logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

برترین بدنام ترین هکرهای تمام دوران

برترین بدنام ترین هکرهای تمام دوران
هدایت عباسی اینترنت

همانطور که می دانید هکرها به دو گروه اصلی کلاه سفید و کلاه سیاه تقسیم می شوند.

آنها به عنوان هکرهای بدنام شناخته می شوند و سعی می کنند آسیب پذیری سیستم ها را شناسایی کرده و از طریق آسیب پذیری به آن سیستم ها و حساب ها حمله کرده و به آنها نفوذ کنند. در این مقاله ما این قصد داریم که در مورد هکرهای مشهور جهان به شما بگوییم.

کوین پولسن معروف به دارک دانته

کوین پولسن معروف به هکر دارک دانته یکی از معروف ترین هکرهای دهه 80 بود که توانست با استفاده از راه حل هک نتیجه مسابقه تلفنی را تغییر داده و برنده شود. 

گویی این شخص در مسابقه تلفنی شرکت کرده بود که جایزه آن Porsche 944 بود. این هکر حرفه ای توانست خطوط تلفن را هک و دستکاری کند تا اینکه سرانجام خود را برنده اعلام کرد و برنده Porsche944  شد. 

هکر آنقدر باهوش بود که در آن زمان توسط پلیس به او لقب Hannibal Lecture در دنیای فناوری ، اطلاعات و رایانه داده شد. پولسن بسیار باهوش بود و می توانست سالها خود را از دست ماموران FBI مخفی کند و پلیس نتوانست او را دستگیر کند که سرانجام در سال 1991 توسط پلیس دستگیر شد.

پولسن ، یکی از بدنام ترین و حرفه ای ترین هکرها ، به هفت فقره کلاهبرداری متهم شد.

علاوه بر این ، هکر حرفه ای متهم به کلاهبرداری در خطوط تلفن ، کلاهبرداری رایانه ای ، دستکاری در خطوط تلفن ، عدم عدالت ، پولشویی و دسترسی به اطلاعات بسیار محرمانه FBI است. 

این هکر آنقدر حرفه ای بود که توانست به اطلاعات بسیار محرمانه در FBI دسترسی پیدا کند ، به همین دلیل او یکی از حرفه ای ترین و بدنام ترین هکرهای جهان است. 

هکر معروف در آن زمان به 51 ماه زندان محکوم شد که معادل 4 سال و 3 ماه زندان بود. قابل ذکر است که در آن زمان حداکثر میزان حبس و مجازات برای این هکر بود. 

این هکر قدیمی ، که بسیار حرفه ای و ماهر بود ، اکنون یک روزنامه نگار بسیار موفق است که در حرفه روزنامه نگاری به موفقیت های بزرگی دست یافته است .

 آلبرت گونزالس

این هکر بدنام و حرفه ای همچنین به عنوان بزرگترین و مشهورترین هکر در زمینه سرقت کارت های اعتباری بانکی از طریق اینترنت شناخته می شود. 

به عبارت دیگر می توان گفت این هکر در زمینه سرقت پول یا کارت های اعتباری از طریق اینترنت بسیار مشهور است و سابقه ای طولانی در این زمینه دارد. شایان ذکر است که آلبرت گونزالز و گروه هکرهای بدنام در سالهای 2005 تا 2007 توانستند از طریق هک و نفوذ اینترنت و شبکه از 170 میلیون کارت اعتباری سرقت کنند. 

تکنیک سرقت و نفوذ کارت های اعتباری به گونه ای بود که آنها می توانستند از sql برای اجرای بدافزار در داخل سیستم های شرکتی استفاده کنند ، بنابراین به سیستم های خود دسترسی پیدا کرده و سرقت می کردند.

تکنیک و روشی که این هکر و گروه هکرهای بدنام در نظر داشتند این بود که از روش برنامه نویسی sql استفاده کنند تا بتوانند بدافزارها را بر روی سیستم شرکت ها پیاده کنند ، به طوری که از طریق این بدافزار می توانند به طور کامل به اطلاعات شرکت ها و سیستم ها ، مانند اعتبار خود دسترسی پیدا کنند.

اطلاعات کارت این هکر با دارا بودن 1.6 میلیون دلار پول نقد و حدود 1.1 میلیون دلار سفته در باغ والدینش در زمان دستگیری یکی از ثروتمندترین هکرهای بدنام بود. او پولی را که از طریق کارت های اعتباری دزدیده بود به پول نقد تبدیل کرد و سپس آن را در باغ والدینش ریخت. این هکر حرفه ای بدنام سرانجام در سال 2010 توسط شبه نظامیان دستگیر شد و به 20 سال زندان محکوم می شود.

برترین بدنام ترین هکرهای تمام دوران

ولادیمیر لوین

اولین سرقت سایبری در جهان در سال 1994 رخ داد ، زمانی که فیلم جیمز باند اکران شد. میلیون ها دلار به حساب های بانکی شخصی خود واریز کند. هکر مشهور روسی ، ولادیمیر لوین در سال 1994 اولین سرقت اینترنتی از حساب های بانکی را انجام داد و 10 میلیون ریال به حساب های بانکی خود واریز کرد ، مدتی آزاد بوده و در مدت کوتاهی توسط پلیس دستگیر شد. 

اگرچه هکر روس توسط پلیس به شیوه ای بسیار شیک دستگیر شد ، اما هکر در کار خود بسیار حرفه ای بود ، بنابراین پلیس توانست از 10 میلیون دلاری که هکر بدنام به سرقت برده بود ، تنها 4 میلیون دلار بازیابی کند. 

