logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

معرفی کمپانی Canon

معرفی کمپانی Canon
فرجام خانی کسب و کار

در این بخش از کسب و کار از تاپ سایت 98 قصد داریم به معرفی کمپانی canon بپردازیم. کمپانی canon یکی از شرکت های موفق دنیا است.

Canon U.S.A.  مجموعه خود را فراتر از دوربین ها گسترش داده است.

شعبه ی آمریکاییِ غول پرینتر و دستگاه های جانبی کامپیوتر مبتنی بر توکیو، تجهیزات عکسبرداری مصرف کننده و دفتری از جمله دستگاه کپی، دستگاه فکس و اسکنر را میفروشد و خدمات مربوط به آن را انجام می دهد.

تمرکز آن بر دوربین ها کاهش نیافته است و هنوز دوربین های دیجیتال را برای مصرف کننده ها و حرفه ای ها در عکاسی، تصویر های متحرک و پخش کردن ارائه می کند.

محصولات صنعتی و دیگر محصولات شامل تجهیزات حکاکی ال سی دی و نیمه رسانا، موتور های کوچک و تجهیزات پزشکی از جمله دوربین های مراقبت از چشم، سیستم های تشخیصی و سیستم های رادیوگرافی می شوند.

canon

عملیات های canon

شعبه های خارج از کشور این کمپانی Canon Canada, Canon Latin America و Canon Mexicana هستند.

همچنین فروش های مختلف، تحقیق و توسعه و شعبه های فرعی تولید از جمله Industrial Resource Technologies  به عنوان تسهیلات بازیافت تونر؛ Canon Virginia برای کارتریج تونر و قالب ساز  و Custom Integrated Technology که دستگاه های کپی و پرینتر ها را تعمیر می کند و به چیز دیگر تبدیل می کند، هستند.

canon

محدوده جغرافیایی canon

کمپانی canon از دفاتر و شعبه های فرعی در آمریکای شمالی و جنوبی، از جمله آرژانتین، برزیل، کانادا، شیلی، مکزیک، پاناما و ایالات متحده مدیریت می شود.

canon

درآمد canon

شعبه ی آمریکا حدود 28 درصد یا 11 میلیارد دلار از فروش های جهانی Canon را در بر می گیرد.

درآمد canon در سال 2014 کمی نسبت به 2013 کاهش یافت که به دلیل کاهش فروش دوربین های دیجیتال بود.

canon

استراتژی canon

Canon U.S.A. گروه تحقیق و توسعه خود را در سال 2012 پایه گذاری کرد تا روی دستگاه های پزشکی کار کنند.

این حرکت افزایش یافت و در سال 2015، این کمپانی Canon BioMedical، شعبه ی فرعی برای تجارت بهداشت و پزشکی جهانی خود را پایه گذاری کرد.

canon

واحد جدید که فراتر از عکس برداری گسترش یافته است، عملیات های توسعه، تولید و بازاریابی مرتبط با زیست شناسی و پلتفرم تشخیصی  Canon را اجرا می کند و به دنبال استفاده ها برای تکنولوژی Canon در سایر رشته های پزشکی می باشد.

بازار های بالقوه شامل زیست شناسی، بهداشت و تحلیل پزشکی می شوند. این کمپانی همچنین به دنبال شراکت استراتژیک برای ارتقای فناوری های خود است.

یکی از چنین قرارداد هایی با Spartan Bioscience است که آزمایش های دی ان ای سفارشی را توسعه می دهد. Canon روی Spartan سرمایه گذاری کرد تا هزینه ی تحقیق و توسعه ی محصولات آزمایش تشخیصی را بپردازد. محصولات احتمالی شامل آزمایش های ژنتیک سریع می شوند.

canon

Canon U.S. Life Sciences، شعبه ی فرعیِ Canon U.S.A.، با T2 Biosystems همکاری می کند تا یک پنل آزمایش تشخیصی برای شناسایی سریع بیماری لایم ایجاد کند، یک بیماری باکتریایی انتقالی که میتواند باعث تورم مفصل، اختلالات عصبی و نقص های شناختی شود. تشخیص سریعتر این بیماری می تواند نتایج را بهبود بخشد.

امیدواریم این مقاله مورد توجه شما عزیزان باشد. این مقاله توسط تیم ترجمه تاپ سایت 98 تهیه شده است.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: vault

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.