logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

هک جیمیل Gmail بدون رمز عبور

هک جیمیل Gmail بدون رمز عبور
هدایت عباسی اینترنت

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم به هک حساب جیمیل بدون رمز عبور بپردازیم. شاید برایتان عجیب باشد بله براحتی می توان ایمیل خیلی از افراد را با کمترین کاری هک کرد.

ایمیل یکی از حساب های ضروری برای هر کسی است ، به عبارت دیگر ، Gmail یکی از مهمترین حساب هایی است که بسیاری از افراد برای انتقال داده های مهم خود به آن نیاز دارند.

اهمیت حساب جیمیل

با توجه به اهمیت حساب های Gmail و افزایش افراد سودجو و هکرها ، ما باید برای حفظ و افزایش امنیت آن تلاش کنیم.

در واقع می توان گفت ایمیل یک آدرس اینترنتی است که به ما کمک می کند تا از طریق آنها با افراد دیگر ارتباط برقرار کرده و بتوانیم داده ها و اطلاعات مهم خود را از این طریق برای افراد ارسال کنیم.

امروزه با پیشرفت فناوری و افزایش تعداد افراد سودجو هکرها ، باید تلاش کنیم امنیت حساب خود مانند Gmail را حفظ کنیم. به عبارت دیگر ، می توان گفت امروزه حفظ امنیت Gmail یکی از مهمترین مسائلی است که باید برای حفظ و افزایش امنیت حساب های خود تلاش کنیم.

جیمیل Gmail یکی از حساب های Google است که در سال 2004 به صورت آزمایشی راه اندازی شد و به طور رسمی در سال 2009 راه اندازی شد.

طبق آمارهای اخیر ، تعداد کاربران گوگل امروز حدود 1 میلیارد نفر است. امنیت حساب های جیمیل بالاست و امنیت این محیط برای تبادل اطلاعات و داده ها تعداد افرادی را ایجاد می کند که در Gmail حساب ایجاد می کنند.

با این حال ، در حالی که امنیت حساب های جیمیل بالا است ، برخی افراد سودجو ممکن است از این شرایط برای هک حساب برخی کاربران و هک آنها استفاده کنند.

به عبارت دیگر ، می توان گفت که اگرچه امنیت حساب های Gmail بالا است ، اما نباید از توانایی و مهارت برخی افراد در هک کردن غافل شویم. به همین دلیل است که ما باید تمام تنظیمات لازم را برای افزایش امنیت حساب های خود انجام دهیم تا بتوانیم تا حدودی از هک شدن هکرها جلوگیری کنیم.

طبق آمارهای اخیر ، عدم توجه کاربران به نکات مهم در خصوص امنیت حساب های کاربری یکی از رایج ترین دلایلی است که هکرها می توانند به راحتی حساب های جیمیل خود را هک کنند.

به همین دلیل ، شما باید همه کارهای مهم در مورد افزایش و حفظ امنیت حساب های کاربری را انجام دهید.

روشهای هک کردن حساب Gmail

هکرها روش های متفاوتی برای هک کردن حساب های Gmail دارند و می توانند حساب های کاربری را از طریق انواع مختلف هک کرده و به داده ها و اطلاعات مهم آنها دسترسی پیدا کنند.

یکی از رایج ترین روش های هک حساب های Gmail استفاده از روش مهندسی اجتماعی است و هکرها می توانند از روش مهندسی برای هک حساب های Gmail استفاده کنند.

شاید ساده ترین روش هک همین مهندسی اجتماعی باشد اما جالب است که رایج ترین روش است و دلیل آن ناآگاهی یا طمع افراد است.

برنامه PASS BREAKER

بسیاری از کاربران از نرم افزار برای هک کردن حساب GMail استفاده می کنند. در بین این موارد ، PASS BREAKER بهترین و ساده ترین برنامه ای است که به هر کسی امکان می دهد از ایمیل Google یک رمز عبور را بشکند.

از تبلت ، کامپیوتر ، موبایل کار می کند. علاوه بر این ، حتی اگر حساب با احراز هویت دو مرحله ای محافظت شود ، PASS BREAKER می تواند آن را نادیده بگیرد و به شما امکان اتصال به صندوق پستی را بدهد.

