logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

ایلان ماسک | بیوگرافی | زندگی نامه ایلان ماسک

ایلان ماسک | بیوگرافی | زندگی نامه ایلان ماسک
هدایت عباسی شخصیت ها

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم به یکی دیگر از شخصیت های تاثیرگذار در دنیا پرداخته و بیوگرافی (زندگی نامه) ایلان ماسک را بررسی کنیم.

ایلان ماسک (elon musk) ، کارآفرین آفریقای جنوبی ، به دلیل تأسیس تسلا موتورز و اسپیس ایکس ، که در سال 2012 یک فضاپیمای تجاری مهم را به فضا پرتاب کرد ، مشهور است.

ایلان ماسک کیست؟

ایلان ماسک یک کارآفرین و تاجر آمریکایی متولد آفریقای جنوبی است که X.com را در سال 1999 (که بعداً PayPal شد) ، SpaceX را در 2002 و Tesla Motors را در 2003 تاسیس کرد.

ایلان ماسک در اواخر 20 سالگی هنگامی که استارت آپ خود را فروخت تبدیل به یک میلیونر شد.

ماسک در ماه مه 2012 ، هنگامی که SpaceX موشکی را پرتاب کرد که اولین وسیله نقلیه تجاری را به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال می کرد ، خبرساز شد.

او با خرید SolarCity در سال 2016 سبد سهام خود را تقویت کرد و با ایفای نقش مشورتی در روزهای اولیه دولت رئیس جمهور دونالد ترامپ ، جایگاه خود را به عنوان رهبر صنعت تقویت کرد.

در ژانویه 2021 ، ماسک از جف بزوس به عنوان ثروتمندترین مرد جهان پیشی گرفت.

زندگی اولیه ایلان ماسک

ایلان ماسک در 28 ژوئن 1971 در پرتوریا ، آفریقای جنوبی متولد شد.

ماسک در کودکی آنقدر در رویاهای خود در مورد اختراعات گم شده بود که والدین و پزشکان او دستور آزمایش برای بررسی شنوایی او را دادند.

در زمان طلاق والدینش ، هنگامی که او 10 ساله بود ، ایلان ماسک به کامپیوتر علاقه مند شد.

او خود برنامه نویسی را آموخت و در 12 سالگی اولین نرم افزار خود را فروخت: بازی که او با نام Blastar ایجاد کرد.

در دبستان ، ماسک کوتاه ، درون گرا و کتابخوان بود. او تا 15 سالگی مورد آزار و اذیت قرار گرفت و با جهش رشد مواجه شد و یاد گرفت چگونه با کاراته و کشتی از خود دفاع کند.

خانواده ایلان ماسک

مادر ایلان ماسک ، یک مدل کانادایی و مسن ترین زنی است که در کمپین Covergirl بازی کرده است.

هنگامی که ماسک در حال بزرگ شدن بود ، او پنج شغل را در یک زمان برای تأمین خانواده خود کار می کرد.

پدر ماسک ، ارول ماسک ، یک مهندس ثروتمند آفریقای جنوبی است.

ایلان ماسک دوران کودکی خود را در کنار برادرش کیمبال و خواهرش توسکا در آفریقای جنوبی گذراند. پدر و مادرش در 10 سالگی طلاق گرفتند.

تحصیلات ایلان ماسک

در 17 سالگی ، در سال 1989 ، ماسک به کانادا رفت تا در دانشگاه کوئینز شرکت کند و از خدمت اجباری در ارتش آفریقای جنوبی اجتناب کند.

ماسک در آن سال تابعیت کانادایی خود را دریافت کرد ، تا حدی به این دلیل که به نظر می رسید دریافت شهروندی آمریکا از این طریق آسان تر است.

در سال 1992 ، ماسک کانادا را ترک کرد و در رشته تجارت و فیزیک در دانشگاه پنسیلوانیا تحصیل کرد.

