logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

50 ایده کسب و کار اینترنتی

50 ایده کسب و کار اینترنتی
هدایت عباسی کسب و کار

در این بخش از کسب و کار از تاپ سایت 98 قصد داریم به سراغ 50 ایده کسب و کار اینترنتی (آنلاین) برویم. این ایده ها می تواند برای هزاران نفر شغل ایجاد نماید. برای هر شغل بایستی تلاش کرد اگر فردی پرتلاش هستید می توانید صاحب کسب و کار آنلاین خود شوید.

نکته : برای راه اندازی کسب و کار آنلاین نیاز به تلاش فراوان است. متاسفانه بسیاری از افراد در این کار شکست می خورند و در آخر به دنبال مقصر می گردند در صورتی که راه را اشتباه می روند.

در ایران ، افراد زیادی به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند پس باید بدانید رقبای زیادی دارید اما پرتلاش ترین افراد و هدفمندترین افراد موفق هستند.

ایده کسب و کار اینترنتی 1 : معلم زبان انگلیسی

اولین ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی (آنلاین) معلم زبان انگلیسی می باشد.

اگر زبان مادریتان انگلیسی است، یا حتی اگر دو زبانه هستید ولی در زبان انگلیسی بسیار ماهرید، میتوانید به زبان انگلیسی به عنوان یک زبان دوم برای افرادی که آنلاین هستند نگاه کنید. 

این کار فقط برای تابستان ها و تعطیلی مدارس نیست.  کسانی هستند بسته به مهارت ها و تجربه شما مایلند حتی تا 50 دلار هم پرداخت کنند، و همه ی اینکارها را میتوان آنلاین انجام داد.

این یعنی شما توانسته اید به صورت بالقوه یک شرکت راه اندازی کنید. حتی میتوانید برای گسترش پایگاه مشتریانتان کسانی را استخدام کنید. 

فقط به خاطر داشته باشید، اگرچه زبان انگلیسی برای این شغل لازم است، اما تنها لازمه آن نیست. شما باید صبور باشید و بتوانید مفاهیم ساده و سخت زبان را به زبانی ساده توضیح دهید.

ایده کسب و کار اینترنتی 2 :  طراح و متخصص ui و ux

ایده دوم کسب و کار آنلاین طراح و متخصص uiو ux است.

متخصصان و طراحان تجربه کاربر/ رابط کاربر یا یو آی (ui) و یو ایکس (ux) مجموعه ی خاصی از مهارت ها را دارند که در دنیای امروز بسیار مهم هستند.

 بخش زیادی از روانشناسی مصرف کننده بر مبنای این است که مشتری چه واکنشی به وبسایت یا برنامه کاربردی نشان میدهد و این تجربه چقدر برایش خوشایند و راحت است. 

طراحان یو آی و یو ایکس می توانند دقیقا ذهنیت مربوط به یک شرکت یا یک برند را بسازند، و اغلب مبالغ زیادی برای انجام چنین کاری به آنان پرداخت می شود.

مانند هر شغل دیگری، تجربه و مسئولیت شغلی میتواند نقش مهمی در آینده نگری های یک شرکت داشته باشد.

بنابراین اگر شما علاقه مند هستند تجارت یوآی/یو ایکس خودتان را راه اندازی کنید، به پیشروی ادامه دهید و حتی کوچکترین فایلهای صوتی را هم از دست ندهید، حتی اگر فقط برای کسب تجربه باشد.

ایده کسب و کار اینترنتی 3 : روزنامه نگاری آنلاین

حال به سراغ ایده کسب و کار اینترنتی (آنلاین) 3 می رویم.

اگر مدرک ارتباطات یا روزنامه نگاری دارید، اما نمیخواهید در فضای سنتی روزنامه یا انتشارات کار کنید، میتوانید روزنامه نگاری آنلاین را بررسی کنید.  

با شرکت های آنلاینی مثل هاف پست سوابق کاری بسازید، و سپس به شیوه ی خودتان کار کنید تا حد متوسط اخبار خودتان را ایجاد کنید. سپس آن را به یک وبلاگ، شبکه یوتیوب، شبکه رسانه های اجتماعی و غیره تبدیل کنید. سپس میتوانید با بررسی درآمد تبلیغات، کانال های فروش بیشتری اضافه کنید.

ایده کسب و کار اینترنتی 4 : سازمان فروش و بازاریابی

ایده کسب و کار اینترنتی 4 ، سازمان فروش و بازاریابی می باشد.

اگر در حال راه اندازی یک کانال در یوتیوب هستید و تصمیم گرفته اید که بازدید ها را به منبع درآمد تبدیل کنید، این یک ایده ی بسیار عالیست.  میتوان همین کار را برای وب سایتی که ترافیک زیادی تولید میکند انجام داد.  تمام کاری که باید انجام دهید این است که به یکی از این شبکه های سازمانی مثل کلیک بنک یا شرسل بپیوندید، و میتوانید رسانه های محتوای مهیج خود را به یک منبع درآمد تبدیل کنید.

ایده کسب و کار آنلاین 5 :  پادکست

آیا سرگرمی یا علاقه مندی ایی دارید که موجب میشود مردم اطرافتان مدام از شما توصیه ای در آن زمینه بخواهند، یا بگویند که شما باید تدریس کنید و دانشتان را نشر دهید؟  خب، باید به حرفشان گوش کنید. 

