logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت - معرفی 10 رمز ارز برتر

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت - معرفی 10 رمز ارز برتر
هدایت عباسی ارز دیجیتال

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم به بحث بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت بپردازیم.

این سوالی است که برای بسیاری از سرمایه گذاران بالقوه پیش می آید. با درک بیشتر مردم از پتانسیل عظیم بازار ارزهای دیجیتال، حتی افرادی که ارتباط چندانی با حوزه مالی حرفه ای ندارند نیز شروع به پرسیدن این سوال می کنند که بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری چیست؟

آیا ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری مناسب است؟

بازار ارزهای دیجیتال نسبتاً جوان است، اما قبلاً به افراد زیادی اجازه داده است که میلیونر و حتی میلیاردر شوند.

اما فراموش نکنید که این داستان های موفقیت با موارد متضادی نیز در این صنعت همراه هستند.

بسیاری از سرمایه گذاران مبالغ قابل توجهی را با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال کلاهبرداری یا تسلیم شدن در هراس در طول سقوط بازار کریپتو از دست داده اند.

یکی از الگوهای مهم بازار این است که بازارهای مالی همراه با ریسک هستند و بازار کریپتو به هیچ وجه از این قاعده مستثنی نیست. چیزی که باعث کاهش ریسک می شود این است که در هر رمزارز نباید سرمایه گذاری کرد. ما در این مقاله قصد داریم بهترین رمزارزها را معرفی کنیم که دارای ریسک پایینی است. پس تا پایان مقاله با ما باشید.

بهترین ارز دیجیتال

مزایا و معایب سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

مانند سایر انواع سرمایه گذاری ها، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال دارای مزایا و معایب خاص خود است.

مزایای اصلی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال :

نوسان : نوسانات بسیار بالای بازار کریپتو به این معنی است که سودآوری بالقوه سرمایه گذاری های کریپتو نیز بسیار بالا است. در واقع، تعداد محدودی سرمایه گذاری می تواند از نظر سودآوری با ارزهای دیجیتال مقایسه شود.

آستانه ورود پایین : برخلاف بسیاری از انواع دیگر سرمایه گذاری، برای شروع سرمایه گذاری نیازی به داشتن بودجه زیادی ندارید. این امر باعث می‌شود سرمایه‌گذاری‌های کریپتو برای تقریباً هر کسی امکان پذیر باشد.

سادگی: سرمایه‌گذاری‌های کریپتو به واسطه‌ها، کارگزاران یا تکمیل اسناد متعدد نیاز ندارد. دسترسی به اینترنت کافی است.

کمک به توسعه و پیشرفت فناوری : با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، پذیرش آنها را افزایش می دهید و به طور کلی به توسعه فناوری بلاک چین کمک می کنید.

معایب سرمایه گذاری در ارز دیجیتال :

در نظر داشته باشید زمانی که از معایب ارز دیجیتال صحبت می کنیم سریع تصمیم گیری نفرمایید چون برای هر مسئله راهکاری وجود دارد که توضیح خواهیم داد.

با اینکه در قسمت بالا از مزایای قابل توجه این نوع سرمایه گذاری صحبت کردیم ولی معایب قابل توجهی نیز دارد.

نوسان : نه، این فقط یک مزیت نیست. قیمت یک ارز دیجیتال ممکن است در عرض چند روز افزایش یابد و چندین برابر نیز افزایش یابد، اما می تواند به همان سرعت سقوط کند.

خطر سرقت و هک شدن : هنگام سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، باید اقدامات احتیاطی ویژه این نوع سرمایه گذاری را برای جلوگیری از سرقت ارزهای دیجیتال توسط مجرمان بدانید. اگر از کیف پول ها و صرافی های معتبر استفاده کنید آنها دارای امنیت بالایی هستند و امکان کمی برای هک وجود دارد.