او در مقطع کارشناسی در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شد و برای مدرک کارشناسی دوم در رشته فیزیک ماند.

پس از خروج از پن ، ماسک به دانشگاه استنفورد در کالیفرنیا رفت تا در مقطع دکتری فیزیک انرژی تحصیل کند.

با این حال ، حرکت او کاملاً با رونق اینترنت به پایان رسید و او تنها دو روز از دانشگاه استنفورد خارج شد و بخشی از آن شد و اولین شرکت خود را با نام Zip2 Corporation در 1995 تأسیس کرد. ماسک در سال 2002 شهروند ایالات متحده شد.

شرکت Zip2

ماسک اولین شرکت خود را با نام Zip2 Corporation در سال 1995 به همراه برادرش کیمبال ماسک راه اندازی کرد.

راهنمای شهر آنلاین ، Zip2 به زودی مطالبی را برای وب سایت های جدید نیویورک تایمز و شیکاگو تریبیون ارائه می داد.

در سال 1999 ، بخشی از شرکت کامپیوتر Compaq Zip2 را به قیمت 307 میلیون دلار به صورت نقدی و 34 میلیون دلار به عنوان سهام خریداری کرد.

پی پال

در سال 1999 ، ایلون و کیمبال ماسک از پول فروش Zip2 خود برای تأسیس X.com ، یک شرکت خدمات مالی/پرداخت آنلاین استفاده کردند. خرید X.com در سال بعد منجر به ایجاد PayPal شد که امروزه شناخته شده است.

در اکتبر 2002 ، ایلان ماسک اولین میلیارد خود را هنگامی که PayPal توسط eBay با 1.5 میلیارد دلار در سهام خریداری شد ، به دست آورد. قبل از فروش ، ماسک 11 درصد از سهام PayPal را در اختیار داشت.

اسپیس ایکس

ایلان ماسک سومین شرکت خود به نام Space Exploration Technologies Corporation یا SpaceX را در سال 2002 با هدف ساخت فضاپیما برای سفرهای فضایی تجاری تاسیس کرد.

تا سال 2008 ، اسپیس ایکس به خوبی استقرار یافت و ناسا قرارداد حمل بار برای ایستگاه فضایی بین المللی ، با برنامه ای برای حمل و نقل فضانوردان در آینده را به این شرکت واگذار کرد تا جایگزین ماموریت های شاتل فضایی خود ناسا شود.

راکت فالکون 9

در 22 مه 2012 ، ایلان ماسک و اسپیس ایکس زمانی تاریخ ساز شدند که این شرکت موشک فالکون 9 خود را با کپسول بدون سرنشین به فضا پرتاب کرد.

این وسیله نقلیه با 1000 پوند تجهیزات برای فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی بین المللی ارسال شد و این اولین باری بود که یک شرکت خصوصی فضاپیمایی را به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال کرد.

در دسامبر 2013 ، یک فالکون 9 با موفقیت یک ماهواره را به مدار انتقال ژئوسنکرون منتقل کرد ، مسافتی که در آن ماهواره در یک مسیر مداری که منطبق بر چرخش زمین است قفل می شود.

در فوریه 2015 ، SpaceX فالکون 9 دیگری را با ماهواره رصدخانه آب و هوای عمیق (DSCOVR) پرتاب کرد ، با هدف مشاهده انتشارات شدید خورشید که بر شبکه های برق و سیستم های ارتباطی روی زمین تأثیر می گذارد.

در مارس 2017 ، اسپیس ایکس موفق به پرواز آزمایشی و فرود موشک فالکون 9 شد که از قطعات قابل استفاده مجدد ساخته شده بود ، پیشرفتی که راه را برای سفرهای فضایی مقرون به صرفه تری باز کرد.

یک شکست در نوامبر 2017 رخ داد ، هنگامی که یک انفجار در حین آزمایش موتور جدید Block 5 Merlin این شرکت رخ داد.

