logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

شماره تماس جهت مشاوره کورنا

شماره تماس جهت مشاوره کورنا
هدایت عباسی سلامت

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از شماره تماس ۴۰۳۰ برای پاسخگویی به سوالات کرونایی خبر داد.

کیانوش جهانپور گفت: شماره تماس ۴۰۳۰ از روز پنج شنبه هشتم اسفند ۹۸ برای پاسخگویی به سوالات هموطنان در ارتباط با کرونا، راه اندازی شده است.

وی با عنوان این مطلب که هموطنان اخبار مربوط به این بیماری را از طریق وزارت بهداشت و رسانه ملی پیگیری و دنبال کنند، افزود: از مردم درخواست داریم به شایعات در خصوص این بیماری هیچ توجهی نکنند.

جهانپور، رعایت بهداشت فردی و جمعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: توصیه ما به هموطنان این است که دستورالعمل‌های بهداشتی و مراقبتی را جدی بگیرند.

توجه : از مردم خواسته شده است با شماره 115 برای مشاوره کورنا تماس نگیرند.

مسئولان اورژانس از مردم خواسته اند برای مشاوره کرونا، ۱۱۵ را اشغال نکنند. این شماره فقط برای کسانی است که نیاز به فوریت‌های پزشکی دارند.

جدیدترین آمار کرونا در ایران :

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت : آمار کرونا هر روز ساعت ۱۳ از طریق وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

طرح جدید :

علیرضا رئیسی : همه ایرانیان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده گام بلندی در ارتقاء سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند. با پیوستن همه هموطنان به این سامانه، غربالگری ویروس کرونا در بهترین شکل ممکن و در زمانی مناسب انجام خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت گفت: مردم شریف ایران با ثبت نام در این سامانه، نظام سلامت کشور را در پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا یاری خواهند کرد.

اپلیکیشن کرونا :

اپلیکیشن AC19 ، برای تست کرونا و آموزش کرونا می باشد و در سایت کافه بازار  وجود دارد. می توانید ان را رایگان دانلود نمایید.

تلفن گویای مشاوره درباره کرونا

سامانه کشوری تلفن گویا ۱۵۶۹ جهت اطلاع‌رسانی کرونا توسط اتاق فکر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران راه‌اندازی شد.

سامانه فوق به طور رایگان در رابطه با راه‌های پیشگیری و نحو انتقال ویروس، همچنین سایر نکات لازم درباره کرونا ویروس، اطلاع‌رسانی می‌کند. شماره فوق توسط تلفن ثابت و همراه بدون پیش شماره قابل استفاده است.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: تاپ سایت 98

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.