logo
logo
تبلیغ کلیکی تاپ سایت 98

تست استراتژی در تریدینگ ویو

تست استراتژی در تریدینگ ویو
هدایت عباسی ارز دیجیتال

در این مقاله از تاپ سایت 98 قصد داریم به تست استراتژی در تریدینگ ویو بپردازیم. هنگامی که وارد بازارهای مالی می شوید اولین پیشنهاد به شما این است که تحلیل تکینیکال را بیاموزید. سپس باید یک استراتژی برای خود مشخص کنید که بتوانید با استفاده از آن ترید کنید.

استراتژی ترید چیست؟

استراتژی یعنی استفاده از ابزارها و اندیکاتورها برای پیش بینی بازار. یک نکته مهم در بازارهای مالی از جمله فارکس، ارز دیجیتال، بورس و غیره وجود دارد، فرصت های عالی سریع از دست می روند. پس باید بتوانید با استفاده از استراتژی، بازار را پیش بینی کنید و در جای خاصی که استراتژی تعیین می کند بخرید یا بفروشید.

گاهی یک ساعت یا یک روز تعلل می تواند فرصت های بی نظیری را از شما بگیرد. پس سعی کنید ابزارهایی را پیدا کنید و به آنها مسلط شوید تا بتوانید بازار را پیش بینی کنید.  

اگر وارد سایت های مختلف شوید استراتژی های مختلفی به شما پیشنهاد می شود. سوالاتی که برایتان پیش می آید این است که:

  • کدام استراتژی بهترین است؟
  • با کدام استراتژی می توانم سود عالی بدست آورم؟ 
  • با کدام استراتژی و ابزار و اندیکاتور می توانم بازار را پیش بینی کنم؟

این سوالاتی است که برای ما پیش آمده و برای شما نیز پیش خواهد آمد. شاید هم اکنون به دنبال جواب این سوالات هستید. پس با من همراه شوید یا راهی به شما آموزش دهم تا خیلی سریع بتوانید استراتژی هایی که به شما پیشنهاد می شود را تست کرده و بهترین استراتژی را پیدا کنید.

بسیاری از معامله گران علاقه مند به ارز دیجیتال یا رمزارزها هستند پس ما روی بیت کوین و اتریوم تست می کنیم.

چگونه یک استراتژی را در تریدینگ ویو تست کنیم؟

یکی از بهترین سایت ها، برای معامله گران بازارهای مختلف، تریدینگ ویو است. واقعا این سایت بی نظیر است و جالب اینجاست سایت های مختلفی در حال کپی برداری از تریدینگ ویو هستند که برای ما ایرانی ها بد هم نیست چون امکانات آنها رایگان است.

باید بدانید تریدینگ ویو دارای اکانت های رایگان و پریمیوم است و برای بک تست یا تست استراتژی ها باید اکانت پولی یا پریمیوم بخرید.

خبر خوب: نیاز به خرید اکانت پولی یا پریمیوم تریدینگ ویو نیست ما سایتی را به شما پیشنهاد می کنیم که بوسیله آن بتوانید بصورت رایگان، استراتژی های خود را تست کنید. آماده اید؟ پس بریم.

ما ابتدا روش تست استراتژی در تریدینگ ویو را به شما می آموزیم که باید اکانت پریمیوم یا پولی داشته باشید و بعد از آن به سراغ تست استراتژی در یک سایت رایگان می رویم. اما چون روش کار هر دو سایت یکی است پس ابتدا با تریدینگ ویو شروع می کنیم.

برای تست استراتژی در تریدینگ ویو باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا وارد تریدینگ ویو شوید. یک اکانت ایجاد کنید. بزرگترین مزیت داشتن اکانت در تریدینگ ویو این است که می توانید نتیجه تحلیل هایتان را ببینید.
  2. حال باید یک اکانت پریمیوم بخرید.
  3. سپس وارد بخش Chart یا نمودار شوید و بیت کوین را باز کنید کافی است جستجو کنید btcusdt و سپس روی آن کلیک کنید می توانید صرافی بایننس را انتخاب کنید. چون نمودار آن مطمئن تر است.
  4. حال روی گزینه Replay در بالا کلیک کنید. سپس روی تاریخ خاصی کلیک کنید تا بخش سمت راست نمودار حذف شود. با این کار می توانید استراتژی خود را تست نمایید چون بقیه نمودار را نمی بینید.
  5. روی Play کلیک کنید تا کندل ها به جلو بروند و ببینید استراتژی شما خوب است یا بد.

تست استراتژی در تریدینگ ویو

Bar Replay به شما امکان می‌دهد به عقب برگردید و عملکرد بازار را بر اساس استراتژی معاملاتی خود مشاهده کنید تا میزان سودآوری آن را تعیین کنید. اگر می خواهید یک استراتژی معاملاتی را تست کنید، این یک ابزار عالی است چون اطلاعات سال های گذشته را ارائه می دهد و می توانیم استراتژی را روی سال های گذشته تست کنیم چون بازار همان عملکرد گذشته خود را تکرار خواهد کرد.

