتقال می دهند می سازد.

اما محصولات نرم افزاری را برای محاسبه ی ابری و شبکه های تعریف شده به صورت نرم افزار(SDN) رشد می دهد.

به ویژه ارائه دهندگان ارتباط از راه دور در حال حرکت به سمت SDN هستند تا شبکه های خود را برنامه ریزی کنند.

در پاسخ، سیسکو تجارت خود را تغییر میدهد تا به نوع مبتنی بر نرم افزار تبدیل شود.

این کمپانی برای اشاره به ظهور SDN، زیر ساخت مرکزی برنامه (ACI) خود را ارائه می کند که خودکار سازی، مدیریت policy برنامه محور متمرکز و دیده شدنِ محیط مجازی و فیزیکی را به عنوان سیستم تکی ارائه می دهد.

این سیستم از پورتفوی نکسوس 9000 سیسکو مربوط به سوئیچ ها، نسخه های ارتقا یافته ی سیستم عامل NX-OS و کنترل کننده ی زیرساخت سیاست کاربرد (APIC) تشکیل شده است.

در استراتژی مرتبط با نرم افزار دیگر، مرکز Cisco DNA مربوط به این کمپانی، یک بخش مدیریت متمرکز برای شبکه ی مبتنی بر درک آن، و ETA از طریق پذیره نویسی در سوئیچ های سری 9000 سرعت دهنده ی سیسکو قابل استفاده هستند.

چنین حرکت های باعث می شود سیسکو به محصولات مدیریت شده از طریق فضای ابری و خدمات در پورتفوی شبکه سازی نزدیک تر شود.

در سال 2019، پذیره نویسی ها حدود 70 درصد از در آمد نرم افزاری سیسکو را شامل شدند که 12 درصد بالاتر از سال 2018 بود.

این کمپانی از هوش مصنوعی و ابزار های یادگیری ماشینی برای تولید محصولات هوشمند تر و افزایش امنیت و خودکار سازی استفاده می کند.

سیسکو یک قابلیت تحلیل شبکه هوش مصنوعی را معرفی کرد که حضور و بینش بیشتری از کل شبکه ی سازمانی را فراهم می کند.

سیسکو سطح سالمی از پول نقد را حفظ می کند که به آن اجازه می دهد مالکیت های متعدی را در یک سال انجام دهد و در توسعه و پژوهش سرمایه گذاری کند و همچنین سود سهام پرداخت کند و سهام را بازخرید کند.

رشد اقتصادی آهسته و تنش های معامله باعث 16 درصد کاهش درآمد سیسکو در چین در سال 2019 شد. سیسکو معتقد است که این یک موقعیت کوتاه مدت است و فروش های آن در چین باز خواهد گشت.

سیسکو

ادغام ها و مالکیت های سیسکو

سیسکو به طور منظم کمپانی را ها تصاحب می کند تا فناوری ها را گسترش دهد و نقص ها را برطرف کند.

سیسکو توافق کرد تا Voicea را خریداری کند که ترانویسی جلسه، جستجوی صدا و نکات مهم جلسه را ارائه می کند تا آن را به پوتفوی Webex از محصولات خود اضافه کند.

فناوری Voicea هوش مصنوعی و تشخیص صدای خودکار را ترکیب می کند تا یادداشت های دیجیتال از جلسات فراهم کند.

این معامله انتظار می رفت در سه ماه ی سیسکو که در 31 اکتبر 2019 به اتمام می رسد، منعقد شود.

در سال 2019، سیسکو توافق کرد تا Acacia Communications را به ارزش 2.6 میلیارد دلار خریداری کند که فناوری های رابط نوری و سرعت بالا را طراحی می کند.

این قرارداد به سیسکو اجازه می دهد سوئیچینگ، روت کردن و محصولات شبکه سازی نوری را ارتقا دهد تا درخواست مشتری برای انتقال داده را برآورده کند. Acacia به تجارت Optical Systems and Optics مربوط به سیسکو پیوند خواهد خورد. این انتقال انتظار می رفت در نیمه ی دوم سال مالی 2020 سیسکو منعقد شود.

در سال 2019، سیسکو شرکت سهامی خاص Luxtera را به ارزش 660 میلیون دلار تصاحب کرد که از فوتون های سیلیکونی استفاده می کند تا تراشه ها با قابلیت نوری برای انتقال سریعتر را بسازد. سیسکو فناوری Luxtera را خرید تا سرعت و قابلیتی که تجهیزات شبکه سازی آن میتوانند برای سطح وب و مراکز دیتای سازمانی، بخش بازار ارائه دهنده ی خدمات و سایر مشتریان فراهم کند را افزایش دهد.

سیسکو

همچنیی سیسکو در سال 2018 Duo Security ، توسعه دهنده ی نرم افزار امنیت را به ارزش 2.3 میلیارد دلار تصاحب کرد. Duo Security نرم افزار تایید هویت دو مرحله ای را ایجاد می کند که به کمپانی ها کمک می کند کارمندان خود را زمانی که از دستگاه های مختلف از جمله کامپیوتر دفتر یا از گوشی از خانه وارد می شوند، رد یابی کنند.

این قرارداد پورتفوی نرم افزار سیسکو را گسترش می دهد و محصولات امنیت آن را تقویت می کند.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: vault

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.