logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

انواع روش تبلیغات آنلاین

انواع روش تبلیغات آنلاین
هدایت عباسی برندینگ

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم به انواع روش تبلیغات آنلاین بپردازیم. 

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری در همه جا وجود دارد. آنقدر در صفحات زیادی از اینترنت که احتمالاً به طور مرتب از آنها دیدن می کنید ، شاید به سختی متوجه آنها شوید.

تبلیغات بنری نوعی آگهی پولی است که برای قرار گرفتن یکپارچه در بالا ، کناره ها یا پایین یک وب سایت طراحی شده است. در بسیاری از موارد ، آنها به قدری مناسب هستند که در خانه به نظر می رسند. البته ، هدف واقعی آنها این است که شما را به کلیک سوق دهند.

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری شامل قرار دادن یک تبلیغ طراحی شده در وب سایت دیگر است. همانطور که از نامش مشخص است ، آگهی به شکل بنر ، مستطیل بلند ، افقی یا عمودی است. تبلیغات بنری معمولاً در بالا یا پایین یک وب سایت یا عمودی در کنار یک وب سایت ، در کنار محتوای اصلی قرار دارند.

تبلیغات بنری از زمان ظهور اینترنت وجود دارد و به صاحبان وب سایت ها اجازه می دهد فضای تبلیغاتی خود را بفروشند ، درست مانند صاحب تابلو یا تابلو اعلانات.

در حالی که برخی از صاحبان وب سایت ها تبلیغات را به طور مستقیم می فروشند ، اکثر آنها با خدمات تبلیغاتی مانند Google AdSense قرارداد می بندند که تبلیغات را ایجاد می کنند ، تصمیم می گیرند چقدر هزینه دریافت کنند و سپس آنها را در وب سایت شما نمایش می دهند.

دو هدف اصلی برای تبلیغات بنری وجود دارد: نمایش و کلیک.

قیمت بنر در هر سایت بستگی به تعداد بازدید و رتبه الکسا آن دارد.

تبلیغات جستجوی Google

تبلیغات جستجوی Google تبلیغات آنلاین هستند که در کنار صفحه نتایج موتورهای جستجو هنگام جستجوی کلمه کلیدی در Google ظاهر می شوند. این تبلیغات PPC یا آگهی های پرداخت به ازای هر کلیک هستند که در آن تبلیغ کنندگان برای هر کلیک تبلیغات هزینه پرداخت می کنند.

تبلیغات جستجوی PPC گوگل توسط پلت فرم تبلیغاتی Google AdWords مدیریت می شود ، که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد برای کلمات کلیدی ، نوشتار تبلیغاتی ، بودجه تعیین شده و موارد دیگر پیشنهاد دهند. برای تبلیغات در Google AdWords ، باید یک حساب Google AdWords ایجاد کنید.

تبلیغات جستجوی Google

تبلیغات AdWords

تبلیغات AdWords تبلیغات آنلاین هستند که در بستر تبلیغاتی Google AdWords ایجاد شده اند ، مشابه تبلیغات جستجوی Google.

تبلیغات AdWords

تبلیغات PPC

تبلیغات PPC ، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک ، تبلیغاتی هستند که در آنها هزینه تبلیغات با تعداد کلیک هایی که یک تبلیغ دریافت می کند تعیین می شود. AdWords و Bing Ads هر دو از مدل پرداخت به ازای کلیک استفاده می کنند.

تبلیغات بینگ

تبلیغات بینگ مشابه تبلیغات گوگل است زیرا به صورت پرداخت به ازای کلیک کار می کند. تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغات خود را از طریق سرویس Bing Ads ، که قبلاً به عنوان Microsoft adCenter شناخته می شد ، مدیریت کنند. هنگامی که یک حساب تبلیغاتی Bing دارید ، می توانید با ایجاد تبلیغات Bing در اینجا شروع کنید.