این بدان معناست که این هکر بسیار ماهر است و یکی از برترین هکرهای جهان است. نام این هکر یکی از برترین هکرهای جهان است. تکنیکی که هکر برای هک کردن حساب های بانکی و سرقت 10 میلیون دلار استفاده کرد بسیار ساده بود. آنها را هم بدزد.

رابرت تاپان موریس

یکی دیگر از هکرهای بدنام رابرت تاپان موریس است ، که در نوامبر 1998 یک کرم یا بدافزار را در شبکه های کامپیوتری و شبکه های اینترنتی پخش کرد ، که منجر به شکست یک دهم شبکه های اینترنتی جهان شد و خراب شد. 

6000 سیستم کامپیوتری آسیب دیده است. وی همچنین اندکی بعد توسط پلیس دستگیر شد و نتوانست از دید پلیس مخفی شود. وقتی از او پرسیدند چرا این کار را کرد ، او پاسخ داد که هیچ دلیلی برای این کار ندارد ، بلکه فقط برای خودنمایی ، استفاده از بدافزارها و وارد کردن کرم های سمی به شبکه های اینترنتی و سیستم های رایانه ای است. 

خسارت ناشی از این هکر حدود 15 میلیون دلار بوده است. با این حال ، این هکر حرفه ای ، که یکی از برترین هکرهای جهان است ، از کار خود ابراز تاسف کرده و می گوید که ای کاش این کار فقط به دلیل خودنمایی انجام می شد. این کار را نکرد و 15 میلیون دلار خسارت به همراه نداشت.

این هکر که بسیار حرفه ای بود ، در دادگاه به دلیل آسیب رساندن به سیستم رایانه ای و شبکه های اینترنتی از طریق کرم ها و بدافزارها محکوم شد ، اما به دلیل اینکه کارهای مفیدی برای رسانه های اجتماعی انجام داده بود مجازات و مجازات وی کاهش یافت. در حال حاضر ، او یک هکر حرفه ای است که در بخش برق و کامپیوتر ماساچوست کار می کند.

مایکل کالس ملقب به پسر مافیا

یکی دیگر از هکرهای بدنام جهان که به پسر مافیا معروف است ، مایکل کالس ملقب به مافیا بوی است . نام این هکر یکی از بدنام ترین هکرهای جهان است که برترین هکر جهان نیز محسوب می شود. 

در سال 2000 ، وی وب سایت های تجاری اصلی را هک کرد نوع هک و نفوذی که توسط این هکر خطرناک و برتر جهان انجام می شود ، انکار سرویس نامیده می شود ، به عبارت دیگر ، می توان گفت که این نوع هکرها خدمات ارتباطی و روند فعالیت وب سایت تجاری را غیر فعال می کند و باعث می شود متوقف شود شایان ذکر است که مایکل یکی از خطرناک ترین هکرهای جهان است و آنقدر حرفه ای است که توانست وب سایت های یاهو ، آمازون ، دل ، eBay ، CNN با استفاده از روشهای منحصر به فرد خود و مدتی آنها را هک و غیرفعال کرد. 

پس از این ، نام این هکر در صدر لیست هکرهای بدنام جهان قرار گرفت. این هکر با کمک گروه هکر خود به نام TNT می تواند تمام فعالیت های هکری خود را انجام دهد. این هکر بدنام سرانجام در سال 2001 توسط پلیس دستگیر شد و به دلیل عدم استفاده از اینترنت به یک سال زندان محکوم شد.

ریچارد متیو استالمن

شایان ذکر است که ریچارد متیو استالمن به عنوان هکر شناخته نمی شود ، اما این شخص به عنوان رهبر توسعه دهندگان نرم افزار شناخته می شود ، این رهبر توسعه دهندگان نرم افزار به دلیل قدرت و مهارت زیاد در زمینه برنامه نویسی می تواند یک هکر بسیار حرفه ای باشد.

این شخص یک رقیب قوی و دشمن مایکروسافت است اگر این فرد را هکر بدانیم ، او را در دسته هکرهای کلاه سفید قرار می دهیم و او هرگز در شبکه های اجتماعی یا در جهان اطلاعات ، فناوری هیچ گونه خرابکاری نکرده است ، اما معتقد است که تمام داده ها در جهان باید به اشتراک گذاشته شود و اعتقادی به حریم خصوصی ندارد. 

این شخص یک هکر بسیار قوی و قدرتمند است که کنفرانس های زیادی در مورد هک برگزار کرده است. 

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، این شخص رقیب سرسخت و قوی مایکروسافت است و یکی از معروف ترین هک های وی هک کردن سیستم امنیتی مایکروسافت و نفوذ به سایت و داده های آنها بود.

برترین بدنام ترین هکرهای تمام دوران

استیو جابز / استیو وزنیاک

دو دوست ، یکی از آنها استیو جابز که بنیانگذاران جدید اپل نیز هستند ، جوانی خود را در هک کردن گذرانده اند. 

این دو هکر کلاه سیاه بودند که زمانی هکرهای بدنام جهان نامیده می شدند. این دو دوست ، که بزرگترین هکرهای زمان خود محسوب می شدند ، توانستند جعبه ای را طراحی کنند که به مردم اجازه می دهد به مدت دیگر به مدت 7 دقیقه و 43 ثانیه مکالمه تلفنی داشته باشند. دو دوست دیگر و هکرهای حرفه ای خطوط تلفن را هک کرده بودند.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.