logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

ویژگی های جدید فتوشاپ 2021 - 2022

ویژگی های جدید فتوشاپ 2021 - 2022
هدایت عباسی آموزش فتوشاپ

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم به ویژگی های جدید فتوشاپ CC 2021 و 2022 بپردازیم.

ویژگی های جدید فتوشاپ

Adobe اخیراً ویژگی های جدید منتشر شده برای فتوشاپ در سال 2021 و همچنین مجموعه ای از موارد اضافه شده جدید به عناصر فتوشاپ را اعلام کرده است.

در فتوشاپ، تعدادی ویژگی جدید و هیجان انگیز وجود دارد، از جمله فیلترهای بازسازی شده توسط Adobe Sensei، که به شما امکان می دهد جهت نگاه یک شخص را در چند ثانیه تغییر دهید (این چیزهای بسیار هیجان انگیز است!).

در همین حال در فتوشاپ، ایجاد، سازماندهی، ویرایش و اشتراک گذاری عکس های مورد علاقه آسان تر شده است. Photoshop Elements صرف نظر از سطح ویرایش عکس، علاقه مندان به عکس را هدف قرار داده است. اکنون ابزارهایی از جمله Guided Edits، Modern Duotones و Colorization ارائه می دهد.

اگر می‌خواهید عکس‌های خود را حرفه ای تر ویرایش کنید بهتر است ابزارهای زیر را بشناسید.

ویژگی های جدید فتوشاپ برای سال 2021 چیست؟

اگر می‌خواهید یک پیش‌نمایش سریع از تمام امکانات فتوشاپ برای سال 2021 ارائه دهید، توصیه می‌کنیم مطالب زیر را مطالعه کنید:

1. فیلترهای عصبی (Neural Filters)

احتمالاً یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های جدید فتوشاپ برای سال پیش رو، معرفی فیلترهای عصبی است. این در واقع یک فضای کاری جدید در فتوشاپ با فیلترهایی است که توسط Adobe Sensei طراحی شده است.

با یک کلیک می توانید ویژگی های زیادی را اضافه کنید بدون اینکه ساعت ها برای آن کار وقت بگذارید.

برای دسترسی به فیلترهای عصبی به Photoshop بروید و Filters > Neural Filters را انتخاب کنید.

2. Sky Replacement

ابزار Sky Replacement فوق العاده است این ابزار جدید فتوشاپ به شما امکان می دهد تا به سرعت آسمان را در هر عکسی انتخاب و جایگزین کنید، و گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، از جمله آسمان آبی و رعد و برق.

همچنین می توانید انتخاب کنید که تصویر آسمان خود را آپلود کنید و به طور خودکار رنگ های مناظر را برای مطابقت با عکسی که به آن اضافه می کنید تنظیم کنید.

بنابراین اکنون، اگر شرایط عکسبرداری عالی نبود، هیچ کس هرگز نمی داند. برای اینکه آسمان خود را تغییر دهید، Photoshop را باز کرده و Edit > Sky Replacement را انتخاب کنید.

براحتی می توانید یک آسمان را انتخاب کنید تا آسمان عکس شما تغییر کند. بی نظیر است.

3. Pattern Preview

خود را برای تبدیل شدن به ویلیام موریس یا یایو کوساما بعدی آماده کنید، زیرا فتوشاپ اکنون به شما امکان می دهد تا بتوانید یک پترن زیبا با کمترین زحمت و با چند کلیک ایجاد کنید.

در حالت Pattern Preview، می‌توانید یک طرح ایجاد کنید و سپس آن را کاشی کنید و آن را تکرار کنید تا متوجه شوید که چگونه روی هر چیزی از پارچه گرفته تا کاشی حمام ظاهر می‌شود.

فتوشاپ را باز کنید و View > Pattern Preview را انتخاب کنید.

4. Live Shapes

به طور معمول از نوع ابزاری که در Adobe Illustrator پیدا می کنید، Live Shapes اکنون در فتوشاپ در دسترس است و به شما امکان می دهد شکل ها را مستقیماً روی بوم خود ایجاد و ویرایش کنید.

کنترل‌های جدیدی برای تغییر خطوط، مثلث‌ها، مستطیل‌ها و موارد دیگر در گروه ابزار Shape در نوار ابزار موجود است. همچنین بهبودهایی در ابزار Line، ابزار Polygon و انواع دیگر انجام شده است.

5. پلاگین ها و موارد اضافی

برای کسانی که کمی بیشتر دوست دارند، اکنون می توانید افزونه های شخص ثالث را در برنامه دسکتاپ Creative Cloud کشف کنید.

این افزونه ها را می توان به صورت مستقیم و فوری در فتوشاپ نصب و استفاده کرد. سایر ویژگی های جدید شامل اسناد ابری پیشرفته و آموزش های کاربردی فتوشاپ و اقدامات سریع برای تجربیات یادگیری درون برنامه ای است که از طریق پانل Discover در دسترس است.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98

منبع: envato

تگ:

دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.