خطر تقلب : بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده تنها با هدف کسب درآمد ایجاد می شوند. پس از دستیابی به هدف و جذب سرمایه، سازندگان چنین ارزهای رمزپایه پروژه خود را رها می کنند که معمولاً منجر به افت شدید قیمت این ارزهای دیجیتال می شود.

بدون اثر بهره مرکب از آنجایی که مالکیت ارزهای رمزپایه درآمدی به شکل سود سهام ایجاد نمی کند، در بیشتر موارد، سرمایه گذاران تنها در صورتی سود می برند که ارز دیجیتال با قیمت بالاتر فروخته شود. با این حال، در مورد برخی از ارزهای رمزنگاری شده، می توان با استیکینگ، این نقطه ضعف را دور زد.

تسلط کامل بر دانش مورد نیاز برای سرمایه گذاری موفقیت آمیز در ارزهای دیجیتال برای تازه واردان به صنعت کریپتو دشوار است و نیاز به آموزش است که تاثیر زیادی در کسب درآمد آنها خواهد داشت. حتی اگر قصد دارید با استفاده از سیگنال از افراد حرفه ای ، خرید و فروش انجام دهید پیشنهاد می شود مباحث تحلیل تکنیکال را بیاموزید.

خطرات نظارتی در بسیاری از کشورها، تنظیم‌کننده‌ها هنوز در مورد نگرش خود نسبت به ارزهای دیجیتال به تصمیم نهایی نرسیده‌اند و دولت های برخی کشورها به بهانه مبارزه با پولشویی در تلاش هستند تا ارزهای دیجیتال را ممنوع کنند که شاید در درازمدت امکان پذیر نباشد. این مسائل می تواند در کوتاه مدت بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر منفی بگذارد.

بهترین ارز دیجیتال

پیشنهاد ما:

اگر قصد دارید در زمینه ارز دیجیتال حرفه ای شوید می توانید از آموزش های فرادرس استفاده نمایید.

آموزش ارز دیجتال - کلیک کنید

نکاتی که باید هنگام سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به خاطر بسپارید

اگر تصمیم به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال دارید، عوامل زیر را در نظر داشته باشید:

  • ارزهای رمزپایه نوعی سرمایه گذاری با ریسک است. با یادگیری و آموزش ، ریسک را کاهش دهید.
  • خودت تحقیق کن! همیشه ارزهای دیجیتالی را که قصد سرمایه گذاری در آنها را دارید به دقت مطالعه کنید.
  • تسلیم احساسات و فشار رسانه ها و وبلاگ نویسان نشوید. ترس از دست دادن سود و ترس از دست دادن پول هنگام سقوط بازار کریپتو، از مهمترین دلایلی است که سرمایه گذاران کریپتو پول خود را از دست می دهند.
  • بازار گاهی بالا و گاهی پایین می آید. اگر آگاهی کافی داشته باشید و تحلیل خوبی کنید دچار احساسات نمی شوید. مثلا بیت کوین در چند روز افت شدیدی کرد ولی به سرعت خود را بالا کشید. نوسان، یکی از ویژگی های این بازار است و شاید یکی از دلایل جذابیت آن است (اما برای افراد حرفه ای).

بهترین ارز دیجیتال در سال جاری

سرمایه گذاران کریپتو سال بسیار سودآوری در سال 2021 داشته اند. ارز دیجیتال پیشرو، بیت کوین، علیرغم اصلاحات تابستانی بازار کریپتو، از ابتدای سال بیش از 16 برابر افزایش قیمت داشته است.

اما کدام ارزهای دیجیتال در سال جاری چشمگیرترین رشد را داشته اند؟ ما بهترین عملکردها را در میان سکه‌هایی که قبلاً در بازار ارزهای دیجیتال محبوبیت پیدا کرده‌اند، فهرست می‌کنیم.