اسپیس ایکس گزارش داد که به کسی آسیبی نرسیده است و این مسئله مانع از برنامه ریزی آن برای نسل آینده موشک های فالکون 9 نخواهد شد.

این شرکت در فوریه 2018 با پرتاب آزمایشی موفق موشک قدرتمند Falcon Heavy از نقطه عطف دیگری برخوردار شد.

Falcon Heavy مجهز به تقویت کننده های اضافی Falcon 9 ، برای حمل محموله های سنگین به مدار طراحی شده است و به طور بالقوه به عنوان یک کشتی برای ماموریت های فضایی عمل می کند.

برای پرتاب آزمایشی ، فالکون هوی محموله ای از تسلا رودستر قرمز مایل به قرمز مشک ، مجهز به دوربین هایی برای "ارائه نمای حماسی" برای مدار برنامه ریزی شده وسیله نقلیه به دور خورشید ، به او داده شد.

در ژوئیه 2018 ، Space X از فرود موفقیت آمیز موشک Block 5 Falcon لذت برد ، که کمتر از 9 دقیقه پس از بلند شدن ، هواپیمای بدون سرنشین را هدف قرار داد.

ماموریت BFR به مریخ

در سپتامبر 2017 ، ایلان ماسک یک طرح طراحی به روز شده برای BFR خود (مخفف "Big F --- Rocket" یا "Big Falcon Rocket") ارائه داد ، یک غول 31 موتوره که توسط یک سفینه فضایی قادر به حمل حداقل 100 دستگاه است.

او فاش کرد که SpaceX قصد داشت اولین ماموریت های باری را با این وسیله نقلیه به مریخ در سال 2022 راه اندازی کند ، به عنوان بخشی از هدف اصلی خود برای استعمار در سیاره سرخ.

در مارس 2018 ، این کارآفرین به حضار در جشنواره سالانه South by Southwest در آستین ، تگزاس گفت که امیدوار است BFR برای پروازهای کوتاه سال آینده آماده شود ، در حالی که در مورد مشکلات قبلی خود در مورد رعایت مهلت ها تذکر می دهد.

ماه بعد ، اعلام شد که SpaceX تأسیساتی را در بندر لس آنجلس برای ساخت و استقرار BFR ایجاد می کند و بندر مکان ایده آلی برای SpaceX ارائه می دهد ، زیرا موشک ماموت آن تنها در صورت تکمیل با کشتی یا کشتی قابل جابجایی است.

ماهواره های اینترنتی Starlink

در اواخر مارس 2018 ، SpaceX از دولت ایالات متحده مجوز گرفت تا ناوگان ماهواره را به منظور ارائه خدمات اینترنتی به مدار کم پرتاب کند.

شبکه ماهواره ای ، با نام Starlink ، در حالت ایده آل خدمات پهن باند را در مناطق روستایی قابل دسترسی تر می کند و در عین حال رقابت را در بازارهای پرجمعیت که معمولاً تحت تسلط یک یا دو ارائه دهنده هستند ، افزایش می دهد.

SpaceX اولین دسته 60 ماهواره ای را در ماه مه 2019 به فضا پرتاب کرد.

اما اخترشناسان نگران هستند که افزایش ماهواره ها مشکل مطالعه اجرام دور در فضا را افزایش می دهد.

تسلا موتورز

ایلان ماسک بنیانگذار ، مدیرعامل و معمار محصول تسلا موتورز است ، شرکتی که در سال 2003 تاسیس شد و به تولید خودروهای برقی ارزان قیمت و بازار انبوه و محصولات باتری و سقف های خورشیدی اختصاص داده است.

ماسک بر توسعه محصولات ، مهندسی و طراحی محصولات این شرکت نظارت می کند.

