logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

یونی سواپ و ارز دیجیتال UNI

یونی سواپ و ارز دیجیتال UNI
هدایت عباسی ارز دیجیتال

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم صرافی یونی سواپ و ارز دیجیتال UNI را معرفی کنیم به مزایا و معایب آن بپردازیم. در مورد اهداف ، استخراج رمزارز ، امنیت ، سایت ، کیف پول و غیره صحبت کنیم. پس با ما باشید.

مزیت یونی سواپ

یکی از مشکلات دنیای امروز اعتماد است ، صرافی های متمرکزی مانند بایننس ، می تواند قوانینی را برای خود وضع کند ، حساب کاربران بعضی کشورها مثل ایران را مسدود کند و غیره.

بعضی صرافی های متمرکز (مثل ترکیه)، می توانند پول شما را بردارند و صرافی را تعطیل کنند.

این مشکلات باعث بوجود آمدن صرافی های غیرمتمرکز شد.

در صرافی غیرمتمرکز مثل یونی سواپ ، کسی آن را کنترل نمی کند و کاملا متن باز است یعنی شما نیز می توانید کد آن را ببینید و موسساتی می توانند آن را تایید کنند.

صرافی یونی سواپ یکی از بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز است که مورد توجه زیادی قرار گرفت و رمزارز آن یعنی UNI هم اکنون ارزش زیادی دارد و جزو 10 رمزارز اول دنیاست.

نکته دیگر ، رمزارزهای جدید به سختی می توانند در صرافی های معتبر لیست شوند ولی در یونی سواپ ، این امکان برای آنها وجود دارد که براحتی لیست شوند.

در یونی سواپ نیاز به احراز هویت نیست.

یونی سواپ

یونی سواپ چیست؟

یونی سواپ Uniswap یک پروتکل تجاری غیرمتمرکز (صرافی غیرمترکز) رایج است که به دلیل نقش آن در تسهیل تجارت خودکار توکن های مالی غیرمتمرکز (DeFi) شناخته می شود.

یونی سواپ Uniswap در نوامبر 2018 راه اندازی شد و به دلیل پدیده DeFi و افزایش معاملات توکن محبوبیت قابل توجهی کسب کرده است.

هدف Uniswap این است که معاملات توکن را به صورت خودکار و برای هر کسی که توکن در اختیار دارد باز نگه دارد ، در حالی که بازده معاملات را در مقابل صرافی های سنتی افزایش می دهد.

یونی سواپ Uniswap با حل مسائل نقدینگی با راه حل های خودکار و اجتناب از مشکلاتی که اولین مبادلات غیرمتمرکز را دچار مشکل کرده بود ، کارآیی بیشتری ایجاد می کند.

در سپتامبر 2020 ، یونی سواپ توکن UNI ایجاد کرد. این امر پتانسیل سودآوری یونی سواپ را افزایش داد.

بنیانگذاران یونی سواپ چه کسانی هستند؟

یونی سواپ Uniswap به عنوان طرحی برای معرفی AMM ها (بازار ساز خودکار) در اتریوم به مخاطبان به وجود آمد. خالق این پلتفرم ، توسعه دهنده اتریوم ، هایدن آدامز است.

آدامز در حین نهایی سازی Uniswap در پروژه های مختلف کار کرد و کار وی مستقیماً توسط خالق اتریوم ، ویتالیک بوترین ، اطلاع داده شد و ابتدا با نام پروتکل Unipeg شناخته می شد.

آدامز همچنین گفته است که الهام اصلی پلتفرم Uniswap از یکی از پست های وبلاگ بوترین بوده است.

ایده اولیه او برای تمرکز بر اتریوم ، پس از آن مطرح شد که یکی از دوستانش او را متقاعد کرد که تحقیق در مورد پروتکل را در سال 2017 آغاز کند.

اهداف یونی سواپ

ارز دیجیتال UNI و صرافی یونی سواپ در واقع یک پروتکل متن باز است که برای تبادل انواع توکن‌های ERC-20 (شبکه اتریوم) مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای سرعت و امنیت بالایی میباشد.

هدف ارز دیجیتال یونی سواپ این است که بستری برای کاربران شبکه بلاکچین اتریوم فراهم کند تا بتوانند به صورت مستقیم و بدون واسطه ، معاملات خود را انجام دهند.

یکی دیگر از اهداف یونی سواپ Uniswap ایجاد نقدینگی می باشد.

Uniswap فقط یک صرافی غیر متمرکز نیست. تلاش می کند مسائلی را که پلتفرم هایی مانند EtherDelta با نقدینگی تجربه کرده اند حل کند.

ارز دیجیتال UNI

در سال 2021 تا سقف 45 دلار نیز رسید.

استخراج ارز دیجیتال UNI

برای استخراج ارز دیجیتال UNI می توانید در چهار استخر اتریوم / تتر، اتریوم / یو اس دی سی، اتریوم / دای و اتریوم / دبلیو بی تی سی نقدینگی تامین کنید و میبایست هر آدرس اتریوم با قراردادهای هوشمند یونی سواپ در تعامل باشد.

یونی سواپ

چند سکه Uniswap (UNI) در گردش است؟

کل عرضه توکن یونی سواپ(UNI ) یک میلیارد واحد است. اینها در طول چهار سال در دسترس خواهند بود.

