logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

25 راز که ایلان ماسک و هر ثروتمند دیگری می داند

25 راز که ایلان ماسک و هر ثروتمند دیگری می داند
هدایت عباسی موفقیت

به نظر می رسد که ثروتمندان چیزی در مورد پول می دانند که بقیه ما نمی دانیم. بر اساس گزارش جهانی ثروت Credit Suisse، باید دلیلی وجود داشته باشد که 1٪ ثروتمندترین افراد، اکنون بیش از 40٪ از ثروت جهان را در اختیار دارند.

شاید ثروتمندان اسرار خاصی برای جمع آوری ثروت داشته باشند اما این بدان معنا نیست که آنچه می دانند باید یک راز باقی بماند.

در مورد استراتژی هایی که می توانید استفاده کنید تا بتوانید ثروت خود را نیز بسازید، بیاموزید.

خرج کردن باید با اهداف هماهنگ باشد

مایکل کی، رئیس Financial Life Focus و نویسنده "پروژه احساس ثروتمند بودن" گفت: یکی از کلیدهای ثروتمند شدن داشتن هدف است.

او گفت: «(ثروتمندان) می دانند به چه چیزی اهمیت دهند. «شاید این در حال انتقال ثروت به نسل دیگر باشد، شاید به سبک زندگی خاصی دست یابد. آنها حواسشان به هدر دادن منابع برای چیزهایی است که هیچ ارزشی ندارد.»

به گفته کی، ثروتمندان تمایل دارند فقط برای چیزهایی که برایشان مهم است پول خرج کنند. بقیه ما می‌توانیم با تعیین اهداف و سپس نظارت بر مخارج خود از این موضوع یاد بگیریم تا ببینیم آیا با آن اهداف مطابقت دارد یا خیر.

برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران پول را هدر ندهید

کی گفت که اکثر افراد ثروتمند وقت و پول خود را صرف تحت تاثیر قرار دادن دیگران نمی کنند، آنها در یک مسابقه نیستند. آنها می دانند که موفق شده اند، بنابراین توجه آنها به آنچه دیگران فکر می کنند نیست.

او افزود در واقع، بسیاری از افراد ثروتمند، اگر پولی که به سختی به دست آورده بودند را صرف خرید چیزهایی می کردند تا از دیگران عقب نمانند، ثروتمند نمی شدند.

نویسندگان توماس استنلی و ویلیام دانکو در کتاب پرفروش سال 1996 خود با عنوان «میلیونر همسایه: اسرار شگفت‌انگیز ثروتمندان آمریکا» تقریباً همین حرف را زدند و نوشتند که چند راز کلیدی ثروتمندترین افراد کشور این است که، کمتر از درآمدشان هزینه می‌کنند.

توجه:

توجه: توجه

خرج کردن پول برای اینکه ثروتمند به نظر برسید (قبل از اینکه واقعاً ثروتمند شوید) یک راه مطمئن برای خراب کردن اهداف ثروتمندسازی شما است. بنابراین روی آنچه مهم است تمرکز کنید.

نقدینگی فراوان داشته باشید

ثروتمندان مطمئن می شوند که نقدینگی یا پول نقد کافی برای پوشش نیازهای کوتاه مدت خود دارند. کی گفت، آنها یک صندوق اضطراری دارند و «نباید زندگی خود را برای یک اتفاق غیرمنتظره مختل کنند».

این واقعیت که افراد ثروتمند برای یک روز بارانی پول کنار گذاشته اند، صرفاً تابعی از ثروت آنها نیست. آنها ذخایر نقدی دارند زیرا به اندازه کافی نظم و انضباط برای پس انداز دارند.

کی گفت که همه باید به دنبال ایجاد یک صندوق اضطراری با پول نقد کافی برای پوشش هزینه های شش تا نه ماهه باشند.

با این حال، مجبور نیستید آنقدر را به یکباره کنار بگذارید. با در نظر گرفتن این موضوع، ترتیبی دهید که هر ماه مبلغ تعیین شده ای به طور خودکار از حساب جاری شما به پس انداز منتقل شود.

کی گفت: "مثل هر چیز دیگری، این یک هدف است و فقط زمانی باعث شکست شما می شود که روی آن کار نکنید."

به اهداف خیریه کمک کنید

افراد ثروتمند می‌دانند که کمک‌های مالی به خیریه نه تنها به کل جهان کمک می‌کند، بلکه به خود آنها نیز کمک می‌کند.