ایلان ماسک

رودستر

پنج سال پس از شکل گیری ، در مارس 2008 ، تسلا از رودستر ، یک ماشین اسپرت با سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت در 3.7 ثانیه و همچنین نزدیک به 250 مایل بین شارژ باتری لیتیوم یون خود ، رونمایی کرد.

تسلا موتورز با سهام شرکت دایملر و مشارکت استراتژیک با تویوتا ، عرضه اولیه اولیه خود را در ژوئن 2010 با جمع آوری 226 میلیون دلار راه اندازی کرد.

مدل ها

در آگوست 2008 ، تسلا برنامه های خود را برای مدل S خود اعلام کرد ، اولین سدان برقی این شرکت که گفته می شود قرار است سری 5 بی ام و را بگیرد.

در سال 2012 ، مدل S بالاخره با قیمت اولیه 58،570 دلار وارد مرحله تولید شد.

مجله Motor Trend توانست این خودرو را با فاصله 265 مایل بین هزینه ها طی کند و بعنوان خودروی سال 2013 معرفی شد.

در آوریل 2017 ، تسلا اعلام کرد با پیشی گرفتن از جنرال موتورز ، ارزشمندترین خودروساز آمریکایی است.

این خبر برای تسلا که به دنبال افزایش تولید و عرضه سدان مدل 3 خود در اواخر همان سال بود ، یک مزیت آشکار بود.

در سپتامبر 2019 ، مدل اس با استفاده از آنچه ماسک به عنوان "سیستم محرک Plaid" توصیف کرد ، رکورد سرعت سدان چهار در را در Laguna Seca Raceway در شهرستان مونتری ، کالیفرنیا ثبت کرد.

مدل 3

مدل 3 در اوایل سال 2019 به دلیل تاخیرهای زیاد در تولید به طور رسمی معرفی شد.

این خودرو در ابتدا 35000 دلار قیمت داشت که قیمت بسیار مناسب تری نسبت به 69،500 دلار و بالاتر برای سدان های برقی مدل S و X دارد.

ایلان ماسک پس از آنکه در ابتدا قصد داشت تا 5000 ماشین جدید مدل 3 در هفته تا دسامبر 2017 تولید کند ، این هدف را تا مارس 2018 و سپس با شروع سال جدید به ژوئن منتقل کرد.

کامیونت

در نوامبر 2017 ، ماسک با رونمایی از تسلا Semi و Roadster جدید در استودیوی طراحی این شرکت ، سر و صدای دیگری به پا کرد.

این نیمه شاسی بلند ، که انتظار می رفت در سال 2019 قبل از تأخیر وارد مرحله تولید شود ، دارای برد 500 مایل و باتری و موتورهای ساخته شده برای طول عمر 1 میلیون مایل است.

مدل Y و رودستر

در مارس 2019 ، ماسک از مدل Y مورد انتظار تسلا رونمایی کرد. این کراس اوور جمع و جور که از مارس 2020 برای مشتریان شروع به کار کرد ، دارای محدوده رانندگی 300 مایل و زمان 0 تا 60 مایل در ساعت 3.5 ثانیه است.

رودستر ، که همچنین قرار است در سال 2020 عرضه شود ، با 0 تا 60 زمان 1.9 ثانیه سریع ترین خودرو تولیدی خواهد شد.

شهر خورشیدی

در آگوست 2016 ، در تلاش مستمر ماسک برای ترویج و پیشبرد انرژی و محصولات پایدار برای مصرف کنندگان گسترده تر ، یک قرارداد 2.6 میلیارد دلاری برای ترکیب شرکت های خودروهای الکتریکی و انرژی خورشیدی او منعقد شد.

او تسلا موتورز اعلام کرد که از SolarCity Corp. خرید می کند ، شرکتی که ماسک در سال 2006 به عموزاده هایش کمک کرده بود. او سهامدار عمده در هر نهاد است.