توزیع توکن در حال حاضر شامل موارد زیر است: 60٪ برای اعضای جامعه Uniswap ، یعنی کاربران ، 21.51٪ برای اعضای تیم ، 17.8٪ برای سرمایه گذاران و 0.69٪ برای مشاوران.

سه توزیع اخیر طبق برنامه واگذاری چهارساله صورت می گیرد.

از آن تعداد که قرار است به کاربران اختصاص یابد ، 15 درصد به کسانی تعلق می گرد که قبل از 1 سپتامبر 2020 از Uniswap استفاده کرده اند.

اینها حتی شامل کاربرانی می شود که تراکنش هایی را ارسال کرده اند که هرگز موفقیت آمیز نبوده اند ، آنها واجد شرایط 400 UNI هستند.

چگونه شبکه یونی سواپ امن است؟

یونی سواپ Uniswap یک پروتکل غیر متمرکز برای تجارت است و UNI رمزارز اختصاصی آن است. UNI یک رمز ERC-20 است ، به این معنی که برای عملکرد به اتریوم نیاز دارد.

ERC-20 فقط مجموعه ای از قوانین مربوط به توکن ها و همچنین ملاحظات امنیتی را که عمدتاً مربوط به قدرت شبکه اتریوم است ، تعریف می کند.

به عنوان مثال ، ازدحام می تواند قیمت گس مورد نیاز برای انجام معاملات را افزایش دهد ، که منجر به تاخیر و هزینه های غیرمعمول بالای معاملات می شود ، که بر همه شرکت کنندگان تأثیر می گذارد.

به طور جداگانه ، قراردادهای هوشمند می توانند مسائل امنیتی ایجاد کنند که می تواند منجر به از دست دادن بودجه معامله گران DeFi شود.

در حقیقت ، هکرها قبلاً موفق شده اند در طول عمر کوتاه DeFi میلیون ها دلار در پاییز 2020 سرقت کنند.

در صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ کاربران کنترل دارایی خود را در دست دارند و هر زمانی که بخواهند می توانند به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشند.

در شبکه‌های متمرکز کاربران باید در هنگام ترید کردن کلیدهای خصوصی خود را در اختیار پلتفرم واسط قرار دهند تا بتوانند معاملات خود را انجام دهند، اما در پلتفرم غیرمتمرکز یونی‌ سواپ ، کلید خصوصی کاربران حفظ می‌شود در نتیجه امکان هک شدن و سرقت دارایی آنها کاهش می یابد.

چگونه ارز دیجیتال UNI را خریداری کنیم؟

ارز دیجیتال UNI را می توانید از صرافی های معتبر خریداری نمایید و همچنین آن را با دیگر رمزارزها مثل استیبل کوین مبادله کنید.

ارز دیجیتال UNI را می توانید از صرافی های معتبر مانندBinance ، OKEx و Coinbase Pro و طبیعتاً خود صرافی یونی سواپ هستند.

آینده ارز دیجیتال یونی سواپ UNI

ارز دیجیتال یونی سواپ UNI یکی از ارزهای دیجیتال است که در سال 2021 به 45 دلار نیز رسید و رشد عجیبی را تجربه کرد.

این رمزارز در حال حاضر رتبه 10 دنیا را در دست دارد و جزو بهترین رمزارزهای دنیاست.

برای سرمایه گذاری در این رمزارز حتما باید آن را تحلیل کنید و در جای مناسب خرید کنید.

صرافی یونی سواپ در حال تبدیل شدن به یکی از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال غیرمتمرکز در دنیا میباشد و امکان رشد ارز دیجیتال UNI وجود دارد.

در صورت تمایل به سرمایه گذاری حتما آن را تحلیل کرده و سپس در آن سرمایه گذاری نمایید.

نقاط قوت این رمزارز ، تیم توسعه دهنده ، کار کردن در بستر اتریوم ، قراردادهای هوشمند ، نظر مساعد کارشناسان در مورد این رمزارز ، رتبه عالی آن میباشد.

سایت یونی سواپ

سایت یونی سواپ uniswap.org میباشد.

معایب یونی سواپ

یکی از معایب یونی سواپ این است که چون در بستر اتریوم فعالیت می کند و اتریوم کارمزد بالایی دارد برای معاملات کوچک ، مناسب نیست و کارمزد معاملات ، گاهی بین 30 تا 100 دلار میباشد پس حتما این نکته را در نظر بگیرید.

در نظر داشته باشید که هر رمزارز (مثل اتریوم)، آپدیت هایی ارائه می دهند و در تلاش هستند که معایب خود را رفع نمایند (مثل کارمزد) ، پس حتما در هر زمان که قصد داشتید از صرافی یونی سواپ استفاده نمایید در مورد کارمزد تحقیق نمایید.

یکی دیگر از معایب یونی سواپ ، این است که هر رمزارز و پرژه جدیدی می تواند در آن ثبت شود و امکان دارد کلاهبرداری باشد.

کیف پول

همان طور که قبلا گفتیم شما می توانید مقداری ارز دیجیتال خریداری کرده و در کیف پول خود قرار دهید و سپس آن را به یونی سواپ متصل کنید.

کیف پول های پیشنهادی تراست ولت و متامسک است.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: coinmarketcap

تگ: صرافی

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.