اگر دانش با ارزشی درباره ی موضوعات خاص دارید  میتوانید پادکست خودتان را درباره ی همین موضوعات راه اندازی کنید. هر چقدر موضوعتان خاص تر باشد، بهتر است.  حتی اگر همین الان هم یک پادکست دارید و آن را رایگان اداره میکنید، میتوانید یک حامی مالی بیابید، قراردادی ببندید و آن را به یک منبع درآمد تبدیل کنید. 

همه ی چیزی که باید از آن مطمئن شوید، این است که محتوای ثابت، با ارزش و مرتبط برای مخاطبانتان فراهم کنید.

ایده کسب و کار آنلاین 6 : وبسایت های وردپرس

شمار زیادی از صاحبان کسب و کار های کوچک، مخصوصا کسانی که جهان تجارت الکترونیک را مورد تهاجم قرار داده اند و تمایل دارند یک وبسایت ساده بسازند، معمولا به ورد پرس دعوت میشوند. 

اگر دانش کار آمد درباره ی ورد پرس، یا زمان و منابع کافی برای سرمایه گذاری در یادگیری خط مشی در اختیار دارید، میتوانید برای راه اندازی یک وبسایت صدها دلار دریافت کنید. 

سرمایه گذاری وقتتان در یادگیری ورد پرس، به شما پرداخت میشود چون این یکی از مهارت های بسیار مهمی است که امروزه باید داشته باشید.

ایده کسب و کار اینترنتی 7 : وبلاگ نویسی

در حالیکه مردم به این موضوع به عنوان یک کسب و کار فکر نمیکنند، وبلاگ نویسان میتوانند جزء کسانی باشند که بیشترین درآمد را از اینترنت بدست می آورند، چون وقتی یکبار وبلاگشان را متنوع کنند، خودشان را به ثبات رسانده اند. 

وبلاگ شما میتواند در مورد هر چیز باشد و به احتمال زیاد افرادی هستند که به محتوای شنا علاقه مند باشند.

اگر در نظر دارید که وبلاگ نویسی را آغاز کنید، باید به طور پیوسته مهارت های نوشتاری خود را تقویت کنید و ایده هایی داشته باشید که جذاب باشند. به خواسته ی مخاطب توجه کنید و آن خواسته را برای آنها برآورده کندی، و این باید در حالی باشد که خود منحصر به فردتان باشید.

زمانی که یاد بگیرید چطور به صورت عالی این کار را انجام دهید، میتوانید اسپانسر داشته باشید، از بازار یابی وابسته استفاده کنید و از کانال های شبکه ی اجتماعی استفاده کنید تا بازدید وبسایت خود را بالا ببرید و درآمد خود را افزایش دهید. برخی وبلاگ نویس ها امپراطوری رسانه ای خود را در رشته های مربوطه دارند و جزو افراد تاثیر گذار محسوب می شوند.

ایده کسب و کار اینترنتی 8 : تبادل نام دامنه

در سال 2009، دامنه ای به نام “insure.com” به قیمت 16 میلیون دلار فروخته شد.

یک دقیقه به آن فکر کنید. این کسب و کار به هیچ وجه چیز جدیدی نیست اما هنوز در آن پول وجود دارد.

در قیمت پایین بخرید و در قیمت بالا بفروشد و میتوانید این کار را از هر جایی با یک اتصال اینترنت انجام دهید.

البته این نیازمند سرمایه گذاری اولیه از جانب شماست، اما زمانی که مسلط شوید و یاد بگیرید چطور یک دامنه ی مناسب را برای یک هدف تحلیل کنید، میتوانید به سرعت، پول زیادی به دست آورید.

ایده کسب و کار اینترنتی 9 : کانال یوتیوب

در حالی که 300 ساعت ویدیو در هر دقیقه در یوتیوب آپلود می شوند و 3.25 میلیون ساعت ویدیو در آن دیده می شود، یوتیوب در حال حاضر دومین موتور جستجوگر بزرگ و بزرگترین وبسایت ویدیو موجود است.

این وبسایت یک میلیارد کاربر دارد که بیش از یک سوم جمعیت کل کاربران اینترنت است و با این حال تنها 9 درصد از صاحبان کسب و کار کوچک در آمریکا از یوتیوب به عنوان ابزار فروش استفاده می کنند.

از آنجایی که یوتیوب متعلق به گوگل است، ویدیو هایی که در یوتیوب آپلود می شوند، در موتور نتایج جستجو گر گوگل رتبه ی بهتری کسب می کنند. علاوه براین شما میتوانید محتوای ویدیو را به گونه ای دستکاری کنید تا به بهترین نحو شخصیت برند شما را نشان دهد.

میتوانید کاملا خلاقانه عمل کنید، و بر خلاف باور عموم، محتوای ویدیوی عالی را میتوان با بودجه ی کم ایجاد کرد.

تنها به هدف شما بستگی دارد. در نتیجه به جای اینکه صرفا از یوتیوب به عنوان ابزار فروش استفاده کنید، میتوانید آن را به یک شغل تبدیل کنید. اگر مخاطبان درستی را جذب کنید و کانال خود را مدیریت کنید، رشد بسیار خوبی در انتظار شماست.

ایده کسب و کار اینترنتی 10: فروش های پورسانتی

اگر مهارت های بالایی در فروش و بازاریابی دارید و به راحتی میتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید، این شغل مناسب شماست.

