logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام
محمد حسین طالش پور اینترنت

اینستاگرام یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی چند سال اخیر دنیای مجازی می باشد که ویژگی ها و امکانات جالبی برای کاربران خود فراهم کرده است.

یکی از بخش های محبوب این برنامه ، بخش استوری‌ها است. جایی که میتوانید در آن عکس یا فیلم‌های خود را به مدت 24 ساعت و در بخشی مشخص در بالای صفحه ، با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید.

قاعدتا هرگاه استوری شخصی را مشاهده کنید، طرف مقابل میتواند به راحتی متوجه این موضوع شود. اما بعضی از افراد به دلایل مختلف تمایل دارند که وقتی استوری های دیگران را تماشا میکنند، فرد مقابل متوجه نشود و در واقع این کار را به طور مخفیانه انجام دهند.

در این مقاله به این موضوع میپردازیم که چگونه میتوانید استوری های شخصی را ببینید، بدون آنکه برای او سین (Seen) بخورد.با ما همراه باشید.

روش اول - استفاده از حالت ورق زدن استوری

اولین روش این است که یک استوری بعد یا یک استوری قبل از استوری مورد نظر را باز کنید. حالا باید به آرامی به سمت راست یا چپ بکشید تا استوری مورد نظر شما به صورت نصفه باز شود، توجه کنید که باید جایی بین دو استوری حرکت را متوقف کنید.

در این روش میتوانید استوری مورد نظر را به سادگی و بدون سین خوردن ببینید، اما اشکالی که دارد این است که فقط قادر خواهید بود اولین اسلاید استوری را ببینید و ریسک این روش زیاد است. زیرا بعضی اوقات این امکان وجود دارد که زیادی به چپ یا به راست بکشید و استوری سین بخورد. به طور کلی این روش زیاد توصیه نمی شود.

روش دوم - حالت هواپیما

یکی دیگر از روش‌های ساده برای مشاهده استوری‌های اینستاگرام افراد بدون اطلاع آن‌ها، استفاده از حالت هواپیما است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید. چند ثانیه صبر کنید تا استوری ها بارگیری شود.

وقتی این اتفاق افتاد، حالت هواپیما را روشن کنید. اکنون، به برنامه برگردید و استوری های اینستاگرام مورد نظر را باز کنید. به این ترتیب، شخصی که استوری او را تماشا کرده اید، متوجه نمی شود که آن را دیده اید.

روش سوم - استفاده از افزونه مرورگر کروم

همچنین می توانید به صورت ناشناس استوری اینستاگرام افراد را از طریق وب مشاهده کنید. برای این کار، فقط باید افزونه کروم Chrome IG Story  را نصب کنید و بدون سین خوردن، شروع به مشاهده استوری ها کنید.

مشاهده استوری بدون سین خوردن با افزونه Chrome IG Story کروم

کافیست افزونه را دانلود کنید، نسخه وب اینستاگرام را باز کنید و با اطلاعات کاربری خود وارد شوید. پس از انجام این کار، می‌توانید بدون اینکه بدانند استوری‌های اینستاگرام افراد را مشاهده کنید.

دیگر افزونه ای که برای دیدن مخفیانه استوری ها وجود دارد، افزونه Hiddengram می باشد.کافیست آن را روشن کنید و وارد حساب اینستاگرام خود در دسکتاپ شوید. تا زمانی که افزونه فعال باشد، میتوانید بدون سین خوردن، استوری ها را مشاهده کنید.

روش چهارم - استفاده از سایت ها

از وب سایت Storysaver دیدن کنید تا استوری افراد را به صورت ناشناس مشاهده کنید. کافیست آیدی اینستاگرام شخصی را که می خواهید زیر نظر داشته باشید وارد کنید و سپس روی نماد جستجو ضربه بزنید. استوری های شخص نمایش داده می شود که می توانید آن ها را مشاهده و حتی دانلود کنید.

سایت Storysaver

سایت دیگری که برای دیدن استوری ها بدون متوجه شدن مخاطب وجود دارد، سایت Storiesig می باشد. کافیست وارد سایت شوید و در کادر جست و جو آیدی مخاطب مورد نظر را وارد کنید تا به صورت ناشناس به استوری های وی دسترسی داشته باشید.

روش پنجم - اپلیکیشن ها

این روش شامل اپلیکیشن ها می شود. در iOS، می توانید برنامه Repost Stories  را از اپ استور دانلود کنید. پس از دانلود، وارد حساب اینستاگرام خود شوید و شخصی را که می خواهید استوری او را مشاهده کنید (در نوار جستجو) سرچ کنید.

Repost Stories

اکنون، پوشه‌ای از پست‌ها و استوری ها را خواهید دید که فرد مورد نظر در 24 ساعت گذشته پست کرده است. می توانید پوشه را انتخاب کنید و بدون اطلاع شخص، استوری ها را یکی یکی مشاهده کنید. در صورت تمایل می‌توانید استوری‌ها را بازنشر یا ذخیره کنید.

دیگر اپلیکیشنی که برای سیستم عامل iOS می توان معرفی کرد، برنامه Reposter for Instagram می باشد. این برنامه نیز طرز کار ساده ای همانند مورد قبل دارد و دارای امکانات و ویژگی های جالبی می باشد.

در اندروید، می‌توانید به سراغ برنامه BlindStory بروید. کافیست آن را نصب کرده و وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. اکنون گزینه ای برای جستجوی پروفایل های مختلف خواهید دید. فقط به دنبال شخصی بگردید که می خواهید استوری های او را مشاهده کنید. می توانید استوری ها و هایلایت های استوری را در آنجا ببینید. روی استوری‌ها ضربه بزنید تا بدون اینکه طرف مقابل متوجه شود، آن‌ها را مشاهده کنید.

BlindStory

همچنین برای دیدن پنهانی استوری ها در اندروید، می توانید از برنامه Anonymous Story Viewer for هم اتفاده کنید که برنامه ای کاربردی و با دستور العملی مشابه برنامه معرفی شده قبلی می باشد.

در این مقاله از تاپ سایت 98 سعی کردیم راه های مختلف دیدن استوری اینستاگرام افراد بدون سین خوردن را برای شما عزیزان شرح دهیم. امیدوارم مورد پسند شما واقع شده باشد.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.