logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

آموزش کرک دانلود منیجر idm

آموزش کرک دانلود منیجر idm
هدایت عباسی آموزش کامپیوتر

در این بخش قصد داریم به سراغ آموزش کرک دانلود منیجر idm یا internet download manager برویم. برای نصب افزونه روی فایرفاکس و کروم نیاز دارید دانلود منیجر را آپدیت کنید و کرک حذف می شود ما قصد داریم همه موارد را چک کنیم تا بتوانید براحتی idm را کرک کنید.

آموزش کرک دانلود منیجر توسط Activation

برای کرک دانلود منیجر ، از سایت سافت 98 استفاده کردم و کرک بخوبی انجام شد. گاهی مشکلاتی برای کرک پیش می آید پس ما همه جوانب را توضیح می دهیم.

در گوگل جستجو کنید : کرک idm و سپس وارد سایت سافت 98 شوید.

در قسمت پایین ، دانلود "دانلود منیجر با کرک" و "کرک جداگانه" وجود دارد. حتما به ورژن اینترنت دانلود منیجر توجه کنید. باید ورژن نصب شده ، دقیقا با کرک یکی باشد.

آموزش کرک دانلود منیجر idm

من قصد افزونه فایرفاکس را داشتم و چون ورژن قدیمی بود آپدیت کردم و کرک از کار افتاد. به همین خاطر بررسی کردم کدام ورژن internet download manager است و کرک همان را دانلود کردم. پیشنهاد می کنم آخرین ورژن را نصب کنید اگر ورژن قدیمی روی ویندوز نصب است.

برای نصب اینترنت دانلود منیجر جدید می توانید ورژن قدیمی را در ویندوز uninstall کنید یا همان ورژن را آپدیت کنید. حال به سراغ کرک می رویم.

چند نوع کرک وجود دارد در قسمت آموزش که در تب دوم است چندین حالت بررسی شده است. چون مشکلات مختلفی پیش می آید.

مثلا من کرک را به تنهایی دانلود کردم و پس از نصب، اعمال نشد و پیغام خطای "نصب با سریال فیک" را داد به همین آخر طبق توضیح نرم افزار Idm Register Cleaner را دانلود کردم و بعد از نصب و اجرا مشکل حل شد.

بعدا از دانلود کرک، مراحل زیر را طی کنید. اما روش های دیگری نیز وجود دارد.

  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار رو نصب و اجرا کنید. ( در پنجره فعال سازی دکمه Cancel را بزنید )
  • فایل Activation را اجرا کنید و عدد 1 را بزنید و منتظر انجام مراحل فعال سازی و نمایش پیام IDM is successfully activated به رنگ سبز بمانید. در غیر اینصورت در پنجره فعال سازی دکمه Enter  را بزنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • در صورت مشاهده ارور Fake Serial ، فایل IDM Register Cleaner را دانلود و اجرا کنید.

نحوه کرک و فعال سازی دانلود منیجر idm توسط Patch

توجه: اگر حین فعال سازی و کرک دانلود منیجر idm و باز کردن فایل ها این پنجره را مشاهده کردید گزینه More Info را کلیک کنید دکمه Runanyway فعال می شود روی آن کلیک کنید.

آموزش کرک دانلود منیجر idm

  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار رو نصب کنید ، اما در پایان به روی دکمه Finish  کلیک نکنید.
  • آنتی ویروس خود را در هنگام استفاده از Patch  غیرفعال کنید. توجه کنید ویندوز این فایل را حذف می کند آن را به ویندوز معرفی کنید و به آن اجازه دهید.
  • فایلPatch  را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و اجرا و روی دکمهPatch  کلیک کنید.  مسیر فایل اکثرا در پوشه program files در درایو ویندوز است.
  • فایل Run Key.reg را اجرا کنید و Yes را بزنید.
  • در صورت مشاهده پیام Windows protected your PC  گزینه More info=>Runanyway را بزنید.
  • در صورت مشاهده ارور Fake Serial ، فایل IDM Register Cleaner  را دانلود و اجرا کنید و مجدد فایل Run Key.reg را اجرا کنید.

نحوه کرک دانلود منیجر توسط کرک جدا

اگر فقط کرک را دانلود کردید داخل آن دو فایل idm.exe و key.reg وجود دارد مراحل زیر را برای کرک دانلود منیجر طی کنید.اگر برنامه idm را نصب کرده اید مرحله دوم مهم نیست و کافی است فایل exe را در پوشه نرم افزار internet download manager کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.

  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار رو نصب کنید ، اما در پایان به روی دکمه Finish  کلیک نکنید. اگر برنامه نصب است می توانید به مرحله بعد بروید و فایل را در پوشه program files و پوشه internet download manager کپی کنید.
  • فایل IDM.exe که بصورت کرک جدا قرار داده شده است را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید. حتما گزینه replace را بزنید تا جایگزین فایل قبلی شود.
  • فایل Run Key.reg  را اجرا کنید و روی دکمه Yes  کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید
  • در صورتی که پیغام نصب با سریال تقلبی داد حتما برنامه IDM Register Cleaner را نصب و اجرا کنید. مشکل حل می شود . برای بنده دقیقا این مسئله پیش آمد و با نصب این نرم افزار مشکل حل شد.

امیدوارم این مقاله از تاپ سایت 98 برای شما مفید باشد. ما کرک idm را انجام دادیم و همه مواردی که پیش آمد را کاملا توضیح دادیم. اگر مشکلی دارید در کامنت ها بنویسید.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.