تبلیغات فیس بوک

تبلیغات فیس بوک به اشکال مختلف وجود دارد که هریک مزایا و معایب منحصر به فردی را برای تبلیغ کنندگان که به دنبال بازاریابی در فیس بوک هستند ارائه می دهد.

تبلیغات در ستون های جانبی وب سایت فیس بوک با یک عنوان ، کپی و یک تصویر ظاهر می شود.

پست های تبلیغاتی فیس بوک هستند که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا برای تبلیغ یک پست در صفحه تجاری فیس بوک خود مبلغی ثابت بپردازند. پست تبلیغ شده بیشتر از یک پست معمولی به طرفداران و دوستان طرفداران می رسد.

داستانهای حمایت شده تعامل کاربر با صفحه یا محصول تبلیغ کنندگان را به دوستان و شبکه بزرگتر نشان می دهد. Sponsored Stories نیز یکی از انواع تبلیغات فیس بوک است که می تواند در فید خبری کاربران ظاهر شود.

FBX یا Facebook Exchange تبلیغات فیس بوک هستند که بازاریابی مجدد را پیاده سازی می کنند. این تبلیغات داده های تاریخچه گشت و گذار در وب کاربر را در نظر می گیرد و به تبلیغ کننده اجازه می دهد آگهی محصولی را که کاربر قبلاً در وب سایت تبلیغ کننده مشاهده کرده بود ، نشان دهد.

تبلیغات فیسبوک

تبلیغات توییتر

تبلیغات توییتر به افزایش های پولی اشاره می کند که مارک های توییتری می توانند از آنها برای گسترش دامنه توییت های خود ، تبلیغ هشتگ انتخاب شده یا جذب فالوور بیشتر استفاده کنند.

توئیت های تبلیغاتی اجازه می دهد تا به فیدهای خانگی افراد بیشتری دسترسی داشته باشند و مجموعه ای سالم از گزینه های هدف گذاری را ارائه دهند. تبلیغات توییتر همچنین شامل حساب های تبلیغاتی می شود و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد بیشتر در ویژگی توصیه های Twitter چه کسی دنبال شود ظاهر شوند. Trends تبلیغاتی هشتگ سفارشی شما را در نوار Trends دریافت می کند و توجه بیشتری را از Twitterverse به خود جلب می کند. اگر به دنبال تبلیغات در توییتر هستید ، این نمونه تبلیغات توییتر را بررسی کنید.

تبلیغات Tumblr

تبلیغات Tumblr در چند فرمت مختلف ارائه می شود - Tumblr Radar و Spotlight اجازه می دهد تا "حامیان مالی" ، به عنوان تبلیغ کنندگان ، در مناطقی که Tumblr محتوا و حساب های منحصر به فرد را برجسته می کند ، نمایش داده شوند.

با 54 میلیون کاربر که روزانه 70 میلیون پست ارسال می کنند و روزانه بیش از نیم میلیارد صفحه مشاهده می کنند ، انجمن Tumblr یک انجمن فعال و پر جنب و جوش است.

Tumblr همچنین تبلیغات پست تحت وب پشتیبانی شده را ارائه می دهد ، که قطعاتی از محتوای Tumblr است که توسط تبلیغ کنندگان ایجاد شده است و در صفحه اصلی داشبورد کاربران ظاهر می شود و با محتوای معمولی و تولید شده توسط کاربر ادغام شده است.

این تبلیغات Tumblr دارای علائم کوچک دلار هستند تا آنها را به عنوان محتوای تبلیغاتی علامت گذاری کنند. برای ارسال تبلیغات آنلاین خود بر روی بستر Tumblr ، باید حامی Tumblr شوید.

تبلیغات نمایش Google

تبلیغات نمایشی Google نوعی تبلیغات بنری متنی است که در شبکه نمایش Google ، مجموعه سایت های شبکه ای Google که با میزبانی تبلیغات نمایشی موافقت می کنند ، مورد استفاده قرار می گیرد. Google Display Network همچنین شامل ویژگی های Google مانند YouTube ، Gmail ، Blogger و ... تبلیغات Google Display می تواند متن ، تصویر و حتی ویدیویی باشد. برای ارائه تبلیغات آنلاین در شبکه نمایش Google ، باید با استفاده از Google AdWords شروع کنید.

