logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

نصب اینترنت دانلود منیجر IDM

نصب اینترنت دانلود منیجر IDM
هدایت عباسی آموزش کامپیوتر

در این آموزش از تاپ سایت 98 یاد می گیرید چگونه اینترنت دانلود منیجر IDM را نصب کنید و همچنین با کرک کردن آن آشنا میشوید و نحوه نصب افزونه روی مرورگر کروم و فایرفاکس را می آموزید.

IDM چیست؟

Internet Download Manager (IDM) ابزاری برای افزایش سرعت بارگیری تا 5 برابر ، از سرگیری و زمان بندی بارگیری است.

در صورت بروز خطا به دلیل قطع ارتباطات ، مشکلات شبکه ، خاموش شدن کامپیوتر یا قطع برق غیرمنتظره ، می توانید ادامه دانلود را از سر بگیرید.

رابط کاربری ساده گرافیکی IDM را کاربر پسند و آسان برای استفاده می کند. Internet Download Manager دارای یک شتاب دهنده منطقی دانلود هوشمند است که دارای تقسیم بندی هوشمند فایل های پویا و فناوری بارگیری ایمن چند بخشی برای سرعت بخشیدن به بارگیری شما است.

برخلاف سایر دانلود منیجرها و شتاب دهنده ها ، بخش مدیریت بارگیری اینترنت فایلها را به صورت پویا در طول فرآیند بارگیری می کند و از اتصالات موجود بدون مراحل اتصال و ورود اضافی برای دستیابی به بهترین عملکرد شتاب مجدداً استفاده می کند.

Internet Download Manager از سرورهای پروکسی ، پروتکل های ftp و http ، دیوارهای آتش ، تغییر مسیرها ، کوکی ها ، مجوز ، پردازش محتوای ویدئویی صوتی MP3 و MPEG پشتیبانی می کند.

IDM یکپارچه با مایکروسافت اینترنت اکسپلورر ، Netscape ، MSN Explorer ، AOL ، Opera ، Mozilla ، Mozilla Firefox ، Mozilla Firebird ، Avant Browser ، MyIE2 و سایر مرورگرهای محبوب دیگر ادغام می شود تا بارگیری های شما به صورت خودکار انجام شود.

همچنین می توانید فایل ها را بکشید و رها کنید یا از Internet Download Manager از خط فرمان استفاده کنید.

Internet Download Manager می تواند مودم شما را در زمان تعیین شده شماره گیری کند ، فایل های مورد نظر خود را بارگیری کند ، سپس کامپیوتر را قطع کرده و یا حتی کامپیوتر را خاموش کند.

سایر ویژگی ها شامل پشتیبانی چند زبانه ، پیش نمایش zip ، دسته بندی بارگیری ، برنامه زمانبندی ، صداها در رویدادهای مختلف ، پشتیبانی HTTPS ، پردازنده صف ، راهنما و آموزش html ، افزایش حفاظت از ویروس در اتمام بارگیری ، بارگیری تدریجی با سهمیه ها (مفید برای اتصالاتی که از نوعی استفاده می کنند سیاست دسترسی عادلانه یا FAP مانند Direcway ، Direct PC ، Hughes و غیره) ، شتاب دهنده بارگیری داخلی ، و بسیاری دیگر.

نسخه 6.39 سازگاری ویندوز 10 را اضافه می کند ، پنل بارگیری IDM را برای پخش کننده های وب اضافه می کند که می تواند برای بارگیری فیلم های فلش از سایت هایی مانند MySpaceTV و سایر موارد استفاده شود.

همچنین دارای پشتیبانی کامل از ویندوز 8.1 (ویندوز 8 ، ویندوز 7 و ویستا) ، گرفتن صفحه ویدیو ، برنامه ریزی مجدد و پشتیبانی از پروتکل MMS است.

نسخه جدید همچنین ادغام بهتری را برای مرورگرهای مبتنی بر IE 11 و IE ، طراحی مجدد و پیشرفته موتور بارگیری ، یکپارچه سازی پیشرفته منحصر به فرد در آخرین مرورگرها ، نوار ابزار بهبود یافته و بسیاری از پیشرفت ها و ویژگی های جدید را اضافه می کند.

دانلود اینترنت دانلود منیجر IDM

برای دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (Internet Download Manager) یا باختصار IDM می توانید از سایت های ایرانی استفاده کنید تا پس از دانلود آن را کرک کنید.