AXS

TEL

FTM

SOL

MATIC

LUNA

DOGE

CAKE

DENT

CELR

این رمزارزها توانستند سودهای عالی نصیب سرمایه گذاران و معامله گران کنند اما شاید بعضی از آنها در سال 2022 و 2023 دیگر این سودها را نصیب شما نکنند و بعضی به دلیل تحول در پروژه های خود، قیمت شان چند برابر شود. ما در ادامه در مورد سرمایه گذاری در سال 2022 و 2023 صحبت خواهیم کرد.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری برای بلند مدت

به طور کلی، اگر تصمیم به سرمایه گذاری بلندمدت دارید، بهتر است ارزی را خریداری کنید که شخصاً می دانید امیدوارکننده است.

در میان چیزهای دیگر، این به شما کمک می‌کند تا منتظر سقوط اجتناب‌ناپذیر بازار کریپتو باشید بدون اینکه ارز دیجیتال خود را با ضرر بفروشید.

علاوه بر این، هنگام انتخاب یک رمزارز، باید معیارهایی را ارزیابی کنید که آیا پروژه:

نیازهای بازار را برآورده می کند

به طور فعال در حال توسعه است

جامعه ای از علاقه مندان به آن دارد.

بیت کوین (BTC)

ارزش اولین کریپتوکارنسی قبلا بارها کاهش یافته است، اما هر بار، دوباره حتی بالاتر رفته است. 

بیت کوین به دلایل مختلف و سرمایه گذاری شرکت های بزرگ و معتبر دارای ریسک بسیار پایینی برای سرمایه گذاری است و همچنین یکی از دلایل بالاتر رفتن قیمت آن، تعداد محدود استخراج آن است.

دامیننس بیت کوین حدود 46 درصد است که می توانید در COIN360 مشاهده کنید.

بیت کوین

اتریوم (ETH)

اتریوم اولین پروژه ای است که به تمام دنیا نشان می دهد که بلاک چین بسیار بیشتر از ارزهای دیجیتال است. اتریوم پلتفرمی برای توسعه و اجرای قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن های غیرمتمرکز است. این پروژه دارای یک تیم موسس قوی است، به طور فعال در حال توسعه است و علیرغم ظهور هر چه بیشتر رقبای جدید، هیچ نشانه ای از ضعف نشان نمی دهد.

اتریوم نیز مانند بیت کوین یکی از کم ریسک ترین و قوی ترین رمزارزها است و سهم بالایی از کل بازار را در دست دارد.شرکت های معتبر و بزرگی در اتریوم سرمایه گذاری کرده اند و یکی از دلایل محبوبیت و اعتبار آن است.

نمودار اتریوم

پولکادوت (DOT)

Polkadot یک پروژه جاه طلبانه است که هدف آن پیوند زنجیره های بلوکی متفاوت است و در نهایت به عنوان یکی از ابزارهای ایجاد Web 3.0، یک اینترنت غیرمتمرکز که در آن کاربران کنترل داده های خود را در اختیار خواهند داشت، عمل می کند.

این شرکت توسط گاوین وود، یکی از مشهورترین شخصیت‌های صنعت بلاک چین، تاسیس شد و دارای یک تیم توسعه با تجربه است. این پروژه دارای مزایای بسیاری است که در حال حاضر منجر به افزایش قابل توجه قیمت توکن آن شده است.

پولکادات یک پلتفرم نسل بعدی است که با اتصال بلاک چین ها و فعال کردن قابلیت همکاری "پاراچین" بین بلاک چین، عصر جدیدی را در مقیاس پذیری معرفی می کند.

پولکادات با رشد سریع کاربران همراه است و آن را به یکی از مورد انتظارترین پروژه ها در صنعت تبدیل کرده است.

DOT اکنون قهرمان بلامنازع عرصه آلتکوین ها است، زیرا امسال در یک روند صعودی بوده و راه خود را به بالاترین نمودار ارزهای دیجیتال هموار کرده است.

PricePrediction تخمین می زند که قیمت تا سال 2025 به طور متوسط ​​136.96 دلار خواهد بود.

لایت کوین(LTC)

برادر کوچکتر بیت کوین که در سال 2011 ایجاد شد، آزمون زمان را پس داده است. علیرغم فقدان ایده های نوآورانه در این پروژه، پذیرش کاملاً گسترده ای دارد، نسبتاً محبوب است و هر از گاهی رشد مناسبی را نشان می دهد.