بسیاری از شرکت ها به دنبال افرادی مثل شما می گردند که میتوانند مشاور فروش باشند و از لحاظ فنی مسلط هستند. هرچه بیشتر بفروشید، درآمد بیشتری کسب می کنید و نیازی نیست نگران چیز هایی مثل فهرست اموال باشید زیرا محصول شما نیست. هرچه بهتر عمل کنید، پورسانت بیشتری کسب می کنید.

ایده کسب و کار آنلاین 11 :   خریداری وبسایت ها

حال به ایده کسب و کار آنلاین 11 می رسیم.

دقیقا مانند سهام ها و دارایی ها، در جهانی که به لطف اینترنت همه چیز به هم وصل شده است،  وبسایت ها هم ارزش واقعا بالایی دارند. 

حتی وقتی شما این مطلب را میخوانید وبسایت ها دارند با قیمت های بسیار بالایی خرید و فروش میشوند. 

عوامل زیادی وجود دارد که ارزش یک سایت آنلاین را تحت تاثیر قرار میدهد، مثل اسم دامنه، میزان ترافیکی که دریافت میکند، محبوبیت و منافع کلی که وبسایت در بین عوامل دیگر بدست می آورد. 

در حالیکه این وبسایت میتواند واقعا سودمند باشد، به درک عمیقی از بازار نیاز دارد، اما وقتی برای یک بار آموختید چگونه کار میکند، سپس توانسته اید صورت بالقوه روی معدن طلا بنشینید.

ایده کسب و کار آنلاین 12 : مربی آنلاین

اگر برای چیزی صبور باشید و دانش زیادی درباره ی آن داشته باشید، میتوانید به عنوان یک مربی آنلاین شغلی را آغاز  کنید.  

راه اندازی یک کانال یوتیوب همراه با فیلم های خود آموز مختلف، یک وبلاگ برای کمک به مردم در درک مفاهیم، یا حتی دوره های آموزشی آنلاین.

کارهای بسیار زیادی هست که میتوانید انجام دهید.  مربی گری آنلاین میتواند یکی از سود آور ترین کارها باشد، اما مطمئن شوید بیش از حد مهارت های خود را نفروشید، چون موفقیت به چیزهای زیادی بستگی دارد که کاملا تحت کنترل شما نیستند.

ایده کسب و کار آنلاین 13 : دستیار آنلاین

ایده 13 کسب و کار آنلاین (اینترنتی) را بررسی می کنیم.

آیا منظم هستید؟ میتوانید چند کار را همزمان با هم انجام دهید؟ و آیا برای کارتان دقیق و تیزبین هستید؟ به احتمال زیاد  آن بیرون کسی به دنبال  یک دستیار مجازی با مهارت های شما می گردد و مایل است دستمزد خیلی خوبی هم پرداخت کند.

برای شروع، میتوانید به دنبال شغل های دستیاری در پایگاه هایی مثل آپورک  یا وبسابت های کارکردن از راه دوری مثل جاب اسپرسو باشید . 

  این شغل همچنین یک راه عالی برای برقراری ارتباط در صنعتی است که شما میخواهید به تدریج در آن موفق شوید. علاوه بر این، به عنوان یک دستیار مجازی شما برای زمانتان تصمیم میگیرید و میتوانید یک برنامه انعطاف پذیر داشته باشید، و به دلیل ماهیت از راه دور کارتان شما به هیچ جایی گره نمیخورید.

ایده کسب و کار آنلاین 14 : مشاور شغلی

اگر دارید یک شغل اداری را پشت سر میگذارید و میخواهید با تجربیاتی که بدست آورده اید فعالیت اقتصادی خودتان را شروع کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، این ایده ممکن است برای شما مناسب باشد. 

مردم زیادی آن بیرون هستند که میخواهند یاد بگیرند چگونه از مصاحبه ترفیع رتبه سر بلند بیرون بیایند، یا چگونه برای اضافه حقوق درخواست کنند، یا خیلی راحت شغلی با درامد بالا بدست آورند. 

اگر نکات مثبتی برای آنها دارید، میتوانید مرکز مشاوره خودتان را راه اندازی کنید.

مردم مایلند پول خوبی برای یادگیری فوت و فن های تجارت به شما پرداخت کنند. 

اگر آماده نیستید تا وبسایت خودتان را راه اندازی کنید یا میخواهید آمادگی بیشتری کسب کنید، میتوانید برای ثبت نام به پایگاه هایی مانند، د میوز یا کوچ می نگاهی بیندازید، جاییکه که دیگران میخواهند کسانی مثل شما را به مربی تبدیل کنند.

ایده کسب و کار آنلاین 15 : ارزش گذاری بنگاه املاک

ارزش گذاری بنگاه املاک، یک شغل عالیست، چون شما میتوانید تصمیم بگیرید چقدر و کجا میخواهید کار کنید و این پارامترها تعیین میکند که درآمد شما چقدر باشد.  

نیازی نیست که حتما مدرکی مرتبط با این زمینه داشته باشید، اما باید چک کنید ببینید که آیا نیاز هست مدرکی مرتبط با ایالت یا منطقه ای که میخواهید در آن کار کنید، داشته باشید یا خیر.  البته، جدای از مدرک شما برای ماندن در این رشته  باید درک بسیار خوبی  از بازار داشته باشید.

ایده کسب و کار آنلاین 16:  طراحی گرافیک

 اگر هم اکنون مهارت و دانش لازم را برای طراحی پایگاهها مثل آدوب ایلاستریتر، فوتوشاپ یا اسکچ دارید، سپس میتوانید دقیقا فقط در فیور یا آپ ورک ثبت نام کنید، یا در وبسایت هایی مثل جاب اسپرسو ، شغل های از راه دور را پیدا کنید.

