logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

9 دلیل محبوبیت و موفقیت تبلت و گوشی هوشمند سامسونگ

9 دلیل محبوبیت و موفقیت تبلت و گوشی هوشمند سامسونگ
هدایت عباسی موفقیت

تجزیه و تحلیل اخبار: محصولات موبایل سامسونگ، به ویژه گوشی های هوشمند و تبلت های این شرکت، بسیار محبوب شده اند. اما چه چیزی در مورد محصولات سامسونگ وجود دارد که آنها را به محبوب ترین محصولات موبایل از نظر تعداد زیاد در جهان تبدیل کرده است؟

در دنیای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، واقعاً تنها دو شرکت وجود دارند که عملکرد خوبی دارند:

  • اپل
  • سامسونگ

درک موفقیت اپل آسان است، زیرا این شرکت مدت‌هاست که می‌تواند محصولاتی را به مشتریان ارائه دهد که آنها بتوانند با اطمینان خریداری کنند.

دلیل موفقیت سامسونگ چیست؟ برخی تعجب می کنند که چرا دستگاه های تلفن همراه این شرکت تا این حد محبوب شده اند. باور کنید یا نه، تشخیص راز سامسونگ چندان دشوار نیست.

سال‌هاست که سامسونگ به استراتژی‌های هوشمند و تمایل به ارائه محصولات با کیفیت بالا و قابل اعتماد پایبند است.

در نتیجه، محموله‌های سه ماهه گوشی‌های هوشمند اپل قدرتمند را نیز کاهش داده است.

اما چرا سامسونگ و نه شرکت دیگری، با اپل این چنین رقابت می کند؟ بخوانید تا متوجه شوید.

1. دقت در طراحی

سامسونگ آنقدر هوشمند بود که از همان ابتدا متوجه شد که برای موفقیت در بازار موبایل، باید از نظر طراحی با اپل مطابقت داشته باشد.

Galaxy S III این شرکت که بسیار نازک است و با صفحه نمایش بزرگ عرضه می شود، ثابت می کند که می داند چه می کند.

مصرف کنندگان می توانند کیفیت را تشخیص دهند و به همین دلیل است که فروش سامسونگ بسیار زیاد است.

2. جذب افزادی که از اپل متنفرند

اگرچه طرفداران اپل بسیار زیاد هستند اما این شرکت به همان اندازه مخالفانی دارد که به دنبال هر جایگزینی هستند که بتواند در برابر آیفون بایستد.

سامسونگ این کار را با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود انجام داده است و حتی در دادگاه به خاطر حق ثبت اختراعات، با اپل برخورد کرده است.

سامسونگ در برخی از آن نبردهای دادگاه پیروز شده و برخی را باخته است. این دعواها کمک بزرگی به سامسونگ کرده است، زیرا نشان داده‌اند که آماده دفاع از طرح‌های محصولاتش است و نمی‌توان صرفاً با اختلافات مربوط به حق اختراع از بازار بیرون راند.

3. نمایشگرهای بزرگ

یکی از دلایل موفقیت سامسونگ، ارائه نمایشگرهای بزرگتر است. Galaxy Tab این شرکت با صفحه نمایش 10.1 اینچی عرضه شد، جدیدترین Galaxy S III با نمایشگر عظیم 4.8 اینچی عرضه شد که برای مصرف کنندگان و کاربران سازمانی دارای اهمیت است.

4. توجه به ارزش

اگرچه محصولات سامسونگ ارزان‌ترین محصولات موجود در بازار نیستند، اما این شرکت توانسته ارزش واقعی محصولات خود را نشان دهد.

مصرف کنندگان با قیمتی کمتر از 200 دلار برای یک گوشی هوشمند، دستگاهی را دریافت می کنند که می تواند با آیفون با همان قیمت رقابت کند. اگر اینطور نبود، سامسونگ امروز به سادگی موفق نمی شد.

5. برندسازی مناسب

پس از مشاهده موفقیت اپل در بازار موبایل، سامسونگ متوجه شد که برای پیروی از آن باید برندهای هوشمند و تبلت های خود را به درستی معرفی کند.

بنابراین Galaxy را به عنوان یک برند ثابت برای دستگاه های با کیفیت بالا معرفی کرد و اکنون، برندسازی آن مترادف با کیفیت است.

6. راه درازی در پیش است

از آنجایی که سامسونگ محصولات باکیفتی را در بسیاری از صنایع دیگر از جمله لوازم خانگی و تلویزیون ارائه می‌کند، مشتریان بیشتر به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های آن علاقه نشان داده اند که شرکت در این زمینه خوب عمل کرده است.

7. گوگل کمک می کند

گوگل طی سال‌ها حامی سرسخت سامسونگ بوده است، زیرا برخی از بهترین دستگاه‌های مبتنی بر اندروید را در بازار ارائه می‌کند برای مثال Galaxy Nexus محصول سامسونگ است و مانند Galaxy S III، به عنوان یکی از گزینه های برتر در بازار در نظر گرفته می شود. گوگل و سامسونگ همکاری خوبی دارند.

8. اپراتورها نیز کمک می کنند

اپراتورها به دلیل نگرانی از قدرت اپل و جلوگیری از این خطر، رقبای اپل را تبلیغ می کنند. طی چند ماه گذشته، بخش عمده ای از این تبلیغات به سامسونگ تعلق گرفت و به حفظ رشد بازار آن کمک کرد.

9. یک موفقیت راه طولانی را طی می کند

سامسونگ خوش شانس بود که اولین عرضه هایش در بازار گوشی های هوشمند و تبلت ها موفقیت آمیز بود. این موفقیت به شرکت کمک کرد تا در طول زمان به رشد خود ادامه دهد.

واقعیت این است که مصرف کنندگان معمولاً به هر چیزی عادت می کنند. اگر آنها محصولی از یک شرکت را دوست داشته باشند، به احتمال زیاد محصول بعدی را که شرکت معرفی می کند، خریداری خواهند کرد. این عامل همان طور که به موفقیت اپل کمک کرده، به موفقیت سامسونگ نیز کمک کرده است.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: eweek

تگ: سامسونگ

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.