logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

اکانت رایگان پریمیوم تریدینگ ویو

اکانت رایگان پریمیوم تریدینگ ویو
هدایت عباسی ارز دیجیتال

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم روش استفاده از امکانات اکانت پریمیوم تریدینگ ویو بصورت رایگان را به شما عزیزان آموزش دهیم. تریدینگ ویو یکی از بهترین سایت های تحلیلی است که امکانات حرفه ای آن پولی میباشد ما طریقه استفاده رایگان از امکانات آن را توضیح خواهیم داد.

اکانت های تریدینگ ویو

تریدینگ ویو دارای اکانت های رایگان و پولی میباشد. در اکانت رایگان شما دسترسی به تعدادی از امکانات حرفه ای آن را دارید اما با پرداخت وجه می توانید از تمامی امکانات آن استفاده نمایید. اما هزینه اکانت پریمیوم تریدینگ ویو برای ایرانی ها گران است. پس ما روش استفاده از آن امکانات را با ترفندی جالب به شما آموزش خواهیم داد.

اکانت های تریدینگ ویو عبارتند از :

اکانت PRO ماهیانه حدود 15 دلار

اکانت PRO+ ماهیانه 30 دلار

اکانت Premium پریمیوم ماهیانه 60 دلار

استفاده از امکانات اکانت پریمیوم بصورت رایگان

چگونه از امکانات اکانت پریمیوم تریدینگ ویو بصورت رایگان استفاده کنیم؟

روش های مختلفی برای هک اکانت پریمیوم تریدینگ ویو وجود دارد که پس از مدتی غیرفعال می شود. پس باید از روش های دیگر استفاده کرد. من از یک ترفند دیگر استفاده می کنم.

وارد سایت investing.com شوید.

از طریق منوها وارد بخش Chart و بخش Cryptocurrency Chart شوید. به تصویر زیر نگاه کنید.

اکانت پریمیوم رایگان تریدینگ ویو

پس از ورود دقیقا سایت تریدینگ ویو با تمامی امکانات را مشاهده خواهید کرد. برای تست می توانید از تعداد زیادی اندیکاتور استفاده کنید.

در اکانت تریدینگ ویو رایگان فقط می توانید از 3 اندیکاتور استفاده نمایید اما در این سایت می توانید مانند اکانت پریمیوم از تعداد زیادی اندیکاتور بصورت همزمان استفاده نمایید.

اکانت پریمیوم رایگان تریدینگ ویو

به تصویر بالا نگاه کنید.

استفاده از اندیکاتورها و ابزارهای اکانت پریمیوم

در بخش Indicator اندیکاتورهایی را که می خواهید جستجو کنید. پس از مشاهده می توانید روی آن کلیک کنید. چیزی که جالب است نامحدود بودن استفاده از اندیکاتورها است.

اکانت پریمیوم تریدینگ ویو دارای امکانات دیگری نیز است مثلا:

شما نمیتوانید از  Point & Figure در تایم فریم های کوچک استفاده کنید و سریعا پیغام اکانت خود را بروز کنید مشاهده می شد. اما در سایت investing می توانید از تمامی تایم فریم ها استفاده نمایید.

اکانت پریمیوم رایگان تریدینگ ویو

حال همین مسئله را در تریدینگ ویو و تایم فریم پایین تست کنید. مشاهده می کنید پیغام ارتقا به پریمیوم ظاهر می شود.

مشاهده نمودار بصورت تمام صفحه

اگر می خواهید نموار Chart را بصورت بزرگ مشاهده کنید کافی است در سمت راست روی Full Screen کلیک کنید یا نمودار بصورت تمام صفحه نمایان شود. کار کردن در این حالت بهتر است.

اکانت پریمیوم رایگان تریدینگ ویو

برای بازگشت می توانید روی این آیکون کلیک کنید یا کلیدهای میانبر Ctrl+B را فشار دهید.

مشاهده چند نمودار در اکانت پریمیوم

یکی دیگر از مشکلاتی که افراد در اکانت رایگان تریدینگ ویو دارند این است که نمی توانند همزمان چند چارت را با هم مشاهده کنند. مثلا شما می خواهید چارت بیت کوین را در تایم فریم های مختلف مشاهده کنید برای این کار در اکانت پریمیوم این امکان وجود دارد.

در این سایت می توانید براحتی چند چارت را با هم باز کنید. حال می توانید دو رمزارز را با هم مقایسه کنید یا یک ارز دیجیتال با چند تایم فریم مختلف را مشاهده و تحلیل کنید.

اکانت پریمیوم رایگان تریدینگ ویو

برای مشاهده چند نمودار با هم می توانید روی Select Layout کلیک کنید و دو یا چند پنجره را انتخاب کنید. به تصویر بالا نگاه کنید.

اگر امکانات خاص دیگری نیاز دارید و در تریدینگ ویو نمی توانید استفاده کنید در این سایت بی نظیر جستجو کنید.

امیدوارم این آموزش برای شما عزیزان مفید باشد. در شبکه های اجتماعی ما عضو شوید تا با دیگر ترفندها آشنا شوید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه نداشته باشید.

برایتان معاملاتی پرسود آرزو می کنیم.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.