اما اگر مهارت های مورد نیاز را ندارید، هر وقت بخواهید میتوانید به اسکیل شر وارد شوید. و در یک دوره آموزشی طراحی گرافیک ثبت نام کنید و تمرین کنید. کسب و کار ها برای ساخت لوگو، بنر، پست های رسانه های اجتماعی، کمپین های طراحی، محصولات و بسته بندی ها و روندهای کوچکتر بسیاری که ما حتی درکشان نمیکنیم به طراحان گرافیکی نیاز دارند.

بنابراین به تمرین کردن ادامه دهید و حتی قبل از اینکه آن را کاملا بشناسید، ممکن است بتوانید به آسانی مشتریان را جذب کنید.

 ایده کسب و کار آنلاین 17:  طراحی ارائه

چه باور کنید چه نه، تجارت های کامل و بی عیب و نقصی وجود دارند و همگی به گونه ای طراحی شده اند که مردم بتوانند افراد دیگری را استخدام کنند تا پاورپونت ارائه هایشان را برای آنان درست کنند. 

کسانی که مهارت کافی برای استفاده از تکنولوژی یا محصولات مایکروسافت برایشان سخت است. ساختن پاور پوینت ارائه میتواند یک چالش واقعی یا حتی یک مانع در شغل حرفه ایشان باشد.  

با انواع مختلف فرمت های ارائه ها، مانند پچاکوچا یا پرزی آشنا شوید، حتی میتوانید پایگاه مشتریتان را بیشتر از اینها توسعه دهید.

ایده کسب و کار اینترنتی 18 : توسعه وب

توسعه دهندگان وب، به دلیل دانش خاصی که از یک موضوع پیچیده دارند، بسیار ارزشمندند.

 اگر میتوانید دراچ. تی. ام. ال، پیتون، سی. اس. اس، رابی و یا برنامه نویسی جاوا مهارت پیدا کنید، و برای پرنده سوابقتان تجربه کسب کنید، کاملا برای اینکه کسب و کار توسعه ی وب موفق خود را راه اندازی کنید، آمادگی دارید.  

علاوه بر این میتوانید مهارت هایتان را بیشتر و بهتر کنید یا در سایت تری هوس یک زبان جدید بیاموزید.

ایده کسب و کار اینترنتی 19 : توسعه برنامه های کاربردی.

3.8 میلیون برنامه کاربردی در فروشگاه اندروید، و 2 میلیون برنامه در سیستم عامل ios وجود دارد، همچنین هر روز برنامه های جدید بیشتری ساخته و وارد بازار میشوند. 

شما تقریبا برای هر چیزی میتوانید یک برنامه پیدا کنید.  بعضی از آنها، بر خلاف بعضی دیگر مفید هستند.  ساختن یک نرم افزار و راه اندازی آن، با کارهای سخت زیاد، یک روند خسته کننده است.

از کد گذاری و توسعه یک مرحله گرفته تا ساخت واسط های زیبا و فراهم کردن بهترین تجربه ممکن برای کاربر.  علاوه بر این، ممکن است بخواهید برنامه کاربردیتان را در رسانه های اجتماعی بازاریابی کنید. 

اگر اولین برنامه شما یک موفقیت برایتان محسوب شود، ممکن است باعث شود شما شغلی در توسعه برنامه های کاربردی، همراه با پروژه های عالی در آینده آغاز کنید.

ایده کسب و کار اینترنتی 20 : خدمات فروش مشتری برون سپاری شده

حال ایده کسب و کار اینترنتی (آنلاین) 20 را بررسی می کنیم.

چندین کسب و کار وجود دارد که به دنبال افرادی برای ارائه خدمات به مشتری هستند. 

این شغل به افراد خوب، با تجربه کافی و مدیریت مهارت ها نیاز دارد، همچنین باید با ساختارهای سازمانی آشنا باشد.  

پایگاه هایی مثل آپ ورک و جاب اسپرسو فرصت های زیادی فراهم کرده اند، بهترین قسمت این است که اگر در کاری که انجام میدهید خیلی خوب عمل کنید، حتی میتوانید یک تیم استخدام کنید و تجارتتان را گسترش دهید و مشتری های بیشتری جذب کنید.

ایده 21 کسب و کار اینترنتی : دوره های آموزشی آنلاین

اگر در هر زمینه ای خوب و ماهر هستید، افراد زیادی هستند که میخواهند بدانند چگونه این مهارت را به دست آورده اید، فرقی نمیکند چه رشته ای باشد. 

مردم حاضرند مقادیری پول بپردازند تا هر آنچه نیاز دارند را به صورت آنلاین بیاموزند، اما نیازی نباشد که به آموزشگاه ها، مدرسه ها و دانشگاه ها بروند و به شکل سنتی بیاموزند، زیرا در مجموع میزان هزینه هایشان بسیار کمتر میشود و میتوانند در مکانی که متعلق به خودشان است یاد بگیرند. 

پایگاه های زیادی مثل اسکیل شر وجود دارند که شما میتوانید دوره های آموزشی این چنینی را آنجا برگزار کنید.

ایده کسب و کار اینترنتی 22: مدرس موسیقی

آیا به موسیقی علاقه دارید؟ آیا به تدریس علاقه دارید؟ آیا تمایل دارید در تئاتر های زیادی شرکت کنید؟ اگر چنین است، مدرس موسیقی شوید.