می توانید با کمک های خیریه به سازمان های واجد شرایط، مالیت خود را کاهش دهید.

شولت گفت: "بخشش به خیریه ابزار عالی برای کاهش پیامدهای مالیاتی است. ثروتمندان این را می دانند، و برای انجام آن لازم نیست ثروتمند باشید."

چه به موسسه خیریه مورد علاقه خود چک بنویسید و چه لباس هایی را که دیگر نمی پوشید به Goodwill اهدا کنید، به رسید خود بچسبید و کسر خیریه خود را مطالبه کنید.

استخدام مشاوران مهم است

افراد ثروتمند اطراف خود را با افراد متخصص مالیاتی، حقوقی و مالی احاطه کرده اند. برای افزایش شانس خود برای انباشت ثروت، حتما نباید ثرتمند باشید تا از یک مشاور استفاده کنید.

برعکس، سرمایه گذاری در یک سیستم پشتیبانی، اکنون می تواند به شما کمک کند تا به ثروتی که می خواهید دست پیدا کنید.

مشاور خود را با دقت انتخاب کنید

استخدام یک مشاور تازه کار که پول کمی دریافت می کند اشتباه است. کی توصیه می‌کند بهترین فردی را که می‌توانید استخدام کنید تا پولتان را با توصیه‌های بد هدر ندهد.

مهم است که قبل از استخدام در مورد مشاوران تحقیق کنید. این می تواند شانس شما را برای از دست دادن پول به دلیل بی تجربگی، قضاوت ضعیف یا عدم اخلاق کاهش دهد.

حقوق کل داستان نیست

رابرت کیوساکی، نویسنده شماره 1 کتاب پرفروش مالی شخصی، "پدر پولدار، پدر فقیر"، کل فلسفه پول خود را حول این مفهوم بنا کرد.

ایجاد درآمد از منابع درآمد غیرفعال، به جای فعال بهترین راه برای انجام این کار است. سرمایه‌گذاری‌هایی که منجر به درآمد غیرفعال می‌شوند شامل اوراق بهادار با سود سهام، املاک اجاره‌ای، سود کسب‌وکاری که مستقیماً به‌صورت روزانه مدیریت نمی‌کنید، و حق امتیاز کار خلاقانه یا اختراع است.

از زمان استفاده کنید

هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که فردا بورس چه خواهد کرد ثروتمندان این را می دانند و سعی می کنند بلندمدت معامله کنند و روزانه بورس را چک نمی کنند.

پیتر لازاروف، یک برنامه ریز مالی معتبر برای Plancorp، LLC گفت: "زمان برای موفقیت سرمایه گذاری مهم تر از زمان بندی است." «بیشتر مردم بر این باورند که زمان‌بندی حرکات بازار، کلید ثروتمند شدن از طریق بازار سهام است. با این حال، ثروتمندان می دانند که زمان و بازده مرکب مهم ترین عوامل در رشد ثروت هستند.

اگرچه ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما برای ثروتمند شدن سرمایه‌گذاران باید نوسانات بازار را کنار بگذارند و حدس و گمان را نادیده بگیرند.

آن را به صورت نوشتاری قرار دهید

تفاوت بین داشتن یک ایده و قرار دادن آن روی کاغذ اغلب چیزی است که افراد موفق را از افراد عادی جدا می کند.

اگر موفقیت را با ثروت یکی می دانید، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که برای ثروتمند شدن، شروع به نوشتن اهداف کوچک و بزرگ خود کنید.

توماس کورلی، نویسنده کتاب «عادات ثروتمند: عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند»، خاطرنشان کرد که 67 درصد از افراد ثروتمندی که او مورد بررسی قرار داده است، اهداف خود را یادداشت کرده اند، در حالی که 81 درصد فهرستی از کارهایی که باید انجام دهند را نگه داشته اند. اگر هدف شما مولتی میلیونر شدن است، آن را یادداشت کنید – همراه با یک برنامه اقدام برای تحقق آن.

ارزش بیش از هزینه را درک کنید

جاستین جی کومار، مدیر ارشد پورتفولیوی در مدیریت سرمایه آرلینگتون، گفت: "فرد ثروتمند سه دوست صمیمی دارد: وکیل، حسابدار و مشاور."

ثروتمندان تمایل دارند از قانون و قوانین مالیاتی به نفع خود استفاده کنند، به‌ویژه در طول چندین نسل، از قانون و قوانین مالیاتی به نفع خود استفاده کنند، و ترسی ندارند که برای دریافت این پاسخ‌ها پول خرج کنند.