"خورشیدی و ذخیره سازی وقتی با هم ترکیب شوند در بهترین حالت خود قرار دارند. به عنوان یک شرکت ، تسلا (ذخیره سازی) و SolarCity (خورشیدی) می توانند محصولات مسکونی ، تجاری و شبکه ای کاملاً یکپارچه ایجاد کنند که نحوه تولید ، ذخیره و مصرف انرژی را بهبود می بخشد. "

The Boring Company

در ژانویه 2017 ، ماسک The Boring Company را راه اندازی کرد ، شرکتی که به منظور کاهش ترافیک خیابانی و ساخت تونل اختصاص داده است. او کار خود را با آزمایش فضایی SpaceX در لس آنجلس آغاز کرد.

در اواخر اکتبر همان سال ، ماسک اولین عکس از پیشرفت شرکت خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وی گفت که تونل 500 فوتی ، که عموماً موازی با ایالت بین المللی 405 است ، تقریباً در چهار ماه به طول دو مایل می رسد.

در ماه مه 2019 ، این شرکت که اکنون با نام TBC شناخته می شود ، قراردادی 48.7 میلیون دلاری از طرف کنوانسیون لاس وگاس و مراجعین برای ایجاد یک سیستم حلقه ای زیرزمینی برای جابجایی مردم در اطراف مرکز همایش لاس وگاس منعقد کرد.

اختراعات و نوآوری ها

هایپرلوپ

در آگوست 2013 ، ماسک مفهومی برای نوع جدیدی از حمل و نقل به نام "Hyperloop" ارائه داد ، اختراعی که می تواند رفت و آمد بین شهرهای بزرگ را تقویت کرده و زمان سفر را به شدت کاهش دهد.

Hyperloop که به طور ایده آل در برابر آب و هوا مقاوم است و از انرژی تجدیدپذیر استفاده می کند ، سواران را در غلاف هایی از طریق شبکه ای از لوله های فشار کم با سرعت بیش از 700 مایل در ساعت به حرکت در می آورد. ماسک خاطرنشان کرد که ساخت Hyperloop بین 7 تا 10 سال طول می کشد و آماده استفاده است.

اگرچه وی هایپرلوپ را با ادعاهایی امن تر از هواپیما یا قطار معرفی کرد ، با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد دلار-تقریباً یک دهم هزینه سیستم ریلی که توسط ایالت کالیفرنیا برنامه ریزی شده است-مفهوم ماسک باعث شک و تردید شده است. با این وجود ، کارآفرین به دنبال تشویق توسعه این ایده است.

پس از اعلام مسابقه برای تیم ها برای ارائه طرح های خود برای نمونه اولیه Hyperloop pod ، اولین مسابقه Hyperloop Pod در ژانویه 2017 در تاسیسات SpaceX برگزار شد.

یک رکورد سرعت 284 مایل در ساعت توسط یک تیم مهندسی دانشجویی آلمانی در مسابقه شماره ثبت شد. 3 در 2018 ، با همان تیم در سال آینده رکورد را به 287 مایل در ساعت رساند.

هوش مصنوعی و Neuralink

ایلان ماسک علاقه خود را به هوش مصنوعی دنبال کرده و به عنوان رئیس سازمان غیر انتفاعی OpenAI شناخته شده است.

این شرکت تحقیقاتی در اواخر سال 2015 با ماموریت اعلام شده برای پیشبرد هوش دیجیتال به نفع بشریت راه اندازی شد.

در سال 2017 ، همچنین گزارش شد که ماسک از یک پروژه موسوم به Neuralink حمایت می کند ، که قصد دارد دستگاه هایی ایجاد کند که در مغز انسان کاشته شود و به مردم کمک کند تا با نرم افزار ادغام شوند.

وی در جریان بحث و گفتگوهای ژوئیه 2019 پیشرفت شرکت را گسترش داد و فاش کرد که دستگاه های آن شامل یک تراشه میکروسکوپی است که از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند متصل می شود.