الزامی نیازی نیست برای چنین شغلی مسافرت کنید، زیرا جلسات  و کلاس های خود را میتوانید در اسکایپ هم برگزار کنید.

جلسات خصوصی میتوانند بین 20 تا 200 دلار، بسته به میزان مهارت و کلاس، برای شما درآمد زایی داشته باشند. این با هر کسی که عشاق موسیقی باشد عالی است که بتواند از چیزی که عاشقش است، درآمد کسب کند.

ایده کسب و کار اینترنتی 23: سرمایه گذاری پول های دیگران

در حالیکه ممکن است بی معنی به نظر برسد، اما میتوانید از پول دیگران، پول در آورید. به دیگران کمک کنید تا پول خود را مدیریت کنند، چه در کوتاه مدت چه بلند مدت، و میتوانید بابت سود های آنها پورسانت بگیرید. هرچه سرمایه آنها بیشتر شود، سرمایه شما نیز بیشتر می شود. بهترین قسمت اینجاست که وقتی دیگران مطلع شوند که چقدر در خدمات خود عالی هستید، نیازی نیست به دنبال مشتری بگردید، آنها برای شما صف خواهند کشید.

ایده کسب و کار اینترنتی 24 : حسابداری و دفترداری

بسیاری از موسسات کار های خود را برون سپاری می کنند، زیرا بسیار ارزان تر برایشان تمام می شود.

یکی از کار هایی که بسیار برون سپاری می شوند، حسابداری و دفتر داری است. اگر سابقه ی مالی دارید، میتوانید شرکت خود را راه اندازی کنید و با چنین کار هایی خود را مشغول کنید.

ایده کسب و کار اینترنتی 25 : مشاوره کسب و کار

اگر دوستان و آشنایان شما برای دریافت توصیه هایی مربوط به کسب و کار به شکا رجوع می کنند، چون که فردی آگاه در این زمینه هستید، پس زمان آن فرا رسیده است تا که مشاوره ی کسب و کار را شروع کنید.

نکته ی مهم برای آغاز این کار این است که فارغ از اینکه شما چقدر خوب باشید، به اعتبارنامه نیاز دارید.

در مورد آن فکر کنید: آیا شما توصیه های کسب و کار را از کسی که در منزل یا گاراژ خود کار می کند، قبول می کنید؟ از نظر من که جالب نیست. اعتبارنامه شما، به دانش شما می افزاید. حتی اگر الان ندارید، هدف خود را دست یابی به آن قرار دهید. شرکت ها همیشه به دنبال افرادی هستند که شم تجاری دارند. در نتیجه اگر واجد شرایط هستید، فورا کار خود را آغاز کنید.

ایده کسب و کار اینترنتی 26 : مشاوره سفر

برخی افراد معتقدند که زندگی بدون سفر غیر قابل تصور است. اگر فردی هستید که چنین نظری دارید و ساعت ها زمان صرف برنامه ریزی دقیق سفر می کنید، میتوانید این کار را برای دیگران هم انجام دهید.

میتوانید مشاور سفر باشید. میتوانید تجربیات سفر و برنامه سفر را برای افراد مختلف آماده کنید. در شبکه های اجتماعی گروه درست کنید، وبسایت راه اندازی کنید و بسته هیا برنامه ریزی را ارائه دهید و ویک وبلاگ سفر هم داشته باشید.

ممکن است کار زیادی به نظر برسد اما اگر به سفر علاقه دارید، این شغل بیشتر شبیه به بازی کردن است تا کار.

ایده کسب و کار اینترنتی 27 : مربی فیتنس

مربیگری فیتنس شغل خیلی خوبی است. بی شک این شغل نیاز مند دانش عمیق در مورد مواد غذایی و تمرین است.

اگر شم اقتصادی خوبی دارید و آن را با دانش سلامتی ترکیب کنید، میتوانید مشتریانی داشته باشید که برای راهنمایی شما صف می کشند. با تمرین شخصی شروع کنید و به تدریج امپراطوری فیتنس خود را بسازید.

ایده کسب و کار آنلاین 28 : تعلیم دهنده ی مراقبه و یوگا

شما میتوانید مراقبه و یوگا را به دیگران آموزش دهید. بسیاری از شرکت ها در روز های خاصی، جلسات یوگا و مراقبه دارند تا استرس را کاهش دهند و زندگی های متعادل تری داشته باشند.

اگر علاقه ی زیادی به یوگا دارید، می توانید وبسایت خود را طراحی کنید و به کسانی که علاقه دارند، آن را آموزش دهید. همچنین میتوانید از طرق وبسایت، محصولات یوگا را بفروشید (مثل لباس و زیر پایی و غیره).

ایده کسب و کار آنلاین 29 : مدیریت صفحات شبکه ی مجازی

تقریبا تمامی کسب و کار های آنلاین و حتی کسب و کار هایی که آنلاین نیستند هم حساب های اینستاگرام، اسنپ‌چت، فیسبوک و توییتر دارند.

اگر اگر این پلتفرم ها را به خوبی می شناسید و ایده های جذابی دارید، میتوانید کار خود را در این زمینه آغاز کنید.

بسیاری از شرکت ها، اینفلوئنسر ها و کمپین ها همیشه به دنبال کسی هستند تا حضور آنلاین آنها را مدیریت کند. اگر در حال حاضر زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی صرف می کنید، میتوانید آن را به پول تبدیل کنید.