او گفت: "ثروتمندان به ارزش بیش از هزینه نگاه می کنند، اما همچنان در تصمیم گیری های خود محتاط هستند".

کمتر بیرون غذا بخورید

افرادی که نگران پس انداز پول هستند اغلب از لاته روزانه صرف نظر می کنند. ثروتمندان هر زمان که بخواهند از ولخرجی های کوچک لذت می برند و در عوض از منظری وسیع تر به پس انداز نگاه می کنند.

نویسنده پل سالیوان و همکارش براد کلونتز، روانشناس بالینی با یک قرار آکادمیک در دانشگاه ایالتی کانزاس، تحقیقاتی را در مورد تفاوت در عادات خرج کردن 1٪ ثروتمندترین و ثروتمندترین 5٪ انجام دادند. 1٪ از افراد ثروتمند 30٪ کمتر برای غذا خوردن در خارج از خانه خرج کردند و در عوض آن را برای بازنشستگی پس انداز کردند.

سالیوان در ستونی برای فورچون نوشت: «و این، بیش از هزینه یک لاته استارباکس، چیزی است که در طول زمان، ثروتمندان را از هر کس دیگری جدا می‌کند».

رئیس خودت باش

کارمندان برای ثروتمند کردن روسای خود کار می کنند. اگر به دنبال ثروت واقعی هستید، به راه اندازی کسب و کار خود فکر کنید. بر اساس گزارش فوربس، تقریباً تمام 2095 نفری که در لیست میلیاردرهای 2020 آن قرار دارند، ثروت خود را از طریق کسب و کار، محصولات یا سرمایه گذاری هایی که خود یا یکی از اعضای خانواده در ایجاد آنها داشته اند، به دست آورده اند.

رابرت ویلسون، مشاور مالی و مشارکت کننده مکرر در CNN، NBC و CBS می گوید: "بسیاری از کارگران طبقه متوسط ​​فکر می کنند که شروع یک کسب و کار بسیار خطرناک است".

از پول دیگران استفاده کنید

برای پول درآوردن نیاز به پول است. اما برای ثروتمندان، این یک قانون طلایی است. کلید این است که از پول دیگران برای افزایش ثروت خود استفاده کنید.

فرمول آزمایش‌شده در زمان برای ایجاد ثروت:

  • استفاده از پول بانک‌ها
  • پول سرمایه‌گذاران
  • استخدام افراد برای کار کردن برای شما

اتکا به پول دیگران برای انجام کارهای سنگین، بازده را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. البته، این کار از اتکا به سرمایه شخصی شما نیز خطرناک تر است. اما همانطور که سرمایه‌گذار افسانه‌ای وارن بافت می‌گوید: «ریسک ناشی از ندانستن کاری است که انجام می‌دهید».

یک استراتژی پس انداز داشته باشید

همه می دانند که پس انداز کردن یک بخش اساسی از ثروتمند بودن است، اما پس انداز کردن گاهی ساده تر از انجام دادن است.

در حالی که یک فرد معمولی ممکن است پول را اینجا و آنجا کنار بگذارد، افراد ثروتمند در مورد مبلغ ثابتی که از هر چک پس‌انداز می‌کنند تصمیم می‌گیرند و مستقیماً آن را به حساب پس‌انداز می‌گذارند.

درصدی از آنچه را که به دست می آورید، بردارید، مهم نیست چقدر درآمد دارید.

تفکر خود را تغییر دهید

گرانت کاردون، کارشناس فروش بین‌المللی، نویسنده پرفروش و مجری برنامه‌های رادیویی The Cardone Zone، در مقاله‌ای برای کارآفرینی گفت: «هیچ کمبود پول در سیاره زمین وجود ندارد، فقط افرادی که به درستی در مورد آن فکر می‌کنند، کم است. برای میلیونر شدن باید به فکر فقر پایان داد.»

کاردون گفت: علاوه بر از بین بردن ترس، باید واقعاً باور داشته باشید که ثروتمند خواهید شد. اولین قدم تصمیم گیری و تعیین هدف بود. سال‌ها هر روز این جمله را یادداشت می‌کردم: «من بیش از 100 میلیون دلار ارزش دارم!»

هدفی را تعیین کنید و فکر خود را بر روی این باور متمرکز کنید که می توانید به آن برسید.