هدف گیری مجدد تبلیغات

هدف گیری مجدد تبلیغات (مشاهده مشابه ، بازاریابی مجدد Google) با در نظر گرفتن سابقه وب قبلی کاربر ، کاربر را ترغیب می کند که از یک سایت دیدن کند. هنگامی که یک کاربر از یک وب سایت بازدید می کند ، یک کوکی کمپین هدف گیری مجدد به بازدیدکننده متصل می شود و توجه می کند که کاربر هنگام مرور سایت از چه صفحات و محصولاتی بازدید می کند.

هنگامی که کاربر سایت تبلیغ کننده را ترک می کند و سفر به وب سایت های دیگر را آغاز می کند ، می توان تبلیغات را هدف قرار داد که در فضاهای تبلیغاتی خاصی ظاهر می شوند و تبلیغاتی را نشان می دهند که به طور خاص آنچه را که کاربر در سایت تبلیغ کننده قبل مشاهده می کرد نشان می دهد.

تبلیغات مجدد هدفمند به مراتب بهتر از تبلیغات بنری معمولی عمل می کنند و نرخ کلیک و تبدیل بالاتری دارند.

تبلیغات فلش

تبلیغات فلش بنرهایی هستند که از طراحی فلش استفاده می کنند و اغلب دارای عناصر تعاملی برای جلب توجه کاربران هستند. در حالی که فلش هنوز به طور دقیق در تبلیغات نمایشی خاص استفاده می شود ، تبلیغات فلش بازیگوش ، تعاملی و تا حدی فریبنده که در سالهای هزاره رایج بوده است دیگر به عنوان یک تبلیغ معروف بنری در نظر گرفته نمی شود.

تبلیغات Reddit

تبلیغات Reddit تبلیغاتی هستند که دارای عنوان ، آدرس مقصد و عکس اختیاری هستند. تبلیغات Reddit بر روی یک سیستم مبتنی بر پیشنهاد کار می کند ، که در آن تبلیغ کنندگان می توانند بودجه کمپین را تعیین کرده و مدت زمان انتخاب کمپین خود را انتخاب کنند.

تبلیغات Reddit برخی از گزینه های هدف گذاری منحصر به فرد را امکان پذیر می کند و اغلب نسبتاً ارزان هستند و هزینه کم برای هر نمایش دارند.

آنچه واقعاً تبلیغات Reddit را منحصر به فرد می کند ، نظرات و رأی دادن است - کاربران می توانند آگهی شما را مثبت یا منفی اعلام کنند و در صورتی که کاربران از یک تبلیغ خوششان بیاید یا نپسندند ، به راحتی به تبلیغ کنندگان بخوانند. هر آگهی ، مانند همه پست های دیگر در Reddit ، دارای قسمت نظرات است. این می تواند برای تبلیغ کنندگان مفید باشد زیرا به کاربران اجازه می دهد بازخورد مستقیم خود را مستقیماً به تبلیغ کننده ارائه دهند.

بهترین تبلیغات Reddit مخاطبان آنها را در نظر می گیرد-Reddit عمدتاً توسط مخاطبان جوان و باهوش در فن آوری ، که اغلب مردان هستند ، انجام می شود.

در کل ، جامعه Reddit از بازاریابی آشکار بسیار مراقب است ، بنابراین ارسال تبلیغات Reddit می تواند کمی شبیه بازی با آتش باشد. اگر تبلیغات Reddit به درستی انجام شود ، می تواند با هزینه کم توجه زیادی را به خود جلب کند. می توانید از طریق وب سایت آنها در Reddit تبلیغ کنید.