ایده کسب و کار آنلاین 30 : مشاوره سئو و بازاریابی برای کسب و کار های کوچک

آیا با مفاهیم اولیه سئو آشنایی دارید و تمایل دارید چیز های بیشتری در مورد آن یاد بگیرید؟ اگر این طور است، کسب و کار ها می توانند از مهارت های شما استفاده کنند تا مشتریان درستی را بیابند و فروش های خود را افزایش دهند.

گرچه تبلیغات پولی را همه استفاده می کنند، اما برای دست یابی طبیعی به مخاطب، سئو راه درست است.

هرچه محتوای بیشتر و بیشتری تولید شود، حتی شرکت های بزرگ باهم رقابت می کنند تا در صفحات نتایج موتور جستجوگر گوگل قرار گیرند. با کسب و کار های کوچک شروع کنید که روی مخاطب هدف تمرکز دارند، مهارت های خود را ارتقا دهید و از تجربیات خود یاد بگیرید.

ایده کسب و کار اینترنتی 31: اینفلوئنسر بازاریابی اینستاگرام

آیا دوستان و خانواده ی شما اغلب نسبت به تعداد فالور های اینستاگرام شما حسودی می کنند؟ آیا فالوور های زیادی دارید؟ در این صورت می توانید در یک رشته ی خاص، اینفلوئنسر باشید.

اگر کمپانی ها از زیبایی شناسی صفحه ی شما خوششان می آید و حس می کنند تصاویر شما میتوانند با تصویر برند آنها مناسب باشد، میتوانند به ازای هر پست 50 تا 1000 دلار، بسته به فالوور های شما پرداخت کنند.

بی شک به تیز هوشی بازاریابی نیاز دارید اما میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنید. در نتیجه تعداد فالوور های خود را افزایش دهید و درآمد کسب کنید.

ایده کسب و کار اینترنتی 32 : خدمات ویس‌اور

آیا صدای خاصی دارید یا میتوانید آن را تغییر دهید؟ آیا صدای جذاب و آهنگینی دارید؟ اگر چنین است، میتوانید از صدای خود کسب درآمد کنید. شما میتوانید با سازندگان انیمیشن، فیلم ساز ها، سازندگان تبلیغات کار کنید و حتی به تولید محتوای آموزشی کمک کنید که همگی درآمد خوبی دارند.

ایده کسب و کار اینترنتی 33 : مترجم

یک شغل دیگر برای دو زبانه ها اگر دو یا چند زبان مسلط هستید، و از دور کاری لذت می برید، میتواند به کسب و کار ترجمه مشغول شوید. میتوانید مترجمان دیگر را استخدام کنید و پایگاه مشتریان خود را به تدریج گسترش دهید. بی شک چنین چیزی نیاز به فداکاری، صبر و عشق بیش از حد به زبان ها دارد. اگر میخواهید امتحان کنید ببینید این کار به درد شما می خورد، میتوانید از Flexjobs، چند ترجمه انتخاب کنید.

ایده کسب و کار اینترنتی  34 : بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از ایده های کسب و کار آنلاین است. اگر تخصصی (مثل زبان انگلیسی ) دارید می توانید برای دیگران تولید محتوا کنید.

ایده کسب و کار آنلاین 35 : ویراستاری و نمونه خوانی به صورت دور کاری

اگر نویسنده نیستید اما به خوبی می توانید اشتباهات در یک متن را بیابید، چه از نظر گرامری، چه لغوی و غیره، میتوانید ویراستار یا نمونه خوان خوبی شوید.

تقریبا هر شرکتی که با محتوا سر و کار دارد، کسی را دارد که قبل از منتشر شدن محتوا، آن ها را نمونه خوانی می کند.

در بسیاری از موارد، این یک شغل رسمی نیست، اما اگر مزیت های استخدام شخصی برای انجام ین کار را توضیح دهید، میتوانید کار را بگیرید.

یک فهرست مشتریان ایجاد کنید، مشاوره ی خود را راه اندازی کنید و سپس پول ها روانه خواهند شد. اگر می خواهید پیش از شروع به کار، تجربه کسب کنید، میتوانید از سایت های Fiverr و Upwork استفاده کنید.

ایده کسب و کار اینترنتی 36 :  کپی کردن برای وبسایت ها

کپی کننده ها می توانند محتوا را برای هر بخشی از کسب و کار آنها ایجاد کنند، چه پست های وبلاگی باشد، چه بنر، توضیحات محصولات، صفحات ابتدا یا بخش سوالات متداول.

 گرچه شغل های مرتبط با نویسندگی که درآمد خوبی داشته باشند، زیاد نیستند، اما اگر محتوای خوبی داشته باشید، کار را به موقع تحویل دهید و تجربه داشته باشید، میتوانید کار خود را به عنوان نویسنده ی دور کار پیش ببرید.

ایده کسب و کار اینترنتی 37 : سایه نویس

سایه نویسی شغلی است که عده زیادی از افراد چیزی در مورد آن نمی دانند.

نویسنده های بسیار با استعدادی وجود دارند که به اسم مشتریان قدرتمند و ثروتمند می نویسند یا محتوا ایجاد می کنند.

تفاوت در این است که نویسندگان بابت کار خود اعتبار کسب نمی کنند، بلکه مشتریان آنها اعتبار کسب می کنند و به همین دلیل درآمد خوبی دارد.

