logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

بازی برای کسب درآمد — معرفی 7 روش برای کسب درآمد ارزی از بازی های آنلاین

بازی برای کسب درآمد — معرفی 7 روش برای کسب درآمد ارزی از بازی های آنلاین
هدایت عباسی اینترنت

چگونه از بازی برای کسب درآمد استفاده کنیم. در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم روش های مختلف کسب درآمد از بازی را توضیح دهیم. تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که باید برای هر شغل زحمت بکشید و مهارت لازم را کسب کنید.

با اینکه می‌توانید با بازی‌های ویدیویی درآمد کسب کنید، اما این کار آسان نیست. در اینجا چند روش کسب درآمد از بازی را آورده ایم و توضیح داده ایم چگونه باید شروع کنید.

در دنیای امروز، مطمئناً می توان با انجام بازی های ویدیویی درآمد کسب کرد اما حقیقت این است که انجام این کار، سخت است.

بسیاری از کسانی که این مسیر را طی کرده اند ظرف چند سال (یا چند ماه) منصرف شده اند زیرا این کار، لذت بازی های ویدیویی را از بین می برد.

نمی توانیم توصیه کنیم که وارد این مسیر شوید مگر اینکه جوان، مجرد و مایل به تلاش برای چندین سال باشید و به احتمال شکست نیز فکر کنید.

در اینجا چندین راه بالقوه وجود دارد که می توانید با انجام بازی های ویدیویی شروع به کسب درآمد کنید.

1. برای پخش زنده پول دریافت کنید

بازی برای کسب درآمد

هر کسی می‌تواند بصورت زنده بازی خود را پخش کند تا همه آن را ببینند و از بازی برای کسب درآمد استفاده کند. ابتدا تلاش کنید یک مخاطب بزرگ (که می توانید با تبلیغات کسب درآمد کنید) یا یک مخاطب وفادار (برای کسب درآمد از طریق کمک های مالی و اشتراک) پیدا کنید. بزرگترین پلتفرم برای استریم Twitch است، اما یوتیوب نیز یکی‌دیگر از گزینه‌ها است.

چرا کسب درآمد از طریق استریم آسان نیست؟

زمان زیادی طول می کشد تا مخاطبان خاصی تصمیم بگیرند تا پخش زنده این بازی‌ها را ببینند. ممکن است برای چندین ماه فقط 10 بیننده مخاطب شما باشند و ممکن است تا سال ها، حتی 100 بیننده نیز نداشته باشید.

برای کسب درآمد از طریق پخش بازی‌های ویدیویی، به هزاران بیننده معمولی نیاز است اما اکثر پخش‌کننده‌ها هرگز به آن نقطه نمی‌رسند.

این کار گیمرهای زیادی انجام داده‌اند. چرا افراد باید پخش زنده بازی شما را تماشا کنند در حالی که برنامه‌های پرطرفدار زیادی برای تماشا وجود دارد؟ شما می توانید شخصیت خود را با شوخی های بامزه متمایز کرده و منحصر به فرد شوید. همچنین می توانید یک بازیکن در سطح جهانی باشید، یا با انجام بازی هایی که هیچ کس دیگری آن را انجام نمی دهد از دیگران متمایز شوید.

از اینجا شروع کنید

خوشبختانه، برای ورود به استریم مانع خاصی وجود ندارد تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر مناسب، چند بازی که بینندگان می خواهند تماشا کنند، یک شخصیت سرگرم کننده و نرم افزار پخش است.

مطمئن شوید که سرعت آپلود اینترنت شما به اندازه کافی سریع است تا بتواند جریان بازی را مدیریت کنید.

اگر روی کنسول بازی می کنید، به یک کارت کپچر نیاز دارید که این خود یک هزینه اضافی است.

2. منتقد و بلاگر بازی های کامپیوتری و آنلاین شوید.

بازی برای کسب درآمد

دوست دارید نویسنده باشید؟ پیشنهاد می شود ابتدا در یک سایت شروع به نویسندگی و نوشتن اخبار، نقدها و مصاحبه برای یک بازی کنید. پس از بدست آوردن تجربه کافی می توانید سایت خود را نیز راه اندازی کنید.

اگر برای یک سایت موجود می نویسید، می توانید به عنوان یک فریلنسر بر اساس هر مقاله پول دریافت کنید.

اگر سایت خود را راه اندازی می کنید، می توانید از ترافیک خود با تبلیغات، اشتراک های Patreon یا موارد مشابه کسب درآمد کنید.