تبلیغات reddit

تبلیغات موبایلی

تبلیغات تلفن همراه (موبایل) تبلیغاتی هستند که در تلفن های هوشمند ، رایانه لوحی و هر دستگاه تلفن همراه دیگری ظاهر می شوند. بسیاری از شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و برنامه ها گزینه های منحصر به فرد تبلیغات تلفن همراه خود را ارائه می دهند.

اگر در Google AdWords تبلیغ می کنید ، می توانید با استفاده از کمپین های پیشرفته ، برای دستگاه های تلفن همراه تبلیغ کنید.

تبلیغات درون بازی

تبلیغات درون بازی تبلیغاتی هستند که در بازی های رایانه ای یا ویدیویی وجود دارند. یکی از رایج ترین نمونه های تبلیغات درون بازی ، تابلوهای تبلیغاتی است که در بازی های ورزشی ظاهر می شوند. تبلیغات درون بازی نیز ممکن است به عنوان محصولات با نام تجاری مانند اسلحه ، ماشین یا لباس ظاهر شوند که به عنوان نمادهای وضعیت بازی وجود دارند.

تبلیغات درون بازی

تبلیغات AdMob

AdMob Ads تبلیغاتی است که در برنامه های تلفن همراه ظاهر می شود. AdMob خود پلتفرم تبلیغاتی تلفن همراه Google است ، که به سازندگان برنامه اجازه می دهد با ارائه فضای تبلیغاتی از بازی های رایگان درآمد کسب کنند و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد در محبوب ترین بازی ها و برنامه های تلفن همراه ، نقاط تبلیغاتی دریافت کنند.

تبلیغات AdMob می توانند به عنوان تبلیغات متنی بهینه شده برای موبایل ، بنرهای مبتنی بر تصویر یا حتی تبلیغات بینابینی که از HTML5 غنی استفاده می کنند ، ظاهر شوند.

تبلیغات ایمیل

تبلیغات ایمیل تبلیغاتی هستند که از طریق پست وب برای کاربران ارسال می شوند. از آگهی های ایمیل می توان برای اطلاع مشترکان از تبلیغات ، تخفیف ها یا ویژگی های جدید و سایر موارد استفاده کرد.

اکثر تبلیغات ایمیل دارای یک تصویر بزرگ با حداقل متن هستند. کاربران زمان زیادی را برای خواندن تبلیغات ایمیل تلف نمی کنند ، بنابراین مهم است که پیام خود را تا آنجا که ممکن است واضح و مختصر بیان کنید. تبلیغات ایمیل همچنین به یک موضوع موضوعی متقاعد کننده متکی هستند تا اطمینان حاصل شود که کاربر ایمیل را باز می کند.

آگهی های ایمیل دارای قوانین خاصی هستند-قانون CAN-SPAM 2003 ، که برای جلوگیری از ارسال هرزنامه به کاربران ایجاد شده است ، مجازات 16000 دلار برای هرگونه تخلف برای افراد هرزنامه ، به همین دلیل است که بسیاری از بازاریابان ایمیل در ایالات متحده برای اطمینان از خدمات یا نرم افزار ایمیل استفاده می کنند. آنها مطابق قانون هستند

تبلیغات Gmail

تبلیغات Gmail در سرویس ایمیل آنلاین Google ، تبلیغات متنی هستند که توسط یک فرآیند خودکار ایجاد می شوند و ایمیل های کاربر را اسکن می کنند تا علایق و موضوعات مرتبط با کاربر را کشف کنند. اگر کاربر در حال نوشتن و دریافت ایمیل های زیادی در مورد سیستم های تهویه مطبوع است ، ممکن است کاربر در تبلیغات مربوط به شرایط هوا در سرویس گیرنده Gmail ظاهر شود.

در حالی که طرفداران حفظ حریم خصوصی نسبت به چنین شیوه هایی احتیاط می کنند ، تبلیغات Gmail کاملاً خودکار است و گوگل ادعا می کند که هیچ شخصی ایمیل های کاربر را نمی خواند ، فقط روبات ها هستند.