بسیاری از مدیر عامل ها از سایه نویس ها استفاده می کنند تا سخنرانی ها، پست های وبلاگی، ژورنال ها، گزارش ها و غیره را برای آنها بنویسند  این کار جدیدی نیست. با انجام این کار، به سرعت مشتریان بسیاری پیدا می کنید.

ایده کسب و کار اینترنتی 38 : تدریس خصوصی

بسیاری از دانش آموزان برای قبول شدن در امتحان های دشوار، به مدرس های خصوصی روی می آورند. شما میتوانید چنین خدماتی را از طریق اسکایپ، نوشتن پست های وبلاگی، و ارائه ی نکات مطالعه ی مفید انجام دهید. والدین اغلب برای تحصیل کودکان خود هزینه های زیادی پرداخت می کنند، به شرطی که بهترین حمایت را دریافت کنند.

ایده کسب و کار اینترنتی  39 : خدمات برنامه ریزی منو

بسیاری از افراد مشغول خدمات برنامه ریزی منو برای رویداد ها و رستوران ها هستند.

هنگامی که مسئولان برگزاری رویداد ها، رستوران ها و کسب و کار ها مطمئن نیستند چگونه منو را برنامه ریزی کنند، آنها فردی را استخدام می کنند تا این کار را برای آنها انجام دهد.

در حالیکه این کسب و کار نیاز به سرمایه زیادی ندارد، اما باید به خوبی آموزش دیده باشید تا بتوانید کار خود را به صورت حرفه ای پیش ببرید.

این بهترین روش برای کار کردن با غذا هاست، بدون اینکه به طور مستقیم با روند آماده سازی آنها درگیر شوید.

ایده کسب و کار آنلاین 40 : برنامه ریزی رویداد و پروژه

بر خلاف بارو عموم، هنگامی که موضوع برنامه ریزی پروژه و رویداد است، نیازی نیست به مکان وابسته باشید.

اکثر کار ها را میتوانید از راه دور انجام دهید و اگر بسیار نگران این هستید که برای روند برنامه ریزی باید جایی باشید، میتوانید کار ها را اطراف یا در محل، در خانه، رستوران یا کافه مدیریت کنید.

اگر انتخاب کنید که از راه دور کار کنید، بهترین قسمت این است که میتوانید رویداد ها را در نقاط مختلف جهان برنامه ریزی کنید. اگر در کار خود حرفه ای شوید، بسیاری از مشتریان هزینه حمل و نقل و اسکان شما را متقبل می شوند.

ایده کسب و کار اینترنتی 41 : فروش محصولات در آمازون

یکی از سریع ترین و ارزان ترین روش ها برای کسب درآمد آنلاین، از طریق فروش اجناس در آمازون است.

میتوانید هر چیزی را به صورت مجازی پیدا کنید و بسیاری از افرادی که اجناس را از آنها می خرید، شخص ثالث هستند.

بهترین قسمت این شغل این است که نیازی نیست در هیچ چیزی تخصص داشته باشید تا بتوانید در آمازون درآمد کسب کنید.

تنها نیاز به دانش کاربردی از روند های مورد علاقه ی مشتریان فعلی در بازار دارید که میتوان آن را از طریق جستجو ایجاد کرد و میتوانید یک استراتژی ایجاد کنید که در دراز مدت برای برند شما کار می کند.

ایده کسب و کار اینترنتی 42 : جواهرات دست ساز

صنعت جواهرات دست ساز باعث شده است افراد زیادی کسب و کار موفقی داشته باشند.

در حقیقت، پلتفرم هایی مانند ایتسی، جزو بزرگترین بازار هایی هستند که هر کسی از جواهر سازان تازه کار گرفته تا حرفه ای ها، میتوانند محصولات خود را بفروشند.

بازار بزرگی برای جواهرات دست ساز وجود دارد و حتی افراد جوان توانسته اند برند هایی را بسازند که چیز های منحصر به فردی را ارائه می کنند. در این بازار می توان همه چیز پیدا کرد و این بازار با نرخ 5 الی 6 درصد سالیانه رشد می کند. برای الهام گرفتن، میتوانید به Origami Owl و M3 Girl Designs نگاهی بیاندازید.

ایده کسب و کار آنلاین 43 : آرشیو های عکس

اگر عاشق عکاسی هستید و عکس های بسیاری در هارد خود دارید، میتوانید از آنها کسب پول کنید. پلتفرم هایی مانند Shutterstock، iStockPhoto و Unsplash جاهایی هستند که میتوانید عکس های خود را بفروشید و بابت هر دانلود در آن پلتفرم ها، امتیاز بگیرید.

همچنین میتوانید میتوانید عکس ها را در وبسایت خود منتشر کنید. یک وبسایت که خوب طراحی شده باشد، میتواند بازدید کننده های زیادی را جذب کند. میتوانید برای افزایش درآمد، عکس های چاپی را هم بفروشید.

ایده کسب و کار آنلاین 44 : اسپیکرهای وای فای و بلوتوث

سال هاست از اسپیکر های بلوتوثی استفاده می شود و اکنون که آمازون و گوکل سعی دارند محیط زندگی و کار شما را آنلاین کنند، اسپیکر های وای فای در حال مشهور شدن هستند.