لینک(Link)

Chainlink یک سرویس غیرمتمرکز از اوراکل ها است که اطلاعاتی را از دنیای خارج از شبکه به زنجیره های بلوکی ارائه می کند. از آنجایی که اوراکل ها در بین ارائه دهندگان داده، استارت آپ های بلاک چین و بخش DeFi مورد تقاضا هستند، این پروژه بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد و بسیاری از تحلیلگران ، به آینده آن امیدوار هستند.

نمودار لینک

کاردانو (ADA)

کاردانو ADA یکی از سریع‌ترین پلت‌فرم‌های بلاک چین اثبات سهام است که از زمان ایجاد آن در سال 2015، از نظر ارزش بازار کریپتو محبوبیت بالایی کسب کرد.

توسط مجمع جهانی اقتصاد، کاردانو به عنوان یکی از مقیاس‌پذیرترین بلاک‌چین‌ها در نظر گرفته می‌شود.

ارز "اصلی" آن ADA دارای پتانسیل های رشد عظیمی است که می تواند قیمت آن را تا 10 دلار افزایش دهد.

در سال 2021، قیمت ADA رشد خوب را شاهد بود.

سولانا (SOL)

سولانا که توسط بلومبرگ به عنوان "رقیب بلندمدت بالقوه اتریوم" شناخته می شود و توسط مجمع جهانی اقتصاد برجسته شده است، یکی از چشمگیرترین نمودارهای قیمتی در سال جاری را دارد که از زمان عرضه در سال 2020 به میزان 18000 درصد افزایش یافته است.

SOL حوزه کریپتو را با کارمزد تراکنش های پایین خود شیفته خود کرده است، بنابراین هر روز به سرعت پایگاه طرفداران خود را گسترش می دهد.

پیشنهاد ما:

الگوهای شمعی یکی از مهمترین نکات در تحلیل تکینیکال و ارز دیجیتال است برای یادگیری می توانید از آموزش زیر از فرادرس استفاده نمایید.

آموزش الگوهای شمعی - کلیک کنید

نتیجه گیری در مورد بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت

اگر به درستی مدیریت شود، Crypto می تواند بخش ارزشمندی از سبد سرمایه گذاری شما باشد. سعی کنید یک سبد سرمایه گذاری شامل چندین رمزارز داشته باشید و در بهترین قیمت خریداری نمایید. اینکه ما بدانیم چه ارز دیجیتالی را خریداری کنیم به تنهایی کافی نیست ، باید تحلیل کنیم تا در بهترین قیمت خریداری کنیم.

دلیل ضرر افراد ، اعتماد به افراد دیگر است، هیجانی خرید کردن است، اگر می خواهید ضرر نکنید بایستی رمزارزهایی خرید کنید که دارای یک تیم و پروژه خوب باشد، دارای یک تیم فعال برای توسعه پروژه، فعال در شبکه های اجتماعی.

سعی کنید حتما آموزش ببینید، پروژه ها را بررسی کنید و در هر رمزارزی سرمایه گذاری نکنید مخصوصا در شت کوین ها. مثلا دوج کوین اعلام کرده است که قیمت آن باید پایین باشد چرا که هدف آنها این است که برای انعام دادن در اینترنت استفاده شود. حال اگر ایلان ماسک یا هر فرد دیگری نظری بدهد نباید روی شما تاثیر بگذارد. هر فردی در این بازار به فکر سود بردن است پس باید به صحبت های مدیر پروژه توجه کنید نه ایلان ماسک یا فرد دیگری.

علی‌رغم این واقعیت که هیچ‌کس نمی‌داند کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد، به‌ویژه زمانی که صحبت از سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت می‌شود، هنوز هم می‌توان با مطالعه دقیق رمزارزها و کل بازار کریپتو تصمیم گرفت که در کدام ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرد.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.