تبلیغات جیمیل

تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی با افزایش سرعت اینترنت و پیشرفت های آنلاین ، تماشای ویدئوها را در وب محبوبیت خود را افزایش می دهند. موفق ترین تبلیغات ویدئویی از تبلیغات آشکار اجتناب می کند و در عوض از محتوای ویدیویی آموزشی که چگونه به طور طبیعی برای کاربران جذاب است ، استفاده می کند ، و برخی از پیشنهادات (در صورت وجود) محصولات به طور کاملاً یکپارچه ترکیب می شوند.

تبلیغات ویدئویی طنز نیز عملکرد خوبی دارد و برخی از کمپین های تبلیغاتی ویدئویی خنده دار با موفقیت زیادی روبرو شده اند ، به ویژه هنگامی که یک عنصر تعاملی اضافه شود.

تبلیغات YouTube

تبلیغات YouTube آگهی هایی هستند که در سایت اشتراک گذاری ویدیو Google ظاهر می شوند. از زمانی که گوگل مالکیت YouTube را به دست آورد ، تبلیغات در YouTube تقریباً به راحتی تبلیغات در AdWords آسان و قابل تنظیم شده است.

تبلیغات YouTube تعدادی گزینه هدف گذاری و چندین قالب تبلیغ مختلف را ارائه می دهد. تبلیغات YouTube می تواند به عنوان تبلیغات بنری ، تبلیغات درون ویدیویی ، تبلیغات ویدیویی در جریان (که تبلیغات ویدیویی هستند که قبل یا در حین ویدیوی دیگر YouTube ظاهر می شوند) و همچنین چندین تنظیم دیگر ظاهر شود.

تبلیغات یوتیوب

تبلیغات Pinterest

تبلیغات Pinterest به سادگی قطعاتی هستند که توسط مارک ها و تبلیغ کنندگان پین می شوند. هنگام بازاریابی یک محصول خاص ، بازاریابان با افزودن علامت دلار قبل از قیمت به توضیحات ، تبلیغات Pinterest را ایجاد می کنند.

این به Pinterest می گوید که این کالا با آن قیمت خاص به فروش می رسد. بازاریابان Pinterest می توانند مورد پین شده را به صفحه محصول رسمی پیوند دهند تا ترافیک خرده فروشی را افزایش دهند.

برخی از بازاریابان نیز با میزبانی مسابقات در Pinterest ، فرم تبلیغات Pinterest خود را پیاده سازی می کنند. در حالی که این امر منجر به فروش مستقیم نمی شود ، بسته به نحوه سازماندهی مسابقه ، راهی عالی برای جلب توجه کاربران ، مشارکت و افزایش بازدیدکنندگان سایت است.

توجه داشته باشید که در حالی که نیازی به پرداخت هزینه Pinterest برای ایجاد تبلیغات ندارید ، باید زمان و تلاش قابل توجهی را صرف ایجاد تبلیغات آنلاین زیبا برای جذب خریداران کمین در Pinterest کنید. توجه داشته باشید که تبلیغات Pinterest روی محصولات ملموس B2C بهتر کار می کند.

تبلیغات اینستاگرام

در حال حاضر هیچ تبلیغ رسمی در اینستاگرام وجود ندارد-فقط مارک های خلاق هستند و عکس های اینستاگرام تولید می کنند که می توانند در کنار محتوای ساخته شده توسط کاربر به اشتراک گذاشته شوند.

تبلیغات غیر مستقیم – ریپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی ، مقاله‌ای تبلیغاتی است که شرکت‌ها و برندها برای معرفی محصولات و خدمات خود ، استفاده می کنند.

رپورتاژ آگهی مانند مطالب عادی در آرشیو قرار می گیرد و بصورت همیشگی در سایت باقی می ماند و باعث جذب افراد و کاربران به برند و محصولات شما می شود.شما می توانید در مورد برند خود مطلبی را آماده کرده و برای ما ارسال نمایید.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.