هک جیمیل

هک جیمیل با مهندسی اجتماعی

یکی از رایج ترین روش هایی که امروزه برای هک در شبکه های اجتماعی استفاده می شود ، روش مهندسی اجتماعی است که در آن هکر با استفاده از برخی روش ها و ترفندهای فریب ، کاربر را متقاعد می کند تا زمانی که خود کاربران راضی باشند.

آنها خود می توانند اطلاعات امنیتی خود مانند رمزهای حساب را در اختیار هکرها قرار دهند.

در این روش هک از ابزار خاصی استفاده نمی شود و فقط از طریق ارتباط بین هکر و کاربر ، ارتباط دوستانه و فریبنده با فرایند هک انجام می شود.

در این روش ، هکر سعی می کند به کاربر نزدیک شود و بتواند او را متقاعد کند تا کاربر به طور داوطلبانه اطلاعات خود را در اختیار هکر قرار دهد.

به عنوان مثال ، می توانیم بگوییم که یک هکر ابتدا تصمیم می گیرد یکی از حساب های کاربری Gmail را هک کند و برای این منظور به این نام کاربری ایمیل می دهد و از ترفندهای فریبنده استفاده می کند و در قالب یک پیام ایمیل به کاربر می گوید که سیستم و حساب شما مشکلاتی داشته باشد سپس به کاربر می گوید روی لینک کلیک کنید تا بتواند حساب خود را ایمن کنید ، اما این یک فریب توسط هکر است.

با کلیک روی پیوند ارسال شده به کاربر ، کاربر به جای امنیت حساب خود ، امنیت خود را از دست می دهد. به عبارت دیگر ، می توانیم بگوییم که هکر کاربر را فریب داده و به او می گوید برای افزایش امنیت حساب روی پیوند کلیک کنید ، اما در حقیقت عکس این اتفاق می افتد و به جای افزایش امنیت در حساب Gmail ، امنیت آن از بین می رود و هکر می تواند به راحتی به حساب کاربری و داده های مهم آن دسترسی پیدا کند.

نحوه استفاده از تروجان ها و keyloggers

Keylogger برخی از نرم افزارهایی هستند که به طور نامحسوس و از طریق ترفندهایی روی سیستم کاربر نصب می شوند ، تا زمانی که از این نرم افزار استفاده نکنید ، همه کلیدها و کاراکترهای تایپ شده در اختیار هکرها قرار می گیرد.

نحوه عملکرد این نوع نرم افزار به این صورت است که پس از نصب در سیستم کاربر ، با وارد نمودن هر یک از کلیدها از صفحه کلید توسط کاربر ، داده های مربوط به آن در اختیار هکر قرار می گیرد.

در زیر برخی از برنامه ها و keyloggers که دارای نسخه پولی هستند و برای ضبط داده های مهم کاربران برای هک استفاده می شود ، آمده است:

- Elite Keylogger

- Actual Keylogger

- Spyrix Free Keylogger

- BlackBox Express

- KidLogger

- NetBull

- Lola

نسخه های رایگان نرم افزار و keyloggers مورد استفاده برای هک به شرح زیر است:

- KidLogger

- Best Free Keylogger

- Free Keylogger

- StupidKeyLogger

از این ابزارها و نرم افزارها می توان برای دسترسی به کلیدهایی که توسط کاربر روی صفحه کلید فشرده می شوند استفاده کرد و از این طریق اطلاعات مهم کاربر به دست می آید.

تروجان ها همچنین برنامه های مخربی هستند که توسط هکرها بر روی سیستم شما نصب می شوند تا سیستم شما را مختل کرده و داده های مهم شما را با انتقال ویروس ها و برنامه های مخرب به رایانه شما بدست آورند.

بدافزارها و تروجان ها به گونه ای کار می کنند که ابتدا خود را به عنوان یک برنامه عالی معرفی می کنند و کاربر را متقاعد می کنند که بتواند آن را بر روی سیستم خود نصب کند و سپس کاربران بدافزار را دانلود می کنند.

آنها آن را روی سیستم خود نصب کردند ، شروع به خراب شدن سیستم کاربر و سرقت اطلاعات مهم آنها می کنند.