چگونه استراتژی خود را بصورت رایگان تست کنیم؟

بجای تست استراتژی در تریدینگ ویو می توانید از سایت gocharting.com استفاده نمایید.

این سایت به شما اجازه می دهد بصورت رایگان، استراتژی خود را تست بزنید. کافی است در آن ثبت نام کنید سپس شروع به تست استراتژی خود کنید.

اجازه دهید یک استراتژی را با هم تست کنیم :

  1. ابتدا از بخش Chart روی Crypto کلیک کنید.
  2. اندیکاتورهای دلخواه را انتخاب و فعال نمایید.
  3. سپس روی Replay کلیک کنید. روی Calendar کلیک کنید و تاریخی را انتخاب کنید که می خواهید از آن زمان به بعد کندل ها مخفی شوند.
  4. حال روی دکمه Refresh کلیک کنید تا کندل ها شروع به حرکت کنند.

در حین تست می توانید خطوط حمایت، مقاومت، کانال، اندیکاتورها و غیره را رسم کرده و تست کنید.

تست استراتژی در تریدینگ ویو

مطمئنا هیچ استراتژی سود 100 درصد نخواهد داد. حال اگر ضرر ما بیش از 50 درصد بود آن را از لیست خود حذف می کنیم اما اگر بالای 70 بود می توانیم با سرمایه کم آن را در بازار لایو تست کنیم. در نظر داشته باشید در بازار لایو با پول واقعی میزان استرس را نیز باید در نظر گرفت. 

چرا تست استراتژی مهم است؟

آزمایش چندین استراتژی معاملاتی در یک زمان، برای یک فرد غیرممکن است، زیرا این کار به زمان زیادی نیاز دارد. بنابراین، صرف یک یا دو سال برای تست استراتژی ها در نمودار واقعی بی منطق و اشتباه است.

قبل از اجرای استراتژی با پول واقعی، بک تست برای معامله گران بسیار مهم است. همانطور که می دانیم، در بازار ارز دیجیتال، فارکس و بورس، استراتژی های معاملاتی زیادی وجود دارد، اما شناسایی یک استراتژی موثر، کلید اصلی آن است. هیچ راهی برای تعیین اثربخشی استراتژی‌های معاملاتی موجود تا زمانی که آن را در نمودار خود اجرا نکنید، وجود ندارد.

ابزارهای زیادی برای بک تست استراتژی معاملاتی وجود دارد که Tradingview یکی از آنهاست.

با تست استراتژی خواهیم فهمید یک استراتژی معاملاتی چقدر سود خواهد داد ومی توانیم میزان ریسک، سود و زیان را اندازه گیری کنیم. نرم افزارهای بک تست زیادی در اینترنت وجود دارد، اما شناسایی موثر آن بسیار چالش برانگیز است.

آیا می توانیم عملکرد یک استراتژی معاملاتی را برای پنج سال گذشته فقط در 5 ساعت آزمایش کنیم؟

بله، ما با استفاده از Replay در تریدینگ ویو یا دیگر سایت ها می توانیم یک استراتژی را تست کنیم و میزان سود و زیان آن را محاسبه کنیم تا تصمیم بگیریم آیا این استراتژی برای ما مفید است یا خیر.

در اوایل سال 1980، مردم استراتژی های معاملاتی را با استفاده از کاغذ و خودکار آزمایش می کردند. بعداً، در دهه 1990، با استفاده از کامپیوتر، مردم توانستند در یک فرمت دیجیتال بک تست بگیرند. امروزه Tradingview موثرترین ابزار تست ارز دیجیتال و غیره می باشد.

نکات مهم در مورد استراتژی های معاملاتی

بسیاری از افراد در یوتیوب و آپارات و دیگر سایت ها، برای جذب فالوور سعی می کنند استراتژی های معاملاتی را معرفی کنند و در بیشتر مواقع اغراق می کنند مثلا از عناوین استراتژی معاملاتی 99 درصدی و غیره استفاده می کنند و روی بخشی از نمودار تست می کنند که روند کاملا نزولی یا صعودی است و سپس به شما نشان می دهند که با یک معامله می توانستید سود چند صد در صدی کنید.

سعی کنید گول این تبلیغات را نخورید و حتما استراتژی را در یک حساب دمو تست کنید و در بازار لایو و با پول واقعی تست نکنید.

امیدواریم از این آموزش لذت برده باشید.

موفق باشید.

این سایت بفروش می رسد با سئو عالی و بازدید بالا. تماس بگیرید

اگر سوال یا نظری دارید در بخش کامنت ها بنویسید.اگر موضوع خاصی مد نظر شماست که در سایت موجود نیست در بخش کامنت ها بنویسید

دوره ارز دیجیتال تاپ سایت 98
دوره های آموزشی دوره های آموزشی

نظرات کاربران

از دیدگاه مرتبط با موضوع استفاده نمایید.

از تبلیغ سایت یا شبکه اجتماعی خودداری فرمایید.

برای پاسخ گویی بهتر در سایت ثبت نام نمایید و سپس سوال خود را مطرح فرمایید.