چرا کسب درآمد از نوشتن دشوار است؟

مانند بسیاری از انواع حوزه‌های دیگر، نوشتن در مورد بازی‌ها هم رقابتی شده است و افراد زیادی برای امرار معاش می خواهند در مورد بازی ها بنویسند!

اگر برای یک سایت خاصی می نویسید، احتمالاً مجبور خواهید بود تا زمانی که نمونه کارهای شما دیده شده و مهارت های خود را ثابت کنید، بدون دریافت هزینه بنویسید.

اگر سایت خود را راه‌اندازی کنید، سال‌ها طول می‌کشد تا مخاطبی جذب کنید که از آن طریق به درآمد برسید.

روزنامه نگاری می تواند سخت باشد. برای خبرنویسی، باید در تمام ساعات شبانه روز به انواع منابع فارسی و انگلیسی دسترسی داشته باشید تا قبل از دیگران اطلاعاتی را دریافت کنید.

برای بررسی ها و مصاحبه ها باید زمان زیادی صرف کنید و به طور کلی، برای نوشتن هر روز باید وقت و انرژی زیادی صرف کنید.

از کجا شروع کنید؟

برای شروع باید به زبان انگلیسی تسلط نسبی داشته باشید تا بتوانید از منابع خارجی استفاده نمایید. هر چه تسلط شما به انگلیسی بیشتر باشد موفق تر خواهید بود.

اگر تازه کار هستید و نمونه کار ندارید باید بصورت رایگان در یک سایت معتبر کار کنید مطمئنا پس از تسلط به شما حقوق پرداخت خواهد شد.

تا زمانی که چندین سال تجربه نوشتن برای یک سایت معتبر نداشته باشید، راه اندازی سایت روزنامه نگاری بازی خود را توصیه نمی کنیم.

هر روز نوشتن به اندازه کافی سخت است. پس مدیریت یک سایت را نیز به آن اضافه نکنید. راه اندازی سایت می تواند منجر به فرسودگی شغلی شود.

پیشنهاد ما:

اگر به دنبال منبعی معتبر برای یادگیری ساخت بازی هستید از فرادرس استفاده نمایید.

آموزش ساخت بازی -- کلیک کنید

3. راهنما و آموزش بازی های ویدیویی ایجاد کنید

از راهنما و آموزش بازی برای کسب درآمد استفاده کنید. بسیاری از تازه واردان عاشق خواندن راهنماها هستند. بنابراین بازاری برای کسب درآمد با ارائه اطلاعات مفیدی که این افراد می خواهند یاد بگیرند وجود دارد.

می‌توانید چندین روش مانند ایجاد یک وب‌سایت برای راهنماهای مکتوب، آپلود راهنماهای ویدیویی در YouTube، یا انتشار راهنماها به‌عنوان کتاب الکترونیکی را برای راهنمای بازی انتخاب کنید.

دو مورد اول اغلب با تبلیغات و یا کمک های مالی موجب کسب درآمد می‌شوند. در حالی که کسب درآمد کتاب الکترونیکی از طریق فروش است.

چرا کسب درآمد از طریق راهنماها آسان نیست؟

هر کسی می تواند یک راهنما بنویسد. برای به دست آوردن پول، باید راهنماهایی برای بازی های محبوب ایجاد کنید اما هر چه بازی محبوب تر باشد، رقابت بیشتر خواهد بود.

برای اینکه راهنماهای خود را متمایز کنید، باید محتوای بیشتر و بهتری نسبت به بقیه ارائه دهید، که به معنای سرمایه گذاری زمان زیادی است و خود را به عنوان یک متخصص معرفی کنید.

علاوه بر این، به مهارت های نوشتاری قوی نیاز دارید. راهنماها باید مختصر و جامع و در عین حال سرگرم کننده و قابل درک باشند. باید محتوایی ارائه دهید که نیاز بیشتر افراد را پاسخگو باشد.

اکثر این راهنماها حداقل 200 دلار پرداخت می کنند که عالی به نظر می رسد. اما وقتی میزان زمانی که برای تسلط بر بازی و توضیح هر جنبه کوچک آن نیاز دارید را در نظر بگیرید، درآمدی بسیار کمتر از حداقل دستمزد در ساعت خواهید داشت.

از کجا شروع کنید؟

یک بازی محبوب پیدا کنید، متوجه شوید که بازیکنان با چه چیزی مشکل دارند، سپس راه حل مشکل را یاد بگیرید، سپس به دیگران بیاموزید که چگونه بر آن غلبه کنند.