روی خودت سرمایه گذاری کن

افراد موفق می دانند که باید روی خود سرمایه گذری کنند. این می تواند مستلزم خواندن یک کتاب خودسازی، شرکت در کلاس یا یادگیری مهارت های جدید باشد.

کاردون در ستونی برای CNBC نوشت: «در 25 سالگی در آموزش فروش سرمایه گذاری کردم. این باعث شد توانایی من در تولید درآمد سر به فلک بکشد. سرمایه گذاری روی خودتان بهترین سرمایه گذاری است که می توانید انجام دهید.»

فقط در صورتی شغلی را انتخاب کنید که پتانسیل رشد وجود داشته باشد.

حتی اگر فوراً حقوق زیادی دریافت نمی کنید، مهم است که در شرکتی باشید که می توانید از نردبان بالا بروید.

کاردون در ستون CNBC نوشت: «ثروتمندان می‌توانند در جایی که فرصت رشد وجود دارد، وارد شوند. جارود گلاند، معاون فروش من، بیش از هفت سال پیش با 2500 دلار در ماه برای من کار کرد. او مهارت های خود را افزایش داد و توانست درآمد ماهانه خود را چندین برابر کند، زیرا می دانست که من به دنبال توسعه هستم.

با کارت های اعتباری پرداخت نکنید

اگر می خواهید ثروتمند باشید، مهم است که هرگز بالاتر از توان خود زندگی نکنید. یکی از راه‌های اطمینان از این امر این است که فقط پولی را که واقعاً دارید خرج کنید، نه اینکه خریدها را با کارت اعتباری شارژ کنید یا خرید اقساطی کنید که سود زیادی از شما می گیرند.

مارک کوبان میلیاردر و ستاره «شرک تانک» در یک پست وبلاگ شخصی نوشت: «کارت های اعتباری خود را قطع کنید». "اگر از کارت اعتباری استفاده می کنید، نمی خواهید ثروتمند شوید. پول نقد برای کسانی است که می خواهند ثروتمند شوند."

از هزینه ها به هر قیمتی اجتناب کنید

هزینه ها می توانند به راحتی ثروت شما را از بین ببرند. چه کارمزد تأخیر در پرداخت اعتباری باشد، چه کارمزد تراکنش خارجی ناشی از استفاده از کارت نقدی در خارج از کشور یا هزینه اضافه برداشت در حساب جاری شما، مهم است که از تحمیل هزینه‌های غیر ضروری خودداری کنید.

تیلور شولت، مدیرعامل Define Financial در سن دیگو گفت: «افراد ثروتمند می دانند که هر هزینه ای که می پردازند به معنای پول کمتری در جیب آنها است.

بدانید که در هزینه های سرمایه گذاری چه چیزی می پردازید

ثروتمندان همچنین به هزینه های سرمایه گذاری توجه می کنند چیزی که بسیاری دیگر، از آن چشم پوشی می کنند. برای مثال، بر اساس مطالعه‌ای که توسط انجمن ملی شرکت‌کنندگان در طرح بازنشستگی انجام شده است، برای مثال، بیش از نیمی از کارگران نمی‌دانند که در حال پرداخت هزینه به حساب‌های پس‌انداز بازنشستگی محل کار خود هستند.

شولت گفت، با این حال، این هزینه ها می تواند بازدهی شما را از بین ببرد. «هرچه بیشتر کارمزدهای بیشتری بپردازید به معنای پول کمتری در جیب شماست.»

حتی هزینه های کوچک نیز می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. به گفته دفتر آموزش و حمایت از سرمایه‌گذاران کمیسیون بورس و اوراق بهادار، اگر در طول 20 سال 100 هزار دلار سرمایه‌گذاری کنید و یک درصد کارمزد سالانه بپردازید، ارزش پرتفوی شما حدود 30 هزار دلار کمتر از زمانی است که 0.25 درصد کارمزد سالانه پرداخت کرده باشید.

صورت حساب خود را بررسی کنید تا ببینید چه هزینه هایی می پردازید. اگر آنها زیاد به نظر می رسند، SEC توصیه می کند که بپرسید آیا می توان هزینه ها را کاهش داد یا خیر.

همچنین باید برای حساب‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری با کارمزد کم خرید کنید، که می‌تواند به شما کمک کند پولی را که برای پس‌انداز کردن آن سخت تلاش کرده‌اید، حفظ کنید.