مارک پول، مدیر اجری در بلوتوث سیگ گفت، " فناوری بلوتوث راهی قدرتمند برای تسریع اختراعات صنعت است. بسیاری از توسعه دهندگان و تولید کنندگان بلوتوث را به عنوان راه حل  ارتباطی برای اینترنت اشیاء پذیرفته اند. عملکرد های جدیدی که میخواهیم اضافه کنیم، باعث می شود بلوتوث جزء اصلی فناوری اینترنت اشیاء شود. این صحبت ها نشان دهنده ی این هستند که بلوتوث و وای فای در آینده هم کارایی خواهند داشت و صنعت مناسبی هستند.

ایده کسب و کار آنلاین 45 : لوازم تلفن

با ظهور گوشی هوشمند، یک بازار جدید شکل گرفت. این بازار شامل بازار هدفی می شود که پایه ی مستحکمی برای خود در میان دکور خانه، مد و غیره ایجاد کرده است- این بازار هدف، لوازم تلفن است. تنوع محصولات در این بازار بسیار شگفت انگیز است.

این محصولات میتواند شامل گوشی تلفن، محافظ صفحه، شارژر، تبدیل یو اس بی، استیکر و غیره شود.

هرچه گوشی های هوشمند بیشتر تکامل پیدا کنند، لوازم بیشتری برای رضایت مشتری ها ایجاد می شوند. .. مشکل این بازار این است که بسیار اشباع شده است و رقبای بسیار زیادی وجود دارند.

اگر میخواهید دیده شوید، باید ایده ی محصولات خوبی داشته باشید. برای موفقیت در این بازار باید کیفیت محصولات عالی داشته باشید، بازاریابی خوب، خدمات مشتری عالی و تداوم داشته باشید.

ایده کسب و کار اینترنتی 46 :  ردیاب جی پی اس برای کلید ها

این فناوری به علت کاربرد آن، بسیار مشهور شده است. به این صورت است که این ردیاب به یک  شیء متصل می شود و آن را ردیابی می کند- کلید، کیف پول، کیف و غیره.

دلیل موفقیت آن این است که مشکلی را حل می کند که همه ی افراد دارند. از آنجایی که بلوتوث در زندگی  ما در جریان است، ایده های استارتاپ زیادی از آن ناشی می شوند.

ایده کسب و کار اینترنتی 47 : لباس های ورزشی

وارد بازار لباس های ورزشی شوید که علاوه بر اهداف ورزشی، در جاهای دیگر هم کاربرد دارند. آنها راحت و دوام پذیر هستند.

شما میتوانید ساق پوش، شلوار راحتی، تی شرت، کفش، جوراب، هد بند و غیره را بفروشید.  با این بازار هدف می توانید وارد حوزه ی ورزش و تناسب اندام یا بهداشت شوید. پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و پینترست این لباس ها را ترویج می دهند که باعث می شود بازار خوبی برای کار باشد.

ایده کسب و کار اینترنتی 48 : تشک ها

اصلا چیز عجیبی به عنوان ایده ی استارتاپ نیست. تقاضا برای تشک همیشه وجود دارد و پیشرفت فناوری آن را به ایده ی کسب و کار جذابی تبدیل می کند.

تشک هایی که خواب شما را ردیابی می کنند، سلامتی خواب شما را رد یابی می کنند، تنظیم دما دارند، به قهوه ساز ها متصل هستند، سیستم هشدار دارند.

برخی در درمان ارتوپدی کمک می کنند، برخی در اختلالات خواب کمک می کنند؛ انتخاب ها گسترده هستند و فناوری رو به تکامل است. این ایده ی خیلی خوبی برای ورود است.

ایده کسب و کار آنلاین 49 : چاپ سه بعدی

چاپ سه بعدی در حال تبدیل شدن به جزئی از زندگی روزانه تبدیل می شود. استفاده از چاپگر های سه بعدی، به خیلی قبل باز نمی گردد.

این فناوری به جایی رسیده است که چیزی قابل خریدن برای مشتریان محسوب می شود. تا به حال به اوج خود نرسیده است اما میتواند رشد خیلی خوبی را در امسال داشته باشد.

رشد آن را زیر نظر داشته باشید و از استارتاپ آن استفاده کنید. اگر دانش فنی ندارید، روی لوازم آن تمرکز کنید. زمانی که این فناوری ها وارد زندگی فردی شوند، فرد تمایل پیدا می کند از افزونه ها استفاده کند.

ایده کسب و کار آنلاین 50 : تعطیلات فعال

احتمالا به لطف صنعت تناسب اندام است، تعداد هزاره ها که تمرین را جزئی از زندگی روزانه خود کرده اند، یا تعداد روز افزون بازنشسته هایی که سعی می کنند بازنشستگی فعال داشته باشند، اما تعطیلات فعال، یک روند رو به رشد در سال های اخیر بوده است.

به جای سفر رفتن در آب و هوای گرم که خانواده ها، دوستان و زوج ها معمولا برای آرامش می روند، و در خوردن و نوشیدن افراط می کنند، تعطیلات فعال شامل سفر، آرام سازی بدن، تناسب اندام و زندگی سالم می شود.

تعطیلات فعال به افراد کمک می کند تا طی سفر، مراقب تناسب اندام خود باشند و از محیط گرمسیری لذت ببرند.

یکی از بهترین کمپانی هایی که اکنون تعطیلات فعال را ارائه می کند، بادی هالیدی است. اگر میتوانید چنین تعطیلانی را مدیریت کنید، آن را انجام دهید. ارزش آنها در حقیقت بر اساس مکان، فعالیت ها و سازگاری است. اگر چنین تخصصی ندارید، به سراغ لوازم آن بروید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.