logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

تحلیل کامل ارز دیجیتال ایاس EOS

تحلیل کامل ارز دیجیتال ایاس EOS
هدایت عباسی ارز دیجیتال

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم به سراغ تحلیل کامل ارز دیجیتال ایاس EOS برویم و آن را بررسی کنیم.

تحلیل فاندامنتال رمزارز ایاس EOS

حال به سراغ تحلیل فاندامنتال رمزارز ایاس EOS می رویم.

ارز دیجیتال ایاس EOS یک پلتفرم است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه های غیر متمرکز بسازند (که به اختصار DApps گفته می شود).

توکن‌های ایاس(EOS)  ابتدا بر روی بلاکچین اتریوم به صورت توکن ERC-20 به سرمایه‌گذاران ارائه گردید و سپس توکن ها به بلاکچین ایاس منتقل شدند و به کوین تبدیل شدند که ارزش آن را بالاتر می برد.

هدف پروژه نسبتاً ساده است: تا آنجا که ممکن است برنامه نویسان از فناوری بلاک چین استقبال کنند و اطمینان حاصل شود که استفاده از شبکه راحت تر از رقبا است.

در نتیجه ، ابزارها و طیف وسیعی از منابع آموزشی برای حمایت از توسعه دهندگانی که می خواهند سریع برنامه های کاربردی بسازند ، ارائه می شود.

اولویت های دیگر شامل ارائه مقیاس پذیری بیشتر از سایر بلاکچین ها است ، که برخی از آنها تنها کمتر از دوازده تراکنش را در ثانیه انجام می دهند.

ارز دیجیتال ایاس EOS همچنین قصد دارد تجربه کاربران و مشاغل را بهبود بخشد. در حالی که این پروژه سعی می کند امنیت بیشتری را ایجاد کند و اصطکاک کمتری برای مصرف کنندگان ایجاد کند ، همچنین می تواند انعطاف پذیری و انطباق را برای شرکت ها بیشتر کند.

عرضه اولیه ایاس

ایاس خود را رقیب اتریوم می دانست و قصد داشت با رفع مشکلات اتریوم ، جایگاه عالی برای خود کسب نماید. یکی از مشکلات اتریوم ، تعداد تراکنش های و کارمزد آن بود که این رمزارز قول داد که تعداد تراکنش ها را یک میلیون در ثانیه برساند و کارمزد را به نزدیک صفر برساند.

با آغاز عرضه اولیه توکن‌های EOS استقبال قابل توجهی از آن شد بطوری که طی عرضه اولیه بیش از 4 میلیارد دلار سرمایه برای توسعه شبکه جمع‌آوری شد.

ایاس (EOS) به عنوان ارزی که یکی از موفق‌ترین عرضه اولیه را داشت، شناخته می شود.

در عرضه اولیه ایاس ، 72 درصد از کل توکن‌های عرضه شده (معادل 700 میلیون توکن ایاس) به فروش رسید.

اتفاق بد ایاس

ایاس (EOS) یکی از رمزارزهایی بود که خیلی خبرساز شد اما انتشار خبر خروج یکی از مدیران و توسعه‌دهندگان این ارز "دنیل لارمیر" سهام این ارز دیجیتال با روند نزولی روبه رو شد و براساس تخمین‌ها این ارز دیجیتال در عرض چند روز اول بیش از یک میلیارد دلار ضرر کرد.

اگر در سایت تریدینگ ویو ، نمودار آن را مشاهده کنید افت شدید قیمت آن را در سال 2018 و 2019 خواهید دید.

این مسائل ، یکی از مشکلات حوزه رمزارز است که نمی توان تحلیل های بلندمدت ارائه داد چون با یک خبر این چنینی ، می تواند اتفاقات خطرناکی برای رمزارز بیفتد.

راه اندازی پروژه

بلاک چین در ژوئن 2018 راه اندازی شد.

بنیانگذاران EOS چه کسانی هستند؟

پلتفرم EOS توسط شرکت Block.one توسعه یافته و مقاله سفید (whitepaper) آن توسط Daniel Larimer و Brendan Blumer نوشته شده است.

هر دو نفر همچنان اعضای تیم اجرایی Block.one هستند ، بلومر به عنوان مدیر عامل و دانیل لاریمر به عنوان مدیر ارشد فناوری فعالیت می کنند.

بلومر یک کارآفرین است و یکی از اقدامات اولیه او فروش دارایی های مجازی برای بازی های ویدئویی بود. او به دنبال تأسیس Okay.com ، یک آژانس املاک و مستغلات دیجیتالی در هنگ کنگ ، تاسیس کرد.