مکان دارایی به اندازه تخصیص دارایی مهم است

اگر مطالبی در مورد سرمایه گذاری و پس انداز برای بازنشستگی خوانده اید، احتمالاً با توصیه هایی در مورد تخصیص دارایی مواجه شده اید.

مهم: این بدان معناست که به جای قرار دادن تمام پول خود در یک دارایی، ترکیب مناسبی از سرمایه گذاری ها را داشته باشید.

شولت گفت، با این حال، ثروتمندان می دانند که مکان دارایی به اندازه تخصیص دارایی مهم است.

به عبارت دیگر، ثروتمندان تمام دارایی های خود را در یک نوع حساب، مانند حساب پس انداز بازنشستگی معوق مالیاتی، نگهداری نمی کنند. در عوض، آن را در اطراف پخش کردند.

شولت گفت که افراد ثروتمند همچنین در حساب های کارگزاری سرمایه گذاری می کنند تا تأثیر مالیات در دوران بازنشستگی را محدود کنند.

حساب پس انداز بازنشستگی مناسب را انتخاب کنید

می‌توانید با مشارکت در طرح های مختلف، مزایای مالیاتی کسب کنید، زیرا کمک‌های قبل از کسر مالیات از چک حقوق شما خارج می‌شود و درآمد مشمول مالیات شما را، کاهش می‌دهد.

با این حال، وقتی آن پول را در دوران بازنشستگی برداشت می‌کنید با نرخ مالیات بر درآمد معمولی شما، مشمول مالیات می‌شود که در حال حاضر برای ثروتمندترین مالیات دهندگان به 37 درصد می‌رسد.

با سرمایه گذاری در سهام، اوراق قرضه یا صندوق های سرمایه گذاری از طریق حساب کارگزاری، هیچ معافیت مالیاتی دریافت نمی کنید.

اما اگر این سرمایه‌گذاری‌ها را بیش از یک سال نگه دارید، با نرخ سود سرمایه بلندمدت مشمول مالیات می‌شوند که از 0٪ تا 20٪ متغیر است، اما برای اکثر مالیات دهندگان حداکثر 15٪ است.

شولت گفت: انواع سرمایه‌گذاری‌هایی که در حساب‌هایتان دارید، می‌تواند تأثیر چشمگیری بر بازده بلندمدت شما داشته باشد.

برنامه ریزی مالیاتی در تمام طول سال بسیار مهم است

کی گفت که ثروتمندان تا آوریل صبر نمی کنند تا در مورد اظهارنامه مالیاتی خود فکر کنند. آنها در طول سال اقداماتی را برای کاهش تأثیر مالیات انجام می دهند. با کمک متخصصان مالیاتی، ثروتمندان از اشتباهات مالیاتی پرهزینه نیز جلوگیری می کنند.

اگر منابع دارید، در طول سال به طور منظم با یک مشاور مالی یا مالیاتی تماس بگیرید. از آخرین اخباری که می‌تواند بر مالیات‌های شما تأثیر بگذارد، به‌روز باشید و سوابق یا رسیدهایی را نگه دارید که می‌تواند به شما در واجد شرایط بودن برای کسر مالیات‌های مختلف کمک کند.

اشتیاق خود را دنبال کنید

افراد ثروتمند زمانی ثروتمند می شوند که کاری را انجام دهند که به آن علاقه مند هستند. اگر کاری را که انجام می دهید دوست نداشته باشید، زمان و تلاش لازم برای موفقیت را صرف نمی کنید.

جیم کخ در سال 1984 در یک شغل ثابت در گروه مشاوره بوستون معامله می کرد تا اینکه شرکت خود را راه اندازی کرد و با عشق تجارت خود را توسعه داد تا به یک شرکت چند میلیون دلاری رسید.

کخ به Business Insider گفت: «متداول‌ترین چیزی که به مردم یادآوری می‌کنم این است که فقط به دنبال چیزی بروید که دوست دارید، زیرا یک کسب‌وکار کوچک، زمان و انرژی بسیار می‌طلبد و اگر کاری را انجام می دهید که دوست دارید، آن را می پذیرید و حتی از آن لذت خواهید برد».

وارن بافت با سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی که پتانسیل‌هایی در آن‌ها می‌دید حتی اگر توسط دیگران نادیده گرفته شده بودند، ثروت خود را جمع‌آوری کرد.

او در کتاب بافت گفت: وقتی دیگران می ترسند سعی می کنید حریص باشید و زمانی که دیگران حریص شدند سعی کنید بترسید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: gobankingrates

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.