قطار سریع السیر

در اواخر نوامبر 2017 ، پس از آنکه رحمان امانوئل ، شهردار شیکاگو ، پیشنهاداتی مبنی بر ایجاد و راه اندازی خط ریلی سریع السیر ارائه کرد که مسافران را از فرودگاه اوهار به مرکز شهر شیکاگو در 20 دقیقه یا کمتر منتقل می کرد ، ماسک در توییتی اعلام کرد که به طور کامل در جریان است.

رقابت با The Boring Company او گفت که مفهوم حلقه شیکاگو با هایپرلوپ او متفاوت است ، مسیر نسبتاً کوتاه آن نیازی به ایجاد خلا برای از بین بردن اصطکاک هوا ندارد.

در تابستان 2018 ماسک اعلام کرد که مبلغ 1 میلیارد دلار مورد نیاز برای حفر تونل 17 مایلی از فرودگاه تا مرکز شهر شیکاگو را تامین می کند.

با این حال ، در اواخر سال 2019 او توییت کرد که TBC قبل از روی آوردن به پروژه های دیگر بر تکمیل تونل تجاری در لاس وگاس تمرکز می کند و نشان داد که برنامه های شیکاگو برای آینده نزدیک در بلاتکلیفی باقی می ماند.

شعله افکن

گفته می شود ماسک بازاری برای شعله افکن های The Boring Company پیدا کرده است. وی پس از اعلام فروش آنها به قیمت 500 دلار در اواخر ژانویه 2018 ، ادعا کرد که 10 هزار عدد از آنها را در یک روز فروخته است.

رابطه ایلان ماسک با دونالد ترامپ

در دسامبر 2016 ، ماسک به عنوان مجمع استراتژی و سیاست رئیس جمهور ترامپ معرفی شد.

ژانویه بعد ، او به طرح مشاغل تولیدی ترامپ پیوست. پس از انتخاب ترامپ ، ماسک با رئیس جمهور جدید و مشاورانش در زمینه های مشترکی قرار گرفت ، زیرا رئیس جمهور برنامه های خود را برای پیگیری توسعه گسترده زیرساخت ها اعلام کرد.

در حالی که گاهی اوقات با اقدامات بحث برانگیز رئیس جمهور ، مانند ممنوعیت پیشنهاد مهاجران از کشورهای اکثریت مسلمان مغایرت داشت ، ماسک از مشارکت خود در دولت جدید دفاع کرد.

او در اوایل سال 2017 در توئیتر خود نوشت: "اهداف من تسریع انتقال جهان به انرژی پایدار و کمک به تبدیل بشریت به تمدن چند سیاره ای است که پیامد آن ایجاد صدها هزار شغل و الهام بخش تر خواهد بود. آینده برای همه "

در اول ژوئن ، به دنبال اعلام ترامپ مبنی بر خروج ایالات متحده از توافق آب و هوایی پاریس ، ماسک از وظایف مشورتی خود کناره گیری کرد.

همسر و فرزندان ایلان ماسک

ایلان ماسک دو بار ازدواج کرده است. او در سال 2000 با جاستین ویلسون ازدواج کرد و این زوج دارای شش فرزند مشترک شدند.

در سال 2002 ، اولین پسر آنها در سن 10 هفتگی بر اثر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) درگذشت.

ماسک و ویلسون پنج پسر دیگر داشتند: دوقلوهای گریفین و خاویر (متولد 2004) و سه قلو کای ، ساکسون و دامیان (متولد 2006).

پس از طلاق مشاجره برانگیز با ویلسون ، ماسک با بازیگر بازیگر تیلولا رایلی آشنا شد. این زوج در سال 2010 ازدواج کردند. آنها در سال 2012 از هم جدا شدند اما در سال 2013 دوباره با یکدیگر ازدواج کردند. رابطه آنها در نهایت در سال 2016 به طلاق انجامید.