کرک کردن یعنی نصب نرم افزارهای پولی بصورت رایگان. با اینکه این کار در کشورهای دیگر غیرقانونی است پس اگر در ایران هستید این کار را انجام دهید.

یکی از سایت های عالی برای دانلود ، سافت 98 است. می توانید در گوگل جستجو کنید : دانلود اینترنت دانلود منیجر

یکی از سایت هایی که برای دانلود به شما نشان می دهد سافت 98 است. در این سایت می توانید نرم افزار را دانلود کنید. معمولا کرک نیز با آن دانلود می شود.

احتمالا پوشه بصورت زیپ است و دارای رمز است. آن را از حالت زیپ خارج کنید.

سپس به روش زیر نصب کنید.

آموزش تصویری نصب دانلود منیجر

تاپ سایت 98 به شما نحوه دانلود و نصب برنامه Internet Download Manager (IDM) را در کامپیوتر و ویندوز خود آموزش می دهد.

IDM یک ابزار دانلود فایل است که به شما امکان می دهد مدیریت مرور ، توقف ، از سرگیری و برنامه ریزی دانلودهای مرورگر خود را انجام دهید ، در حالی که سرعت بارگیری خود را تا 5 برابر افزایش می دهید.

IDM فقط برای ویندوز در دسترس است و با اکثر مرورگرهای اینترنت از جمله Internet Explorer ، Microsoft Edge ، Mozilla Firefox و Google Chrome کار می کند.

حال به سراغ نصب نرم افزار دانلود منیجر می رویم.

به دنبال فایل نصبی با پسوند exe یا msi بگردید. شبیه نام نرم افزار یا idm.exe ، معمولا آیکون فایل نصبی متفاوت است. حتما به لوگو دانلود منیجر توجه کنید.

روی آن دابل کلیک کنید تا نصب آغاز شود. روی next کلیک کنید تا نصب ادامه پیدا کند.

نصب دانلود منیجر

در قسمت لایسنس ، از شما می خواهد تیک را بزنید و بعد next را کلیک کنید. مطابق تصویر زیر

نصب دانلود منیجر

نصب را ادامه دهید تا به این صفحه برسید. محل نصب را به ذهن بسپارید اگر فراموش کنید نیز اتفاقی نمی افتد، سعی کنید مسیر نصب را تغییر ندهید. همان طور که در تصویر مشاهده میکنید نرم افزار در پوشه program files ذخیره میشود. این آدرس برای کرک نیاز دارید. روی next کلیک کنید.

نصب دانلود منیجر

اگر به انتهای نصب رسیدید باید دکمه finish را مشاهده کنید.

نصب تمام شد پیشنهاد می کنم قبل از استفاده کرک کنید.

اگر با کرک نرم افزار آشنا نیستید لینک روبرو را کلیک کنید: آموزش کرک دانلود منیجر

نصب دانلود منیجر

نرم افزار آماده است. می توانید افزونه idm را برای مرورگر کروم یا فایرفاکس نصب کنید تا دانلود راحت تر باشد.

روی لینک های روبرو کلیک کنید : نصب افزونه idm برای کروم  - نصب افزونه idm برای فایرفاکس

با هر مرورگر که کار می کنید می توانید روی آنها کلیک کنید.

مشکل دانلود با دانلود منیجر

اگر می خواهید مشکلی با دانلود با دانلود منیجر نداشته باشید آخرین ورژن را دانلود و نصب کنید.

اگر بخواهید افزونه IDM را در کروم یا فایرفاکس نصب کنید و ورژن قدیمی در ویندوز شما نصب باشد احتمالا با مشکل مواجه خواهید شد.

هنگام کرک ، حتما به ورژن اینترنت دانلود منیجر توجه کنید. اگر قصد دارید فقط کرک را دانلود کنید در غیر این صورت اگر قصد دانلود نرم افزار را داشته باشید کرک نیز در آن موجود است و مشکلی نخواهید داشت.

دقت کنید ویندوز با فایل patch مشکل دارد و آن را به عنوان ویروس تشخیص می دهد در صورتی که پیغام خطای ویندوز به عنوان ویروس را مشاهده کردید روی آن کلیک کنید و به آن اجازه دهید در کامپیوتر بمانند و حذف نشوند.

در بخش بالا لینک نحوه نصب و کرک دانلود منیجر را آموزش داده ایم.

اگر سوالی دارید در بخش کامنت ها بنویسید.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.