logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

فروشگاه های اینترنتی موبایل | بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید گوشی

فروشگاه های اینترنتی موبایل | بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید گوشی
هدایت عباسی موبایل

در این مقاله از تاپ سایت 98  قصد داریم بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید موبایل با بهترین قیمت را به شما عزیزان معرفی کنم. همه آنها دارای مجوز هستند و سابقه آنها تا زمان نوشتن مقاله خوب بوده است. امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید باشد و بتوانید با بهترین قیمت ها خرید کنید.

ما هیچ مسئولیتی در برابر معاملات شما نداریم. هدف ما راهنمایی شما کاربران عزیز است تا با خیال راحت تر خرید کنید. این سایت ها دارای مجوز نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن هستند.

فروشگاه اینترنتی تکنولایف

فروشگاه اینترنتی تکنولایف یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید موبایل (گوشی) میباشد.

دارای مجوز نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن میباشد.

درباره تکنولایف: تکنولایف، دارنده نماد اعتماد الکترونیکی و مرکز رسمی فروش چندین برند معتبر و ارائه دهنده‌ی ضمانت هفت روزه‌ی تکنولایف، میباشد. در این مرکز، برندهای برتر بازار، عرضه می‌شود.

فروشگاه موبایل 140

در بررسی تیم تاپ سایت 98 یکی دیگر از بهترین سایت های فروش موبایل که قیمت موبایل آن، بهتر از بقیه بود فروشگاه موبایل 140 بود. شرکت صنعت گوهر آفرین پویا در مجتمع علاءالدین تهران قرار دارد و همچنین دارای مجوز نماد اعتماد می باشد.

در هنگام خرید موبایل حتما به رجیستری و گارانتی نیز توجه نمایید چون در قیمت بسیار تاثیر دارد. در بررسی ها موبایل ها دارای گارانتی و رجیستر شده بودند.

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید موبایل، از موبایل 140 استعلام نمایید.

فروشگاه اینترنتی 19 کالا

فروشگاه اینترنتی 19 کالا در زمینه فروش موبایل فعالیت می کند. دارای مجوز نماد اعتماد است.

فروشگاه اینترنتی 19کالا مفتخرست که به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و گسترده در سطح کشور توانسته به صورت تخصصی در زمینه فروش گوشی موبایل و سایر محصولات و همچنین شناخت همه جانبه این محصولات بهترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد و بهترین تجربه و رضایت از خرید را برای مشتریان خود فراهم کند.

خصوصاً آن دسته از افرادی که زمان برایشان از اهمیت زیادی برخوردارست. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند.

دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی ۱۹ ماهه ۱۹ تجارت خاورمیانه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید.

فروشگاه اینترنتی لیپک

یکی دیگراز بهترین فروشگاه های اینترنتی موبایل (گوشی) ، لیپک است.

 شرکت اندیشه راه آگاه آیندگان کنگان با نام تجاری لیپک فعالیت خود را از تابستان 99 شروع کرد. ماموریت اصلی لیپک تامین و توزیع محصولات الکترونیک مانند لپتاپ، تبلت و گوشی های تلفن همراه است.

 لیپک با بهره گیری از سالها تجربه در زمینه ی واردات و توزیع کالای الکترونیک سعی میکند تا کالای با کیفیت را از تامین کنندگان معتبر تامین و با قیمتی مناسب و به صرفه به هموطنان عزیز عرضه کندلیپک سعی میکند جهت کسب اعتماد مشتریان و خلق تجربه ای خوشایند تا جای ممکن خدماتی شایسته به مشتریان خود عرضه کند. در همین راستا ما تلاش میکنیم تا محصولات و خدمات خود را مطابق شرایط زیر به مشتریان عرضه کنیم.

فروشگاه اینترنتی کالا تیک

فروشگاه اینترنتی کالاتیک، کار خود را از تابستان 96 آغاز نموده است و در حوزه های متفاوت عرضه محصولات دیجیتال فعالیت می نماید.

فروشگاه اینترنتی کالاتیک توسط چند مجموعه فروشگاهی محصولات دیجیتال در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات فروش، اقدام به فروش محصولات الکترونیک با نازل ترین قیمت در بازار ایران نموده است.

سایت خرید اینترنتی کالاتیک با هدف معرفی، بررسی و فروش محصولات الکترونیک شامل: انواع گوشی موبایل، تبلت، گجت، لپ تاپ، کامپیوتر و ... برای سهولت دسترسی و خرید آنلاین کاربران ایرانی راه اندازی شده است.
کالاتیک با پیاده سازی روش های پرداخت آسان، امکان خرید را در هر زمان و مکانی با شرایط ساده برای شما عزیزان فراهم نموده است.
شما کاربر گرامی کالاتیک با انتخاب، مقایسه و بررسی محصولات می توانید بهترین انتخاب و خرید را با کم ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی کالاتیک داشته باشید.

شما با مشخصات فنی و قیمت انواع گوشی موبایل و تبلت همچون گوشی اپل، گوشی سامسونگ، گوشی ال جی، گوشی هوآوی، گوشی سونی، گوشی لنوو، گوشی نوکیا، گوشی کاترپیلار و ... آشنا می شوید و پس از بررسی دقیق و مقایسه آنها می توانید بهترین انتخاب را با کم ترین قیمت داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی کارما(کارن تجارت)

کارن تجارت آریامنش با مدیریت عامل آقای کیوان مدرس از سال ۹۵ به همراه تیمی خلاق و با انگیزه، با واردات گسترده‏‌ ی معتبرترین برندهای تلفن های همراه تلاش می‏‌کند تا با حذف واسطه ها و ایجاد ارتباط مستقیم بین وارد کننده و مصرف کننده، همواره کالا را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای کاربران فراهم کند.

درآینده نزدیک و پس از بررسی های بیشتر این مقاله آپدیت خواهد شد.

موفق باشید.

فروشگاه مقداد آی تی

یکی دیگر از بهترین سایت های فروش موبایل (گوشی) که در بررسی ما، دارای قیمت های پایین تر نسبت به بقیه سایت ها بود فروشگاه مقداد آی تی بود. این فروشگاه نیز دارای مجوز نماد اعتماد است.

برای ورود به سایت و مشاهده قیمت ها، روی لینک زیر کلیک کنید.

نکته:

احتمال دارد در یک فروشگاه، تعداد محدودی از محصولات دارای قیمت عالی نباشد و این به دلیل نوسان قیمت ها است. راه حل: می توانید در این چند فروشگاه بهترین قیمت را پیدا کنید. نکته دیگر، فروشندگان معتبر محصول اصل و بدون هیچ تغییری را به دست مشتری می رسانند.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.