در بازی‌های نقش‌آفرینی آنلاین چند نفره (MMORPG)، به دنبال راهنماهای طلایی، راهنماهای سطح‌سازی و راهنماهای حمله باشید و برای بازی‌های تک‌نفره، احتمالاً با راهنماهای متمرکز در موضوعاتی مانند کسب یک دستاورد/جایزه خاص، بیشترین موفقیت را خواهید داشت.

4. یک پادکست بازی بسازید

حرف های زیادی برای گفتن دارید؟ سعی کنید یک نمایش روزانه، هفتگی یا ماهانه مرتبط با بازی ایجاد کنید.

این می تواند یک بحث میزگرد مبتنی بر عقاید، یک سری مصاحبه با بازیکنان برجسته، نکات و ترفندهایی برای یک بازی خاص یا هر چیز جالب دیگری باشد.

از پادکست‌ها و ویدیوهای YouTube با روش تبلیغات، حمایت‌های مالی و سایر اشکال درآمدزایی YouTube می توان به درآمد رسید. به ویژه، برای این قالب می توان از طریق اشتراک های Patreon نیز کسب درآمد کرد.

چرا کسب درآمد با نمایش های بازی دشوار است؟

قبل از اینکه به درآمدی برسید، باید مخاطبان زیادی را جذب کنید. محتوای شما باید به اندازه کافی قانع کننده کاربر باشد که بتوانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند.

اگر خسته کننده، کم عمق، کیفیت تولید ضعیف باشد، محتوا موفق نخواهد شد. به نوعی، این مانند ترکیبی از راهنماها و پخش زنده است. نکته مثبت این است که محتوای پادکست نباید به اندازه یک محتوای متنی عمیق باشد و شخصیت شما نباید به اندازه یک استریمر متمایز باشد.

برای مثال می توانید یک کانال را به اخبار بازی در مورد یک ژانر خاص، اختصاص دهید.

5. برنده مسابقات بازی و کسب حامی مالی

بازی برای کسب درآمد

مسابقات برای عناوین PvP مانند بازی های مبارزه ای رایج هستند. البته هرچه محبوبیت بازی بیشتر باشد، جایزه‌ها بزرگتر می شوند.

اگر به اندازه کافی برای پیوستن به یک سازمان بازی‌های الکترونیکی مهارت دارید، ممکن است بتوانید از طریق برنده شدن و حمایت های مالی، حقوق قابل قبولی کسب کنید. بیشتر گیمرهای رقابتی نیز از پخش زنده برای درآمد زایی استفاده می‌کنند.

چرا کسب درآمد از طریق مسابقات بازی های ویدیویی دشوار است؟

همه افراد، چیزهایی که برای برنده شدن لازم است را ندارند. شما می توانید یک بازیکن در سطح جهانی باشید ولی در اوایل یک تورنمنت حذف شوید و با هیچ بردی از آنجا خارج شوید.

حتی اگر مقداری پول نقد برنده شوید، ممکن است هزینه هتل ها و پروازها را پوشش ندهد. اگر به طور مداوم در اوج نیستید، زندگی با برنده شدن را فراموش کنید.

علاوه بر این، صنعت ورزش های الکترونیکی هنوز نسبتاً جوان است. حتی اگر موقعیتی را در یک تیم معتبر به دست آورید، "حقوق" می تواند کمتر از حداقل دستمزد باشد.

هر از گاهی خبرهایی می رسد که وعده هایی که به بازیکنان داده شده عملی نشده است.

از کجا شروع کنید؟

یک بازی PvP محبوب با تورنمنت های زیاد و علاقه شدید سازمان ‌های بازی آنلاین را پیدا کنید. زیاد تمرین کنید تا بتوانید جوابگوی انتظارات آنها باشید.

همانطور که پیشرفت می‌کنید، با سایر گیمرهای حرفه ای ارتباط برقرار کنید تا نام خود را در معرض دید عموم قرار دهید. با مسابقات محلی بازی‌های محبوب، مانند Super Smash Bros. یا CS:GO شروع کنید.

6. برای تست بازی ها پول دریافت کنید

بازی ها قبل از انتشار مراحل مختلف توسعه را طی می کنند. در نزدیکی زمان تکمیل، توسعه‌دهندگان به افرادی نیاز دارند تا بازی‌های خود را آزمایش کنند. به عنوان یک Playtester، وظیفه شما این است که همه چیزهایی را که توسعه‌دهنده از شما می‌خواهد بررسی کنید، که شامل یافتن و مستندسازی باگ‌ها و سایر مسائل می‌شود.

چرا کسب درآمد از طریق تست بازی ها دشوار است؟

این روزها تستر شدن خیلی سخت نیست، اما می تواند کاری آزاردهنده باشد.

