logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

چگونه در ویوا ویدیو دو فیلم را کنار هم بگذاریم

چگونه در ویوا ویدیو دو فیلم را کنار هم بگذاریم
هدایت عباسی موبایل

در این آموزش از تاپ سایت 98 با ویوا ویدئو و نحوه کار با آن آشنا می شوید. ویوا ویدئو یک ویرایشگر فیلم عالی است و کار کردن با آن راحت است بسیاری از افراد برای ساخت کلیپ برای اینستاگرام و شبکه های اجتماعی از آن استفاده می کنند. پس با ما باشید تا کار با آن را بیاموزید.

کنار هم گذاشتن دو فیلم در ویوا ویدئو

برنامه ویوا ویدئو را باز کنید. روی پروژه جدید کلیک کنید به صفحه انتخاب فایل ها میرود و شامل 3 قسمت است.

پروژه جدید در ویوا ویدئو

برای انتخاب ویدئو به تنهایی می توانید روی ویدئو کلیک کنید. دو یا چند فیلم را انتخاب کنید. فیلم های انتخاب شده به قسمت پایین اضافه می شود.

می توانید آن را حذف کنید و دوباره روی یک فیلم دیگر کلیک کنید تا انتخاب شود پس از انتخاب ، روی دکمه "بعدی" کلیک کنید تا به صفحه اصلی نرم افزار برود.

انتخاب عکس و فیلم در ویوا ویدئو

همان طور که دیدید به راحتی دو یا چند فیلم در کنار هم قرار گرفتند می توانید روی دکمه ذخیره کلیک کنید و یک کیفیت برای فیلم مثل 720 یا 1080 را انتخاب کنید تا فیلم شما ذخیره و آماده شود.

ذخیره پروژه در ویوا ویدئو

اما می توانید کارهایی روی فیلم انجام دهید که در ادامه توضحاتی خواهیم داد.

برای برش بخشی از فیلم می توانید روی آن قسمت بایستید و روی دکمه "شکافتن" کلیک کنید تا فیلم به دو قسمت تقسیم شود. می توانید یک فیلم را به چند قسمت تقسیم کنید این برای زمانی که می خواهید بخش هایی از فیلم را حذف کنید مناسب است.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید من خط عمودی را در جای مناسب قرار داده ام سپس روی "شکافتن" یا قیچی کلیک کرده ام و ویدئو را به دو قسمت تقسیم کرده ام.

چیدن و برش فیلم با شکافتن در ویوا ویدئو

برای حذف قسمت های اضافی کافی است روی آن با انگشت فشار دهید و پس از انتخاب ، روی دکمه "حذف" کلیک کنید.

اگر می خواهید هنگام عوض شدن فیلم ها افکتی نیز اعمال شود کافی است روی یک فیلم کلیک کنید تا انتخاب شود سپس روی دکمه "جلوه های گذار" کلیک کنید و یک افکت زیبا را انتخاب نمایید مشاهده می کنید هنگامی که از فیلم اول به دوم می رود با یک افکت زیبا این کار را انجام می دهد که باعث زیبایی پروژه می شود.

برنامه کنار هم گذاشتن عکس و فیلم

دو برنامه در گوشی اندرویدی و ios برای کنار هم گذاشتن عکس و فیلم معرفی می کنم که با هر دو کار کرده ام و بسیار کار با آنها لذت بخش است:

ویوا ویدئو - که یک ویرایشگر فیلم است و دارای امکانات زیادی است.

اینشات – که یک اپلیکیشن عالی برای ویرایش فیلم است و میتوان با آن کارهای زیبای زیادی را انجام داد.

ترکیب فیلم و عکس در ویوا ویدئو

می توانید فیلم و عکس را در ویوا ویدئو با هم ترکیب کنید بیایید یک کار عملی انجام دهیم تا لذت نیز ببریم. آماده اید؟ پس بریم.

من یک پروژه جدید را در ویوا ویدئو ایجاد می کنم پس از آن از من می خواهد فایل ها را انتخاب کنم روی "همه"  قرار می دهم که بتوانم فیلم و عکس را با هم انتخاب کنم. کافی است روی آنها کلیک کنید آنها در قسمت پایین لیست می شوند می توانید فایل های اضافی را حذف کنید (زمانی که اشتباه انتخاب کرده اید یا پشیمان می شوید. در ضمن بعدا نیز می توانید آنها را حذف کنید).

یکی از کارهایی که مطمئنا برای شما مهم است ترتیب نمایش فیلم و عکس ها است. برای این کار می توانید در قسمت پایین ، ترتیب آنها را مشخص کنید با انگشت روی فیلم و عکس ها فشار دهید و آنها را جابجا کنید. پس از مرتب سازی آماده است به پروژه اضافه شود.

روی دکمه "بعدی" کلیک کنید تا همه فایل ها به پروژه اضافه شوند.

می توانید روی دکمه "ذخیره" در قسمت بالا کلیک کنید و آن را ذخیره کنید و همچنین پیشنهاد میشود با افکت های زیبای ویوا ویدئو کمی به پروژه ، رنگ و بو بدهید.

برای تغییر مدت نمایش عکس ها می توانید روی هر عکس کلیک کنید سپس دکمه "مدت زمان" را فشار دهید و با تغییر اسکرول، مدت نمایش را تغییر دهید. در قسمت بالا مدت زمان نمایش داده می شود.

در تصویر زیر مشاهده می کنید من مدت نمایش عکس را به 10 ثانیه تغییر داده ام. پیش فرض حدود 3 ثانیه است.

تغییر مدت زمان نمایش عکس در ویوا ویدئو

همچنین هنگام رفتن از یک عکس به عکس یا فیلم بعدی می توانید با یک افکت این کار را انجام دهید. من قصد دارم هنگامی که نمایش فیلم تمام شد و قصد نمایش عکس را دارد با یک افکت به عکس بروید. برای این کار می توانید روی آیکون وسط عکس و فیلم کلیک کنید و یک افکت انتخاب کنید.

افکت در ویوا ویدئو

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.