logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

معرفی کمپانی HONDA

معرفی کمپانی HONDA
فرجام خانی خودرو

در این بخش از خودرو از تاپ سایت 98 قصد داریم به معرفی کمپانی HONDA بپردازیم. کمپانی هوندا یکی از شرکت های موفق دنیا می باشد.

کمپانی هوندا موتور، یکی از سه خودروساز برتر ژاپن است (بعد از تویوتا و نیسان) و یکی از بزرگترین تولید کننده های موتور در جهان است.

مدل های خودروی جهانی این کمپانی شامل Accord, CR-V, Civic, Fit و Clarity Fuel Cell می شوند.

موتور سیکلت های هوندا شامل همه چیز از اسکوتر تا سوپربایک می شوند. بخش محصولات موتوری در این کمپانی دستگاه های خانگی و تجاری می سازد (چمن زن، برف روب و تیلر ها)؛ ژنراتور های قابل حمل؛ و موتور های قایق.

بخش Honda Aero نیز موتور های جت و هواپیمای دارای توربین می سازد. بیش از 85 درصد از فروش های هوندا موتور، از خارج از ژاپن می آیند.

honda

عملکرد های هوندا

بخش های عملیاتی هوندا موتور شامل چهار مورد می شوند: خودرو (حدود 70 درصد)، خدمات مالی (حدود 15 درصد)، موتورسیکلت (بیش از 10 درصد)، محصولات موتوری و غیره (کمتر از 5 درصد).

honda

محدوده ی جغرافیایی هوندا

حوزه های جغرافیایی اصلی هوندا در آمریکای شمالی (ایالات متحده، کانادا و مکزیک)؛ آسیا (تایلند، اندونزی، چین، هند، پاکستان و ویتنام)؛ ژاپن؛ و اروپا (بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوییس، پرتغال، هلند و بلژیک) متمرکز شده اند.

همچنین حضور پر رنگی در روسیه و برزیل دارد. آمریکای شمالی بیش از 55 درصد از فروش های خالص را ایجاد می کند، در حالیکه آسیا تقریبا 20 درصد از فروش ها را شامل می شود.

ژاپن کمتر از 15 درصد و اروپا حدود 5 درصد. بخش خدمات مالی خدمات لیزینگ و بودجه دهی را از طریق شعبه های فرعی در ژاپن، ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، آلمان، برزیل و تایلند انجام می دهد.

honda

درآمد هوندا

هوندا از سال 2012 افزایش های بزرگی را  در فروش ها تجربه کرده است. در سال 2017، علی رغم فروش های واحد افزایش یافته و افزایش درآمد کلی در بخش خدمات مالی، درآمد کلی از فروش های یکپارچه بیش از 4 درصد کاهش یافت که به دلیل نوسانات منفی در ارز خارجی بود.

درآمد خالص در اصل 80 درصد افزایش یافت که به دلیل کاهش هزینه های مدیریتی، کلی و فروش (اکثرا هزینه های گارانتی تعویض محصولات)، تلاش های کاهش هزینه و درآمد فروش های افزایش یافته، بود.

جریان های نقدی از عملیات ها بیش از 36 درصد کاهش یافت. عوامل دخیل در این آمار شامل تعهدات مزیت های بازنشستگی و مالیات های دریافتی پرداخته شدهی بالاتر بودند.

honda

استراتژی هوندا

هوندا در بخشی از برنامه ی استراتژیک چشم انداز 2030 خود، روی حوزه های مثل حرکت، رباتیک و راه حل های انرژی تمرکز کرده است. برنامه ی جدید مرکز تحقیق و توسعه ایکس، کار خود را در سال 2017 آغاز کرد و روی تقویت توسعه در فناوری های شرکت متمرکز است.

هوندا همچنین روی حوزه هایی از محیط زیست و امنیت سرمایه گذاری کرده است. از سال 2017، هوندا گواهی محیط زیست ایزو 14001 را برای تمامی کارخانه های موجود خود دریافت کرده است و به دنبال گواهی برای تمامی کارخانه هایی که جدید می سازد می باشد.

در بخش تولید خودرو، این کمپانی هدف دارد جامعه ی پویا بدون تصادف ایجاد کند و روی سواد امنیتی بیشتر برای مشتریان، فناوری های امنیتی افزایش یافته ی وسایل نقلیه و شبکه های ارتباطات راه دور کار کند.

honda

در حال حاضر داده های جمع آوری شده از ترافیک بالای تایلند را تحلیل می کند تا فناوری مربوط به امنیت بیشتری ایجاد کند.

این کمپانی همچنین روی بهینه سازی بازدهی عملیاتی جهانی و شناسایی توده مردم در مدل های منطقه ای برای بازدهی های بیشتر در هر منطقه کار می کند.

این خودروساز به طور مداوم با شرکت های شخص ثالث همکاری می کند تا نوآوری را ارتقا دهد و در یک سرمایه گذاری مشترک با ویمو، شعبه ی فرعی کمپانی الفبت (کمپانی والد گوگل)  روی فناوری خودرو های خود ران کار می کرده است.

هوندا همچنین برای سیستم  سلولی سوخت هیدروژن سرمایه گذاری های مشترک با کمپانی جنرال موتورز و با کمپانی هیتاچی برای توسعه ی موتور ها برای خودرو های برقی پایه گذاری کرده است.

هوندا روی پروژه ای برای بهتر کردن سیستم توسعه ی اس ای دی کار می کند که تیم های توسعه، تیم های تولید و تیم های فروش با هم کار می کنند تا یک تیم پروژه برای دنبال کردن توسعه ی محصولات تشکیل دهند.

honda

امیدواریم این مقاله مورد توجه شما عزیزان باشد. این مقاله توسط تیم ترجمه تاپ سایت 98 تهیه شده است.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: vault

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.