دستمزد عالی نیست (همتراز با حداقل دستمزد، یا کمی بهتر از آن). مگر اینکه بتوانید یک موقعیت در یک شرکت توسعه‌دهنده بازی بزرگ داشته باشید، بیشتر موقعیت‌های تست بازی برای بازی‌های موبایلی است که به اندازه نسخه‌های کامل کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی هیجان‌انگیز نیستند.

از کجا شروع کنید؟

برای تست پلی بر اساس تقاضا، به سرویس هایی مانند PlaytestCloud، BetaFamily و BetaTesting مراجعه کنید. تبدیل شدن به یک آزمایش کننده داخلی در یک شرکت سخت تر است.

شما باید تابلوهای شغلی را بررسی کنید، درخواست‌ها را ارسال کنید و به بهترین‌ها امیدوار باشید.

پیشنهاد ما:

اگر به دنبال منبعی معتبر برای یادگیری مدل سازی سه بعدی با 3ds MAX هستید از فرادرس استفاده نمایید.

آموزش مدلسازی با 3ds Max -- کلیک کنید

7. فروش اکانت یا اقلام دیجیتال

گرفتن دلار در دست

اگر روی بعضی از بازی ها به اندازه کافی وقت بگذارید می توانید حساب یا آیتم های داخل بازی را به افراد دیگر بفروشید.

به عنوان مثال، می‌توانید برخی از کارت‌های تجاری Steam را که از طریق بازی کردن به دست آورده‌اید، به بازیکنانی که می‌خواهند آن‌ها را جمع‌آوری کنند، بفروشید. این کار ممکن است در سری‌های اول درآمد زیادی نداشته باشند ولی می‌توانند به عنوان پس‌انداز قرار گیرنند.

همچنین ممکن است بتوانید اکانت ها را بفروشید. به عنوان مثال، در Overwatch، تمرین استفاده از حساب "اسمورف" (یک حساب ثانویه که رتبه بسیار پایین‌تری نسبت به سطح مهارت واقعی بازیکن دارد) رایج است.

از آنجایی که برای انجام مسابقات رقابتی باید به سطح معینی برسید، بازیکنانی که می خواهند اسمورف بزنند ممکن است به دنبال خرید یک حساب کاربری باشند تا در وقت خود صرفه جویی کنند. به طور مشابه، اگر شما مهارت بیشتری نسبت به آنها دارید، یک بازیکن ممکن است برای رتبه بندی، رتبه حساب خود به شما پول بدهد.

راه های دیگری برای خلاقیت در این زمینه وجود دارد. شما ممکن است از سایت هایی مانند Fiverr برای فروش "خدمات بازی" به افرادی که علاقه مند هستند استفاده کنید. شاید کسی تنها باشد و فقط به یک شریک نیاز داشته باشد تا یک ساعت با او جمع شود و هزینه امتیاز را بپردازد.

چرا کسب درآمد از این طریق از بازی کردن دشوار است؟

در حالی که این شکل از درآمد بازی به تعهد کمتری نسبت به بسیاری از موارد ذکر شده در بالا نیاز دارد، هنوز هم کامل نیست مگر اینکه قبلاً حساب‌های اضافی داشته باشید و بتوانید آنها را بفروشید.

هیچ تضمینی وجود ندارد که کسی بخواهد چیزی را که شما می فروشید بخرد.

بسته به شرایط خدمات یک بازی خاص، فروش حساب کاربری ممکن است خلاف قوانین باشد.

قبل از اینکه این کار را امتحان کنید، همیشه مطمئن باشید که کار اشتباهی انجام نمی دهید.

از کجا شروع کنید؟

در مورد بازی هایی که دوست دارید بازی کنید تحقیق کنید و ببینید چه اقلامی از آن به قیمت خوب می فروشند. سایتی مانند PlayerAuctions به ارتباط خریداران و فروشندگان اقلام بازی کمک می کند.

نتیجه

بازی ها سرگرم کننده هستند زیرا راهی برای فرار از واقعیت های زندگی است.

عاشق بازی کردن هستید؟ قبل از تبدیل آن به یک شغل بالقوه، خوب فکر کنید. ممکن است بعدا از این کار پشیمان شوید.

اگر هنوز هم می‌خواهید از بازی کسب درآمد کنید فرصت‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، بهترین راه‌ها برای کسب درآمد از بازی است.

مشاغل دیگری در زمینه بازی های ویدیویی وجود دارد، اما آنها به اندازه موارد فوق جذاب نیستند.

یک راه دیگر این است که خودتان بازی بسازید و از طریق فروش آن یا تبلیغات درون برنامه ای کسب درآمد کنید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: makeuseof

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.