هک جیمیل

نحوه هک Gmail با استفاده از لینک های آلوده

یکی دیگر از روش های مورد استفاده برای هک کردن حساب های Gmail ، هک کردن از طریق لینک های آلوده است. در این حالت ، هکرها برخی از پیوندهای آلوده را از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می کنند تا کاربران را متقاعد کنند که روی آن پیوندها کلیک کنند و به محض کلیک کاربران بر روی آن پیوندها ، حساب آنها آلوده می شود و ممکن است حساب حذف شود.

حساب Gmail آنها از بین می رود و داده های مهم حساب در اختیار کاربران قرار می گیرد. به عبارت دیگر ، می توان گفت که این روش مانند روش ترموکوپل ها و کی لاگرها است ، به این صورت که با کلیک روی پیوندها ، حساب آنها آلوده می شود.

البته پیوندهایی که برای کاربر ارسال می شوند از نظر ظاهری مشکلی ندارند و شبیه پیوندهای مخرب نیستند ، در عوض پیوندهای ارسال شده کاملاً شبیه پیوندهایی هستند که بسیار مفید و مفید هستند.

نحوه هک Gmail با حدس زدن رمز عبور

روشهایی که در بالا به شما گفتیم ، روشهای هک کردن حسابهای Gmail بود که بر اساس آن هکرها بدون نیاز به رمز عبور ، حسابها را هک می کردند.

این روش نیز یکی از روش های هک است که می تواند به طور غیر مستقیم رمز حساب کاربر را حدس زده و وارد حساب کاربری خود شود.

برخی از کاربران هستند که موضوع انتخاب رمز عبور قوی را جدی نمی گیرند و رمزهای عبور ضعیف را انتخاب می کنند و هکرها می توانند با حدس زدن و ورود به حساب کاربری خود به راحتی رمز عبور خود را پیدا کنند.

هک جیمیل

چگونه می توانیم از هک شدن حساب های Gmail جلوگیری کنیم؟

- بهتر است هرگز روی لینک های مشکوک کلیک نکنید ، حتی اگر لینکها به ظاهر مشکوک نباشند ، بهتر است به زودی روی آنها کلیک نکنید.

- همیشه سعی کنید از یک آنتی ویروس قوی استفاده کنید تا آنتی ویروس بتواند بدافزارها و بدافزارها را تشخیص داده و با آنها مقابله کند.

- سعی کنید برنامه های مشکوک یا برنامه هایی که روی سیستم شما معتبر نیستند نصب نکنید.

- اگر با پیام ها و ایمیل هایی برخورد می کنید که از شما می خواهند اطلاعات مهم خود مانند گذرواژه یا داده هایی مانند این را در اختیار آنها قرار دهید ، آن پیام ها را حذف کنید و تحت تأثیر آنها قرار نگیرید.

- سعی کنید از گذرواژه های ساده استفاده نکنید و رمزهای عبور قوی و کمی پیچیده را انتخاب کنید.

- دستگاه خود را با هیچکس مانند سیستم رایانه یا تلفن خود به اشتراک نگذارید.

روشهای معرفی شده در این مقاله روشهایی بودند که هکرها به راحتی می توانند از آنها برای هک حسابهای جیمیل استفاده کنند.

در این روش ها ، هکرها از برخی روش ها برای به دست آوردن رمز عبور برای حساب های کاربری استفاده می کنند. تا بتوانند حساب ها را هک کنند.

روش های مهندسی اجتماعی ، استفاده از keylogger و انواع مختلف نرم افزار ، استفاده از بدافزارها و تروجان ها و ... روش هایی هستند که برای هک حساب ها استفاده می شوند. باید مراقب باشیم فریب این ترفندهای هکر را نخوریم.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: dotnek

تگ: هک امنیت هکر

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.

  • کامنت ناشناس

    2022-03-03 20:50:51

    سلا م کسی رمز و جیمیل اکانت قوی داره من اصلا اکانت ندارم

    پاسخ کامنتسلام. براحتی می توانید یک اکانت بسازید. برای تمامی ثبت نام ها لازم است

  • کامنت ناشناس

    2022-03-11 12:47:54

    سلام ببخشید جیمیل منو دزدیدن بعد من تو جیمیلم اطلاعات مهمی داشتم بعد کد ریکاوری رو برای جیمیلم فعال نکرده بودم من باید چی کار کنم ممنون میشم اگه بگید ؟