گفته می شود ماسک در سال 2016 پس از نهایی شدن طلاق خود با رایلی و هرد طلاق او از جانی دپ را با امبر هرد آشنا کرد.

برنامه های شلوغ آنها باعث شد که این زوج در آگوست 2017 از هم جدا شوند. آنها در ژانویه 2018 دوباره دور هم جمع شدند و یک ماه بعد دوباره از هم جدا شدند.

در می 2018 ، ماسک با موسیقیدان گریمز (متولد کلر بوچر) دیدار کرد. در آن ماه ، گریمز اعلام کرد که به تشویق ماسک نام خود را به "c" ، نماد سرعت نور تغییر داده است.

این زوج در مارس 2019 در مجله وال استریت ژورنال درباره عشق خود به یکدیگر بحث کردند و گریمز گفت: "ببین ، من او را دوست دارم ، او فوق العاده است ... منظورم این است که او یک شخص فوق العاده جالب است." ماسک ، به نوبه خود ، به ژورنال گفت: "من عاشق خلاقیت هنری ce wild wilde و اخلاق کاری بسیار شدید هستم."

کار غیر انتفاعی

پتانسیل بی حد و حصر اکتشافات فضایی و حفظ آینده نژاد بشر ، سنگ بنای اصلی منافع پایدار ماسک شده است و وی در این زمینه بنیاد ماسک را تأسیس کرده است که به اکتشافات فضایی و کشف منابع انرژی تجدید پذیر و پاک اختصاص داده شده است. به

در اکتبر 2019 ماسک متعهد شد 1 میلیون دلار به کمپین درختان تیمی اهدا کند که هدف آن کاشت 20 میلیون درخت در سراسر جهان تا سال 2020 است. او حتی نام توییتر خود را به Treelon تغییر داد.

سوالات شما عزیزان:

ماشین ایلان ماسک

ایلان ماسک دارای کلکسیونی از خودروها بوده است که چند خودرو را نام می بریم:

مک لارن F1 (McLaren F1)

آئودی Q7

ما همچنین می دانیم که ماسک در سال 2007 یک ماشین اسپرت Hamann BMW M5 داشت.

ماسک همچنین در سال 2012 صاحب یک پورشه 911 بود.

ایلان ماسک

ایلان ماسک و ارز دیجیتال

ایلان ماسک به تکنولوژی بلاکچین و ارز دیجیتال علاقه مند است و بارها نظرات وی روی قیمت ارزهای دیجیتال مختلف مثل بیت کوین و دوج کوین تاثیرات زیادی گذاشته است.

باید توجه داشت هر فردی در دنیا منفعتی دارد و بالا و پایین رفتن قیمت رمزارزها نیز می تواند باعث منفعت ایلان ماسک و دیگران شود.

مثلا زمانی که بیت کوین در حال رشد بود برای خرید تسلا می توانستید بیت کوین پرداخت کنید اما با نزول قیمت این رمزارز ، خرید ان با بیت کوین متوقف شد.

ایلان ماسک

ضریب هوشی ایلان ماسک چقدر است

بعضی ضریب هوشی ایلان ماسک را 155 و بعضی 200 تخمین می زنند اما مهمتر از ضریب هوشی ، تلاش و زحمتی است که ایشان و دیگر افراد موفق می کشند.

رسیدن به چنین موفقیتی حاصل تلاش فراوان است. هر فردی می تواند با تلاش به موفقیت های بزرگ برسد.

دارایی ایلان ماسک

سرمایه و دارایی ایلان ماسک تا سال 2021 حدود ۱۷۲ میلیارد دلار آمریکا اعلام شده است.

دین و مذهب ایلان ماسک

در مورد دین و مذهب ایلان ماسک مطلب خاصی پیدا نکردیم .

از اینکه دقایقی را در کنار ما بودید از شما سپاسگذاریم.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: biography

تگ: بیوگرافی

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.