لاریمر یک برنامه نویس نرم افزاری است که مجموعه ای از سرمایه گذاری های رمزنگاری را نیز آغاز کرده است. آنها شامل پلت فرم معاملاتی رمزنگاری BitShares و بلاک چین Steem هستند.

این زوج در سال 2016 ملاقات کردند و سال بعد Block.one را تشکیل دادند.

تحلیل کامل ارز دیجیتال ایاس EOS

چه چیزی EOS را منحصر به فرد می کند؟

تا حدی ، می توانید استدلال کنید که EOS قصد ایجاد آشنایی برای کاربران خود را دارد. در حالی که EOS.IO احتمالاً در مقایسه با یک سیستم عامل مانند Windows یا iOS بهترین است ، EOS ارز رمزنگاری شده ای است که شبکه را هدایت می کند.

به گفته این شرکت ، این ظرفیت را دارد که خواسته های صدها یا هزاران DApp را برآورده کند - حتی اگر تعداد قابل توجهی از مردم از آنها استفاده می کردند. گفته می شود اجرای موازی و همچنین رویکرد مدولار این کارایی را افزایش می دهد.

در یک پیچ و تاب منحصر به فرد ، دارندگان توکن می توانند به تولیدکنندگان بلوک رای دهند - و همچنین سایر موارد مانند ارتقاء پروتکل.

متأسفانه ، برخی از متمایزترین ویژگی های EOS آنهایی هستند که منتقدان خاصی از آنها کمترین خوشی ندارند. کسانی هستند که استدلال می کنند مشارکت گسترده Block.one در این پروژه به معنای متمرکز بودن آن است - و برخی معتقدند این برعکس چیزی است که بلاک چین ها و ارزهای رمزنگاری شده قصد دستیابی به آن را داشتند.

قیمت ایاس EOS

بالاترین قیمت ایاس از ابتدا حدود 15 دلار بود ولی تا حدود 1.5 دلار افت کرد.

برای مشاهده قیمت روز ایاس EOS می توانید وارد سایت تریدینگ ویو یا کوین مارکت کپ شوید.

سایت اصلی ایاس

سایت اصلی ایاس eos.io میباشد. در این سایت می توانید اطلاعات زیادی در مورد این پروژه بدست آورید.

برای دیدن سورس پروژه نیز می توانید وارد سایت گیت هاب شوید.

ایاس را از کجا بخریم؟

ایاس یکی از معتبرترین رمزارزهای موجود بازار است و رتبه 30 کوین مارکت کپ را دارد (احتمال تغییر رتبه وجود دارد) و می توانید آن را از صرافی های معتبر خریداری نمایید.

صرافی بایننس ، Huobi Global ، Bithumb ، کوینکس ، کوکوین ، تعدادی از این صرافی ها هستند که می توان ایاس را در آنها معامله کرد.

چه تعداد کوین ایاس وجود دارد؟

تعداد کل کوین ایاس حدود یک میلیارد است اما تاکنون 955,935,616 یعنی بیش از 90 درصد آن استخراج شده است.

 آینده ارز دیجیتال ایاس  EOS

ارز دیجیتال ایاس EOS با توجه به ویژگی هایی که داشت می توانست بهترین رمزارز باشد اما یکی از مواردی که سرمایه گذاران را بدبین کرد جدایی لارمیر از تیم بود.

رتبه این رمزارز کمتر از 20 بود اما اکنون که این مقاله را می نویسم رتبه 30 را از آن خود کرده است. با اینکه این رتبه نیز عالی است اما به قطعیت نمی توان در مورد آن نظر داد.

مزایای ارز دیجیتال ایاس

حال به سراغ مزایای ارز دیجیتال ایاس می رویم.

اولین مزیت ارز دیجیتال ایاس مقیاس پذیری است.

بلاکچین ایاس از قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) پشتیبانی می‌کند.

انجام تراکنش‌ها درون شبکه ایاس بسیار پایین است.

توسعه دهندگان با استفاده از این پلتفرم می‌توانند برنامه‌های غیرمتمرکز خود را مدیریت کنند. 

رمزارز ایاس از الگوریتم DpoS استفاده می‌کند که سرعت و کارآمدی شبکه را افزایش می دهد. 

شما به اندازه کوینی که در اختیار دارید می‌توانید ازپهنای باند شبکه استفاده نمایید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.