    پاسخ کامنتسلام. می توانید فراموشی رمز عبوررا بزنید و به سوالات پاسخ دهید

  • کامنت ناشناس

    2022-03-11 14:45:29

    سلام و ممنون از سایت خوبتون، چند سال پیش یک اکانت جیمیل منو هک کردن و دزدیدن، الان اون اکانتو نیاز دارم و دو مرحله ایی داره چجوری میتونم اکانتو برگردونم؟

    پاسخ کامنتسلام. دو کار می توانید انجام دهید: فراموشی رمز عبور را بزنید و رمز را عوض کنید یا عبارت gmail recovery را در گوگل جستجو کنید. به سوالات جواب دهید . اما 2 سال هم مدت زیادی است مطمئن نیستم بتوانید براحتی برگردانید اما تست کنید

  • کامنت ناشناس

    2022-03-30 22:42:32

    سلام چجوری باید pass breaker رو نصب کنیم اکانت فری فایر من رو دزدیدن میخوام پس بگیرم

  • کامنت ناشناس

    2022-04-15 00:02:51

    سلام اکانت من دزدیده شده و جیمیل بازیابی شم عوض نشده ولی کد بازیابی برای جیمیل نمیاد مشکلش چیه

  • کامنت ناشناس

    2022-04-24 14:23:45

    سلام رمز جیمیلمو دادم به یک نفر رفته رمزو شماره رو عوض کرده الان من چیکار کنم

  • کامنت ناشناس

    2022-04-30 16:16:20

    سلام و خسته نباشید مدتی هست که یک نفر به طور مداوم وارد حساب GMAIL من میشه و من همیشه اون دستگاه رو از حساب خارج میکنم اما دوباره وارد میشه با اینکه هر روز رمز GMAIL رو عوض میکنم اما دوباره وارد حسابم میشه اگر میشه راهنمایی کنید

  • کامنت ناشناس

    2022-05-11 00:25:26

    ببخشید جیمیل منو دزدیدن و رمزش عوض کردن اگه میشه به من کمک کنید تا جیمیلو بیارم ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ کامنتسلام روش هایی وجود دارد که می توان جیمیل هک شده را بازگرداند. مثلا فراموشی رمز عبور یا بخشی برای جیمیل های هک شده وجود دارد که سوال هایی از شما می پرسد اما باید اطلاعاتی که ثبت کرده اید را بدانید

  • کامنت ناشناس

    2022-05-12 10:40:42

    یه ایمیل پولش رو داداشم و خریدم اما رمز رو بهم نگفتم چی کار کنم

    پاسخ کامنتبدون رمز، نمی توان وارد جیمیل شد. در ضمن می توانند بعدا از روش فراموشی رمز عبور یا هک شدن جیمیل، جیمیل را پس بگیرند محتاط باشید

  • کامنت ناشناس

    2022-05-17 18:08:35

    سلام جیمیل منو دزدیدن چکار کنم رمز و شماره رو عوض کرده اکانت فریفایر. پابجی. کلش داره

  • کامنت ناشناس

    2022-05-21 17:52:48

    سلام خسته نباشید خسته باشید جمیل داشتم رمز جی‌میل فراموش کردم شمارم همونه ولی جی‌میل پشتیبانی خود جیمیله نمیتونم وارد حساب بشم شما میتونید هزینه هرچی باشه تقدیم میکنم..

  • کامنت ناشناس

    2022-06-01 22:23:18

    سلام من جیمیل خریدم بعد از یک ماه عکس کرد باید چکار کنم

  • کامنت ناشناس

    2022-06-11 18:46:12

    سلام ایمیل قبلیم تو گوشی قبلیمه لازمش دارم چجوری هک کنم بدون کد اگ کسی میدونه راهنمایی کنه

  • کامنت ناشناس

    2022-06-20 00:39:19

    سلام اکانت گوگل من را دزدیدند و شماره من را از جیمیل حذف کردند باید چکار کنم تا اکانت من برگردد

  • کامنت ناشناس

    2022-08-07 15:09:16

    چگونه میتوان بدون رمز عبور جیمیل را هک کرد

  • کامنت ناشناس

    2022-08-13 05:34:48

    سلام من جیمیلم داخل گوشیم پاک شده و پاسپوردشو نمیدونم ولی خود ادرس جیمیل رو یادمه جیکار کنم

  • کامنت ناشناس

    2022-08-21 02:20:13

    چطوری هک کنم جیمیل دارم ولی پسورد ندارم